abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70131237
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef marlieske het volgende:
Ooh ja nog ff over stuitligging, Ties was mijn tweede stuitzwangerschap en bij Isa had ik een ks dan mag er dus niet bij een 2de gedraaid worden ivm met de wond op de baarmoeder.... en die wond kan dus ook scheuren door weeën weten we nu uit ervaring
en ik ben het met BE eens een kind ligt niet zomaar zo, kan ook door de vorm van je baarmoeder komen enz als je het mij vraagt lekker laten liggen en om een ks vragen.
En nee ik heb niet gevoel dat ik gefaald heb of iets gemist heb door 2x een kind op de wereld te zetten met behulp van een ks, ze zijn beiden gezond dus missie geslaagd ik raakte namelijk niet zwanger om te kunnen bevallen maar voor het eindresultaat en dat is een kind.
Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zich helemaal ingesteld hadden op een vaginale bevalling enzo hoor en dat het dan best even slikken is. Maar ik zou dat zelf niet zo als falen ervaren. Ik wil zelf heel graag op de meest veilige manier bevallen. En als het een stuitligging betreft dan is de bewezen meest veilige manier voor baby gewoon een keizersnede.
Knappe gyn die mij zover zou krijgen het niet te doen want dat is zonde bij een eerste ofzo... Dat een ks zwaar is en vooral het herstel naar en vervelend dat weet ik maar dat weegt me mijlenver op tegen eventuele complicaties bij mn kind.
dat gezegd hebbend hoop ik natuurlijk gewoon dat t kind straks netjes head first ligt en er een vlotte normale vaginale bevalling volgt zonder kunstgrepen maar dat lijkt me logisch
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70131807
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
Davina wat een lomp gebeuren zo zeg.

Sorboo, tja het is een openbare plek, dus ergens snap ik wel dat mensen daar gewoon willen roken als ze daar behoefte aan hebben. het is tenslotte buiten.... hoe rot ook voor jou

Hier rookt ook gewoon, en ga ook gewoon mee naar kroegen ed, krijg ook genoeg rook binnen, maar kan nu echt nog niet verlangen dat buiten gaat staan (daarbij zijn we al vrij veel buiten) straks als de kleine er is gaat hij toch wel al buiten roken.
waarom niet?
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:47:30 #253
5428 crew  miss_sly
pi_70131990
Vlindur, hartje gehoord geweldig

Over roken: ik ben gestopt, speciaal omdat ik zwanger ben. In mijn directe omgeving (schaap, collega's) verwacht ik wel degelijk dat ze met hun sigaret uit de buurt blijven en buiten gaan staan. Doet schaap ook zonder morren trouwens. Ook als we op een terras zitten, zal hij zo gaan zitten dat ik er geen last van heb.

Van anderen, en zeker buiten, kan ik toch niet verwachten dat ze rekening met me houden? Als ik er last van heb, ga ik dan wel zelf weg, want ik weet wel dat die rook echt slecht is voor je kindje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70132068
Eens met miss-sly, al vind ik het op het station een ander varhaal. In die hokjes mág je niet roken, dus dat is wel behoorlijk lomp.
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:08 #255
5428 crew  miss_sly
pi_70132205
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef freecell het volgende:
Eens met miss-sly, al vind ik het op het station een ander varhaal. In die hokjes mág je niet roken, dus dat is wel behoorlijk lomp.
Van de andere kant zegt Sorbootje dat het op dit station wel mag. Weet niet waarom of hoe of wat, maar kennelijk is het daar legaal...dus tja, dan heb je weinig te eisen, lijkt me.

Nog een dik uur en dan heb ik verloooooooof
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:56 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_70132237
ik begon helemaal te twijfelen naar aanleiding van jullie opmerkingen, maar zie hier het antwoord van de NS: je mag er gewoon niet roken!
Alle treinen en stations zijn vanaf 1 januari 2004 rookvrij. Op de stations geldt een rookverbod in stationshallen, (rol)trappen, liften, tunnels, wachtruimtes en overkapte perrons. Roken is wel toegestaan in de speciale rookzones op de overkapte perrons en in de buitenlucht, zoals op perrons zonder overkapping. Dit alles is vastgesteld in de Tabakswet.

En voor de rest maak ik me gewoon nog boos om de gyn van davina. Pfff. Lompe hark! En lekker tegenstrijdig...eerst zeggen dat die nekplooi niet gemeten had mogen worden en dan er wel allerlei consequenties aan hangen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:55:22 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_70132305
oja, en als het geen station van de ns was (bestaan die? Hebben Ariva enz stations?) dan nog geldt daar de Tabakswet...
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 14:59:26 #258
5428 crew  miss_sly
pi_70132450
Een perron dus zonder overkapping, anders zou ze ook niet in de regen staan als ze niet onder het afdakje zou gaan staan.

Opgelost.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:07 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70132473
Jeetje Davinia, dat gesprek van vandaag had je dus beter gewoon helemaal niet kunnen hebben Hoe kan iemand je nou zo het weekend insturen? Wat een hork!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 18-06-2009 15:52:53 ]
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:32 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70132489
Net weer even met tessie gesmst. Ze krijgt nu nog een keer gel, maar een derde keer vandaag gaat niet meer lukken, omdat het al zo laat is....
Het apparaat registreert wel wat harde buiken, zelf voelt ze ze niet.

Zoals het er nu uitziet morgen dus toch weer alleen de gel. Ze is het zat, verveelt zich en het bed ligt niet lekker. Ze mag maar heel weinig lopen en uit bed,omdat ze steeds aan dat apparaat ligt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:00:37 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70132493
Bij ons in de flat mag je in de lift logischerwijs ook niet roken. En ondanks dat er zowel aan de binnen- als buitenkant een verbodsticker hangt stinkt het er toch regelmatig naar rook en soms hangen de rookwolken er zelf nog in. Ronduit asociaal vind ik het, je kan toch wel even 1 minuutje wachten tot je buiten bent voordat je hem opsteekt? Een paar maanden terug regelmatig mezelf 4 trappen op of af moeten slepen omdat ik bang was die stinklift onder te kotsen

Manlief rookt trouwens al sinds het begin van de vorige zwangerschap buiten. En toen Devin nog klein was en hij alleen met hem ging wandelen in de wagen rookte hij ook niet op die momenten, de baby was dan veel te dichtbij. Soms zie je dat weleens, mensen die al rook uitblazend over hun baby heen een "frisse" neus halen. Met als dramatisch dieptepunt zo'n kindje in de babybjorn en mama met een sigaret in d'r mond
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:03:05 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70132594
Wat een domper voor Tessie
Wens d'r sterkte van ons!
.... met gevoel voor drama....
pi_70132796
Wat een mysterie he, dat station van ons

Het is een Arriva station, waar geen verbodsbordjes hangen en geen rookpalen staan. Het hokje waar ik het over heb ik een glazen hokje, met aan alle kanten wanden, met in het midden een opening. Dus een soort kamer waarvan de deur altijd open staat. Niet écht buiten dus.

En normaal gesproken maak ik er ook geen punt van als men daar rookt... dan ga ik er gewoon niet staan. Maar als het regent verplicht je iedereen die last heeft van de rook dus om in de regen te gaan staan. Da's mijn punt.

En ik vind overigens wel degelijk dat je je buiten kunt laten roken. Het gaat om je KIND... dan doe je dat toch gewoon? Natuurlijk moet iedereen daar zijn of haar eigen keuze in maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het begrijp
pi_70132829
wij zijn net doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hoge onderdruk plus 5 dagen overtijd. Geen idee wat ons te wachten staat
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:09:39 #265
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70132873
Jeetje Davinia wat een eikel . Daar zou ik ook flink van moeten janken hoor .

Tessie kom op meid.
pi_70132880
Ik denk een kindje The Frankey!

Maar wel vervelend van die hoge onderdruk.
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:32:07 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70133800
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef mefke79 het volgende:
...
En voor de rest maak ik me gewoon nog boos om de gyn van davina. Pfff. Lompe hark! En lekker tegenstrijdig...eerst zeggen dat die nekplooi niet gemeten had mogen worden en dan er wel allerlei consequenties aan hangen...

vink wel lief dat je je er zo over kunt opwinden.

tessie, hopelijk komt het stiekem toch helemaal goed op gang vannacht of zo.

hier gelukkig geen rokende mensen in de omgeving. de enige die rookte is mijn moeder, en zoals jullie weten, rookt zij al een tijdje niet meer (oeh, eufemismes!)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70134163
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef DaviniaHR het volgende:

de enige die rookte is mijn moeder, en zoals jullie weten, rookt zij al een tijdje niet meer (oeh, eufemismes!)
pi_70135399
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind overigens wel degelijk dat je je buiten kunt laten roken. Het gaat om je KIND... dan doe je dat toch gewoon? Natuurlijk moet iedereen daar zijn of haar eigen keuze in maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het begrijp
Vind ik ook hoor. Mijn vriend hoeft het van mij nu nog niet, hoewel hij wel veel rekening met mij houdt (gaat niet zomaar naast mij zitten roken, raam open, veel minder roken sowieso, etcetera). Als de baby er eenmaal is vindt ie zelf ook dat ie naar buiten moet, als de stoppogingen mislukken
Overigens heeft mijn vader altijd wel gewoon doorgerookt, binnenshuis, ook toen mijn broer meerdere keren bronchitis en longontsteking kreeg, én astma had. 'tis sad...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:11:59 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70135684
Jemig Davinia, wat een botte hork zeg! Ik maak me ook plaatsvervangend boos.

Vlindur een hartje
pi_70135864
Nou we zijn er weer!! Kleine man ligt wel goed maar heeft zijn rechterarm over zijn hoofd geslagen Precies als zijn grote broer toen die tijd had gedaan De vlos ging er van uit dat ie dat armpje wel weg ging halen en dan de bekken wel indook. Heel stiekum ging ze ervan uit dat als ie zijn arm weghaalt en indaalt dat de bevalling ook niet lang op zou laten wachten omdat er dan ineens zoveel druk op komt dat het nog wel eens kon helpen.
Ze heeft ook nog even gekeken of ze kon zien of het echt een jochie was maar dat kon ze niet. Ze zei: Zie niks wat duidt op een jongen maar ook niks dat duidt op een meisje Haha. Hij was lekker aan het drinken en het linkerhandje had ie steeds bij zijn mond. Hij ziet er zo schattig uit Hij heeft volgens mij papa zijn neus En nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ie komt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70136558
Davina, wat een l.. (vul in) van een vent zeg.

MeNicole, fijn dat alles goed is.

Hier vandaag bijna mijn eerste overgeef ervaring, door zwangschap gehad.
Was op de terug weg van mijn laatste client, werd me daar toch een partij misselijk.
En 5 min later was het weer. En nu is het weer terug. Echt vlagen dus.. Maar de vlagen zijn dan heel goed aanwezig. De contstante lichte misselijkheid, wat ik tot nu toe heb gehad, is beter uit te houden.

Maar het is wel een duidelijk gevoel, van ooh ik ben echt zwanger!!!!!!!!!!!!!!

Oh en ik hou nu al vocht vast.
Tips.?Veel water drinken doe ik dus al, kook niet al te zout (zonder zout vind ik het niet te eten).
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:33:15 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_70136616
Menicole...valt voorlopig weer mee dan...klinkt wel grappig, zo'n armpje. En Tessie, succes!

Over dat roken...mefke mompelt nog niets van Tabakswet is toch overal geldig etc..tja sorry, ik kan me altijd heel erg opwinden over dingen die gewoon niet mogen en die mensen dan toch doen, heeft niet eens iets met hormonen te maken, erg he
pi_70136644
Ah MeNicole dat is wel fijn nieuws dan! En het zou wel lekker zijn als het hele bevallen enzo gelijk in gang gezet wordt als je menneke dat armpje weghaalt
je klinkt verliefd

Ymme vervelend haha maar wel fijn dat je het positieve ervan kunt inzien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70136723
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Ah MeNicole dat is wel fijn nieuws dan! En het zou wel lekker zijn als het hele bevallen enzo gelijk in gang gezet wordt als je menneke dat armpje weghaalt
je klinkt verliefd

Ymme vervelend haha maar wel fijn dat je het positieve ervan kunt inzien.
Ja, ik wil een baby. Dus moet dan ook maar de lasten erbij nemen.
Daar doe ik niet zo moeilijk over hoor. Vind sommige klachten, soms fijn. Gewoon beetje zekerheid dat je echt zwanger bent en het hcg dus gestegen is, gezien de mate waarin de klachten nu zijn.
pi_70137002
Davinia, wat een botte hork zeg... .

MeNicole, hij ligt er lekker bij dus, heeft helemaal een lekker plekkie zo gevonden .
Fake it till you make it...
pi_70137583
Goed nieuws, menicole!

Ik heb verlooooooofff *feestje bouwt*
pi_70137652
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!

jeuh!!!

En voor alle mama's die hun baby proberen te filmen. Mij lukt het ook nog niet hoor hele uitbouwen inderdaad maar als ik het wil filmen ho maar
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en mn lief schrok er gewoon van hahaha

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70137701
Davinia! Wat een kl#T$@!%$#^&$#R!!!! Ongelooflijk gewoon
Dikke voor jou!

Menicole, spannend zeg. Wat een lieve beschrijving van hoe je mannetje eruit ziet en ligt

Vlindur wat gaaf het hartje gehoord Dat is een bijzondere ervaring hé?

TheFrankey oeh mss ben je heel snel papa nu! Sterkte voor je vrouw

Tessie wat een teleurstelling op teleurstelling, ongelooflijk zeg Ik denk aan je hoor

Over dat roken...gister reed ik op een drukke doorgaande weg in Eindhoven, steekt er ineens een jonge vrouw met kinderwagen over (terwijl 50m verderop zebrapad ligt), sigaret in de mond en boven de kinderwagen... Sjongejonge ik weet echt niet wat ik van zo'n moedertje moet denken...
Net als ouders die hun kind áchter hen laten fietsen, ze zien toch helemaal niet wat er met hun kind(je) gebeurd?! En soms steken ze ook nog gewoon over en kijken niet eens om naar hun fietsende kroost...dat snap ik allemaal niet hoor. Je laat je kind toch altijd naast of voor je rijden zodat je het in de gaten kunt houden en oversteken doe je toch veilig samen?
Nou ja anyway enzo, ik verbaas me nog al eens als ik buiten kom

Ik heb trouwens al opvang geregeld voor onze ongeboren dochter als we in september cursus gaan volgen Zo gek want ze ie er heul nog niet Mijn moeder blij natuurlijk...:P

Vanaaf naar de vlos. Ben benieuwd hoe mijn meisje ligt, ik voel haar overal en nergens
#geen
pi_70137770
Oh Huup, ik krijg een foutmelding bij het filmpje
#geen
pi_70137802
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!

* DuchessX meefeest
#geen
pi_70137883
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef DuchessX het volgende:
Oh Huup, ik krijg een foutmelding bij het filmpje
ja krijg ik ook altijd, gewoon even op het blauwe linkje onder het plaatje klikken, niet op het plaatje zelf dan word je doorgestuurd

Wat grappig van je opvang-regel lijkt me inderdaad gek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70138203
Hier krijg ik ook een foutmelding Huup. Gezien! Wat cool, zulke filmpjes

TheFrankey, bijna papa man! Zet em op!

MeNicole, wat gaaf, zo'n ervaring weer. Kan me helemaal voorstellen dat je hem *nu* wilt zien

Ik ga me verder niet met die rook discussie bemoeien, ik ben heel soepel merk ik

Innepin en miss, JULLIE HOEVEN NIET MEER TE WERKEN!!!!! Super!!

Heb net 2 uur liggen slapen en ben nu nog steeds brak..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:20:22 #284
5428 crew  miss_sly
pi_70138399
innepin, verloooof

en ik ook

Zo onwerkelijk maar zooooo fijn
Ik begin nu echt te geloven dat ik zwanger ben en misschien wel ga bevallen van een baby over een week of 6
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 17:22:51 #285
5428 crew  miss_sly
pi_70138480
En vanaf vandaag ga ik proberen weer beter bij te zijn en te reageren. Ik merkte de laatste tijd dat het wat te veel was, ik veel niet kon onthouden en ook bijlezen lukte lang niet altijd. Nu heb ik tijd genoeg

tessie, wat vervelend dat je allemaal wisselende beloftes krijgt en het telkens toch anders blijkt. Ik hoop dat het gellen gewoon lekker goed werkt en je er snel weer weg kan, MET Erwtje

MeNicole, nog effies en dan is je mannetje er!

ymme, naar dat misselijk zijn, maar ook een geruststellend gevoel. Heel goed!

flugeltje, hoe is het met je?

Duchess, al oppas aan het regelen raar he, maar wel erg leuk
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:40:08 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70139048
Tessie, wat klote van die onduidelijkheid allemaal. Maar denk aan het resultaat, over een paar dagen heb je je beeb in handen

Spannend TheFrankey, ook jij binnen een paar dagen papa!

Davinia, wat een enorme eikel zeg. Ik vind dat je het recht wel hebt om hem dat in z'n gezicht te zeggen. (als je durft dan )

Innepin en Miss_Sly verlof, hopelijk krijgen jullie nog wel even lekker de kans om ervan te genieten.

Ymme, fijn dat je misselijk bent

En hier, tja.... Ik weet het gewoon niet. Het bloeden lijkt vooralsnog (even) gestopt te zijn, maar de rest van de tekenen zijn onduidelijk. Krampen heb ik niet gehad alleen zijn die vervelende steekjes van vanochten in heup/lies met uitstraling bovenbeen verplaatst naar nét links van het midden in de onderbuik. Het is lichtjes pijnlijk, niet kramperig ofzo. Eigenlijk zoals ik vorige keer m'n 'bandenpijn' had. Dit bloedverlies zónder steekjes en ik had mezelf geen zorgen gemaakt, deze steekjes zónder bloed en ik had me niet druk gemaakt. Het is de combinatie waar ik bezorgd over ben...

En toen was het afwachten, het positieve nieuws is dat ik zéker nog geen vruchtje verloren ben. Geen slijm, geen stolsels, alleen wat (verdund) bloed. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer positief te blijven. Ik wil gewoon mama worden deze keer... Bovendien heb ik nu eenmaal een afspraak over een datumdrieling in februari....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:50:05 #287
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70139352
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef flugeltje het volgende:
En toen was het afwachten, het positieve nieuws is dat ik zéker nog geen vruchtje verloren ben. Geen slijm, geen stolsels, alleen wat (verdund) bloed. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer positief te blijven. Ik wil gewoon mama worden deze keer... Bovendien heb ik nu eenmaal een afspraak over een datumdrieling in februari....
gelukkig is het nu gestopt. Je kunt inderdaad alleen afwachten maar ik zal je in ieder geval wat positiviteit terugstralen wat ik van jou gekregen heb. Het moet gewoon goed komen

Miss_sly en Innepin.... verlooofffff geniet ervan meiden!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:08:11 #288
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70139883
Miss_sly en Innepin ik dacht eerst dat jullie verloofd waren Maar nu zag ik echt verlof staan. Fijn zeg! Ben stiekem best een beetje jaloers!
pi_70141134
waaaaaaaaaahhhhhhhhh dit topic gaat veel te hard! Kan het echt niet bijhouden zo...

Kan iemand mijn datum naar 14 feb verzetten (plus ticker ook aub )
Dat is de datum die ik van de vlos kreeg toen ik belde gisteren, vandaar.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:56:49 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70141347
innepin en miss sly verloofd! ik bedoel, met verlof
geniet ervan, meiden!

* DaviniaHR pakt alvast popcorn voor de naderende nesteldrang taferelen

ik had nog ff de vlos gebeld, en zij zei dat ik beeb al wel echt kon voelen. pfff, ging daardoor toch ook meteen twijfelen aan mn hele instinct en goede gevoel en zo.
en terwijl ik dit typ, wordt er weer gedanst in buik

@flugel, ik ga ook met manlief van het weekend bespreken wat we gaan zeggen hierover, want dit lijkt me niet de bedoeling. en hij is nog in opleiding, dus nog niet volledig vastgeroest. er is nog hoop. zeg maar

verder, flugel, ik hoop echt van ganser harte dat je beeb(s) lekker blijven zitten en dat het een gewone vaginale neusbloeding is geweest. de beoel is toch goed doorbloed vanonder. een keer goed niesen of te hard op de wc en daar gaat het al...

dikke iig
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70141388
Die ticker is leuk. Hoe kom ik daar aan
pi_70141691
Nou we zij nweer terug. Weer een middagje ziekenhuis. Alles is met Uk in orde, bloedruk blijft wat hoog en daarom gaan ze ook inleiden. Zaterdagochten 7u aanwezig in het ziekenhuis in Hoorn!

Spannend zeg.....
pi_70141992
Spannend Frankey!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:24:31 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70142300
Spannend Frankey! Dit weekend papa dus...

Ik ben m'n eigen regels aan het verbreken en zit hier achter m'n PC met een enorme kapsalon shoarma... Martijn is er niet en ik vond dat het wel mocht omdat ik even minder happy ben

Als toet dan nog een griekse yoghurt met honing en dan maar met een goed boek in bad en op tijd naar bed. Ik heb vandaag weer heel wat gebeden opgezegd, hopelijk worden ze verhoord.

* diep inzichzelf graaft en aloude positivisme opduikelt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 19:25:36 #295
5428 crew  miss_sly
pi_70142341
Spannend TheFrankey!

Wij gaan vanavond naar borstvoedingscursus. Ben benieuwd hoe en wat. Vind het wel een beetje spannend en maakt het toch wel weer echter.

Vraagje nog trouwens: wanneer ben je nou hoogzwanger?
pi_70142400
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Stiemie het volgende:
Miss_sly en Innepin ik dacht eerst dat jullie verloofd waren Maar nu zag ik echt verlof staan. Fijn zeg! Ben stiekem best een beetje jaloers!
Ik ben óók verloofd, hoor

The Frankey, spannend! En woon jij in Hoorn
pi_70142719
Spannend The Frankey, nog even en jullie kunnen jullie uk live zien .
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:42:13 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70142838
Judes, ik heb het aangepast. Scheelt weer een week!

TheFrankey, spannend joh! Er komt actie aan!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:42:33 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70142845
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef miss_sly het volgende:

Vraagje nog trouwens: wanneer ben je nou hoogzwanger?
als je met verlof bent, vind ik
(vanaf halverwege laatste trimester ong.)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:47:02 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_70142975
Ik had gisteren zoveel lucht in mijn darmen dat mijn hele buik strak stond

Menn, doe mij maar harde buiken, dat stinkt tenminste niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties