quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef flugeltje het volgende:
En bloed
Verdomme, daar gaan we weer....
De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...
Lol Herkenbaar. Soms lijk ik echt een drama queeen. belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef ymme het volgende:
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....
Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind![]()
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boosEn waarom
Hormonen !!!
Ah nee...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...
Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
Draaien doen ze toch al niet meer. Ben al 38 weken. Hij gaat gewoon elke kaar dat ik bij de vlos ben anders liggen. Met 36 weken lag ie netjes genoeg om hem te laten liggen. Niet ingedaald maar wel koppie richting uitgang. Vorige week had ik het idee dat ie weer draaide dus extra controle en ja hoor koppie weer omhoog. En zoals ik nu voel ligt ie ook nog steeds zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:
MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef RockabeIIa het volgende:
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |