abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:19:32 #151
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_70181491
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef Moweeno het volgende:

[..]

Schaf je gelijk ook de AOW af, sterven die oudjes ook wat eerder.. Anders wordt het niet te betalen natuurlijk.
Kwats; kinderen kosten juist veel geld ook buiten de bijslag, van scholing tot vandalisme& criminaliteit waarmee ze goede mensen uit de productie halen. Bovendien gaat de vergrijzing pieken1 voordat de kinderen vandaag gemaakt serieus deelnemen aan het arbeidsproces.

1 Jazeker de vergrijzing piekt rond 2030, niet geheel toevallig als de babyboomers sterven gaan. Desondanks zalhet grijze gehalte structureel hoger blijven dan nu het geval is. Heb ik trouwens al gezegd dat de gasbel van Slochteren rond die tijd op is geraakt?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 22:21:29 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70181556
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Kwats; kinderen kosten juist veel geld ook buiten de bijslag, van scholing tot vandalisme& criminaliteit waarmee ze goede mensen uit de productie halen. Bovendien gaat de vergrijzing pieken1 voordat de kinderen vandaag gemaakt serieus deelnemen aan het arbeidsproces.

1 Jazeker de vergrijzing piekt rond 2030, niet geheel toevallig als de babyboomers sterven gaan. Desondanks zalhet grijze gehalte structureel hoger blijven dan nu het geval is. Heb ik trouwens al gezegd dat de gasbel van Slochteren rond die tijd op is geraakt?
Ik werkte fulltime op m'n 19e hoor.
pi_70181577
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

What the fuck, zo'n laag bedrag! En het dan gek vinden dat mensen amper meer kinderen nemen.

Hup, de kinderbijslag omhoog! Gezinnen dienen fiscaal gepamperd te worden, zij zijn de ruggegraat van ons land.
Wat een Katholiek, CDA standpunt van jou ineens.
pi_70181996
Niet politiek correct, maar ik vind dat de overheid helemaal moet stoppen met het stimuleren van kinderen krijgen. Nederland, en zeker de wereld is overbevolkt. En als je dan ook nog paupers die zelf niet de middelen hebben om hun kinderen op te voeden gaat aanmoedigen krijg je alleen maar ellende op termijn.

Zouden maar wat meer mensen wachten met het krijgen van kinderen tot ze het zich konden veroorloven, ipv steun van anderen trekken.
pi_70182413
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ouders betalen maar lekker zelf voor hun hobby, weg met kinderbijslag.

Verstandige taal, er zijn te veel mensen op de wereld en U weet wat dat betekent?
De aarde word kaal gevreten door den mensch, het lijken wel sprinkhanen zo gaat men te keer.
Het zou een zegen voor de aarde en de menschheid zijn als de wereldbevolking met 50% zou krimpen.
En het is ook nog goed voor het MILIEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:55:33 #156
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70182483
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moet ik behalve meer belasting betalen ook nog verantwoording afleggen over mijn boeken?
En jij noemt mij eng?
Als er iemand enge ideeen heeft....
Nee, gewoon belangstelling.
quote:
[..]

De wet is uit 1939 en is net als de meeste sociale wetgeving uit die tijd volledig gebaseerd op de duitse wetgeving. (net als de huidige wetgeving in NL trouwens maar al te vaak wordt gebaseerd op de duitse)
De wet werd vervolgens door de duitse bezetter in 1941 ingevoerd en van kracht.
Waar baseer jij op dat ook tegenwoordig nog de wetgeving gebaseerd wordt op Duitse wetgeving? Worden wij niet (helaas) steeds meer beinvloed door de angelsaksische landen?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70182553
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef Ole het volgende:
En hoeveel CO2 uitstoot is er per kind?
Dat moet toch ook gecompenseerd!
Eh jij was zelf ook een kind
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 23:01:09 #158
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70182689
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:53 schreef detlevico het volgende:

[..]

Verstandige taal, er zijn te veel mensen op de wereld en U weet wat dat betekent?
De aarde word kaal gevreten door den mensch, het lijken wel sprinkhanen zo gaat men te keer.
Het zou een zegen voor de aarde en de menschheid zijn als de wereldbevolking met 50% zou krimpen.
En het is ook nog goed voor het MILIEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou... je weet wat te doen.
pi_70182735
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zij zorgen dat de mensheid kan voortbestaan. Daarom moeten zij fiscale voordeeltjes krijgen en homosexuelen een compensatiebelasting betalen.
Ik zou zeggen: neem een elftal hoef je ook niet aan het werk, maar je hebt een probleem: welke vrouw met verstand zou elf kinderen willen.

Homo`s moeten compensatiebelasting betalen??????????
Wat dacht je van alleen staanden cq singles? of koppels die samenwonen of echtparen zonder kinderen??
Wat een ONZIN KK!!
Die zouden juist een belasting voordeel moeten krijgen, want den mensch is een GROTE vervuiler en je kent de slogan: de vervuiler betaald?
Als ik bovenstaande lees kon je wel een..........ahum een ambtenaar met CU of SGP achtergrond hebben.
pi_70182949
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Kinderen zijn verder verschrikkelijk voor het milieu. Ieder kind wordt een volwassene met een auto, etc.
Bewust kinderlozen kunnen auto rijden, steak eten en koffie uit styropor bekers drinken en zijn dan altijd nog vele malen meer milieubewust dan kruidenthee drinkende fietsende vegetariers met kinderen in de aanhangwagen.
Geweldig!!

Ik zou zeggen ga in de politiek, dat zou een rel worden.
pi_70183150
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zijn toch zulke capabele harde werkers? Die hebben zo weer een baan, en anders bijstand zou ik zeggen

Anders gaan ze maar den gehelen dag op FOK zitten.
Gut...............................dat denk ik al een tijdje dat hier ambtenaren hun tijd verdoen.
Gek hé?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 23:15:08 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70183218
Je weet dat je kan editten en niet 600 berichten achter elkaar hoeft te posten he?
pi_70183267
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beter verzorgd, beter gekapt en beter gekleed dan Nederlandse vrouwen.
En niet te vergeten ze luisteren tenminste o pardon gehoorzamen beter.
pi_70183319
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Je weet dat je kan editten en niet 600 berichten achter elkaar hoeft te posten he?
Jazeker grote broer!
Maar ik doe het op mijn manier, al komt het voor een ieder niet goed uit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 23:19:39 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70183379
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef detlevico het volgende:

[..]

Jazeker grote broer!
Maar ik doe het op mijn manier, al komt het voor een ieder niet goed uit.
Nou ja, het staat nogal dom. Maar goed, dat was al bevestigt.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:09:40 #166
99433 Tup
Tupperwaar
pi_70186437
Ik denk dat de meeste tegenstanders van kinderbijslag hier:
- bewust of onbewust kinderloos zijn en al best oud;
- vrijgezel zijn en angstvallig proberen vol te houden dat je niet gelukkig wordt van kinderen;
- nog maar net kunnen praten en nog volop in de puberteit zitten;
Beste egoistisch om dat dan te projecteren op anderen, die van de natuur een baarmoeder hebben gekregen.
Wasserwunderland
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:11:32 #167
99433 Tup
Tupperwaar
pi_70186472
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:32 schreef nikk het volgende:
Sinds wanneer wordt de kinderbijslag gebruikt ter bekostiging van het onderwijs? Volgens mij wordt het onderwijs al bekostigd door de belastingbetaler.
Mijn punt is juist dat er allerlei zaken zijn die uit belastingopbrengsten worden betaald. Ook zaken die ik misschien wel niet zie zitten. Ik zeg: dat heft elkaar mooi op, klaar.
Wasserwunderland
pi_70187958
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

What the fuck, zo'n laag bedrag! En het dan gek vinden dat mensen amper meer kinderen nemen.

Hup, de kinderbijslag omhoog! Gezinnen dienen fiscaal gepamperd te worden, zij zijn de ruggegraat van ons land.
Kinderen komen niet voort uit subsidie, klopkoek.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 07:30:43 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70187993
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat laatste zie ik altijd als een voordeel, althans dat ze eerder weggaan is altijd nog een stuk beter dan dat oeveloos gelul over hun kinderen.
Dat doen ze óók

Dus niks ruggengraat van de economie, die lui werken ongeveer 50% van de werkdag en krijgen nog 3000 euro op de koop toe

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2009 @ 09:15:19 #171
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_70188463
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:11 schreef Tup het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat er allerlei zaken zijn die uit belastingopbrengsten worden betaald. Ook zaken die ik misschien wel niet zie zitten. Ik zeg: dat heft elkaar mooi op, klaar.
Beter zou zijn om ze allebei op te heffen natuurlijk zodat iedereen zelf betaald voor de dingen die hij/zij wil gebruiken zonder andere mensen daarvoor op te laten draaien.
Carpe Libertatem
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:24:06 #172
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70188541
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Beter zou zijn om ze allebei op te heffen natuurlijk zodat iedereen zelf betaald voor de dingen die hij/zij wil gebruiken zonder andere mensen daarvoor op te laten draaien.
Dit land is volledig doorgeslagen met subsidies... Ik hoorde gisteren van iemand die vanwege z'n handicap vanuit z'n PGB 15 man personeel heeft... 15 mensen, om 1 gehandicapte te verzorgen... Dat is zeg maar een hele straat, die niets bijdraagt aan de rest van de maatschappij, maar wel op kosten van de maatschappij wil eten, wonen, etc. 15 man, die hun leven verspillen met het in leven houden van 1 ander...
Bij operaties is er een redelijk maximumbedrag wat per patient vergoed wordt, boven de half miljoen houdt het al heel snel op, simpelweg omdat er van meer geld beter meerdere andere mensen kunnen worden geholpen. Blijkbaar houdt het bij overheidsbestedingen helemaal niet op, en mogen er miljoenen gemeenschapsgeld in 1 hopeloos geval gestoken worden!

Om weer ontopic te gaan:
Wat dat betreft zou het tijd zijn om de targets voor kindersterfte in te verhogen! We moeten niet alles maar in leven willen houden, als het totaal niet levensvatbaar is. De natuur heeft dat heel mooi geregeld. En ja, dat is jammer voor het individu, maar geweldig voor de soort.
(als zebra's niet zouden worden gegeten door leeuwen, waren er nu allang geen zebra's meer geweest...)
censuur :O
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:30:24 #173
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_70188591
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik werkte fulltime op m'n 19e hoor.
de kinderen gaat dus over het collectief niet ieder individu.
Desondanks denk je dat de belasting die je opbrengt tot je dertigste compenseert wat je in je eerste 19 jaar koste?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:34:20 #174
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_70188637
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 09:24 schreef RemcoDelft het volgende:We moeten niet alles maar in leven willen houden
Ik vind dit een lastige keuze om te maken. Een stevige levenslange financiële bijdrage van de ouders die die keuze wel maken lijkt me wel op zn plaats ipv het allemaal maar op de belastingbetaler af te schuiven.

De idioterie momenteel dat mongooltjes samen kinderen mogen krijgen wat per definitie op een uit huis plaatsing uitdraait is van den zotten. Een belastingsysteem waarbij diegenen die voor zoiets zijn samen de kosten mogen betalen dat zou nog eens een uitkomst wezen.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 09:39:48 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70188690
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee, gewoon belangstelling.
[..]

Waar baseer jij op dat ook tegenwoordig nog de wetgeving gebaseerd wordt op Duitse wetgeving? Worden wij niet (helaas) steeds meer beinvloed door de angelsaksische landen?
Vriend van me is een vooraanstaand jurist en rechtsfilosoof, hoor je nog eens wat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')