abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70121039
Tessie heel veel succes vandaag! Ennuh, morgen gaat het toch al een mooie dag worden, dus waarom niet met Beeb?!
pi_70121178
Hier een super goede nacht gehad.
Weer helemaal gerustgesteld. Mede dankzij de reacties hier hoor
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:19:20 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70121183
En bloed

Verdomme, daar gaan we weer....

De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_70121191
Oh Tessie, succes meid
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:21:22 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70121235
Tessie, heel veel succes vandaag!
pi_70121245
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef flugeltje het volgende:
En bloed

Verdomme, daar gaan we weer....

De steken zitten te ver naar m'n heup toe om echt als miskraamkramp bestempeld te worden, maar wat het dan wel is weet ik niet. Ga de verloskundige maar even bellen. Ze kunnen niets zien denk ik, maar ik moet toch iets...

Bruin bloed? Helder bloed.
En bloed, hoeft niet meteen een miskraam te betekenen he.

Sterkte en hopelijk is het niets.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:21:49 #157
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70121246
Getsie Flugeltje... Hopelijk is het onschuldig
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:24:34 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70121304
helder bloed trouwens...

Ik heb er (op die steken na dan, die al aan het verminderen zijn) verder geen krampen bij nog. Ik ga zo maar bellen, weet dat er 3001 oorzaken kunnen zijn voor bloedverlies, maar leuk is anders. Zou het zo sneu vinden als het weer mis zou gaan.

Maar goed, zolang er geen zekerheid is maar uitgaan van het positieve... Wat nu wel heel erg lastig is...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 09:25:46 #159
5428 crew  miss_sly
pi_70121339
flugeltje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70121366
Veel bloed, of alleen met het afvegen?
Het kan natuurlijk ook zijn, dat er een adertjes gesprongen is, na het niezen/hoesten/grote boodschap @ wc.

D'r zijn inderdaad zoveel redenen. Maar ik begrijp heel goed dat het nu lastig is, om positief te blijven.
Maar probeer het toch. Probeer te relaxen, iets te gaan doen wat je leuk vinden. (dat helpt bij mij altijd).
pi_70121432
Goedemorgen allemaal

Tessie: Wat vreselijk leuk en spannend! Straks ben je echt echt echt echt echt MOEDER! Je bent dan gewoon echt de moeder van je kind! Moeder...wat klinkt dat toch bijzonder hè?!

Duchess: wat irritant dat je zo rustig aan moet doen en dat je nog steeds zo moe bent. Als ik je zo inschat is dat niks voor jou..

Miss_Sly en Innepin, wat heerlijk, de laatste werkdag en daarna lekker in je eigen nestje rommelen. Lijkt me een fijn idee!

Ymme, meid wat vervelend dat je zo gespannen bent.

En ik moest net heel hard lachen om dat augurkenverhaal.. wie was dat ook alweer? Dat sap heet trouwens gewoon azijn volgens mij

En voor de rest: en succes maar weer vandaag!
pi_70121448
Ach nee flugeltje
Ik hoop dat het niets is.
pi_70121467
Flugeltje! Shit zeg, ik hoop dat het meevalt!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:37:37 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70121629
Flugeltje, geen krampen is op zich bemoedigend, maar ik kan me voorstellen dat je schrikt.
pi_70121700
Wat BE zegt.
We gaan gewoon hard duimen draaien voor je.
Die onzekerheid ook in het begin.
pi_70121790
Flugeltje, jammer zeg. Eigenlijk zou zoveel onzekerheid verboden moeten worden
pi_70121922
Flugel, ik duim voor je
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:51:53 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70121959
Flugel,
Hopelijk is het niks!

tessie! succes en puf ze!

miss geniet van je verlof zometeen!

Nog ruim 1,5 uur, en dan zitten we bij de gyn! *geen geschikte smiley weet* Ergens tussen (actie) en (zkh, doktoren, eng)

Enneh, ik was gister ook 12 wk, he?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:28 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70121981
Flugel * Asyniur duimt heel hard

En Poppedein, jij ook heel veel sterkte komende weken met afwachten! was ik nog vergeten te zeggen

Davinia, 12 weken mijlpaal!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:02:48 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70122226
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...

Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
pi_70122511
Indeed Kan me goed voorstellen dat het je pissig maakt.
Iedereen zou ook gewoon standaard een mobiele echo apparaat moeten hebben met extra uitvergroting ofzo net zoals je de angelsounds kan kopen.

Ik wil wel allerlei dingen zeggen om je gerust te stellen zoals bij Tan die ook veel bloed verloor in het begin geloof ik, maar beebje is gewoon eigenwijs.
Ik weet niet.
Gewoon ontzettend balen dat afwachten.
pi_70122675
Thnx voor al jullie lieve berichtjes! Ik heb t alweer een beetje naast me neer gelegd nu...stel dat t toch parvo is dan kan ik er nu toch niets aan doen, dus dat zien we dan wel weer... ik ben weer hypochonder-af

Flugel...potverdikkie zeg.. het zou zo fijn zijn als je je es ff heerlijk nergens zorgen om zou hoeven maken! Die onzekerheid is zóóó naar! Ik hoop voor je dat t bloedverlies gauw afneemt en je er weer t volste vertrouwen in hebt... wat deze frummel MOET gewoon blijven!

Tessie, oeh wat is t spannend voor jou! Je allerlaatste keer gemeld hier! Dat je straks maar verschrikkelijk trotse foto's hier mag posten! Zet m op!! You can do it!!

Miss_sly en Innepin...jaaaaaaaaa jullie laatste werkdag, wat goed, en wat lijkt t toch ineens snel gegaan te zijn! Jeetje, ik las hier gister dat iemand schreef dat je nu nooit meer aan t werk zou gaan zonder dat je moeder zou zijn... dat besef daalde ineens wel ff heel hard neer, want zo had ik t verlof nog niet bekeken! Geniet er enorm van alvast!

En Davinia, heel veel succes en ook plezier strakkies, spannend! Nog even een extra dikke jompel voor jouw 12+1 wkn vandaag!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:23:57 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_70122713
Flugel Ik was aan het bijlezen en zag je 'pijn in heup naar bovenbeen' en wilde je net gaan geruststellen...ik ken dat juist heel erg goed van het begin van mijn zwangerschap, had met mijn bekken en banden van doen, trok scheef (volgens de fysio) en dat voel ik nu nog weleens, echt richting bovenbeen. Was voor mij altijd een geruststelling zo van 'oo, het doet ook pijn in mijn been, dus het zijn banden". En je hebt gelijk, dit mag gewoon niet nog een keer. Dus het gebeurt ook niet, daar duimen we voor

Ymme, fijn dat je wat aan ons hebt, dat is de bedoeling.
Karin, ik vond die actie van Meike met de douchekop echt zo gaaf...
Vlindur en Davina, fijn he, die 12 weken grens!
En verlofdames...leuk! Ik hoef nog maar 25 dagen en dan heel 2009 niet meer. Fijn ja, al die vakantiedagen. En dan neem ik ook nog tussendoor een week vrij.
Tessie, succes vandaag!
Hier vandaag echt goed last van mijn banden, ergens onderaan bij mijn schaambeen (en dat trekt dus weer naar het bovenbeen, die spier wil gewoon niet meer). Vooral traplopen en de eerste minuten na het zitten in de auto
En hoezo dement? We gingen gisteren boodschappen doen en ik gooi de deur dicht, terwijl de sleutels nog binnen lagen. Was er gewoon vanuit gegaan dat mijn man die had, niet dus. Gelukkig hebben we de buren ooit een sleutel gegeven.

Tot slot: voor iedereen die het even nodig heeft
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:29 #174
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70122839
Flugeltje ik heb in de eerste weken ook bloedverlies gehad, maar zonder kramp. De verloskundige zei toen ook dat we alleen konden afwachten, maar dat het een goed teken was dat er geen kramp was. Sterkte met afwachten!

Davinia veel succes straks in het ziekenhuis. Kan me het dubbele goevoel heel goed voorstellen
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:32:12 #175
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70122940
flugeltje, kop op meid! Frumpie moet echt blijven plakken!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70123267
* innepin duimt voor Flugeltje...
wat verschrikkelijk moet dat afwachten zijn...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 10:50:43 #177
5428 crew  miss_sly
pi_70123453
flugeltje, de vk heeft natuurlijk gelijk, maar het is zooo lastig om alleen maar af te kunnen wachten.
Ik duim ook voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70123759
Ach Flugel, het zal toch niet waar zijn?
Ik duim heel hard voor je..

BJ Morgen echo Zo leuk om je kindje te kunnen zien

Mefke met de autosleutels

Poppedein goed dat je het naast je neer probeert te leggen! Maar idd, je kunt er niets aan doen en heel veel stress is ook niet goed voor de baby.

Idd Sorbo, ik ben de hele zwangerschap al ontzettend moe, kan niet veel doen en dat blijft dus zo Terwijl ik anderzijds heel veel energie en plannen heb en dingen wil doen! Maar tis niet anders, nog maar hooguit 12 weken volhouden

Overigens: *MIJLPAALTIJD* : Vandaag precies 7 maanden zwanger!
#geen
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 11:00:12 #179
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70123778
flugeltje, ik duim voor je!

Bij tessie begint het allemaal wat minder goed Hadden ze haar gister beloofd dat ze gewoon in de kraamsuite kon en dat haar man kon blijven slapen, vandaag bleek dat ze gewoon in een normale kamer moet zolang er nog niet echt sprake is van inleiden en weeën etc, omdat ze zo'n kraamsuite niet zolang bezet kunnen houden en er te weinig beschikbaar hebben. Ze ligt dus nu samen met een ander meisje en haar man mag niet blijven slapen. Sneu vind ik!

Hopelijk krijgt Erwt haast en kan ze alsnog snel verhuizen. Ze hebben de eerste keer gel al gedaan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:43 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70123895
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70123907
Hier vanmiddag weer controle bij de vlos. Meneer ligt nog steeds niet goed dus vanmiddag gaan ze kijken wat ze eraan gaan doen. Word er een beetje flauw van steeds. Dan ligt ie met zijn koppie na beneden dan weer omhoog. Dus ik hoop dat ie straks of helemaal vast ligt of gewoon helemaal in stuit zodat we verdere afspraken kunnen maken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:05:47 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70123977
Oh, dat is wel heel sneu idd voor Tessie.
Wel weer dat dat dan wel 'beloofd' wordt en dat het dus weer niet kan.

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 18-06-2009 11:12:40 ]
pi_70124137
Wat vervelend voor Tessie
pi_70124303
Flugeltje, houd moed, echt! Al is er niet eens een goede reden voor je bloedverlies, dan nog hoeft het niet persé het einde te zijn! En laat je ook niet gek maken door wat je leest als je googlet. Op internet lees je meestal alleen de negatieve verhalen.

Hier een positieve tegenhanger, ik hoop dat het je steunt: Ik verlies al bloed sinds 8 mei, dus 1,5 maand bijna. Ik heb zelfs een bloeding gehad die zo heftig was dat het langs mijn benen naar beneden stroomde op 19/5. Toen was ik ervan overtuigd een miskraam gehad te hebben. Op de nacontrole 2 weken later was toch alles nog aanwezig, inclusief kloppend hartje. Morgen ga ik voor de laatste keer naar de gyn om waarschijnlijk en hopelijk nogmaals een kloppend hartje te zien. Maar toch verlies ik nog altijd bloed. Inmiddels ben ik wel bijna 11 weken zwanger.

Ik weet wel dat mijn verhaal niet representatief is, maar het enige dat ik wil zeggen is:

It ain't over 'til it's over!
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70124360
Inderdaad, heel vervelend voor Tessie.
Beloven ze een hoop, maar komen ze het niet na. Heel vervelend.
pi_70124445
Ach Tes!

MeNicole

* DuchessX Stuurt positive vibes naar Flugelbeeb, zodat hij/zij lekker blijft zitten

ik ben doodmoe, ga terug naar bed en baal daar als een stekker van
#geen
pi_70124500
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....

Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boos En waarom Hormonen !!!
pi_70124546
balen voor Tessie!! Hoop dat de kleine vent zich snel aandient..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:25:26 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70124733
Flugeltje, hou moed inderdaad.

Balen voor Tess zeg...

Ymme hahah hormonaaltje! Kick ass!

MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
pi_70124738
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef ymme het volgende:
Sinds ik zwanger ben, lijk ik wel meer last van hooikoorts te hebben, dan ooit tevoren.
Of verkouden zou ook kunnen. Maar nies me eigen een ongeluk. Om de 5 min wel een paar keer, inclusief tranende ogen etc....

Gisteren trouwens een beetje rot gedaan tegen de vader van mijn kind
We lagen op bed, en hij zeurde: 'hou je mond nou eens en ga slapen, ik ben moe", waarop ik flink uitviel tegen hem. Wat nou moe, moet je zwanger zijn, dan ben je pas moe. En jullie hebben aleen de lusten, en wij als vrouwen zijnde de lasten blablabla. Was toch een beetje boos En waarom Hormonen !!!
Lol Herkenbaar. Soms lijk ik echt een drama queeen. belachelijk gewoon.
Ik voel me er best wel eens schuldig over, komt wel weer goed als ik niet meer zo hormonaal ben en m'n emoties beter onder controle heb.
pi_70124754
6 weken hier vandaag. Vanmiddag komt MvM, gratis testje

Opstaan vind ik lastig, ben dan zooo moe. Merk wel dat het patroon aangepast moet worden. Verder speelt bij mij ook onzekerheid, maar dat zal wel normaal zijn

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:27:22 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70124799
Dank allemaal. Ik probeer positief te blijven, het hoeft inderdaad niets te zeggen...

Misschien heb ik wel gewoon nog te veel bloed, heb ik daarom twee weken geleden ook al zoveel verloren... Ik weet het niet, niemand weet het...

Ik knijp 'm stiekum behoorlijk en de boosheid wordt ook niet echt minder. Bah.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:31:47 #193
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70124933
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Nou verloskundige gebeld, we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk niet veel kunnen doen behalve afwachten... Ik heb een afspraak voor echo over twee weken staan en ze bellen maandag terug om te kijken hoe het gaat. Voor nu is het weer afwachten dus...

Ik weet dat het allemaal nog niets zegt, sommige mensen hebben drie drupjes en een miskraam en anderen hebben sloten bloed en krijgen een gezond kindje... Ik ben nu eerder boos dan verdrietig, dit gaat me verdomme niet weer een keer gebeuren! Ik weiger gewoon
Ah nee... en we hebben een afspraak dus je lichaam heeft geen keus . Ik hoop echt zo dat het snel stopt en niets te bekenen heeft. Zoals je zelf al zegt, hoeft het niets te betekenen, dus daar gaan we gewoon voor.

Asy, hier ook ruim een halve kilo kwijt afgelopen week. Vergeet niet dat er veel gebeurd in je lichaam en dat vreet energie. Het is normaal dat je in het begin wat afvalt al is het wel
pi_70124985
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:

MeNIcole. Je hebt gelijk, hopelijk kiest hij één richting, dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben zelf overigens tegen draaipogingen. Ik ben van mening dat een baby niet voor niks op een bepaalde manier gaat liggen. Aan mijn lijf dan ook geen polonaise.
Draaien doen ze toch al niet meer. Ben al 38 weken. Hij gaat gewoon elke kaar dat ik bij de vlos ben anders liggen. Met 36 weken lag ie netjes genoeg om hem te laten liggen. Niet ingedaald maar wel koppie richting uitgang. Vorige week had ik het idee dat ie weer draaide dus extra controle en ja hoor koppie weer omhoog. En zoals ik nu voel ligt ie ook nog steeds zo.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 11:39:56 #195
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70125173
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef RockabeIIa het volgende:
He bah, wat een tegenvaller voor haar, Chell...
Voelt ze al wat? Hopelijk is blijven slapen niet eens nodig!
Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.

En nu blijkt dat ze misschien zelfs morgen ook gewoon nog met de gel verder gaan en dat de vk van gister, niet had mogen zeggen dat ze vrijdag echt gaan inleiden

Waarom wordt er altijd zoveel beloofd en vervolgens teruggedraaid????
pi_70125190
he bah.. vervelend al die loze beloftes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70125307
Wat herkenbaar al die beloftes die een ander dan weer terugdraait.. Bah, helpt ook niet echt voor een 'rustig ontspannen' gevoel... Maar goed. Ik hoop dat er gewoon vanzelf activiteit komt!
pi_70125494
Bahh! wat naar, hopen dat het allemaal zo goed aanslaat en ze vrijdag haar kleine in haar armen heeft.
* MamsX duimt voor Tessie
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:52:23 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70125588
Flugeltje ook hier word voor je geduimd dat het allemaal goed blijft gaan
MeNicole ik hoop dat jou eigenwijsje toch snel zijn plek goed uitzoekt

Tessie, wat vervelend op zo'n mannier. hopelijk is blijven slapen toch niet meer nodig vandaag....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:59:36 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70125876
Jeetje, wat balen voor Tessie dat het allemaal niet verloopt zoals gepland. Hopelijk laat Erwtje niet al te lang meer op zich wachten!

Davinia, succes bij de echo!

MeNicole, hou je al rekening met een eventuele keizersnede? Niet dat ik zeg dat het nodig is (immers: wie ben ik??) maar dan ben je daar iig op voorbereid als het zo ver zal komen.

En nu ik het er toch over heb: McLaura, heb je al een datum? En blijft die nog altijd geheim??

Blegh, heb vandaag zo'n last van mijn maag. Per 24 uur mag ik 1 Omeprazol en ik heb gister om 18:00 uur zo'n ding genomen, dus nu doe ik het verder met Rennies. Maar ik blijf maagzuur opboeren, echt smerig
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')