Dat dus. Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die zich helemaal ingesteld hadden op een vaginale bevalling enzo hoor en dat het dan best even slikken is. Maar ik zou dat zelf niet zo als falen ervaren. Ik wil zelf heel graag op de meest veilige manier bevallen. En als het een stuitligging betreft dan is de bewezen meest veilige manier voor baby gewoon een keizersnede.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef marlieske het volgende:
Ooh ja nog ff over stuitligging, Ties was mijn tweede stuitzwangerschap en bij Isa had ik een ks dan mag er dus niet bij een 2de gedraaid worden ivm met de wond op de baarmoeder.... en die wond kan dus ook scheuren door weeën weten we nu uit ervaring![]()
en ik ben het met BE eens een kind ligt niet zomaar zo, kan ook door de vorm van je baarmoeder komen enz als je het mij vraagt lekker laten liggen en om een ks vragen.
En nee ik heb niet gevoel dat ik gefaald heb of iets gemist heb door 2x een kind op de wereld te zetten met behulp van een ks, ze zijn beiden gezond dus missie geslaagd ik raakte namelijk niet zwanger om te kunnen bevallen maar voor het eindresultaat en dat is een kind.
waarom niet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef _Bar_ het volgende:
Davinawat een lomp gebeuren zo zeg.
Sorboo, tja het is een openbare plek, dus ergens snap ik wel dat mensen daar gewoon willen roken als ze daar behoefte aan hebben. het is tenslotte buiten.... hoe rot ook voor jou
Hier rooktook gewoon, en ga ook gewoon mee naar kroegen ed, krijg ook genoeg rook binnen, maar kan nu echt nog niet verlangen dat
buiten gaat staan (daarbij zijn we al vrij veel buiten) straks als de kleine er is gaat hij toch wel al buiten roken.
Van de andere kant zegt Sorbootje dat het op dit station wel mag. Weet niet waarom of hoe of wat, maar kennelijk is het daar legaal...dus tja, dan heb je weinig te eisen, lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef freecell het volgende:
Eens met miss-sly, al vind ik het op het station een ander varhaal. In die hokjes mág je niet roken, dus dat is wel behoorlijk lomp.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef mefke79 het volgende:
...
En voor de rest maak ik me gewoon nog boos om de gyn van davina. Pfff. Lompe hark! En lekker tegenstrijdig...eerst zeggen dat die nekplooi niet gemeten had mogen worden en dan er wel allerlei consequenties aan hangen...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef DaviniaHR het volgende:
de enige die rookte is mijn moeder, en zoals jullie weten, rookt zij al een tijdje niet meer(oeh, eufemismes!)
Vind ik ook hoor. Mijn vriend hoeft het van mij nu nog niet, hoewel hij wel veel rekening met mij houdt (gaat niet zomaar naast mij zitten roken, raam open, veel minder roken sowieso, etcetera). Als de baby er eenmaal is vindt ie zelf ook dat ie naar buiten moet, als de stoppogingen mislukkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind overigens wel degelijk dat je jebuiten kunt laten roken. Het gaat om je KIND... dan doe je dat toch gewoon? Natuurlijk moet iedereen daar zijn of haar eigen keuze in maken, maar dat wil niet zeggen dat ik het begrijp
Ja, ik wil een baby. Dus moet dan ook maar de lasten erbij nemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
Ah MeNicole dat is wel fijn nieuws dan! En het zou wel lekker zijn als het hele bevallen enzo gelijk in gang gezet wordt als je menneke dat armpje weghaalt![]()
je klinkt verliefd![]()
Ymmevervelend haha maar wel fijn dat je het positieve ervan kunt inzien.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!
Ik heb verlooooooofff![]()
*feestje bouwt*
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef innepin het volgende:
Goed nieuws, menicole!
Ik heb verlooooooofff![]()
*feestje bouwt*
ja krijg ik ook altijd, gewoon even op het blauwe linkje onder het plaatje klikken, niet op het plaatje zelf dan word je doorgestuurdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:03 schreef DuchessX het volgende:
Oh Huup, ik krijg een foutmelding bij het filmpje
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:40 schreef flugeltje het volgende:
En toen was het afwachten, het positieve nieuws is dat ik zéker nog geen vruchtje verloren ben. Geen slijm, geen stolsels, alleen wat (verdund) bloed. Hoe moeilijk het ook is, ik probeer positief te blijven. Ik wil gewoon mama worden deze keer... Bovendien heb ik nu eenmaal een afspraak over een datumdrieling in februari....
Ik ben óók verloofd, hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:08 schreef Stiemie het volgende:
Miss_sly en Innepin ik dacht eerst dat jullie verloofd warenMaar nu zag ik echt verlof staan. Fijn zeg! Ben stiekem best een beetje jaloers!
als je met verlof bent, vind ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje nog trouwens: wanneer ben je nou hoogzwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |