Draadloze Nunchuck van Nyko ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom eigenlijk met een Nunchuk, dat wil je met Tenissen toch helemaal niet, gewoon op los zwaaien met de Wii-mote en MotionPluscontroller. Anders zit je nog opgezadeld met een draadje..
ik heb ergens gelezen dat de uitgang van motionplus anders is en dat de draadloze controller er niet in past. Misschien handig voordat je em aansschaft.quote:
Die past idd niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
ben ik toch even je saviour geweest!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
EA Active even heel snel aangezet. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef linebear het volgende:
Ga Grand Slam zeker halen..... Hoe is Active Sports ?
Geen idee, ik gok van niet dat daar spul zit. Maar ik weet niet hoe dat dat ding in elkaar zit. Zal eens rond speuren, mocht het kunnen is het met en dremeltje zo gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?
Bij welke wordt het standaard geleverd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef disjfa het volgende:
Koop gewoon games die je leuk vind en dan krijg je het vanzelf.
Boomblox, zack&wiki, grand slam tennis, ea active en little king's story. Eerste 2 goedkoop via thehut kon ik hier nergens meer vinden. Beide nog niet gespeeld ook, rest wel en daar ga ik me wl mee vermakenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef Oksel het volgende:
Welke 5 Slein?
Goed om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken dat die Wii Motion Plus dinger best duur zijn..
MotionPlus ¤20,- en dan met een Wii-mote ¤40,- en dat nogmaals 4 keer
Kunnen ze verdomme geen Wii-mote maken met die MotionPlus ingebouwd? en dan ¤50,- vragen ofzo.
Dat is er 1, maar de andere 3 dan.. ik ga niet 2x een tennisspel kopen en ja Wii Sports resort, weet ik nog niet zo gauw..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.
Ik denk dat je jezelf daar heel erg in gaat vergissen, zolang je hem niet beschadigd kan hij echt wel wat hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef speknek het volgende:
Kreeg vandaag ook m'n EA Sports Active van TheHut.com binnen. Ook in een bruine envelop en flink in elkaar gedeukt inderdaad. Maar goed, de contents zijn allemaal nog heel. Al denk ik dat die resistance band het niet veel langer dan een paar dagen gaat uithouden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Het speelt neemt waarschijnlijk de taal aan van de Wii. Zet die op Engels en het spel zal dat ook zijn
quote:“I just feel that the Mario games are something that should be a much more bright and active experience,” he said. “With the Mario games, you don’t need to have such a complicated setting where you have these particular characters with complicated backstories that can weigh down the bright and fun feel of the game.”
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Wii-Style het volgende:
Nou het was absoluut veel te dramatisch. Het spel moet absoluut een lichte sfeer hebben. Anders is het geen Mario spel. SMG was erg dramatisch. Niet alleen vanwege die dramatische verhaaltjes (die waren wel mooi), maar ook vanwege de muziek. Muziek was niet speels maar juist erg dramatisch. Mario is het tegenovergestelde van drama.
En zo was Galaxy ook al. Het was weer het oversimpele Bowser ontvoert Princess verhaaltje. Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling, maar gewoon puur levels spelen met perfecte gameplay.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik Super Mario Galaxy heel goed heb gevonden, maar dat het wel een probleem was dat het spel zo dramatisch was. En dat Super Mario een leuke, schatige sfeer moet hebben. Super Mario Galaxy was juist heel erg dramatisch.
Miyamoto is het blijkbaar met mij eens—uit een recent interview:
[..]![]()
![]()
![]()
Miyamoto
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef speknek het volgende:
[..]
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling
Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Galaxy was verre van dramatisch.
Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
De muziek is gewoon veel voller dan je ooit gewend bent van een Nintendospel. Normaal waren het simpele computergemaakte deuntes. Dat klinkt zo statisch en oversimpel. Daarnaar moeten we absoluut niet teruggaan.
Dat is een soort eindbaas muziek, dat telt niet. Als je lekker aan het puzzelen bent zoals op Battle Rock dan is dat soort muziek niet op z'n plaats.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aan
Dat is wat ik bedoel. Simpel en duidelijk. Helemaal Mario.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.
Vind ik een van de beste tracks uit het spel. Klinkt echt heerlijk.quote:Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.
Dikke vette onzin. De muziek past er prachtig bij. Het doet helemaal niks af aan de speelervaring, het voegt er juist enorm veel aan toe. De muziek klinkt zo vol en prachtig, je merkt gewoon dat er enorm veel tijd aan besteed is. En dat mag ook wel. Galaxy is het vlaggenschip van de Wii. Oversimpele muziek hoort daar niet bij.quote:Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.
Ja, heerlijk, wat spanning er in door het ritme. Wat is er mis mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
8 (of wat dan ook) hoofdstukjes met liefelijke sterretjes die hun mammie kwijt zijn. OH NOES!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij doelt Miyamoto in die quote op de library en niet zo zeer op de muziek.
Gozer, jij zeurt. Ik vertel maar gewoon wat over SMG en hoe ik het ervaar en wat mijn mening is.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef disjfa het volgende:
Als iedereen nu gewoon even ja zegt op wii-s, dan stopt hij ook weer met zeuren. Het is weer algemene wii-style mening is de enige mening die er mag zijn dag![]()
Wii-s je bent de bom! Helemaal mee eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |