abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70126019
Flugeltje, nee toch?!!! Ik doe met je mee, het is gewoon niet waar en er is niks aan de hand! Dat moet gewoon!!
Tessie balen dat het zo moet zeg, stom ziekenhuis!

Oh en Ymme, dat niesen, dat heb ik ook. Ik nies me echt een ongeluk... probeerde vriendlief net al te overtuigen dat ik allergisch ben voor opruimen en schoonmaken, maar dat vond hij niet, jammer
pi_70126126
Ah nee wat een rotnieuws voor Tessie. Wat verschrikkelijk irritant, al die beloftes die steeds worden teruggedraaid.

Flugeltje Ik denk aan je en ik duim voor je, hopelijk is er niets aan de hand. Heel veel sterkte met afwachten meid.

Davinia, zo'n smiley? Succes in het ziekenhuis straks en voor je 12+1 vandaag

MeNicole get wat rot dat het zo onduidelijk blijft. Hopelijk snel uitsluitsel.

Amaranta ik denk eigk hetzelfde over draaipogingen het voelde altijd al niet goed, ik heb me toen es ingelezen erover, onder andere over slagingspercentage enzo en voor mij weegt het niet op tegen elkaar.

Ymme, hou je er rekening mee dat je niet zomaar je hooikoorts medicijnen mag gebruiken tijdens de zwangerschap?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70126140
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Kersjes het volgende:

MeNicole, hou je al rekening met een eventuele keizersnede? Niet dat ik zeg dat het nodig is (immers: wie ben ik??) maar dan ben je daar iig op voorbereid als het zo ver zal komen.
Ja ergens achterin mijn hoofd hou ik er wel rekening mee. Maar ook weer niet teveel. Want ik zie onze menner ervoor aan om op het laatste moment toch goed te gaan liggen en dat er dan alsnog niks gaat gebeuren zeg maar. Daarom wil ik vandaag gewoon duidelijkheid.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:17:14 #204
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70126527
Flugeltje wat een nare spanning zo. Bloedverlies is altijd schrikken. Heb het tot drie keer toe gehad deze zwangerschap, en het was iedere keer grote schrik. Ik hoop dat het bij jou bij schrik blijft.
pi_70126592
Hormonaal en nesteldrang.... Janken en poetsen..... Wat een lol Ik lach maar om mezelf, want ergens is het wel grappig, al dat gesnotter

Ik ben een beetje inactief hier, en hoop dat het goed gaat met iedereen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70127965
Hee Lau, je bent er nog! Jammer dat je wat inactiever bent Geniet van je nesteldrang

Kersjes, vervelend dat je last van je maag hebt Ik had je erg graag een wat zorgelozere zwangerschap gewenst.

lalalala nog maar vier uurtjes werken lalalalaaa
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70128117
Flugel, hopelijk is er niks aan de hand sterkte ik duim voor je.

Tessie verveeld dat de beloftes niet nagekomen worden Sterkte

Voor iedereen die het nodig heeft
pi_70128141
Flugeltje ik hoop dat alles gewoon goed zit!

Wat een gedoe weer voor Tessie, ik hoop dat het allemaal toch wat sneller gaat!

Ik ben net terug van de Vk en ziekenhuis. Omdat ik de baby gister helemaal niet gevoeld heb moest ik door voor CTG. Alles was wel in orde, ook nog een echo gehad voor het vruchtwater maar ook dat was gelukkig goed.
Baby is al helemaal ingedaald en Nederlands gemiddeld
pi_70128384
Fijn om te lezen dat alles goed is FTA
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:15:13 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70128418
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:39 schreef Chell het volgende:

[..]

Nope ze voelt nog niks. Is ook niet de verwachting dat ze echt al weeën gaat krijgen van de gel, omdat de boel echt nog wel dicht zat.

En nu blijkt dat ze misschien zelfs morgen ook gewoon nog met de gel verder gaan en dat de vk van gister, niet had mogen zeggen dat ze vrijdag echt gaan inleiden

Waarom wordt er altijd zoveel beloofd en vervolgens teruggedraaid????
Heel eerlijk gezegd snapte ik dat dus ook al niet zo heel goed. Was het niet bij Memmel (en ook AE) zo dat ze echt wel aangaven dat dat verstrijken niet altijd meteen de eerste keer lukt en dat daar ook een goeie dag of 2 overheen kan gaan?
Bij een vriendinnetje van mij was dat wel gezegd. Die kwam op vrijdagochtend binnen om te pillen of gellen idd om de boel week te maken en daar hadden ze tegen gezegd dat ze best van zondagavond uit kon gaan want dat het niet zomaar gebeurd was.

Stom gedoe zeg...
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:17:02 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70128468
Oh, en draaipogingen zou ik ook niet willen. Idd ben ik ook van mening dat een kind niet voor niets zo ligt en ik zou heel bang zijn voor enge dingen met placenta's en navelstrengen... Ligt hij verkeerd... jammer dan.
pi_70128653
Amen to that.

Bovendien, tel daar een waardeloze slagingskans en een weinig prettige behandeling (naar het schijnt) bij op en ik kies ook gewoon voor een keizersnee.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_70128686
Ik wil mocht ik ooit een stuitkindje krijgen ook absoluut niet draaien. Vind ik veel te eng.
En ik wil een stuitbevalling als dat mogelijk is. Keizersnede vind ik echt een naar idee.
pi_70128972
Tessie, het zit niet zo mee. Hopelijk besluit die kleine om iedereen versteld te laten staan en gewoon vlot te komen. Hou je taai!
Fake it till you make it...
pi_70129018
Flugel, sterkte met het afwachten, ook ik hoop dat je kindje gewoon vrolijk aan het doorgroeien is

Tessie, kop op! Binnen een paar dagen ben je mama, hou vol meid!

Davina, veel plezier nu hoop ik! Hoop dat alles goed is en dat we nu samen lekker kunnen genieten van de weken die we nog moeten!

En al die anderen die ik vergeet

Ik ben zonet met vriendlief voor het eerst naar de verloskundige geweest Intakegesprek gehad en ze heeft ook nog even naar het hartje gezocht, en gevonden! Zo gaaf! Die hadden we nog niet gehoord, alleen maar gezien. Alles gaat goed dus.

Toen door naar het ziekenhuis voor bloedprikken, 4 buisjes bloed lichter.

Daarna zijn we naar het gemeente huis gegaan en J. is nu officieel de vader van .
De naam Mulder staat ook al vast. Hij/zij krijgt dus J's achternaam. Ergens dit jaar willen we nog trouwen of registreren, maar dat komt vanzelf wel.

En toen door naar de visboer. 1 haring, 1 makreel salade en 2 lekkerbekjes
Voor het eerst in mijn leven heb ik haring met uitjes aan de staart gegeten, het is niet eens zo vies ik ben er niet wild van, dus ik zal me dit echt niet 2 keer in de week zien eten. Maar 1 keer in de zoveel weken is misschien niet verkeerd. De makreel salade ligt in de koelkast, die kon ik echt niet meer op.

En nu ga ik lekker niks doen en genieten van het zonnetje denk ik
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:34:56 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70129137
En ineens ben ik weer even helemaal in de -stemming!
Waarom? Lijkt me logisch, over 9 tot 11 weekjes mag ik namelijk eindelijk mijn 2e kindje vasthouden
Heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:37:04 #217
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70129229
Vlindur, wat gaaf dat je het hartje gehoord hebt!
pi_70129403
Tessie

McLaura, ik heb vannacht over je gedroomd! We gingen samen zoveel mogelijk ijsjes eten bij Min12. Past niet echt in je dieet denk ik hè?

Van de week heb ik me voor de zoveelste keer over het gedrag van bepaalde dorpsgenoten van mij verbaasd. Het regende en op ons enorme station heb je één overdekte wachtruimte. Gewoon een soort bushokje, maar dan voor de trein zeg maar. Sta je daar overduidelijk zwanger te zijn, steekt zo'n mafkees dus gewoon een sigaret op! Als ik niet zwanger ben vind ik het al asociaal, maar nu helemaal. Dat doe je toch niet?

Maar het meest irritante vind ik nog wel dat ik op zo'n moment niet assertief genoeg ben om er wat van te zeggen en ik ga dus in de regen staan. Heb mezelf moeten beloven dat ik er volgende keer écht wat van zeg.
pi_70129435
kersjes fijn he, zo'n jubelstemming
pi_70129517
Kersjes, wat gaat die tijd dan ineens snel he!

Sorbo, ik zou er ook geen rekening mee houden hoor, sorry.
En dan ben ik zelf nu wel gestopt, maar ik zou het ook geen ramp vinden. Mijn vrienden en familie roken ook gewoon waar ik bij ben. Het kind word er heus niet minder van hoor..
pi_70129605
Meen je dat nou? Ik vind het eerlijk gezegd al zonder dat ik zwanger ben al asociaal, omdat je iemand die er last van heeft dwingt om in de regen te gaan staan. En 't is gewoon slecht voor 't kind. Misschien niet dramatisch, maar slecht is het.
pi_70129689
:$ ik kon zo boos worden als mensen in mijn buurt gingen roken toen ik zwanger was.
Ik vind dat echt not done, iemand anders er mee opzadelen..
Ik had rokersaanslag op mijn placenta terwijl ik nooit rookte. Maar soms ontkom je niet aan andermans rook
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:51:17 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70129744
Het is idd wat asociaal, maar ik vind ook niet dat iemand anders daar nog even extra speciaal rekening mee moet houden omdat jij zwanger bent.
Fervent ex-rookster hier, ik vind het onnoemelijk goor, zou zelf ook in de regen gaan staan, maar buiten is en blijft buiten, ook onder een afdakje...
pi_70129795
Maar je mag toch niet roken op het station? Dat vind ik toch wel extreem lullig.
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:55:40 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70129881
Pff, nou ik ben terug van de gyn. Pffff....

Korte samenvatting:
- Geen echo, was geen plek nu.
- Nekplooimeting had nooit mogen gebeuren, omdat de termijn daar veel te vroeg voor was
- Maandag nieuwe meting
- De gyn noemde alleenmaar op wat er allemaal mis kon zijn, maar noemde niet dat het allemaal weleens mee zou kunnen vallen... erg naar.
- Het was kosmisch onmogelijk dat ik mijn kind nu al voel. wat voel ik dan? darmborrels die verdacht lijken op baby? ik voelde eli ook al met 15 wk. is ook supervroeg.

ff een paar quotes:
- "voor hetzelfde geld betekent de dikke nekplooi dat het kind zich niet goed voelt en houdt het er vanzelf mee op"
- "een verdikte nekplooi is altijd een kans van 1 op 5 dat er sprake is van Down" (volgens de andere mw hadden we wegens de kleine verdikking slechts kans van 1 op 10. details... )
- "tsja, en als het kind nu al verdikte nekplooi heeft.... naja, laten we maar niet speculeren, want op deze echo kunnen we niet afgaan."

Echt, hoe maak je een mens onzeker?

Nee, ben er niet vrolijker van geworden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70129911
Oh op dit station mag het nog wel hoor

En het is een afdakje met glazen wanden er omheen. Dus het blijft vreselijk hangen.

Hihi misschien is het wel vreselijk hormonaal van mij om ervan uit te gaan dat iedereen maar rekening houdt met mijn zwangerschap, maar ik weet dat ik het wel zou doen (als ik zou roken en er een zwangere vrouw naast me stond)
pi_70129979
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef DaviniaHR het volgende:

Korte samenvatting:
- Nekplooimeting had nooit mogen gebeuren, omdat de termijn daar veel te vroeg voor was
- Maandag nieuwe meting
- De gyn noemde alleenmaar op wat er allemaal mis kon zijn, maar noemde niet dat het allemaal weleens mee zou kunnen vallen... erg naar.
- Het was kosmisch onmogelijk dat ik mijn kind nu al voel. wat voel ik dan? darmborrels die verdacht lijken op baby? ik voelde eli ook al met 15 wk. is ook supervroeg.

ff een paar quotes:
- "voor hetzelfde geld betekent de dikke nekplooi dat het kind zich niet goed voelt en houdt het er vanzelf mee op"
- "een verdikte nekplooi is altijd een kans van 1 op 5 dat er sprake is van Down" (volgens de andere mw hadden we wegens de kleine verdikking slechts kans van 1 op 10. details... )
- "tsja, en als het kind nu al verdikte nekplooi heeft.... naja, laten we maar niet speculeren, want op deze echo kunnen we niet afgaan."

allemachtig wat een inlevingsvermogen. Arme jij!
pi_70130008
Tessie wat een gedoe zeg.. Hopelijk gaat het primen snel helpen...

Ik vind roken sowieso al echt niet kunnen als je in de buurt van iemand anders staat die (voor zover je weet) zelf niet rookt. Als het dan ook nog een zwangere vrouw of een kind is waarbij ze in de buurt staan, snap ik echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen dat te doen..
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:01 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70130044
jeetje davinia...
Niks wijzer dus en alleen maar gebazel aan moeten horen wat eigenlijk ook nog eens nergens op gebasseerd mag worden?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:00:56 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70130076
quote:

Korte samenvatting:
- Maandag nieuwe meting

ff een paar quotes:

he bah Davinia wat een naar bezoek aan de gyn....
kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet wat je moet denken...
ik hoop zo voor je/ jullie dat het meevalt allemaal en je straks (na de echo) weer wat meer kan genieten...

wanneer mag je trouwens voor die 2e echo?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70130089
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en draaipogingen zou ik ook niet willen. Idd ben ik ook van mening dat een kind niet voor niets zo ligt en ik zou heel bang zijn voor enge dingen met placenta's en navelstrengen... Ligt hij verkeerd... jammer dan.
het was voor mij in het begin vooral de angst voor enge dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk weet ik wel dat dat al bijna 10 jaar geleden is en dat er nu echo's worden gemaakt van van alles en nog wat maar het gevoel blijft.
Daarnaast is slechts zo'n 40% van de behandelingen succesvol, en bij een eerste zwangerschap is dat zelfs maar 25%. Mja laat dan maar zitten.

Over roken waar ik bij ben hmm. Het hangt van de situatie af. Iemand bij het bushokje hoeft van mij geen rekening met mij te houden. Het zou lief zijn als diegene het deed maar och, zo blijf je bezig. Je kunt wel aan mij zien dat ik zwanger ben maar niet aan diegene naast mij dat hij/zij zware astma heeft bijvoorbeeld.
Wat ik wel onnodig vind zijn directe familieleden die per se in dat uurtje dat ik bij hen thuis ben een peuk op willen steken. Natuurlijk is het hun eigen huis maar hm, kun je die sigaret niet een uur later opsteken als k weer weg ben?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70130115
Davina
pi_70130216
quote:

Korte samenvatting:
- Maandag nieuwe meting

ff een paar quotes:

Wat een idioot!? Die heeft zn inlevingsvermogen ook bij een kuipje margarine gekregen zeg

Lieve Davinia blijf vooral vasthouden aan je eigen initiele positieve gevoel hoor!
Hopelijk biedt een tweede echo wel beter nieuws. Wanneer mag je? ik lees al maandag. Dan duim ik maandag voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:10 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70130308
Jemig Davinia... daar ben je dan ook mooi klaar mee... Wat lomp zeg!
pi_70130320
Davina
Ik mag toch hopen dat dat niet je vaste gyn is? Ik zou wel even aangeven dat het heel vervelend was de volgende keer, misschien kan ze er dan rekening mee houden bij andere ouders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:50 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70130331
Thx meiden
kzit echt half te janken hier op mn werk

maandag 4u en daarna gesprek (met dezelfde kerel.)
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:56 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70130336
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zonet met vriendlief voor het eerst naar de verloskundige geweest Intakegesprek gehad en ze heeft ook nog even naar het hartje gezocht, en gevonden! Zo gaaf! Die hadden we nog niet gehoord, alleen maar gezien. Alles gaat goed dus.
Ooh, je bent al geweest! Wat gaaf dat je het hartje al gehoord hebt!
nou wil ik oohook...
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:09:32 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70130387
Fijn zo'n gynaecoloog Davinia
Dikke
pi_70130396
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Thx meiden

bah meid ik heb echt met je te doen.
Wil je anders niet liever gewoon naar huis toe nu? Je kleine mannetje knuffelen en even bijkomen op de bank?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:09:51 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70130400
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Thx meiden

kan je niet een andere gyn krijgen? klinkt als een nare man die Gyn...
en ik ga maandag hard voor je duimen hoor......
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:10:01 #241
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70130408
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
Ik wil mocht ik ooit een stuitkindje krijgen ook absoluut niet draaien. Vind ik veel te eng.
En ik wil een stuitbevalling als dat mogelijk is. Keizersnede vind ik echt een naar idee.
heeft een kennisje van me gedaan tegen haar zin in overigens maar de gyn wilde liever geen ks uitvoeren zou jammer zijn bij de eerste zwangerschap... hebben ze zo hard aan de beentjes van het kindje getrokken bij de bevalling omdat het niet wilde vlotten, dat hij nu nooit meer zal kunnen lopen. Alle zenuwen kapot getrokken en de wervels uit elkaar..... daarom wilde ik perse een keizersnede.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:14:15 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70130576
Davina ik weet hoe je je voelt maar laat de moed niet zakken meid!
Echt geef het nog niet op, kijk eens naar foto's van Ties... zou van alles mis mee zijn volgens de echo's en mijn bloedwaardes en moet je nu eens zien, een gezonde knul met darmkrampjes heeft me de hele nacht wakker gehouden... het kan dus allemaal nog!

ooh en mocht je willen mijn gyn is opgeleid tot geneticus in de erfelijke zaken mocht je liever naar een ander ziekenhuis gaan (hij is ook aangesloten bij het AZ Maastricht maar zit in Veldhoven) dan kan ik je zijn naam wel geven erg fijne man en geen doemdenker maar wel realist.
Mama van Isa en Ties
pi_70130694
Davinia, jemig zeg Ik hoop echt dat je de mogelijkheid hebt om naar een andere gynaecoloog te gaan even er vanuitgaand dat deze gyn je zou gaan begeleiden in de zwangerschap. Wat een naar mens zeg

En Duchess, ik zag ineens op de vorige pagina dat ik helemaal over je mijlpaal heengelezen heb. 7 maanden zwanger Woohooo!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70130847
Oh Davina! Wat erg! Wat onwijs lomp dit zeg Ik hoop dat je maandag beter nieuws krijgt.
Blijf je wel bij deze gyn? Of ben je nu zo geschrokken van dr zijn gedrag dat je een andere gaat zoeken?

"Het komt wel goed schatje"

En idd, net zoals Huup zegt, dan ga je toch 'lekker' naar huis..
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:22:07 #245
5428 crew  miss_sly
pi_70130899
Davinia, wat een lomperik. Ik hoop dat het maandag beter gaat en de echo goed blijkt.
En zou je nu niet liever naa rhuis gaan? Zo op je werk zitten is ook niets
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:22:49 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_70130935
Davina Zo'n man zou wat mij betreft gewoon geen gyn mogen zijn. Wordt dan chirurg, die hoeven minder te praten, alleen maar te snijden. Pfff. Ik word gewoon kwaad als ik het lees. Hou vast aan je eigen gevoel he!
Over dat roken..ehm, je mag toch nergens op een station meer roken alleen bij rookpalen? En dus ook nergens binnen. Zwanger of niet, ik zou er een opmerking over gemaakt hebben, juist omdat ik dus heel slecht tegen rook kan. Juist dus omdat het verboden is op die plaats. Maar goed...ik ben daarin ook heel stellig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:23:33 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70130968
Ik heb nu wel aangegeven bij mijn leidinggevenden dat ik niet weet of ik bij een volgend gesprek nog terug ga naar mn werk diezelfde dag.

wat wel aardig is, hij gaat ons nog wel zien na het spreekuur, omdat de echo pas om 4uur is.
dus dat is wel positief.

naja, eerst maandag maar weer afwachten.

vlindur, gefeliciteerd dat je het hartje hebt gehoord!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:24:27 #248
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70131010
Ooh ja nog ff over stuitligging, Ties was mijn tweede stuitzwangerschap en bij Isa had ik een ks dan mag er dus niet bij een 2de gedraaid worden ivm met de wond op de baarmoeder.... en die wond kan dus ook scheuren door weeën weten we nu uit ervaring
en ik ben het met BE eens een kind ligt niet zomaar zo, kan ook door de vorm van je baarmoeder komen enz als je het mij vraagt lekker laten liggen en om een ks vragen.
En nee ik heb niet gevoel dat ik gefaald heb of iets gemist heb door 2x een kind op de wereld te zetten met behulp van een ks, ze zijn beiden gezond dus missie geslaagd ik raakte namelijk niet zwanger om te kunnen bevallen maar voor het eindresultaat en dat is een kind.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:25:47 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70131063
Och Davinia, wat een nare opmerkingen zeg... Zo ga je toch niet om met pril zwangere en dus superonzekere vrouwen?? Nog meer onzekerheid, daar ben je dan weer mooi klaar mee. Sterkte voor nu
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:29:19 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70131210
Davina wat een lomp gebeuren zo zeg.

Sorboo, tja het is een openbare plek, dus ergens snap ik wel dat mensen daar gewoon willen roken als ze daar behoefte aan hebben. het is tenslotte buiten.... hoe rot ook voor jou

Hier rookt ook gewoon, en ga ook gewoon mee naar kroegen ed, krijg ook genoeg rook binnen, maar kan nu echt nog niet verlangen dat buiten gaat staan (daarbij zijn we al vrij veel buiten) straks als de kleine er is gaat hij toch wel al buiten roken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')