En waarom geven zij het een 5?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5![]()
Omdat ze vinden dat Motion Plus faalt in de game. Maar je moet er gewoon aan wennen omdat het zo precies is.quote:
dat geeft idd echt voldoening he!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:39 schreef Slein83 het volgende:
Got it
Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Roelatie het volgende:
[..]
dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan
spelen jullie met nunchuck?
lol, ik heb precies tzelfdequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, echt maar tien minuutjes zonder nunchuk gespeeld. Het meppen is natuurlijk al leuk genoeg, maar je hebt veel meer controle over het hele spel als je de nunchuk gebruikt, initiatief nemen in de rallies.quote:
Je slaat te hard, je moet rustiger slaan, je timing verbeteren op het moment dat je slaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik sla de ballen alleen maar uitWat doe ik verkeerd
Als ze passen op de motion+quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Crazy Harry het volgende:
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.
Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku) bij de aldi voor 16,99
Wordt je wiimote nog langerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als ze passen op de motion+
En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens![]()
Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
[heel verhaal]
Ik speel alleen met nunchuck op de een of andere manier vind ik dat veel lekkerder spelen. Geeft je meer controle. Maar heb je je wiimote wel goed vast met slaan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturenMaar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
Die service is kiezen voor de juiste legend c.q. ability, Nadal, sampras of Federer b.v. En dan juiste timing en goed j wiimote houden is de keyquote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.
Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als ze passen op de motion+
En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.
Als de WM+ op de wiimote past, en de nunchuk past op de WM+, en daar ga ik van uit. Dan lijkt mij het dat een fabrikant van zo een draadloos ding wel zo verstandig is om de connectie van de originele nunchuk na te maken zodat dat ook zeker zal passen.
Hij lijkt trouwens heel erg op de draadloze nunchuk van QWare...
Die van Qware:
[ afbeelding ]
Die van de Aldi:
[ afbeelding ]
Ah ja, die smile was ook maar een geintje. Het is niet dat ik alles altijd zo goed benoem of schrijf.
Echt een vet spel he.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.
Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
Anders slaat iedereen mis bij het serverenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren is gespeeld met de nunchuck ipv automatisch lopen, dat maakt de game toch wat makkelijker, en inderdaad, het draad van de nunchuck zit wel heel erg in de weg. Valt me trouwens op dat wanneer je de nunchuck hebt aangesloten dat je poppetje bij het serveren niet meebeweegd met je arm, erg vreemd.
quote:Daar valt doorheen te kijken mits je je niet groen en geel gaat ergeren aan de spelers. De speler kiest steevast een rare positie op het veld. Zodra mijn speler geweldig staat voor een forehand en ik al klaar sta om mijn slag te slaan gaat de speler uit het niets om de bal heen lopen zodat het plotseling een backhand moet zijn (uberhaupt nog nooit een speler zien doen).
quote:Sta je bijvoorbeeld klaar om een bal rechts in de hoek te positioneren dan loopt de speler ineens om de bal heen waardoor je of de bal mis slaat of deze niet goed kan plaatsen.
Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.quote:Inderdaad vreemd zoals in eerdere beoordelingen te lezen is dat de speler ineens om de bal heen gaat lopen als je zeker weet dat je met je forehand moet slaan (of andersom) Ik heb alles al geprobeerd, maar af en toe blijft hij dit doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat EA dit over het hoofd gezien heeft??
dat ligt aan waar je controller gepositioneerd is. T is net als tennis. na een slag weer terug naar t midden/neutaal. zodra je ziet dat de bal links komt doe je de controller naar links en je ventje loopt er NIET langs.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef pjats het volgende:
Heeft iemand ook last van het volgende probleem?
[..]
[..]
[..]
Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.
Tering! Nintendo heeft er gewoon voor gezorgd dat die 3rd party dingen niet passen. Dat is bestquote:Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Postte ik al eerder in een ander topic [Wii #219]
Maar het valt te proberen Aldi zal niet zo moeilijk doen over ruilen.
Ik heb 4 keer online kunnen spelen daarna krijg ik weer "connection to your opponent(s) has been lost".quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
Ik heb het wel 6 keer achter elkaar gedaan, maar kreeg steeds hetzelfde, het lijkt me sterk dat iedereen me weg drukt.
Het gebeurt als alles is geladen, dus heb goede verbinding met ea, het kan ook niet een persoon kiezen alles gaat automatisch, maar dat is bij iedereen denk ik.
Ik ben bij settings geweest en daar staat:
- accept invitations yes or no
- enable telemetry yes or no
Ze staan allebei op yes standaard.
Iemand die hier ook problemen mee heeft, of weet wat ik verkeerd doe.
Aan het internet ligt het niet, want ik kan gewoon online met mario-kart.
Ps, ik heb alleen niet mn game gergisteerd met ea, dat vroegt ie toen ik een nieuwe account moest maken bij ea.
Ik heb je ook toegevoegd als buddyquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:
Ik maak in ieder geval de grote bewegingen weer :p
Nog meer online namen? Kunnen we misschien een toernooitje organiseren
3 partijen verloren door lagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Young_David het volgende:
Ja, da's irri. Zo heb ik ook 2 matches gespeeld. Ik stond voor, toch wedstrijd afgekapt. Met lag spelen is de moeite niet.
Heb je elders op je netwerk misschien downloads aanstaan ofzo? Ik zet altijd alle andere data verkeer uit als ik online ga spelen (streaming radio wordt door de vingers gezien)
Mijn online naam is Bernii wat fijn om een keer niet irritante friendcodes over te schrijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:
Ik maak in ieder geval de grote bewegingen weer :p
Nog meer online namen? Kunnen we misschien een toernooitje organiseren
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
Het spel is toch ook wel te spelen zonder wiimotion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint met de E en eindigt met de Oquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Kersje86 het volgende:
Kan je eigenlijk ook online spelen met een "bewerkte" wii
Je kan natuurlijk ook games online gaan bestellen uit uk scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Kersje86 het volgende:
Geld groeit eenmaal niet op mijn rug :p Heb in begin ook al een wii gehad maar na 3 maanden had ik hem weer weggedaan... afgelopen weekend weer beetje zitten kijken en zijn heel wat leuke spellen uitgekomen dus heb hem maar weer besteld
1518 momenteel, maar fluctueertquote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef Slein83 het volgende:
OT: Hoeveel staat iedereen op de wereldranglijst? 1 wedstrijd verliezen kost je gewoon al 500 plekken
Woensdag stond ik nog bij de eerste 150quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
[..]
Woensdag hadden nog minder mensen het spel in huis he :p
Kan iemand voor mij pag.15 van Grand Slam boekje scannen of foto maken op zn computer zetten en dan naar mijn mailadres sturen, wel graag via prive-berichten, ga niet mijn mailadres hierop zetten haha.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!
Maar als je kijkt hoeveel U.S. al gespeeld heeft ;-).quote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Young_David het volgende:
[..]
Woensdag hadden nog minder mensen het spel in huis he :p
TCP-poorten: 80, 443, 13505, 13220quote:Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef Meesters het volgende:
[..]
Kan iemand voor mij pag.15 van Grand Slam boekje scannen of foto maken op zn computer zetten en dan naar mijn mailadres sturen, wel graag via prive-berichten, ga niet mijn mailadres hierop zetten haha.
Zo kan ik ook mijn udp-poort goed zetten, bedankt
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:51 schreef Meesters het volgende:
[..]
Maar als je kijkt hoeveel U.S. al gespeeld heeft ;-).
Of was dit spel overal te wereld pas 12-juni te verkrijgen.
met snelheid crossballen lukt het me meestal. Hou de speler weg van t net!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe versla je zo'n serve-and-volley speler nou precies? Lobjes lukken voor geen meter en in de hoeken spelen.. Dan moet de bal écht in de hoeken zijn anders heeft hij hem nog..
Tips?
Lukt het met MotionPlus beter dan zonder? Ook die lobjes bijvoorbeeld, werken die met MotionPlus beter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:30 schreef Roelatie het volgende:
[..]
met snelheid crossballen lukt het me meestal. Hou de speler weg van t net!
heb nog niet zonder geprobeerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Lukt het met MotionPlus beter dan zonder? Ook die lobjes bijvoorbeeld, werken die met MotionPlus beter?
Bedankt voor de poortenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:17 schreef Young_David het volgende:
[..]
TCP-poorten: 80, 443, 13505, 13220
UDP-poort: 3658
En niet meer illegaal downloaden he
software en games mag ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Meesters het volgende:
[..]
Bedankt voor de poorten, ga het zo proberen.
Maar downloaden is niet illegaal, ik gebruik het voor me zelf, ik verkoop het niet door, en ik upload niks, dus dan mag het wel.
Klopt ja heb je gelijk in, maar ja ben niet de enige, de hele wereld doet het.quote:
Jij doet alles dus wat een ander ook doet, schaapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:22 schreef Meesters het volgende:
[..]
Klopt ja heb je gelijk in, maar ja ben niet de enige, de hele wereld doet het.
Vindt het een hoop geld voor een game.
Ik heb de poorten ingegeven, maar nog steeds hetzelfde, ik ga steeds meer geloven dat het niet gaat lukken omdat geen origineel spel is, maar heb toch 6keer online kunnen spelen, dat is het raarste van alles.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef ufopiloot het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik heb dan ook geen Wii, maar hoe weet de controller of je een forehand of een backhand slaat? Zit daar ook iets speciaals in verwacht dat hij dat ook precies kan voelen?
En werkt het slaan wel goed als je ook nog heen en weer moet rennen?
Na het zien van deze game en een paar andere leuke games wil ik eigenlijk ook wel zo'n Wii
ik ga je vandaag toevoegen SleinNLquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Slein83 het volgende:
4-3 verloren in de tiebreak 8-6sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.
Verder briljante game
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
ik heb geen verzoek gezien hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
serieus?????quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturenHeb nog geen wedstrijd gewonnen
Hier nog tips?
ga jij eerst maar eens op de oefenbaan je service oefenen en terugslaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturenHeb nog geen wedstrijd gewonnen
Hier nog tips?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Deceit het volgende:
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij
:S ik wil het kunnen!
en ik met de service het plafond geslagen :Squote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Slein83 het volgende:
En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kastMaar ik had de bal wel :d
Ik vind het snel genoeg gaan, heb geen idee hoe het is om zonder M+ te spelen. Dus daar kan ik niet over oordelen. En over het uitslaan dat is puur kwestie van je slag goed timen. Overigens ik sla ook vaak genoeg uit, probeer echter altijd precies op het randje te spelen, dus dat is gewoon me eigen schuldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:06 schreef Kersje86 het volgende:
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
Ik heb er pas 1quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Eindelijk 4 sterren!!! dus 3 abilities
lol, ik sta 700 ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef Young_David het volgende:
Tis tegenwoordig weer wat lastiger om bij de eerste 10.000 de horen :p sta momenteel weer op 5118 en bijna weer boven de 500 punten.
5 sterren rating en 3 gouden abilities zorgen ervoor dat ik alweer wat beter meekom
Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:58 schreef Roelatie het volgende:
[..]
lol, ik sta 700 ofzo.
Met dubbelen tegen de nummer 6. Die werd gewoon keihard ingemaakt. en net voordat de wedstrijd voorbij was in ons voordeel, verlaat ie de game waardoor we geen punten kregen! lamo de luxe!
Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft nu ook een 8/10.
http://www.eurogamer.net/articles/grand-slam-tennis-review
Blijkbaar werkte Wii Motionplus minder goed op hun debug console dan op een retail console.
ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!
1ste partij nr 425, hij serveert ik maak 0-15, 0-30 en hij disconnect.
Dan de de 2de partij ik win in de tiebreak en hij disconnect net voordat de punten worden toegekend.
3de partij, ik verlies in de tiebreak en krijg hele bizarre punten tegen. Of het nu aan lag ligt of een bug is. Maar ik sla gewoon de bal in (stuitert 1 x) en tegenstander mist de bal en hij krijgt toch een punt, kortom zo kan je dus ook verliezen.
4de partij win ik met 3-0 geen enkel punt tegen.
en 5de partij disconnecte al voordat de partij was begonnen :S
En de laatste partij was helamaal ruk, tegen een chinees zonder ranking. Maar toch had hij 260 punten(kennelijk gestart met nieuwe account ofzo).
Maar geen idee wat er aan de hand was, maar ik bewoog of niet of gigantisch sloom. Hij kon dus ace na ace slaan. en na 30-0 had ik echt zoiets van WTF dit kan niet. Ik probeer te bewegen maar het kan gewoon niet. De groeten!
Was dus een uurtje met gemengde gevoelens, partijen die je wint en geen punten krijgt, partijen waar je punten die je moet krijgen niet krijgt om de een of andere vage reden. En dan lag. Mja, er komen steeds meer spelers dus het zal meer en meer gebeuren. In het begin was er niks aan de hand.
Maar over het algemeen is het gewoon een geweldige game![]()
[..]
Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.
Klopt, doe ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt worden. ga naar EA messenger en dan kan je feedback geven.
ik heb t van me geniale spelquote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook. Zag je trouwens in de ranking staan, maar 11 punten boven me. Maar niet veel aces heb je
haha hoor ik hier een uitdaging!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als je tegenstander aces slaat kom je niet eens tot dat geniale spel
ik durf nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Roelatie het volgende:
[..]
haha hoor ik hier een uitdaging!![]()
Zet de tissues maar vast klaar!
meeste ervaring doe je naar mijn mening op bij online wedstrijden. Een "echte" tegenstander is anders dan cpu tegenstander.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Deceit het volgende:
hmm, had met easy de grand slam mode gedaan, geen 1 wedstrijd gewonnen bij aus open en roland garros.. en nu speelde ik wimbledon en win vervolgens de beker... oftewel.. ik heb het door!!! vanaaf harder niveau en dan durf ik tegen jullie te spelen
lolquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Young_David het volgende:
Kijk nu voor het eerst Wimbledon dankzij GST
houd je de Wiimote wel goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
Ik speel velen malen beter zonder w.m. +.
daaromquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
Hoe moet ik m houden dan, kan toch maar op 1 manier.
je moet ff onthouden dat je slaat met de zijkant, dus als je A knop naar boven staat dan staat het slag gedeelte er haaks op!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
Hoe moet ik m houden dan, kan toch maar op 1 manier.
Zal je toevoegen, de mijne is sleinNLquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Kersje86 het volgende:
noob in aantocht... zelfde naam voor een potje tennis
Dat gaat helaas niet, is ook wel logisch. Zou teveel gedoe en geregel zijn. Maar je kan natuurlijk iedereen toevoegen en dan onderling een toernooi houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef Kersje86 het volgende:
kan je nou ook eigen toernooien maken ofzo? een fok! toernooi opzetten
Alleen originele spellen kunnen online, gekopieerde spellen lukt niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:23 schreef Kersje86 het volgende:
misschien handig een wiki te maken met alle fok! tennisers ofzo
zucht ports forwarden kan ik ook niet online komen
zelf op DMZ werkt het niet
idd met dubbelen vernederde een vriend en ik n06 van de wereld. net voordat we winnen peert ie em. aanpakken die hapquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Meesters het volgende:
Ik vind het raar dat ea zo doet met grand slam tennis online.
Ik vind dat het veel logischer moet zijn.
Als iemand afbreekt tijdens het spelen (online), dan heeft hij verloren, dus verliest hij punten.
Misschien komt dat nog als er een update is.
kging ervan uit dat jij het ook had?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Meesters het volgende:
[..]
Bedankt voor de poorten, ga het zo proberen.
Maar downloaden is niet illegaal, ik gebruik het voor me zelf, ik verkoop het niet door, en ik upload niks, dus dan mag het wel.
Grand Slam Tennis heb ik origineel gekocht, want dat is ie wel waard, en nu kan ik wel online, dus het ligt daaraan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 06:56 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
kging ervan uit dat jij het ook had?
mario kart doet het weer wel
Lijkt mij onzin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Kersje86 het volgende:
Lees van een forum dat het komt omdat je tegen iemand speelt met een origineel spel, waar het laden maar 8 sec over doet. Mijn versie doet er ruim 20 sec over. Diegene met orgineel gaat binnen 10 sec al weg.... hmmm iemand die ook een niet orginele versie heeft om dit even te testen?
Ik tennis nog steeds zonder wii motion +, ik heb ook geen racket, is het nodig om een racket aan te schaffen als je wii motion + gebruikt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
Ik speel velen malen beter zonder w.m. +.
jaquote:Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Borizzz het volgende:
Hoe is dit spel?
jaquote:Ik lees hier erg veel over de online mode en hoe leuk dat wel niet is
jaquote:Maar kun je gewoon alleen offline de grand slams spelen,
neequote:of heb je ook een wereldranglijst en kleine tournooien die je kunt spelen (tegen mindere tegenstanders) en zo proberen zo hoog mogelijk te eindigen?
tvp.
Dat was in het begin ook niet, nu is dat sinds paar dagen echter wel. Kennelijk heeft EA daar iets aan veranderd.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Meesters het volgende:
Heeft iedereen hier die m + gebruikt ook een racket, of spelen jullie zonder racket.
Ik sta nu op plaats 1600 ong. bijna 1000 punten, 19 uit 6 en al 60 aces haha, en dat zonder m+, maar ik merk wel dat het nou moeilijker wordt, met de m+ kan je meer sturen, maar dat lukt me nog niet, ff meer oefenen.
Overigens gebruik ik de nunchuck ook niet.
Mensen zeiden hier als de tegenstander discconnect tijdens de wedstrijd, dat dat niet wordt geteld, dus wel, heb het al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander discconnect, en ik mooi de punten krijg ;-).
Vond het al raar als dat niet zo was.
yeah zonder de motion plus is het gewoon slaan, met de motion kan je ballen hard/zacht slaan, volleys of topspin etc.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef Keltie het volgende:
Waarschijnlijk al gevraagd, maar stel dat je dit offline met z'n 2en speelt en de 1 heeft Wii Motion Plus en de ander niet, is degene met WM+ in het voordeel of niet?
Zoniet is het aanschaffen van GST met WM+ en te wachten op het Wii Sports 2 met WM+ nog wel het overwegen waard
Heb zo net 150 punten voor NED verdient, alleen maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst serieus met de m+ gespeeld, het maakt niet uit hoe je je controller vasthoudt, het enige wat je ziet is dat je racket een beetje draait, dus voor meer topspin of de ballen scherper spelen.
Je kan harder slaan dat is wel fijn, nou sla ik mn snaren kapot, kan om de game een nieuw racket pakken hahaha.
Maar toch blijft het lastig spelen, ik krijg mn arm soms stil, maar soms ook niet.
Om de hoeveel tijd moet ik mn m+ opnieuw laten configureren, dat verschilt he, ligt dat er ook aan hoe hard ik ermee sla of niet.
24 gewonnen 10 verloren
1000 punten
Plaats 1300 ofzo
Ik kan bijvb. niet zien welke plaatsen jullie staan he.(of de nederlanders)
En nog is iets,
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
....
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
Je zal toch alles moeten winnen, wil je abilities krijgen. Dus flink oefenen en zet hem op easyquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef pascalslender het volgende:
hallo hoe kan ik mijn abilities verbeteren , je moet steeds in een bepaalde volgorde alles doen kan je niet eerst alleen je abilities verbeteren. ik heb er nog maar een gewonnen en de rest allemaal verloren terwijl ik toch echt niet slecht speel, komt steeds op het laatste aan, wie kan me verder helpen je mag me ook mailen.
alvast bedankt
Gister toen ik begon stond ik 2400 na een paar dagen niet gespeeld te hebben, nadat ik gestopt was stond ik 1604. Maar zal nu wel weer gezakt zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:28 schreef Meesters het volgende:
op welke plaats staat iedereen zo'n beetje op de ranglijst??
Vindt het leuk om te weten waar iedereen zo'n beetje staat.
Vier grand slams per avond spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef JayKudo het volgende:
Wat is nu een snelle manier om sterren te halen?
Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef drijfhout het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Nadal?
is die beter dan alle andere karakters?
Ik heb een eigen karakter met vijf sterren en drie abilities, maar als ik verlies, wat nogal eens gebeurt, is dat eigenlijk altijd tegen spelers die met Nadal spelen. Toeval? Gewoon een voorkeur van de massa? Of is ie net iets "beter" dan andere spelers?
Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.
Maar dat is saai en heb ik eigenlijk ook geen tijd voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Vier grand slams per avond spelen.
Mja maar dan moet je dus eerst levellen en daar heeft niet iedereen tijd voor, ik iig niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.
Ik heb net een half uurtje hard gelopen, dus geef me even een uurtje om af te koelen, dan wil ik me wel weer in het zweet werkenquote:
Slim spelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:59 schreef Woodpecker het volgende:
Heb net twee potjes online gespeeld, tegen van die klote-servevolley-spelers die te bang zijn om met hun eigen kunsten de baan op te komen en zich dus maar verschuilen achter ene Boris Becker. Da's toch geen spelen, dan gaat de lol er wel snel af.
nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:59 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Slim spelen
En ik heb 1,5 uur online gespeeld maar niemand gezien :s
Heb er niks van gemerkt, kennelijk krijg je dus geen melding van. Maar toen ik keek was iedereen offline.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:34 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game was
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Young_David het volgende:
De echte fans zitten nu Roddick - Federer te kijken natuurlijk he
Even eruit halen en opnieuw erinquote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Meesters het volgende:
Ik heb veel last van mn m+, ik hou mn arm recht dus voor mn lichaam, maar mn poppeke op de wii staat uitgerekt met zn arm, ik leg mn m+ 3 sec. op tafel om dat ding weer te herstellen, maar nog steeds die arm uitgestrekt.
Ik heb daardoor heel veel potjes verloren sta nou op 42-36, ik stond op 35-16, ik zak nu gigantisch.
Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef Meesters het volgende:
Ja maar dat is lastig tijdens het spelen, of moet ik dan op de + drukken (pauze), en dan m eruit halen.
Ja die kan je zeker, en lobs ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Alathea het volgende:
Super Lijkt het me!!!
Ik ga er volgende week 1 aanschaffen dan f f oefenen en dan kom ook ik online!
Kan je ook drop shots slaan?
Het werkt bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Meesters het volgende:
[..]
Het werkt bedankt![]()
![]()
Heb weer wat partijen gewonnen.
727 punten
53-41
142 ACES!!!!
Plaats 2926
Ik moet mijn eigen "legende" gaan levellen zodat hij ook gewoon 5 stars heeft, maar tot die tijd speel ik online gewoon met Samprasquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Woodpecker het volgende:
Ben maar met Roger Federer online gaan tennissen.If you can't beat them, join them. En het gaat ineens stukken beter
Heb nu tegen de 700 punten!
Ja klopt dat blijft frustrerend, ik sla meestal na de service rechtdoor met mn backhand (ik ben links), dat verwachten ze niet, maar ja dat hebben ze dan ook zo door, wat ook soms wel wil helpen, is een lob-bal meteen na de servicequote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
AARGH! Wat is spelen tegen die servevolleyspelers uitermate frustrerend. Ik heb nog niet de juiste techniek om ze te passeren...
Ja dat klopt, alleen dan vindt ik dat iedereen weer op 0 begint, tja en dat gaat natuurlijk niet haha.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
M+ is het probleem niet. Je manier van slaanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef Meesters het volgende:
Ik speel ook altijd met eigen poppetje, vindt het laf dat mensen bekende tennisers pakken.
Daarom verlies ik ook veel, maar ik verlies ook veel door de m+, of dat mn wii-afstandsbediening in een keer uitvalt, (te ahrd slaan ofzo).
Of dat ik een backhand wil slaan en dat ie dan helemaal niet slaat.
Ik ben ervan overtuigd als deze dingen hier boven genoemd niet gebeurt, sta ik zeker in de top 500.
Ach ja, ondanks dat blijft het nog wel leuk hoor, alleen soms wel frustrerend.
Hou toch op, ik ben geen ww'er of student met teveel tijd. Maar ik schop nog steeds kont met spelletjes, alleen tijd om een karakter te levellen heb ik niet. Ook al zo'n frustratie in shooters tegenwoordig, het gaat toch om aim en skill niet de hoeveelheid tijd die je erin kan stoppen zodat je een ubergun of skill krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
Dat is echt wel te doen, met gemak zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb hem ook zojuist besteld. Het lijkt me alleen een beetje kut spelen met de wiimote zwaaien en met de nunchuck het mannetje laten lopen, maar dat zie ik dan wel.
Klopt, rest moet je winnen om ze te krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef Young_David het volgende:
Dat is volgens mij alleen bij de allereerste abillity zo
Plaats 5000+???quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Woodpecker het volgende:
Ben inmiddels weer terug op 600 punten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:31 schreef Deceit het volgende:
kan een vrouw ook zo sterk worden als de man?
Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef Deceit het volgende:
En wat is het beste?
Goede forehand, snel en service?
Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.
Fijne aan servervolley spelers is dat als je ze passeert je ook gelijk scoort, en op je eigen service zijn ze vaak niet zo sterkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?
Vaak genoeg, maar zie niet in wat er voor cheat zou moeten zijn. Ik heb zelf soms ook van die ballen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:
hebben jullie al eens iemand meegemaakt die cheat??
ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.
daardoor verloren, heel gay!
Volgens mij komt dat door de verbinding, dat die niet goed de game over internet synchroniseert. Het is wel irritant, je verliest zo een paar punten door een bagger verbindingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:
hebben jullie al eens iemand meegemaakt die cheat??
ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.
daardoor verloren, heel gay!
Volgorde maakt niet uit, dacht dat er wel meerdere speed abilities waren en er is wel verschil neem ik dan aan. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Deceit het volgende:
heb het ook vaak met dubbelen dat de punt naar de tegenstander gaat, maar vice versa ook! dus is geen cheat..
En dat met de volgerde van speed, service en dan backhand/volle/fore maakt ook uit?
En is het zo dat als je ivanovic's speed hebt, dat andere legends ook een speed hebben? en die beter zijn? of thats it?
Ja, dat hoort bij Wimbledon gekkie. Bij Wimbledon houden ze van traditie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Meesters het volgende:
Denk niet dat het een cheat is, ik denk gewoon puur de verbinding, ik heb het ook al verschillende keren gehad, voor en tegen.
Is dat bij jullie ook, als je wimbledom speelt dat je kleren niet meer kleuren, alleen grijs en wit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:10 schreef Meesters het volgende:
Haha nooit opgevallen, en ik kijk toch graag naar de vrouwelijke tennisters grand slams.
Bugs?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Online is niet te spelen zo, klote bugs.......blijf van mijn punten af!!
Lag dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:22 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/247383.page
Wat hij zegt.
Och, dan speelt het net als Wii Sport, met iets andere vormgeving.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:17 schreef SnuggLe het volgende:
Is dit spel zonder de nieuwe WII-Mote ook de moeite waard?
Hmm dat heb ik ook vaak genoeg gehad bij potjes waar totaal geen lag was....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:31 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Lag dusEn dat heb je in iedere game weleens, ik heb het sporadisch en merendeel van alle wedstrijden die ik speel gaat gewoon perfect. Vind het dus wel mee vallen
Hear hear. Join the clubquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef Deceit het volgende:
en toch lukt het me niet om die klote serve and volleys meteen af te maken..
Dat is bij mij nu juist andersom....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Het gekke is dat ik met de motionplus beter ben dan zonder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |