abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69913204

Grand Slam Tennis, dé tennis game die je deze zomer gespeeld. Samen met Wii Motion Plus de beste tennisgame op dit moment die te krijgen is.

De game komt 12 juni uit (maar is in de meeste winkels al gespot) en is gebundeld met een Wii Motion Plus accessoire (advies prijs: 59,99) waarmee de tennis bewegingen 1:1 over genomen worden in de game. Geniaal dus. Reviews zijn al lovend:

IGN: 8,5: "This isn’t as intuitive as Wii Sports Tennis, but once you master it Grand Slam is a thing of beauty and destroys other motion Wii games."

Nintendo Power: 8,0 "Geen tekst bekend "

En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5

De game heeft trouwens zelfs een online modus Dus we kunnen elkaar hier binnenkort komen uitdagen

Website
Wii Motion Plus uitleg voor Grand Slam Tennis (TIP!)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 21:49:28 #2
4530 crew  Crazy Harry
pi_69914616
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5
En waarom geven zij het een 5?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_69914803
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

En waarom geven zij het een 5?
Omdat ze vinden dat Motion Plus faalt in de game. Maar je moet er gewoon aan wennen omdat het zo precies is.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 22:19:39 #4
4530 crew  Crazy Harry
pi_69915919
Ik heb nu beide reviews gelezen en volgens mij is het cijfer van eurogamer meer in relatie tot de tekst dan die van ign.
Beide reviews zijn niet super positief, ik wacht virtua tennis af...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:44:07 #5
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_69917148
Bediening is even wennen, maar het speelt lekker (verkapte tvp)
pi_69920923
Got it

Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
pi_69926132
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:39 schreef Slein83 het volgende:
Got it

Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan

spelen jullie met nunchuck?
Dont hate player 1, hate the game
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:54:42 #8
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_69927628
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Roelatie het volgende:

[..]

dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan

Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
pi_69928362
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
lol, ik heb precies tzelfde .
pi_69928921
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:27:21 #11
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69940421
quote:

[..]

....
Jaaa, echt maar tien minuutjes zonder nunchuk gespeeld. Het meppen is natuurlijk al leuk genoeg, maar je hebt veel meer controle over het hele spel als je de nunchuk gebruikt, initiatief nemen in de rallies.

Schreeuwt overigens wel om een draadloze nunchuk, ik heb zelden zoveel last van die fucking draad erbij gehad als bij dit spel.

Ik was een beetje bang geworden van die review van eurogamer, maar die van IGN klopt cijfermatig en tekstmatig veel beter. Met grote afstand de beste tennistitel op de Wii, het is precies de verbeterde versie van tennis uit Wii sports waar ik op zat te wachten.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_69951064
Als het goed is kan ik de game morgen aanschaffen Want dan komt tie binnen Jammer genoeg kan ik op z'n vroegs zaterdag pas spelen
pi_69954514
Net online gespeeld.............damn. nr 7 en nr 11 van de wereld beide met 0-3 verloren. Iedere game werd 40-40 en dan net niet afmaken. Merendeel speelt ook met Nadal, maken gebruik van de abilities. Dus creeer je je eigen speler moet je eigenlijk eerst die abilities halen. En flink oefenen

mijn nick voor online: SleinNL mocht iemand willen spelen
pi_69966575
tvp

ga hem vandaag halen! en draadloze nunchuck is wel vereist denk ik!
hmm 60 euro voor het spel en motion plus. dan nog een motion plus halen voor een 2e controller en dan nog 1 nunchuck (draadloos, eigenlijk 2 zou ik er moeten halen dan)... Grr waarom zijn al die accesoires zo duur!!
pi_69995638
Ik sla de ballen alleen maar uit Wat doe ik verkeerd
pi_69996384
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik sla de ballen alleen maar uit Wat doe ik verkeerd
Je slaat te hard, je moet rustiger slaan, je timing verbeteren op het moment dat je slaat.
pi_69996456
wow, heb de hele avond staan tennissen met een vriend. Eerst tegen elkaar om en vervolgens dubbelen online. We hebben 5 uur achter elkaar zitten spelen en zijn 13 de van de wereld ranglijst geworden B). Ik ben naar huis gegaan toen het licht werd maar we hadden zo door gegaan. Deze game is super verslavend en krijg steeds meer controle over de bal.

Mijn EA naam is verrassend " Roelatie" voor de singles & Emobilisor voor de dubbel
  Redactie Frontpage zaterdag 13 juni 2009 @ 12:08:15 #18
4530 crew  Crazy Harry
pi_69997635
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.

Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku ) bij de aldi voor 16,99
pi_69998955
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Crazy Harry het volgende:
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.

Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku ) bij de aldi voor 16,99
Als ze passen op de motion+

En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens
pi_70000986
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Wordt je wiimote nog langer
pi_70003834
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
Ik heb het wel 6 keer achter elkaar gedaan, maar kreeg steeds hetzelfde, het lijkt me sterk dat iedereen me weg drukt.
Het gebeurt als alles is geladen, dus heb goede verbinding met ea, het kan ook niet een persoon kiezen alles gaat automatisch, maar dat is bij iedereen denk ik.

Ik ben bij settings geweest en daar staat:
- accept invitations yes or no
- enable telemetry yes or no
Ze staan allebei op yes standaard.

Iemand die hier ook problemen mee heeft, of weet wat ik verkeerd doe.
Aan het internet ligt het niet, want ik kan gewoon online met mario-kart.

Ps, ik heb alleen niet mn game gergisteerd met ea, dat vroegt ie toen ik een nieuwe account moest maken bij ea.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:37:56 #22
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70004222
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".

[heel verhaal]
Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!
pi_70007953
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturen Maar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
pi_70011205
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.

Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
pi_70012527
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturen Maar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
Ik speel alleen met nunchuck op de een of andere manier vind ik dat veel lekkerder spelen. Geeft je meer controle. Maar heb je je wiimote wel goed vast met slaan?
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.

Die service is kiezen voor de juiste legend c.q. ability, Nadal, sampras of Federer b.v. En dan juiste timing en goed j wiimote houden is de key

Check voor die nunchuck wel of die past op de motion+
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 00:47:17 #26
4530 crew  Crazy Harry
pi_70013414
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.

Als de WM+ op de wiimote past, en de nunchuk past op de WM+, en daar ga ik van uit. Dan lijkt mij het dat een fabrikant van zo een draadloos ding wel zo verstandig is om de connectie van de originele nunchuk na te maken zodat dat ook zeker zal passen.
Hij lijkt trouwens heel erg op de draadloze nunchuk van QWare...

Die van Qware:

Die van de Aldi:

Ah ja, die smile was ook maar een geintje. Het is niet dat ik alles altijd zo goed benoem of schrijf.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crazy Harry op 15-06-2009 00:54:20 ]
pi_70013722
Klote Serve 'n Volley spelers. Net 3 kwartier tegen zo'n gast gespeeld. Zodra ze bij het net staan kan ik haast wel weer schudden. 17-15 is het uiteindelijk geworden
pi_70014025
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.

Als de WM+ op de wiimote past, en de nunchuk past op de WM+, en daar ga ik van uit. Dan lijkt mij het dat een fabrikant van zo een draadloos ding wel zo verstandig is om de connectie van de originele nunchuk na te maken zodat dat ook zeker zal passen.
Hij lijkt trouwens heel erg op de draadloze nunchuk van QWare...

Die van Qware:
[ afbeelding ]

Die van de Aldi:
[ afbeelding ]

Ah ja, die smile was ook maar een geintje. Het is niet dat ik alles altijd zo goed benoem of schrijf.

Postte ik al eerder in een ander topic [Wii #219]

Maar het valt te proberen Aldi zal niet zo moeilijk doen over ruilen.
pi_70014414
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:

Echt een vet spel he.
Het is me gelukt om online te kunnen spelen, ik heb wat poorten open gezet van mn router en ik kan online.
Ik zit nou op 2 sterren bij carreer, moeilijkheidsgraad is bij mij normaal, bij easy win ik alles is niet leuk.
pi_70019683
Gisteren is gespeeld met de nunchuck ipv automatisch lopen, dat maakt de game toch wat makkelijker, en inderdaad, het draad van de nunchuck zit wel heel erg in de weg. Valt me trouwens op dat wanneer je de nunchuck hebt aangesloten dat je poppetje bij het serveren niet meebeweegd met je arm, erg vreemd.
pi_70020180
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren is gespeeld met de nunchuck ipv automatisch lopen, dat maakt de game toch wat makkelijker, en inderdaad, het draad van de nunchuck zit wel heel erg in de weg. Valt me trouwens op dat wanneer je de nunchuck hebt aangesloten dat je poppetje bij het serveren niet meebeweegd met je arm, erg vreemd.
Anders slaat iedereen mis bij het serveren

En als iedereen nu eens zijn online nick hier post, kunnen we eventueel over tijdje toernooi spelen
pi_70021085
online: YoungDavid

Succes ... lamme arm heb ik al
  maandag 15 juni 2009 @ 12:13:27 #33
126783 pjats
The Pjatser
pi_70021301
Heeft iemand ook last van het volgende probleem?
quote:
Daar valt doorheen te kijken mits je je niet groen en geel gaat ergeren aan de spelers. De speler kiest steevast een rare positie op het veld. Zodra mijn speler geweldig staat voor een forehand en ik al klaar sta om mijn slag te slaan gaat de speler uit het niets om de bal heen lopen zodat het plotseling een backhand moet zijn (uberhaupt nog nooit een speler zien doen).
quote:
Sta je bijvoorbeeld klaar om een bal rechts in de hoek te positioneren dan loopt de speler ineens om de bal heen waardoor je of de bal mis slaat of deze niet goed kan plaatsen.
quote:
Inderdaad vreemd zoals in eerdere beoordelingen te lezen is dat de speler ineens om de bal heen gaat lopen als je zeker weet dat je met je forehand moet slaan (of andersom) Ik heb alles al geprobeerd, maar af en toe blijft hij dit doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat EA dit over het hoofd gezien heeft??
Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.
pi_70021429
Heb er niet zo last van eigenlijk. Een vriend van me heb ik wel de tip gegeven rustig te spelen en de ruimte te pakken om z'n slagen te maken, dat werkt al een stuk beter.
pi_70021651
Mijn naam is "Meesters", jullie kunnen me toevoegen, heb al 3 sterren haha, en mn arm (schouder) is al aardig beurs aan t worden, maak niet uit we gaan gewoon door haha.
pi_70025662
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef pjats het volgende:
Heeft iemand ook last van het volgende probleem?
[..]

[..]

[..]

Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.
dat ligt aan waar je controller gepositioneerd is. T is net als tennis. na een slag weer terug naar t midden/neutaal. zodra je ziet dat de bal links komt doe je de controller naar links en je ventje loopt er NIET langs.

probleem opgelost
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 17:05:01 #37
4530 crew  Crazy Harry
pi_70030565
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Postte ik al eerder in een ander topic [Wii #219]

Maar het valt te proberen Aldi zal niet zo moeilijk doen over ruilen.
Tering! Nintendo heeft er gewoon voor gezorgd dat die 3rd party dingen niet passen. Dat is best van ze

Maar dat ziet er uit alsof de heren bij Nintendo zelf een draadloze nunchuk in gedachte hebben. Die pinnetjes lijken in ieder geval te dienen om iets stevig op te kunnen zetten...

Trouwens een vraag aan al die grand slam spelers hier:
Toen ik de Wii kocht, hadden we natuurlijk nog helemaal niet door dat je met superkleine bewegingen gewoon kon spelen. Dus als we tegen elkaar tennisten met Wii Sports tennis, was het om beurten een stap naar voren doen en slaan.
Maar toen we de kleine bewegingen ontdekten, was dat natuurlijk voorbij.
Kan ik met grand slam tennis die grote bewegingen midden in de kamer weer verwachten wanneer we op 1 Wii tegen elkaar spelen?

[ Bericht 17% gewijzigd door Crazy Harry op 15-06-2009 17:28:52 ]
pi_70031448
Ik maak in ieder geval de grote bewegingen weer :p

Nog meer online namen? Kunnen we misschien een toernooitje organiseren
pi_70036770
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Ik heb het wel 6 keer achter elkaar gedaan, maar kreeg steeds hetzelfde, het lijkt me sterk dat iedereen me weg drukt.
Het gebeurt als alles is geladen, dus heb goede verbinding met ea, het kan ook niet een persoon kiezen alles gaat automatisch, maar dat is bij iedereen denk ik.

Ik ben bij settings geweest en daar staat:
- accept invitations yes or no
- enable telemetry yes or no
Ze staan allebei op yes standaard.

Iemand die hier ook problemen mee heeft, of weet wat ik verkeerd doe.
Aan het internet ligt het niet, want ik kan gewoon online met mario-kart.

Ps, ik heb alleen niet mn game gergisteerd met ea, dat vroegt ie toen ik een nieuwe account moest maken bij ea.
Ik heb 4 keer online kunnen spelen daarna krijg ik weer "connection to your opponent(s) has been lost".
Heel raar dit, weet iemand waar dit aan kan liggen, ik denk zelf aan mn router, Ik moet mn router op de juiste manier instellen maar weet niet hoe.
Protocol UDP
Poort bereik 80-3074
Commentaar wii

Zo heb ik het staan in mn router bij Port Forward.
Zo heeft ie het dus ook 4 keer gedaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Meesters op 15-06-2009 20:28:21 ]
pi_70036835
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:

Ik heb je ook toegevoegd als buddy , maar bij mij werkt het niet lekker.
pi_70038230
Ja, da's irri. Zo heb ik ook 2 matches gespeeld. Ik stond voor, toch wedstrijd afgekapt. Met lag spelen is de moeite niet.

Heb je elders op je netwerk misschien downloads aanstaan ofzo? Ik zet altijd alle andere data verkeer uit als ik online ga spelen (streaming radio wordt door de vingers gezien)
pi_70038875
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Young_David het volgende:
Ja, da's irri. Zo heb ik ook 2 matches gespeeld. Ik stond voor, toch wedstrijd afgekapt. Met lag spelen is de moeite niet.

Heb je elders op je netwerk misschien downloads aanstaan ofzo? Ik zet altijd alle andere data verkeer uit als ik online ga spelen (streaming radio wordt door de vingers gezien)
3 partijen verloren door lag
pi_70039104
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:

Mijn online naam is Bernii wat fijn om een keer niet irritante friendcodes over te schrijven
pi_70039159
Het spel is toch ook wel te spelen zonder wiimotion?
pi_70039384
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
Het spel is toch ook wel te spelen zonder wiimotion?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70039589
Hoe dicht (A)
pi_70039787
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef Kersje86 het volgende:
Hoe dicht (A)
Begint met de E en eindigt met de O

OT: Hoeveel staat iedereen op de wereldranglijst? 1 wedstrijd verliezen kost je gewoon al 500 plekken
pi_70039824
Kan je eigenlijk ook online spelen met een "bewerkte" wii
pi_70039946
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Kersje86 het volgende:
Kan je eigenlijk ook online spelen met een "bewerkte" wii
...........JIJ.......Boefje!!!!!

Ik heb geen idee of dat kan, zal vast wel.
pi_70040188
Geld groeit eenmaal niet op mijn rug :p Heb in begin ook al een wii gehad maar na 3 maanden had ik hem weer weggedaan... afgelopen weekend weer beetje zitten kijken en zijn heel wat leuke spellen uitgekomen dus heb hem maar weer besteld
pi_70040387
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Kersje86 het volgende:
Geld groeit eenmaal niet op mijn rug :p Heb in begin ook al een wii gehad maar na 3 maanden had ik hem weer weggedaan... afgelopen weekend weer beetje zitten kijken en zijn heel wat leuke spellen uitgekomen dus heb hem maar weer besteld
Je kan natuurlijk ook games online gaan bestellen uit uk scheelt een hele hoop.
pi_70040512
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Slein83 het volgende:
OT: Hoeveel staat iedereen op de wereldranglijst? 1 wedstrijd verliezen kost je gewoon al 500 plekken
1518 momenteel, maar fluctueert
pi_70040782
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Young_David het volgende:

[..]

1518 momenteel, maar fluctueert
Woensdag stond ik nog bij de eerste 150 mja dan tref je 3x achter elkaar top 10 spelers en die verlies je gewoon met de tiebreak. Sowieso irriteer ik me mateloos aan gasten die gewoon niet willen "tennissen" maar gewoon de bal meteen de andere kant op rammen na een service. Ik vind het vele malen gaver als je een lange rally speelt en dan wint
pi_70041350
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Slein83 het volgende:
Woensdag stond ik nog bij de eerste 150
Woensdag hadden nog minder mensen het spel in huis he :p
pi_70041724
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:

[..]

pi_70043962
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!
Kan iemand voor mij pag.15 van Grand Slam boekje scannen of foto maken op zn computer zetten en dan naar mijn mailadres sturen, wel graag via prive-berichten, ga niet mijn mailadres hierop zetten haha.
Zo kan ik ook mijn udp-poort goed zetten, bedankt
pi_70044045
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:

[..]

Maar als je kijkt hoeveel U.S. al gespeeld heeft ;-).
Of was dit spel overal te wereld pas 12-juni te verkrijgen.
pi_70045116
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef Meesters het volgende:

[..]

Kan iemand voor mij pag.15 van Grand Slam boekje scannen of foto maken op zn computer zetten en dan naar mijn mailadres sturen, wel graag via prive-berichten, ga niet mijn mailadres hierop zetten haha.
Zo kan ik ook mijn udp-poort goed zetten, bedankt
TCP-poorten: 80, 443, 13505, 13220
UDP-poort: 3658

En niet meer illegaal downloaden he
pi_70047287
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Meesters het volgende:

[..]

Maar als je kijkt hoeveel U.S. al gespeeld heeft ;-).
Of was dit spel overal te wereld pas 12-juni te verkrijgen.

Hoeveel inwoners heeft de US Grote kans dat er 6x zoveel amerikanen de game hebben dan de Nederlanders, dus dat is niet te vergelijken.
pi_70047679
Toch behoorlijk irritant dat je online 9 van de 10 keer Roger Federer tegenkomt. Komop, creër je eigen character
pi_70048970
Net iets van 7 potjes tegen de nr 75 gespeeld. Best te doen allemaal, lekker snel, geen Lag.....
Op wat irritante dingetjes na, kwa positie van de speler en rare bewegingen is het echt wel weer een super spel
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:06:42 #62
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70053706
Hoe versla je zo'n serve-and-volley speler nou precies? Lobjes lukken voor geen meter en in de hoeken spelen.. Dan moet de bal écht in de hoeken zijn anders heeft hij hem nog..
Tips?
pi_70054449
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe versla je zo'n serve-and-volley speler nou precies? Lobjes lukken voor geen meter en in de hoeken spelen.. Dan moet de bal écht in de hoeken zijn anders heeft hij hem nog..
Tips?
met snelheid crossballen lukt het me meestal. Hou de speler weg van t net!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:33:19 #64
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70054533
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Roelatie het volgende:

[..]

met snelheid crossballen lukt het me meestal. Hou de speler weg van t net!
Lukt het met MotionPlus beter dan zonder? Ook die lobjes bijvoorbeeld, werken die met MotionPlus beter?
pi_70055943
Lobjes lukken wel maar iuk heb het idee dat het niet echt te sturen is....
O+ BlaBlub O+
pi_70057568
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Lukt het met MotionPlus beter dan zonder? Ook die lobjes bijvoorbeeld, werken die met MotionPlus beter?
heb nog niet zonder geprobeerd

Lobjes zijn idd lastig. Als je dicht bij het net staat dan lob ik de bal meestal uit :/.
pi_70066489
2-0 achter staan, 2-2 maken zonder 1 punt af te staan en winnen met 2-4. Stomme fransoos disconnect direct nadat hij verliest
pi_70066800
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef Young_David het volgende:

[..]

TCP-poorten: 80, 443, 13505, 13220
UDP-poort: 3658

En niet meer illegaal downloaden he
Bedankt voor de poorten , ga het zo proberen.
Maar downloaden is niet illegaal , ik gebruik het voor me zelf, ik verkoop het niet door, en ik upload niks, dus dan mag het wel.
pi_70066979
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Meesters het volgende:

[..]

Maar downloaden is niet illegaal , ik gebruik het voor me zelf, ik verkoop het niet door, en ik upload niks, dus dan mag het wel.
software en games mag ook niet hoor
O+ BlaBlub O+
pi_70069751
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:49 schreef neggix het volgende:

[..]

software en games mag ook niet hoor
Klopt ja heb je gelijk in, maar ja ben niet de enige, de hele wereld doet het.
Vindt het een hoop geld voor een game.
Ik heb de poorten ingegeven, maar nog steeds hetzelfde, ik ga steeds meer geloven dat het niet gaat lukken omdat geen origineel spel is, maar heb toch 6keer online kunnen spelen, dat is het raarste van alles.
pi_70070814
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef Meesters het volgende:

[..]

Klopt ja heb je gelijk in, maar ja ben niet de enige, de hele wereld doet het.
Vindt het een hoop geld voor een game.
Ik heb de poorten ingegeven, maar nog steeds hetzelfde, ik ga steeds meer geloven dat het niet gaat lukken omdat geen origineel spel is, maar heb toch 6keer online kunnen spelen, dat is het raarste van alles.
Jij doet alles dus wat een ander ook doet, schaap
Een game kost geen bal in vergelijk met een film. Bij een film heb je 1,5 uur plezier en een game heel wat uurtjes meer. En heel simpel als je het geld niet hebt moet je ook geen console kopen. Moet je je geld aan alleen noodzakelijke dingen uitgeven.

Meer zeg ik er niet over, verder gaan we tennissen
pi_70071207
Tja sorry maar de wii hebben we gekregen, dus heb niks gekocht.
Ik heb echt wel originele spellen hoor.
Denk dat ik dit spel ook maar origineel ga kopen, want online werkt voor geen meter, ik hoop dat het daar aan ligt.
DMZ heb ik in mn router ook aangezet, maar dat helpt ook niet, want dat kreeg ik ook te horen dat je dat eventueel kon doen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Meesters op 16-06-2009 20:14:12 ]
pi_70077014
Misschien een stomme vraag, ik heb dan ook geen Wii, maar hoe weet de controller of je een forehand of een backhand slaat? Zit daar ook iets speciaals in verwerkt dat hij dat ook precies kan voelen?

En werkt het slaan wel goed als je ook nog heen en weer moet rennen?

Na het zien van deze game en een paar andere leuke games wil ik eigenlijk ook wel zo'n Wii

[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot op 16-06-2009 23:14:32 ]
pi_70077739
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef ufopiloot het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik heb dan ook geen Wii, maar hoe weet de controller of je een forehand of een backhand slaat? Zit daar ook iets speciaals in verwacht dat hij dat ook precies kan voelen?

En werkt het slaan wel goed als je ook nog heen en weer moet rennen?

Na het zien van deze game en een paar andere leuke games wil ik eigenlijk ook wel zo'n Wii

Er zitten sensoren in de wiimote en je hebt ook de sensorbar die je op of onder de tv zet. De sensoren in de wiimote registreren het kantelen(het bewegen) van de wiimote. De sensorbar registreert waar jij naar toe wijst, als het ware een muis op de pc.

Je hebt een vaste uitgangspositie en zo kan hij de back- en forehand registreren, zelfde als een echt tennisracket.

Het slaan en rennen gaat prima, rennen doe je met de nunchuck dus dat is geen probleem. je kan echter kiezen om automatisch te lopen. ~Ik zelf speel alleen met de nunchuck erbij, vind ik veel fijner.
pi_70085397
met dubbelen sta ik nu 30ste en bij singles 800 ofzo!
pi_70125006
Hoe kan ik dit spel kopen?
Het ligt toch pas vanaf september in de winkels (in nederland)?? Help!
pi_70126188
lol, het spel ligt al in de winkel!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:19 #79
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70126488
Op Easy speel ik iedereen weg in drie sets. Heb ik m even op Hard gezet... Flink oefenen dus
pi_70126948
Thanks dude,
ik haal um vanmiddag nog!
pi_70127186
4-3 verloren in de tiebreak 8-6 sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.

Verder briljante game
pi_70129194
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Slein83 het volgende:
4-3 verloren in de tiebreak 8-6 sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.

Verder briljante game
ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
pi_70131133
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
pi_70135671
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
ik heb geen verzoek gezien hoor!
pi_70137654
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik heb geen verzoek gezien hoor!
Weird
pi_70140074
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturen Heb nog geen wedstrijd gewonnen Hier nog tips?
pi_70141030
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturen Heb nog geen wedstrijd gewonnen Hier nog tips?
serieus?????

Oke hier is je internet coach! wil je de bal niet crossen maar naar dezelfde kant slaan waar je staat? maak een hele korte beweging waarbij je controller op 100 graden in je hand ligt. de 1 en 2 knoppen wijzen dus naar links of naar rechts.normaal hou je de afstandsbediening zo vast dat de 1 en de 2 naar boven wijzen en de nunchuck aansluiting wijst naar je buik staan.

na elke slag breng je de controller weer in neutrale positie : 1 en 2 wijzen omhoog en nunchuck uitgang wijst naar je buik. Je moet natuurlijk ook kijken hoe je ventje staat met z'm racket. als de bal links van je komt moet je controller langzaam naar achterhalen en dan pas de beweging maken.

grt
pi_70141210
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
ga jij eerst maar eens op de oefenbaan je service oefenen en terugslaan eerst dat en dan pas wedstrijden
pi_70164434
vanavond ook maar even spelen
pi_70164914
Ik heb het spel ook gekocht en damn :S moeilijk! ik tennis gewoon hoe het in het echt moet maar t lukt voor geen meter.. heb nog geeneens een game gewonnen tegen iemand!

oefenen!!
pi_70165473
Zet hem eens op easy ... ik win ook nog lang niet alles op medium. Maar op easy kun je dan al wel trainen en abilities unlocken
pi_70165972
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij

:S ik wil het kunnen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Deceit op 19-06-2009 14:20:16 ]
pi_70167162
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Deceit het volgende:
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij

:S ik wil het kunnen!

Kom dan, kom dan :p
pi_70167240
Rustig, rustig ... en dat is gelijk tip 1. Speel rustig en neem de ruimte. Ik weet niet of het echt helpt, maar is gooi echt m'n hele lichaam in de strijd als ik speel. Het is net nog niet zo erg dat ik m'n kamer door duik om een bal te slaan, maar je moet ook niet langs komen lopen als ik bezig, je kunt een tik krijgen dan.

Meer dan die tips weet ik ook niet. Ik snap ook niet waarom sommige menen het wel lukt en anderen niet.
pi_70167521
Timing is cruciaal en je wiimote echt goed houden!

En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kast Maar ik had de bal wel :d
pi_70167840
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Slein83 het volgende:

En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kast Maar ik had de bal wel :d
en ik met de service het plafond geslagen :S
pi_70171642
Als het goed is krijg ik deze week nog een originele game binnen, dan zullen jullie is zien wie de beste is haha, begin helemaal opnieuw, ik heb er geen moeite mee, op easy win ik alles in love game, op medium iets moeilijker maar mn win ratio is dan nog altijd wel 60% .
Als ik alles unlocked heb ga ik online tennissen, en dan proberen bij de eerste 100 te komen, als mn router niet dwars ligt .
pi_70188060
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
pi_70190801
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:06 schreef Kersje86 het volgende:
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
Ik vind het snel genoeg gaan, heb geen idee hoe het is om zonder M+ te spelen. Dus daar kan ik niet over oordelen. En over het uitslaan dat is puur kwestie van je slag goed timen. Overigens ik sla ook vaak genoeg uit, probeer echter altijd precies op het randje te spelen, dus dat is gewoon me eigen schuld
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:07:50 #100
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_70197360
Heb het spel sinds gisteren

Moet nog wel flink oefenen en ben er nog niet helemaal over uit of ik beter speel met of zonder WM+, anyway mijn online nick is dezelfde als mn username alhier dus wie het leuk vindt mag me gewoon even toevoegen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_70197619
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70199200
Eindelijk 4 sterren!!! dus 3 abilities
pi_70199396
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Eindelijk 4 sterren!!! dus 3 abilities
Ik heb er pas 1
pi_70241960
Tis tegenwoordig weer wat lastiger om bij de eerste 10.000 de horen :p sta momenteel weer op 5118 en bijna weer boven de 500 punten.

5 sterren rating en 3 gouden abilities zorgen ervoor dat ik alweer wat beter meekom
pi_70244700
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef Young_David het volgende:
Tis tegenwoordig weer wat lastiger om bij de eerste 10.000 de horen :p sta momenteel weer op 5118 en bijna weer boven de 500 punten.

5 sterren rating en 3 gouden abilities zorgen ervoor dat ik alweer wat beter meekom
lol, ik sta 700 ofzo.

Met dubbelen tegen de nummer 6. Die werd gewoon keihard ingemaakt. en net voordat de wedstrijd voorbij was in ons voordeel, verlaat ie de game waardoor we geen punten kregen! lamo de luxe!
pi_70251482
Briljant spel. De motionplus werkt zo goed dat tennissen echt leuk wordt!
Soms heeft de controller echter wel kuren maar meestal als ik een bal mis sla weet ik waarom
Ik speel nu op normal quick matches met Nadal en win al van federer met 6-1
Volgens mij speel ik niet met nog te verdienen abilities. Snel maar beginnen aan de carreer mode.
Als ik goed genoeg ben wil ik het wel online gaan proberen...(wel jammer dat ik lees dat partijen afgebroken worden) maar als je tegen vrienden speelt zal dit wel meevallen.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:01:36 #107
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70251616
Eurogamer geeft nu ook een 8/10.

http://www.eurogamer.net/articles/grand-slam-tennis-review

Blijkbaar werkte Wii Motionplus minder goed op hun debug console dan op een retail console.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70256503
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:58 schreef Roelatie het volgende:

[..]

lol, ik sta 700 ofzo.

Met dubbelen tegen de nummer 6. Die werd gewoon keihard ingemaakt. en net voordat de wedstrijd voorbij was in ons voordeel, verlaat ie de game waardoor we geen punten kregen! lamo de luxe!
Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!
1ste partij nr 425, hij serveert ik maak 0-15, 0-30 en hij disconnect.
Dan de de 2de partij ik win in de tiebreak en hij disconnect net voordat de punten worden toegekend.

3de partij, ik verlies in de tiebreak en krijg hele bizarre punten tegen. Of het nu aan lag ligt of een bug is. Maar ik sla gewoon de bal in (stuitert 1 x) en tegenstander mist de bal en hij krijgt toch een punt, kortom zo kan je dus ook verliezen.

4de partij win ik met 3-0 geen enkel punt tegen.

en 5de partij disconnecte al voordat de partij was begonnen :S
En de laatste partij was helamaal ruk, tegen een chinees zonder ranking. Maar toch had hij 260 punten(kennelijk gestart met nieuwe account ofzo).
Maar geen idee wat er aan de hand was, maar ik bewoog of niet of gigantisch sloom. Hij kon dus ace na ace slaan. en na 30-0 had ik echt zoiets van WTF dit kan niet. Ik probeer te bewegen maar het kan gewoon niet. De groeten!

Was dus een uurtje met gemengde gevoelens, partijen die je wint en geen punten krijgt, partijen waar je punten die je moet krijgen niet krijgt om de een of andere vage reden. En dan lag. Mja, er komen steeds meer spelers dus het zal meer en meer gebeuren. In het begin was er niks aan de hand.

Maar over het algemeen is het gewoon een geweldige game
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft nu ook een 8/10.

http://www.eurogamer.net/articles/grand-slam-tennis-review

Blijkbaar werkte Wii Motionplus minder goed op hun debug console dan op een retail console.
Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.
pi_70263205
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!
1ste partij nr 425, hij serveert ik maak 0-15, 0-30 en hij disconnect.
Dan de de 2de partij ik win in de tiebreak en hij disconnect net voordat de punten worden toegekend.

3de partij, ik verlies in de tiebreak en krijg hele bizarre punten tegen. Of het nu aan lag ligt of een bug is. Maar ik sla gewoon de bal in (stuitert 1 x) en tegenstander mist de bal en hij krijgt toch een punt, kortom zo kan je dus ook verliezen.

4de partij win ik met 3-0 geen enkel punt tegen.

en 5de partij disconnecte al voordat de partij was begonnen :S
En de laatste partij was helamaal ruk, tegen een chinees zonder ranking. Maar toch had hij 260 punten(kennelijk gestart met nieuwe account ofzo).
Maar geen idee wat er aan de hand was, maar ik bewoog of niet of gigantisch sloom. Hij kon dus ace na ace slaan. en na 30-0 had ik echt zoiets van WTF dit kan niet. Ik probeer te bewegen maar het kan gewoon niet. De groeten!

Was dus een uurtje met gemengde gevoelens, partijen die je wint en geen punten krijgt, partijen waar je punten die je moet krijgen niet krijgt om de een of andere vage reden. En dan lag. Mja, er komen steeds meer spelers dus het zal meer en meer gebeuren. In het begin was er niks aan de hand.

Maar over het algemeen is het gewoon een geweldige game
[..]

Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.
ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt worden . ga naar EA messenger en dan kan je feedback geven.
pi_70263906
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt worden . ga naar EA messenger en dan kan je feedback geven.
Klopt, doe ik ook . Zag je trouwens in de ranking staan, maar 11 punten boven me. Maar niet veel aces heb je
pi_70273464
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Klopt, doe ik ook . Zag je trouwens in de ranking staan, maar 11 punten boven me. Maar niet veel aces heb je
ik heb t van me geniale spel .
pi_70275389
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik heb t van me geniale spel .
Als je tegenstander aces slaat kom je niet eens tot dat geniale spel
pi_70286609
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als je tegenstander aces slaat kom je niet eens tot dat geniale spel
haha hoor ik hier een uitdaging!

Zet de tissues maar vast klaar!
pi_70288026
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Roelatie het volgende:

[..]

haha hoor ik hier een uitdaging!

Zet de tissues maar vast klaar!
ik durf niet
pi_70321776
hmm, had met easy de grand slam mode gedaan, geen 1 wedstrijd gewonnen bij aus open en roland garros.. en nu speelde ik wimbledon en win vervolgens de beker... oftewel.. ik heb het door!!! vanaaf harder niveau en dan durf ik tegen jullie te spelen
pi_70322362
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Deceit het volgende:
hmm, had met easy de grand slam mode gedaan, geen 1 wedstrijd gewonnen bij aus open en roland garros.. en nu speelde ik wimbledon en win vervolgens de beker... oftewel.. ik heb het door!!! vanaaf harder niveau en dan durf ik tegen jullie te spelen
meeste ervaring doe je naar mijn mening op bij online wedstrijden. Een "echte" tegenstander is anders dan cpu tegenstander.
pi_70327877
Kijk nu voor het eerst Wimbledon dankzij GST
pi_70330228
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Young_David het volgende:
Kijk nu voor het eerst Wimbledon dankzij GST
lol
pi_70371882
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
Ik speel velen malen beter zonder w.m. +.
pi_70375042
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
houd je de Wiimote wel goed?
pi_70390345
Hoe moet ik m houden dan, kan toch maar op 1 manier.
pi_70402302
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
daarom `en misschien is dat toch verkeer. Probeer eerst je wiimote goed in te stellen door hem op de knoppen kant op een vlakke ondergrond te leggen. En dan moet hij in principe weer in neutrale positie staan.
pi_70405947
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
je moet ff onthouden dat je slaat met de zijkant, dus als je A knop naar boven staat dan staat het slag gedeelte er haaks op!
pi_70406020
noob in aantocht... zelfde naam voor een potje tennis
pi_70406240
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Kersje86 het volgende:
noob in aantocht... zelfde naam voor een potje tennis
Zal je toevoegen, de mijne is sleinNL
pi_70406247
kan je nou ook eigen toernooien maken ofzo? een fok! toernooi opzetten
pi_70406266
nahhh ik probeer al 2 x online te spelen, nadat alles geladen is, krijg ik tot 2 x te de melding" THe connection wth your oppenent has been disconnected :S
pi_70406315
nvm heb de poorten al gevonden
pi_70406370
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef Kersje86 het volgende:
kan je nou ook eigen toernooien maken ofzo? een fok! toernooi opzetten
Dat gaat helaas niet, is ook wel logisch. Zou teveel gedoe en geregel zijn. Maar je kan natuurlijk iedereen toevoegen en dan onderling een toernooi houden
pi_70406665
misschien handig een wiki te maken met alle fok! tennisers ofzo
zucht ports forwarden kan ik ook niet online komen
zelf op DMZ werkt het niet
pi_70414839
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:23 schreef Kersje86 het volgende:
misschien handig een wiki te maken met alle fok! tennisers ofzo
zucht ports forwarden kan ik ook niet online komen
zelf op DMZ werkt het niet
Alleen originele spellen kunnen online, gekopieerde spellen lukt niet.
pi_70414922
Ik vind het raar dat ea zo doet met grand slam tennis online.
Ik vind dat het veel logischer moet zijn.
Als iemand afbreekt tijdens het spelen (online), dan heeft hij verloren, dus verliest hij punten.
Misschien komt dat nog als er een update is.
pi_70415997
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Meesters het volgende:
Ik vind het raar dat ea zo doet met grand slam tennis online.
Ik vind dat het veel logischer moet zijn.
Als iemand afbreekt tijdens het spelen (online), dan heeft hij verloren, dus verliest hij punten.
Misschien komt dat nog als er een update is.
idd met dubbelen vernederde een vriend en ik n06 van de wereld. net voordat we winnen peert ie em. aanpakken die hap
pi_70417389
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Meesters het volgende:

[..]

kging ervan uit dat jij het ook had?
mario kart doet het weer wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Kersje86 op 27-06-2009 08:25:34 ]
pi_70417992
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 06:56 schreef Kersje86 het volgende:

[..]

kging ervan uit dat jij het ook had?
mario kart doet het weer wel
Grand Slam Tennis heb ik origineel gekocht, want dat is ie wel waard, en nu kan ik wel online, dus het ligt daaraan.
Mario Kart heb ik ook origineel.
pi_70421932
Ik heb sommige toegevoegd bij buddy's, maar dat zie je wel als je online gaat.
IK heb pas 2,5 ster, dus wacht nog heel even, totdat ik 4 sterren heb.
pi_70432075
Lees van een forum dat het komt omdat je tegen iemand speelt met een origineel spel, waar het laden maar 8 sec over doet. Mijn versie doet er ruim 20 sec over. Diegene met orgineel gaat binnen 10 sec al weg.... hmmm iemand die ook een niet orginele versie heeft om dit even te testen?
pi_70432530
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Kersje86 het volgende:
Lees van een forum dat het komt omdat je tegen iemand speelt met een origineel spel, waar het laden maar 8 sec over doet. Mijn versie doet er ruim 20 sec over. Diegene met orgineel gaat binnen 10 sec al weg.... hmmm iemand die ook een niet orginele versie heeft om dit even te testen?
Lijkt mij onzin.

Het is overigens zo dat bij disconnecten van je tegenstanders je gewoon punten krijgt en wint. Andersom geld het natuurlijk ook. Dus disconnecters zijn in het nadeel, had overigens net de pech dat de batterijen van wiimote tijdens een partij leeg waren. Bijna verloren daardoor
pi_70432942
addddd me, Deceit
pi_70434085
het online spelletje verloopt niet bepaald eerlijk zonder update. Een aantal komieken lopen partijen te verzieken
in de hoop dat je het spel afbreekt en en zij stijgen in ranking. Ook viel mijn verbinding weg tijdens een partij
die ik bijna gewonnen had. Als je dan speelt tegen iemand die amper een ranking heeft verlies je zoveel punten verder ben ik nog nooit zo'n vet simulatie spel tegengekomen. Pc en muis gaming is voor mij altijd het meest hardcore gaming geweest maar nu hardcore op de wii is eigenlijk nog veel leuker
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:33 #141
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70437047
Ik ga eens een aantal buddies toevoegen. Ik wil mijn racket wel eens testen tegen jullie Mijn nick is zelfde als username
pi_70439681
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik tennis nog steeds zonder wii motion +, ik heb ook geen racket, is het nodig om een racket aan te schaffen als je wii motion + gebruikt.
Ik gebruik m zonder racket, ligt het mssn daaraan dat ik mn wii motion + niet onder controle heb.
pi_70442070
en ik kan nu ook online spelen na veel gezeik... alleen online spelen is wel erg langzaam?
  zondag 28 juni 2009 @ 12:42:04 #144
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_70444464
Hoe is dit spel? Ik lees hier erg veel over de online mode en hoe leuk dat wel niet is

Maar kun je gewoon alleen offline de grand slams spelen, of heb je ook een wereldranglijst en kleine tournooien die je kunt spelen (tegen mindere tegenstanders) en zo proberen zo hoog mogelijk te eindigen?

tvp.
kloep kloep
  zondag 28 juni 2009 @ 13:00:00 #145
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70444842
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Borizzz het volgende:
Hoe is dit spel?
ja
quote:
Ik lees hier erg veel over de online mode en hoe leuk dat wel niet is
ja
quote:
Maar kun je gewoon alleen offline de grand slams spelen,
ja
quote:
of heb je ook een wereldranglijst en kleine tournooien die je kunt spelen (tegen mindere tegenstanders) en zo proberen zo hoog mogelijk te eindigen?
tvp.
nee
pi_70446075
Er is wel een wereldranglijst waar je overigens redelijk vaak voor moet spelen wil je hoog blijven staan. Ben 900+ plaatsen gezakt na dagje niet gespeeld te hebben
pi_70490764
Heeft iedereen hier die m + gebruikt ook een racket, of spelen jullie zonder racket.
Ik sta nu op plaats 1600 ong. bijna 1000 punten, 19 uit 6 en al 60 aces haha, en dat zonder m+, maar ik merk wel dat het nou moeilijker wordt, met de m+ kan je meer sturen, maar dat lukt me nog niet, ff meer oefenen.
Overigens gebruik ik de nunchuck ook niet.
Mensen zeiden hier als de tegenstander discconnect tijdens de wedstrijd, dat dat niet wordt geteld, dus wel, heb het al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander discconnect, en ik mooi de punten krijg ;-).
Vond het al raar als dat niet zo was.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:54:23 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70491792
Waarschijnlijk al gevraagd, maar stel dat je dit offline met z'n 2en speelt en de 1 heeft Wii Motion Plus en de ander niet, is degene met WM+ in het voordeel of niet?
Zoniet is het aanschaffen van GST met WM+ en te wachten op het Wii Sports 2 met WM+ nog wel het overwegen waard
pi_70492336
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Meesters het volgende:
Heeft iedereen hier die m + gebruikt ook een racket, of spelen jullie zonder racket.
Ik sta nu op plaats 1600 ong. bijna 1000 punten, 19 uit 6 en al 60 aces haha, en dat zonder m+, maar ik merk wel dat het nou moeilijker wordt, met de m+ kan je meer sturen, maar dat lukt me nog niet, ff meer oefenen.
Overigens gebruik ik de nunchuck ook niet.
Mensen zeiden hier als de tegenstander discconnect tijdens de wedstrijd, dat dat niet wordt geteld, dus wel, heb het al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander discconnect, en ik mooi de punten krijg ;-).
Vond het al raar als dat niet zo was.

Dat was in het begin ook niet, nu is dat sinds paar dagen echter wel. Kennelijk heeft EA daar iets aan veranderd.
pi_70495987
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef Keltie het volgende:
Waarschijnlijk al gevraagd, maar stel dat je dit offline met z'n 2en speelt en de 1 heeft Wii Motion Plus en de ander niet, is degene met WM+ in het voordeel of niet?
Zoniet is het aanschaffen van GST met WM+ en te wachten op het Wii Sports 2 met WM+ nog wel het overwegen waard
yeah zonder de motion plus is het gewoon slaan, met de motion kan je ballen hard/zacht slaan, volleys of topspin etc.
pi_70497022
Ik heb het spel ook
Mijn Wii heeft een tijdlang stof staan happen
Maar nu niet meer, Ik begin het langzaam door te krijgen maar online laat ik me nog niet zien
pi_70528425
Ik heb vandaag voor het eerst serieus met de m+ gespeeld, het maakt niet uit hoe je je controller vasthoudt, het enige wat je ziet is dat je racket een beetje draait, dus voor meer topspin of de ballen scherper spelen.
Je kan harder slaan dat is wel fijn, nou sla ik mn snaren kapot, kan om de game een nieuw racket pakken hahaha .
Maar toch blijft het lastig spelen, ik krijg mn arm soms stil, maar soms ook niet.
Om de hoeveel tijd moet ik mn m+ opnieuw laten configureren, dat verschilt he, ligt dat er ook aan hoe hard ik ermee sla of niet.

24 gewonnen 10 verloren
1000 punten
Plaats 1300 ofzo

Ik kan bijvb. niet zien welke plaatsen jullie staan he.(of de nederlanders)

En nog is iets,
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
pi_70549928
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst serieus met de m+ gespeeld, het maakt niet uit hoe je je controller vasthoudt, het enige wat je ziet is dat je racket een beetje draait, dus voor meer topspin of de ballen scherper spelen.
Je kan harder slaan dat is wel fijn, nou sla ik mn snaren kapot, kan om de game een nieuw racket pakken hahaha .
Maar toch blijft het lastig spelen, ik krijg mn arm soms stil, maar soms ook niet.
Om de hoeveel tijd moet ik mn m+ opnieuw laten configureren, dat verschilt he, ligt dat er ook aan hoe hard ik ermee sla of niet.

24 gewonnen 10 verloren
1000 punten
Plaats 1300 ofzo

Ik kan bijvb. niet zien welke plaatsen jullie staan he.(of de nederlanders)

En nog is iets,
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
Heb zo net 150 punten voor NED verdient, alleen maakt het niet zoveel uit
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:20:27 #154
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70567259
ik heb er vanmiddag 33 bijverdiend. Alle kleine beetjes helpen
  donderdag 2 juli 2009 @ 00:57:25 #155
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70568069
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
....
Sorry.

Ik zuig.
pi_70569039
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 00:57 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Sorry.

Ik zuig.
Jij verspeelt mijn zuur verdiende punten, grmbl.
pi_70582141
hallo hoe kan ik mijn abilities verbeteren , je moet steeds in een bepaalde volgorde alles doen kan je niet eerst alleen je abilities verbeteren. ik heb er nog maar een gewonnen en de rest allemaal verloren terwijl ik toch echt niet slecht speel, komt steeds op het laatste aan, wie kan me verder helpen je mag me ook mailen.

alvast bedankt
pi_70583706
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef pascalslender het volgende:
hallo hoe kan ik mijn abilities verbeteren , je moet steeds in een bepaalde volgorde alles doen kan je niet eerst alleen je abilities verbeteren. ik heb er nog maar een gewonnen en de rest allemaal verloren terwijl ik toch echt niet slecht speel, komt steeds op het laatste aan, wie kan me verder helpen je mag me ook mailen.

alvast bedankt
Je zal toch alles moeten winnen, wil je abilities krijgen. Dus flink oefenen en zet hem op easy
pi_70585451
op welke plaats staat iedereen zo'n beetje op de ranglijst??
Vindt het leuk om te weten waar iedereen zo'n beetje staat.
pi_70585734
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 17:28 schreef Meesters het volgende:
op welke plaats staat iedereen zo'n beetje op de ranglijst??
Vindt het leuk om te weten waar iedereen zo'n beetje staat.
Gister toen ik begon stond ik 2400 na een paar dagen niet gespeeld te hebben, nadat ik gestopt was stond ik 1604. Maar zal nu wel weer gezakt zijn
pi_70589568
Ik sta nu op plaats 2000.
Ik sla nog teveel fouten met de m+.
pi_70591080
Wat is nu een snelle manier om sterren te halen? Ik wil eigenlijk gewoon online spelen met een custom character maar het duurt mij te lang voor dat je die sterren/abbilities hebt . Heb nu een tour op easy afgerond, maar krijg je misschien meer sterren op medium of high, easy is te saai!
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:46:46 #163
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70597336
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef JayKudo het volgende:
Wat is nu een snelle manier om sterren te halen?
Vier grand slams per avond spelen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 23:52:21 #164
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70597533
Hoe zit dat trouwens met Nadal?
is die beter dan alle andere karakters?

Ik heb een eigen karakter met vijf sterren en drie abilities, maar als ik verlies, wat nogal eens gebeurt, is dat eigenlijk altijd tegen spelers die met Nadal spelen. Toeval? Gewoon een voorkeur van de massa? Of is ie net iets "beter" dan andere spelers?
pi_70598663
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef drijfhout het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Nadal?
is die beter dan alle andere karakters?

Ik heb een eigen karakter met vijf sterren en drie abilities, maar als ik verlies, wat nogal eens gebeurt, is dat eigenlijk altijd tegen spelers die met Nadal spelen. Toeval? Gewoon een voorkeur van de massa? Of is ie net iets "beter" dan andere spelers?
Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 02:48:57 #166
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70600429
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.
Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.
pi_70607832
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Vier grand slams per avond spelen.
Maar dat is saai en heb ik eigenlijk ook geen tijd voor
pi_70607848
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:48 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.
Mja maar dan moet je dus eerst levellen en daar heeft niet iedereen tijd voor, ik iig niet.
pi_70616871
emobilisor heeft een reeks van 50 - 15
Roelatie iets van 13 -4 ofzo

maar er moeten echt veel slechte nederlanders zijn. ik sta iig in de plus wat betekend dat het meerendeel zoooo slecht is dat ze diep in de min staan.
pi_70619571
ik zat tegen de nummer 1 te dubbelen eergisteren 4-2 verloren
pi_70619588
btw mensen voeg me toe-> Suerte
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:27:55 #172
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70624513
Ik ben in één avond van 400 naar 650 punten geklommen (sta nu op plaats 3300-nog-wat). Was best wel trots
pi_70625384
nu al offline jullie

net ook ff online gespeeld, maakt geen kans man -__
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:59:59 #174
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70625554
Heb net twee potjes online gespeeld, tegen van die klote-servevolley-spelers die te bang zijn om met hun eigen kunsten de baan op te komen en zich dus maar verschuilen achter ene Boris Becker. Da's toch geen spelen, dan gaat de lol er wel snel af.
pi_70625814
potje spelen?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:58:12 #176
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70627230
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:09 schreef Kersje86 het volgende:
potje spelen?
Ik heb net een half uurtje hard gelopen, dus geef me even een uurtje om af te koelen, dan wil ik me wel weer in het zweet werken
pi_70629301
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:59 schreef Woodpecker het volgende:
Heb net twee potjes online gespeeld, tegen van die klote-servevolley-spelers die te bang zijn om met hun eigen kunsten de baan op te komen en zich dus maar verschuilen achter ene Boris Becker. Da's toch geen spelen, dan gaat de lol er wel snel af.
Slim spelen
En ik heb 1,5 uur online gespeeld maar niemand gezien :s
pi_70634550
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:59 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Slim spelen
En ik heb 1,5 uur online gespeeld maar niemand gezien :s
nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game was
pi_70634825
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 06:34 schreef Kersje86 het volgende:

[..]

nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game was
Heb er niks van gemerkt, kennelijk krijg je dus geen melding van. Maar toen ik keek was iedereen offline.
pi_70662618
iemand online een potje tegen een noobie?
pi_70668323
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:56 schreef Kersje86 het volgende:
iemand online een potje tegen een noobie?
Misschien vanavond
pi_70668841
De echte fans zitten nu Roddick - Federer te kijken natuurlijk he
pi_70670173
Ik heb veel last van mn m+, ik hou mn arm recht dus voor mn lichaam, maar mn poppeke op de wii staat uitgerekt met zn arm, ik leg mn m+ 3 sec. op tafel om dat ding weer te herstellen, maar nog steeds die arm uitgestrekt.
Ik heb daardoor heel veel potjes verloren sta nou op 42-36, ik stond op 35-16, ik zak nu gigantisch.
pi_70670543
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Young_David het volgende:
De echte fans zitten nu Roddick - Federer te kijken natuurlijk he
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Meesters het volgende:
Ik heb veel last van mn m+, ik hou mn arm recht dus voor mn lichaam, maar mn poppeke op de wii staat uitgerekt met zn arm, ik leg mn m+ 3 sec. op tafel om dat ding weer te herstellen, maar nog steeds die arm uitgestrekt.
Ik heb daardoor heel veel potjes verloren sta nou op 42-36, ik stond op 35-16, ik zak nu gigantisch.
Even eruit halen en opnieuw erin
pi_70670875
Ja maar dat is lastig tijdens het spelen, of moet ik dan op de + drukken (pauze), en dan m eruit halen.
pi_70677419
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef Meesters het volgende:
Ja maar dat is lastig tijdens het spelen, of moet ik dan op de + drukken (pauze), en dan m eruit halen.
Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.
pi_70686938
Super Lijkt het me!!!

Ik ga er volgende week 1 aanschaffen dan f f oefenen en dan kom ook ik online!
Kan je ook drop shots slaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Alathea op 06-07-2009 00:19:33 ]
pi_70688129
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Alathea het volgende:
Super Lijkt het me!!!

Ik ga er volgende week 1 aanschaffen dan f f oefenen en dan kom ook ik online!
Kan je ook drop shots slaan?
Ja die kan je zeker, en lobs ook.
Je kan met de m+ ook heel goed sturen, hij is wel heel gevoelig.
Vindt het een super spel
pi_70688174
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.
Het werkt bedankt
Heb weer wat partijen gewonnen.
727 punten
53-41
142 ACES!!!!
Plaats 2926
pi_70697505
OK cool.. heb er zin in!!nog 1,5 week haha..

dan fulltime tennissen
pi_70701307
quote:
Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Meesters het volgende:

[..]

Het werkt bedankt
Heb weer wat partijen gewonnen.
727 punten
53-41
142 ACES!!!!
Plaats 2926

Sta in ieder geval 1500 plaatsen nog boven je
  maandag 6 juli 2009 @ 16:33:52 #192
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70705345
Ben maar met Roger Federer online gaan tennissen. If you can't beat them, join them. En het gaat ineens stukken beter Heb nu tegen de 700 punten!
pi_70705414
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Woodpecker het volgende:
Ben maar met Roger Federer online gaan tennissen. If you can't beat them, join them. En het gaat ineens stukken beter Heb nu tegen de 700 punten!
Ik moet mijn eigen "legende" gaan levellen zodat hij ook gewoon 5 stars heeft, maar tot die tijd speel ik online gewoon met Sampras
pi_70711722
daarom verlies ik altijd... bijna niemand speelt met eigen karakter -_-
  maandag 6 juli 2009 @ 20:23:35 #195
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70714423
AARGH! Wat is spelen tegen die servevolleyspelers uitermate frustrerend. Ik heb nog niet de juiste techniek om ze te passeren...
pi_70714449
Ik speel ook altijd met eigen poppetje, vindt het laf dat mensen bekende tennisers pakken.
Daarom verlies ik ook veel, maar ik verlies ook veel door de m+, of dat mn wii-afstandsbediening in een keer uitvalt, (te ahrd slaan ofzo).
Of dat ik een backhand wil slaan en dat ie dan helemaal niet slaat.
Ik ben ervan overtuigd als deze dingen hier boven genoemd niet gebeurt, sta ik zeker in de top 500.
Ach ja, ondanks dat blijft het nog wel leuk hoor, alleen soms wel frustrerend.
pi_70714559
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
AARGH! Wat is spelen tegen die servevolleyspelers uitermate frustrerend. Ik heb nog niet de juiste techniek om ze te passeren...
Ja klopt dat blijft frustrerend, ik sla meestal na de service rechtdoor met mn backhand (ik ben links), dat verwachten ze niet, maar ja dat hebben ze dan ook zo door, wat ook soms wel wil helpen, is een lob-bal meteen na de service
  maandag 6 juli 2009 @ 20:28:08 #198
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70714642
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
pi_70714811
Of gewoon keihard een return terug slaan.
Mijn karakter bestaat uit het volgende: - Forehand topspin van Nadal
- Speed van ....... weet ik niet meer haha.
- Service van Roddick
- Racket met forehand topspin boost
- Schoenen met speedboost of-course ;-)
pi_70714922
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
Ja dat klopt, alleen dan vindt ik dat iedereen weer op 0 begint, tja en dat gaat natuurlijk niet haha.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:42:08 #201
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70715288
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:32 schreef Meesters het volgende:
Mijn karakter bestaat uit het volgende:
Ik ga maar eens sterren en skillz verzamelen...
pi_70716360
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef Meesters het volgende:
Ik speel ook altijd met eigen poppetje, vindt het laf dat mensen bekende tennisers pakken.
Daarom verlies ik ook veel, maar ik verlies ook veel door de m+, of dat mn wii-afstandsbediening in een keer uitvalt, (te ahrd slaan ofzo).
Of dat ik een backhand wil slaan en dat ie dan helemaal niet slaat.
Ik ben ervan overtuigd als deze dingen hier boven genoemd niet gebeurt, sta ik zeker in de top 500.
Ach ja, ondanks dat blijft het nog wel leuk hoor, alleen soms wel frustrerend.
M+ is het probleem niet. Je manier van slaan
En de top 500? hmmm, dat betwijfel ik ten zeerste. Je moet zo ontzettend veel spelen wil je de top 500 behalen en behouden. Ik zelf speel met heel veel risico, soms teveel en dan is de bal net uit. Zo moet je ook wel spelen tegen serve/volley spelers en vaak verlies ik door me eigen schuld

Heb zelf bij de 1ste 150 gestaan en in het begin een paar wedstrijden tegen spelers uit de top 10 die je op de tiebreak verliest en dat kost je ontzettend veel punten. En dan spelers waar je maar 1 a 2 punten wint, mocht je winnen. Dus dat schiet ook niet op.
pi_70719287
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Hou toch op, ik ben geen ww'er of student met teveel tijd. Maar ik schop nog steeds kont met spelletjes, alleen tijd om een karakter te levellen heb ik niet. Ook al zo'n frustratie in shooters tegenwoordig, het gaat toch om aim en skill niet de hoeveelheid tijd die je erin kan stoppen zodat je een ubergun of skill krijgt.

Is net zoiets als je een supergetalenteerd voetballer met gympies laat spelen omdat ie net begint...

[ Bericht 12% gewijzigd door JayKudo op 06-07-2009 22:05:24 (Toevoeging) ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:13:04 #204
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_70741001
Ik heb hem ook zojuist besteld. Het lijkt me alleen een beetje kut spelen met de wiimote zwaaien en met de nunchuck het mannetje laten lopen, maar dat zie ik dan wel .
pi_70758467
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb hem ook zojuist besteld. Het lijkt me alleen een beetje kut spelen met de wiimote zwaaien en met de nunchuck het mannetje laten lopen, maar dat zie ik dan wel .
Dat is echt wel te doen, met gemak zelfs.
pi_70825745
Ben een nieuw manneke aan het maken, mn oude was offensive baseline, mn nieuw manneke all court.
Moet wel weer alles vrij spelen, maar als je tegen iemand moet, om een ability vrij te spelen, hoef je niet perse te winnen, iok heb verloren maar toch het ability gekregen.
pi_70826360
Dat is volgens mij alleen bij de allereerste abillity zo
pi_70828797
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef Young_David het volgende:
Dat is volgens mij alleen bij de allereerste abillity zo
Klopt, rest moet je winnen om ze te krijgen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:55:46 #209
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70829231
Ben inmiddels weer terug op 600 punten
pi_70842032
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Woodpecker het volgende:
Ben inmiddels weer terug op 600 punten
Plaats 5000+???
pi_70844741
kan een vrouw ook zo sterk worden als de man?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:34:07 #212
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_70844849
Bah, dinsdag besteld maar gameliner heeft hem nog steeds niet verzonden . Aangezien het hier om het half uur met bakken uit de hemel valt, kon ik hem nu wel gebruiken .
pi_70844987
Ik heb trouwens vaak last van een 'tennisarm'.. pijn in de elleboog, pijn van binnenuit door dat spel..
pi_70845003
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:31 schreef Deceit het volgende:
kan een vrouw ook zo sterk worden als de man?
je abilities goed kiezen
pi_70845854
En wat is het beste?

Goede forehand, snel en service?
pi_70846069
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef Deceit het volgende:
En wat is het beste?

Goede forehand, snel en service?
Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:26:29 #217
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70848664
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.
Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?
pi_70848888
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:26 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?
Fijne aan servervolley spelers is dat als je ze passeert je ook gelijk scoort, en op je eigen service zijn ze vaak niet zo sterk
pi_70851277
hebben jullie al eens iemand meegemaakt die cheat??

ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.

daardoor verloren, heel gay!
pi_70852525
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:

ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.

Vaak genoeg, maar zie niet in wat er voor cheat zou moeten zijn. Ik heb zelf soms ook van die ballen.
pi_70854670
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:

Volgens mij komt dat door de verbinding, dat die niet goed de game over internet synchroniseert. Het is wel irritant, je verliest zo een paar punten door een bagger verbinding Cheat zou kunnen natuurlijk maar het lijkt me niet.
pi_70859097
heb het ook vaak met dubbelen dat de punt naar de tegenstander gaat, maar vice versa ook! dus is geen cheat..

En dat met de volgerde van speed, service en dan backhand/volle/fore maakt ook uit?

En is het zo dat als je ivanovic's speed hebt, dat andere legends ook een speed hebben? en die beter zijn? of thats it?
pi_70860441
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Deceit het volgende:
heb het ook vaak met dubbelen dat de punt naar de tegenstander gaat, maar vice versa ook! dus is geen cheat..

En dat met de volgerde van speed, service en dan backhand/volle/fore maakt ook uit?

En is het zo dat als je ivanovic's speed hebt, dat andere legends ook een speed hebben? en die beter zijn? of thats it?
Volgorde maakt niet uit, dacht dat er wel meerdere speed abilities waren en er is wel verschil neem ik dan aan. Maar dat weet ik niet zeker.
pi_70935087
Denk niet dat het een cheat is, ik denk gewoon puur de verbinding, ik heb het ook al verschillende keren gehad, voor en tegen.
Is dat bij jullie ook, als je wimbledom speelt dat je kleren niet meer kleuren, alleen grijs en wit.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:56:50 #225
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70939931
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Meesters het volgende:
Denk niet dat het een cheat is, ik denk gewoon puur de verbinding, ik heb het ook al verschillende keren gehad, voor en tegen.
Is dat bij jullie ook, als je wimbledom speelt dat je kleren niet meer kleuren, alleen grijs en wit.
Ja, dat hoort bij Wimbledon gekkie. Bij Wimbledon houden ze van traditie.
Nooit opgevallen, in het echt, dat ze op Wimbledon allemaal nog netjes in het wit spelen?

[ Bericht 10% gewijzigd door drijfhout op 13-07-2009 18:05:09 ]
pi_70954767
Haha nooit opgevallen, en ik kijk toch graag grand slams.
pi_70956798
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 01:10 schreef Meesters het volgende:
Haha nooit opgevallen, en ik kijk toch graag naar de vrouwelijke tennisters grand slams.
pi_71049550
Online is niet te spelen zo, klote bugs.......blijf van mijn punten af!!
pi_71051648
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Online is niet te spelen zo, klote bugs.......blijf van mijn punten af!!
Bugs?
pi_71053534
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:20 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Bugs?
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/247383.page

Wat hij zegt.
pi_71055634
quote:
Lag dus En dat heb je in iedere game weleens, ik heb het sporadisch en merendeel van alle wedstrijden die ik speel gaat gewoon perfect. Vind het dus wel mee vallen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:17:03 #232
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71056521
Is dit spel zonder de nieuwe WII-Mote ook de moeite waard?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:23:06 #233
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_71058272
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 09:17 schreef SnuggLe het volgende:
Is dit spel zonder de nieuwe WII-Mote ook de moeite waard?
Och, dan speelt het net als Wii Sport, met iets andere vormgeving.
pi_71061389
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 08:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Lag dus En dat heb je in iedere game weleens, ik heb het sporadisch en merendeel van alle wedstrijden die ik speel gaat gewoon perfect. Vind het dus wel mee vallen
Hmm dat heb ik ook vaak genoeg gehad bij potjes waar totaal geen lag was....
pi_71167825
Ik zal je zeggen, ben opnieuw begonnen met de naam "DrunenCity", en ik speel met Andy Roddick, ZONDER de W+, en ik sta op plaats 900.
48 gewonnen 12 verloren.
De W+ is zoveel uit zn doen, elke keer als ik geslagen heb is de controle eruit, ik hou mn hand voor mn lichaam staat mn poppeke te zwaaien naar links, of hij maakt een slag terwijl ik mn hand stil hou.
Het ligt echt niet aan mij, mssn dat het aan de W+ ligt, dat ding spoort voor geen meter.
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:28:00 #236
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_71219185
Eindelijk Grand Slam tennis binnengekregen (heeft ruim 2 weken geduurd, met levertijd van een paar dagen). Dit doordat de TNT blijkbaar geen zin had om spul te bezorgen. Mijn eerste zending is helemaal niet aangekomen, dus hebben ze bij Gameliner het spel nog maar eens opgestuurd (afgelopen vrijdag), deze is pas vandaag binnengekomen.

Maar dus al ruim een uur gespeeld en het speelt goed . Alleen ik vind met de nunchuck lopen nogal irritant, omdat je dan niet goed volle zwaaien kan maken. Maar schijnbaar is zonder loop upgrade de computer te traag met zelf lopen(volgens Gametrailers, kan het zelf natuurlijk ook even proberen ), dus ik wacht nog even totdat ik die upgrade heb voordat ik de nunchuck weg doe.

@Hierboven, Motion+ werkt hier prima, heb nog nooit een slag gehad terwijl ik het niet wilde, of slagen die rare kanten op vlogen. Houdt je hem wel plat (met de bovenkant naar het plafond) na elke slag? Dat schijnt die nodig te hebben om te kalibreren. Kan ook zijn dat die kapot is, maar dat gebeurd met dat soort elektronica maar heel heel zelden.

Ik heb trouwens redelijk vaak dat een deel van het scherm (vaak bij games) wazig (glitch achtig) wordt, hebben andere mensen daar ook last van? Bijvoorbeeld dat de 0 als het 0-1 is geworden "wazig" wordt bij games als er van kant service wordt gewisseld.

[ Bericht 4% gewijzigd door Thormodo op 22-07-2009 16:36:39 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 16:35:27 #237
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_71219513
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Thormodo op 22-07-2009 16:35:44 ]
  zaterdag 25 juli 2009 @ 06:46:26 #238
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71307988
Het gekke is dat ik met de motionplus beter ben dan zonder
  zondag 26 juli 2009 @ 22:20:02 #239
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_71350857
Ik heb nu de silveren loopsnelheid en nu is het eindelijk te spelen zonder nunchuck En dat speelt toch echt veel fijner vind ik, je kan vooral je backhands veel beter plaatsen. Net nog even online geweest en 3 keer een duitser met 3-0 ingemaakt .
pi_72236357
jeujjjjjjjjj spelen mensen nog?
Ik heb dus maar de grand slam mode gedaan en me eigen poppetje very sterk gemaakt en nu ben ik eindelijk de beste!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:43:13 #241
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_72239958
tvp, want ook eindelijk motionplus in huis
Ik ben van pindavlees
pi_72255267
en toch lukt het me niet om die klote serve and volleys meteen af te maken..
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:48:11 #243
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_72259269
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef Deceit het volgende:
en toch lukt het me niet om die klote serve and volleys meteen af te maken..
Hear hear. Join the club
pi_72321686
Spel ook net binnen, uurtje gespeeld en nu al frustraties

Wel 'n geweldig spel, hiervoor Mario Power Tennis gedaan, maar dit is vele malen interessanter en gewoon leuker. 'n Blijvertje!

Alleen moet ik niet tijdens 'n wedstrijd ineens mét nunchuk gaan spelen, m'n partij tegen Navratilova (voorbereiding op Australian Open) op deze manier verloren
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72344646
Wat is dat Triplets trouwens voor 'n ongelofelijk niet te winnen spelletje? Belachelijk dat ze dat erin hebben gestopt
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_76432061
Speelt niemand dit meer?
pi_76432523
Niet online, wel als party game :-)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:58:05 #248
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_76434306
Ik zal het binnenkort maar eens kopen Had al een kopietje maar mn wii is gecrasht
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:25:33 #249
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_76435254
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Het gekke is dat ik met de motionplus beter ben dan zonder
Dat is bij mij nu juist andersom....
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 januari 2010 @ 19:26:00 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76450088
Ja wel eens .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: