Ik ook! ik ook!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Kersjes, ik vind het op zich niet raar, als je de mensen een goed argument geeft kunnen ze er niet echt problemen mee hebben toch?
* DING DONG *
MIJLPAAL!!! 12 WEKEN!!![]()
![]()
![]()
/einde egopost
Heb je die ook over je hele voorkant laten stromen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef MamsX het volgende:
Oooh innepin dat gedrag ken ik ook nog wel.. Ik had dat met hele zoute Mcdonalds frietjes..
Grappig wel. Volgens mij liep ik bij Roos en Sasha ook niet zo heel veel achter op jullie en nu dus weer maar een week of 4 ofzo.quote:
Konijn!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Grappig wel. Volgens mij liep ik bij Roos en Sasha ook niet zo heel veel achter op jullie en nu dus weer maar een week of 4 ofzo.
Spannend hoor!
jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 06:58 schreef tessie het volgende:
Hihihi ik kom me voor de laatste keer melden hier![]()
Ben echt wel zenuwachtig nu!
Ik ben vooral blij dat die laatste werkdag er eindelijk isquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:03 schreef miss_sly het volgende:
tessie sterkte en succes en ik hoop zo dat het een beetje snel gaat, maar niet te snel natuurlijk. En dat we snel het goede nieuws horen dat jullie Erwtje er echt, heel echt is
ja, laatste dag. Zo onwerkelijk, heb jij dat ook innepin? Ben nog steeds bang dat ze straks zeggen dat ik toch echt nog een aantal weken moet blijvenEn tegelijkertijd verheug ik me op het kneuteren in huis, de laatste weken alleen/met z'n tweeen tot we straks met drieeen zijn
Ow ja, iemand vroeg naar trakteren: dat heb ik vorige week gedaan. Twee collega's zijn op vakantie deze week, dus heb ik vorige week toen zij er nog waren een apple crumble gebakken en die meegenomen
Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:40 schreef Chan het volgende:
Asyniur ik ben in het begin 1,5 kilo afgevallen, maar ik kon ook amper eten en moest ook wel wat overgeven.. Bij de vk vonden ze het helemaal niet erg ondanks dat ik al veel te licht was voordat ik afviel.. het komt er immers snel genoeg weer bij straks
Ik denk idd bandenpijn. Hier had ik vanaf het begin ook die steken richting benen. Nu nog steeds trouwens al leek het gisterenavond meer weeenachtig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ff een beetje geruststelling nodig hier...
Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?
Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voeleindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
Steken vanuit de lies naar bovenbeen zegt me niks.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ff een beetje geruststelling nodig hier...
Steken in heup/lies linksonder met uitstraling naar het bovenbeen... Bandenpijn?
Ik moet ook eens stoppen met googlen met alle pijntjes en steekjes die ik voeleindigde natuurlijk op een pagina over buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Had vorige zwangerschap ook wel last van bandenpijn, maar deze is flink heviger en vroeger ook. Misschien dan toch die tweeling
Ik at aan een stuk door en viel toch twee kilo afquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist: ik eet niet minder en ik heb ook nog niet overgegeven
ik maak me ook geen zorgen hoor, was meer eenmomentje...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen dames
Innepin en Miss_s laatste dagje werken!wat heerlijk! en dat houdt ook in dat het aftellen ook steeds serieuser gaat worden
al bijna LLM's
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef flugeltje het volgende:
En bloed
Verdomme, daar gaan we weer....
De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...
Lol Herkenbaar. Soms lijk ik echt een drama queeen. belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef ymme het volgende:
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....
Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind![]()
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boosEn waarom
Hormonen !!!
Ah nee...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...
Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
Draaien doen ze toch al niet meer. Ben al 38 weken. Hij gaat gewoon elke kaar dat ik bij de vlos ben anders liggen. Met 36 weken lag ie netjes genoeg om hem te laten liggen. Niet ingedaald maar wel koppie richting uitgang. Vorige week had ik het idee dat ie weer draaide dus extra controle en ja hoor koppie weer omhoog. En zoals ik nu voel ligt ie ook nog steeds zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:
MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef RockabeIIa het volgende:
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |