Draadloze Nunchuck van Nyko ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom eigenlijk met een Nunchuk, dat wil je met Tenissen toch helemaal niet, gewoon op los zwaaien met de Wii-mote en MotionPluscontroller. Anders zit je nog opgezadeld met een draadje..
ik heb ergens gelezen dat de uitgang van motionplus anders is en dat de draadloze controller er niet in past. Misschien handig voordat je em aansschaft.quote:
Die past idd niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
ben ik toch even je saviour geweest!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
EA Active even heel snel aangezet. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef linebear het volgende:
Ga Grand Slam zeker halen..... Hoe is Active Sports ?
Geen idee, ik gok van niet dat daar spul zit. Maar ik weet niet hoe dat dat ding in elkaar zit. Zal eens rond speuren, mocht het kunnen is het met en dremeltje zo gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?
Bij welke wordt het standaard geleverd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef disjfa het volgende:
Koop gewoon games die je leuk vind en dan krijg je het vanzelf.
Boomblox, zack&wiki, grand slam tennis, ea active en little king's story. Eerste 2 goedkoop via thehut kon ik hier nergens meer vinden. Beide nog niet gespeeld ook, rest wel en daar ga ik me wl mee vermakenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef Oksel het volgende:
Welke 5 Slein?
Goed om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken dat die Wii Motion Plus dinger best duur zijn..
MotionPlus ¤20,- en dan met een Wii-mote ¤40,- en dat nogmaals 4 keer
Kunnen ze verdomme geen Wii-mote maken met die MotionPlus ingebouwd? en dan ¤50,- vragen ofzo.
Dat is er 1, maar de andere 3 dan.. ik ga niet 2x een tennisspel kopen en ja Wii Sports resort, weet ik nog niet zo gauw..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |