abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70088035

Deel hier je hardloopervaringen, schema's, tips en stel je vragen! Of je nou mét of zonder MP3 speler loopt.

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 |

http://www.runinfo.nl (schema's, voeding, blessures, kledingtips enz.)
http://www.gmap-pedometer.com (afstand meten)
http://www.prorun.nl/
http://bongercorp.com/start2run (start2run (evy's) download)
http://www.vondeyck.nl/erik/loopschema.pdf (Start To Run Evy's schema)

Abbadon Start To Run Serie 1 - Les 18 Doel: tja...eerst maar eens die 30 minuten achter elkaar lopen
Augustus_Thijs Start To Run Serie 1 - Les 19
BaggerUser Start To Run Serie 1 - Les 1 Doel: Beginnen met hardlopen en het ook echt doen
BlaatschaaP Start To Run Serie 1 - Les 20 Doel: Marikenloop 5km
blessed19 Start To Run Serie 1 Les 2 Doel: 5 km
Blik Start to Run Serie 2 - Les 26 Doel: 10 km Fortis Singelloop Utrecht onder het u
borisz Start to Run Serie 1 - Les 14
Brandwacht Start To Run Serie 1 Les 19 Doel: Conditie verbeteren en uiteindelijk 10 km lopen
Californium Start To Run Serie 1 Les 3 Doel: Net zo kunnen rennen als eer-ik en frits
Computergirl
eer-ik Start To Run Serie 1 - les 23 Doel: eerst maar eens die 5km.
FJD Start To Run Serie 1 - les 1 Doel: Rotterdam Marathon 2011
glimworm - Start To Run Serie 1 - les 1 Doel: Rotterdam Ladiesrun 14-06-09, 5km
Houniet
ImHungryLetsGetATaco
jakkop Start To Run Serie 1 - Les 9 Doel: 5 km hardlopen, dan 10.
Jojogirl Doel: De 5k is bereikt dus nu op weg naar de 4EM en de 10k.
jojomen4
Klooney Start To Run Serie 1 - Les 12 Doel: Vooral mijn conditie verbeteren
Ludootje Start To Run Serie 1 - Les 3 Doel: Eerst de 5km, en binnen 6 maanden de 10 km
Marurk Start To Run Serie 2 - Les 1 Doel: Op naar de 10 km.
MissHobje Start To run Serie 1 - Les 1 Doel: Fitter worden en wellicht wat kilo's dumpen.
mjan Start To Run Serie 1 - Les 11
Motorbloempje/Faithy Start To Run Serie 2 - les 9 Doel: Zeven Heuvelen Loop op 17 November
Poezebeest Start To Run Serie 1 - Les 12 Doel: 5 km rennen
Principessa.Farfallus Start To Run Serie 1 Les 7 Doel: 31 december 5 km in 30 minuten rennen!
Psychonikeo
Sport_Life - Doel: 10 km in 40 minuten, 21,1km in 1,5 uur.
vrolijke-frits Start To Run Serie 2 Doel: Volgend jaar de 20 van Alphen.
Woodpecker Start To Run Serie 1 Les 6
Ymke Start To Run Serie 1 - Les 7 Doel: Hardlopen zonder te hobbelen
zesje Start To Run Serie 1 - Les 14 Doel: een half uur achter elkaar kunnen hardlopen

Om te kijken hoe je Start To Run (serie 1) les er uit ziet, kun je hier kijken.

De OP is hier te vinden.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70088103
Ik gooide het vorige topic dicht met:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Negentien het volgende:
Wie wil mij even billenkoek geven als ik vandaag weer niet gegaan ben
Hup, hup, hup 19 z.s.m. in de hardloopkleren en lopen met je donder Het is schitterend weer dus wat dat betreft geen smoezen vandaag. Wedden dat je na afloop een goed gevoel hebt?

Qua lichaam merk ik wel dat mijn spieren meer aanwezig zijn maar kan ook mede komen van 2x per week pilates. Maar een bmi van (net) boven de 25 blijft teveel, ook al is mijn lijf strakker. En dat vetlaagje op mijn buik blijft vrolijk zitten ondanks de stalen spieren eronder.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:52:55 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_70088228
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:54:30 #4
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_70088284
TVP

Tevens aan het trainen voor damloop en tevens een lange aanloop naar mijn eerste marathon (NYC 2011)
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:55:17 #5
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_70088316
Ik ben actief begonnen met lopen, maar heb niet zo'n hardloopschema. Is me wel aangeraden maar ik heb geen mp3 speler. Is wel een aanrader dus?

Heb de 4 mijl in Zwolle gelopen, ga volgende week in Appingedam meedoen (5km) en straks 4 mijl voorafgaand aan de wielerwedstrijd Gouden Pijl Emmen (11 aug).
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:57:35 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70088401
Ik moet echt weer aan de gang
Dit topic in mijn AT bevestigd dat iig elke keer als ik het zie, dat moet motiverend werken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:02:15 #7
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70088553
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef devlinmr het volgende:
loop nu serie 2 les 9 vandaag, maar wat afvallen betreft.... 3 kilo in al die tijd. Echter mijn broeken zitten een stuk losser, door sterkere spieren is mijn rugpijn die ik voor het lopen had volledig weg, miijn zwembanden worden langzaamaan kleiner en mijn buik schud een stuk minder dan in het begin
Positief.

Sowieso, dat je met serie 2 bezig bent.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:08:17 #8
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70088774
Vandaag les2 gedaan. Na een seconde of 10 was ik al moe en leek de gehele les een lijdensweg te worden. Dat was het ook wel , maar toch ook ergens lekker en ik ben blij dat ik doorzet. Ik hou mijn ogen maar op 'over een paar weken', als het lopen makkelijker gaat ( hoop ik althans ) en dat een goed gevoel zal gaan geven.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:40:42 #9
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70089975
Hoppa... Schoentjes aan voor les 15 (serie 1)

*gerend*

Zo, dat ging lekker Zelfs de finale van zeven minuten

Ik moet mezelf er wel telkens aan herinneren dat ik:
- regelmatig ademhaal (vier stappen in, vier stappen uit)
- mijn buikspieren gebruik met het in- en uitademen
- mijn knieën optil tijdens het lopen
- mijn schouders en nek probeer te ontspannen tijdens het lopen
- niet al te veel let op de nog te rennen tijd, maar meer in de cadans terechtkom
- mijn ogen open te houden (knalde vandaag bijna tegen iemand op )

Op naar de tien kilometer!!!

[ Bericht 73% gewijzigd door Woodpecker op 17-06-2009 12:59:28 ]
pi_70095294
Oeps, open ik zo even een nieuw topic omdat hij niet in het goede subforum stond.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70095435
Middag
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_70097125
tvp, over een weekje ofzo moet het wel weer lukken, dan genoeg rust gehad
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70100626
Straks les 8. Wat een vreemd schema zeg!
  Milf woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:01 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70100993
Hey Evy! Dat programma gebruik ik ook. Ik ben hiermee vorig jaar begonnen maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ren niet in de winter .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_70101206
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef nikky het volgende:
Hey Evy! Dat programma gebruik ik ook. Ik ben hiermee vorig jaar begonnen maar ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Ik ren niet in de winter .
En maart, april en mei zijn winter!
pi_70102463
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:49 schreef zesje het volgende:
Ik gooide het vorige topic dicht met:
[..]

Hup, hup, hup 19 z.s.m. in de hardloopkleren en lopen met je donder Het is schitterend weer dus wat dat betreft geen smoezen vandaag. Wedden dat je na afloop een goed gevoel hebt?

Qua lichaam merk ik wel dat mijn spieren meer aanwezig zijn maar kan ook mede komen van 2x per week pilates. Maar een bmi van (net) boven de 25 blijft teveel, ook al is mijn lijf strakker. En dat vetlaagje op mijn buik blijft vrolijk zitten ondanks de stalen spieren eronder.
Danku. Kom net terug van mijn laatste les (van serie 1) en ik kreeg een kusje van Evy
Einde bericht
pi_70102643
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Scherp!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_70102680
TVPtje.

Ik wil trouwens ook in de OP!

sassa Start To Run Serie 1 - Les 14 Doel: Eerst dat half uurtje maar eens volhouden!
pi_70102765
Hey mensen, ik doe ook aan hardlopen
Ik doe ook daarnaast aan voetballen, maar ik kan wel merken dat voetballen en hardlopen echt hele andere conditiesoorten zijn. Op het ogenblik lukt 5KM hardlopen met gemak. Ik wil het graag proberen op een ander niveau te brengen door te gaan lopen op hartslag. Zijn er ook andere mensen hier die dat doen / ervaring mee hebben?
Who is it?
pi_70102974
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef Negentien het volgende:

[..]

Danku. Kom net terug van mijn laatste les (van serie 1) en ik kreeg een kusje van Evy
Goed zo ging ie lekker?

en sassa volgens mij kan je jezelf in de op zetten door deze te editten in de wiki
pi_70103176
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:34 schreef zesje het volgende:

[..]

Goed zo ging ie lekker?

en sassa volgens mij kan je jezelf in de op zetten door deze te editten in de wiki
Oooh whehehe ok, sorry! Ga ik gelijk doen!
  Milf woensdag 17 juni 2009 @ 18:05:16 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70103878
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nou, ik ben vorige maand weer eens gaan lopen... maar de motivatie he om drie keer per week te gaan ontbreekt nog
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_70113405
dat was me het lesje wel weer hoor. Eerst naar het meertje gelopen. Kon ik op mijn iPod niet meer de juiste les vinden. Terwijl ik hem thuis startklaar had gezet, maar hij was overgeslagen oid. Dus weer terug. ALLEEN les 8 erop laten staan en hup weer terug. Voor de derde keer zwaaien naar buuf.

Rennen. Kei vaak rennen. Wat een afschuwelijke les, met al die intervallen.

Loop ik na de les naar huis, met mijn oortjes nog in maar zonder muziek, langs een rij huizen waar mensen voor in de tuin zaten. Die lui dachten blijkbaar dat ik ze niet kon horen.

"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"

<insert lachsalvo>

En ja, ik heb een dikke reet. En ja, ik liep voor schut, want ik ben nog maar een beginner. Maar waarom moet dat nou zo genadeloos hard gezegd worden. Ik snap dat niet. Ik zie soms ook mensen waarvan ik denk, om wat voor reden dan ook, maar dan houd ik toch ook mijn klep.

Natuurlijk weer van die slanke dennen met een bel rosé in de hand. Zak chips erbij. Als ik zoiets naar binnen mik, groeit er spontaan nog een bil extra bij.
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:09:47 #24
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_70115679
A joh, laat je niet kennen. Nu hebben ze een grote mond, jij hebt straks 15 jaar meer te leven vanwege je gezonde levensstijl
pi_70115840
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef _Arual_ het volgende:
"Zo. Als ik toch met zo'n dikke reet zo gruwelijk voor schut moest gaan lopen, dat deed ik dan toch ook niet hoor!"
Nou jaaaaa zeg GRRRRR
Als je maar weet dat jij KEIgoed bezig bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')