Draadloze Nunchuck van Nyko ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom eigenlijk met een Nunchuk, dat wil je met Tenissen toch helemaal niet, gewoon op los zwaaien met de Wii-mote en MotionPluscontroller. Anders zit je nog opgezadeld met een draadje..
ik heb ergens gelezen dat de uitgang van motionplus anders is en dat de draadloze controller er niet in past. Misschien handig voordat je em aansschaft.quote:
Die past idd niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
ben ik toch even je saviour geweest!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
EA Active even heel snel aangezet. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef linebear het volgende:
Ga Grand Slam zeker halen..... Hoe is Active Sports ?
Geen idee, ik gok van niet dat daar spul zit. Maar ik weet niet hoe dat dat ding in elkaar zit. Zal eens rond speuren, mocht het kunnen is het met en dremeltje zo gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?
Bij welke wordt het standaard geleverd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef disjfa het volgende:
Koop gewoon games die je leuk vind en dan krijg je het vanzelf.
Boomblox, zack&wiki, grand slam tennis, ea active en little king's story. Eerste 2 goedkoop via thehut kon ik hier nergens meer vinden. Beide nog niet gespeeld ook, rest wel en daar ga ik me wl mee vermakenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef Oksel het volgende:
Welke 5 Slein?
Goed om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken dat die Wii Motion Plus dinger best duur zijn..
MotionPlus ¤20,- en dan met een Wii-mote ¤40,- en dat nogmaals 4 keer
Kunnen ze verdomme geen Wii-mote maken met die MotionPlus ingebouwd? en dan ¤50,- vragen ofzo.
Dat is er 1, maar de andere 3 dan.. ik ga niet 2x een tennisspel kopen en ja Wii Sports resort, weet ik nog niet zo gauw..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.
Ik denk dat je jezelf daar heel erg in gaat vergissen, zolang je hem niet beschadigd kan hij echt wel wat hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef speknek het volgende:
Kreeg vandaag ook m'n EA Sports Active van TheHut.com binnen. Ook in een bruine envelop en flink in elkaar gedeukt inderdaad. Maar goed, de contents zijn allemaal nog heel. Al denk ik dat die resistance band het niet veel langer dan een paar dagen gaat uithouden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Het speelt neemt waarschijnlijk de taal aan van de Wii. Zet die op Engels en het spel zal dat ook zijn
quote:“I just feel that the Mario games are something that should be a much more bright and active experience,” he said. “With the Mario games, you don’t need to have such a complicated setting where you have these particular characters with complicated backstories that can weigh down the bright and fun feel of the game.”
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Wii-Style het volgende:
Nou het was absoluut veel te dramatisch. Het spel moet absoluut een lichte sfeer hebben. Anders is het geen Mario spel. SMG was erg dramatisch. Niet alleen vanwege die dramatische verhaaltjes (die waren wel mooi), maar ook vanwege de muziek. Muziek was niet speels maar juist erg dramatisch. Mario is het tegenovergestelde van drama.
En zo was Galaxy ook al. Het was weer het oversimpele Bowser ontvoert Princess verhaaltje. Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling, maar gewoon puur levels spelen met perfecte gameplay.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik Super Mario Galaxy heel goed heb gevonden, maar dat het wel een probleem was dat het spel zo dramatisch was. En dat Super Mario een leuke, schatige sfeer moet hebben. Super Mario Galaxy was juist heel erg dramatisch.
Miyamoto is het blijkbaar met mij eens—uit een recent interview:
[..]![]()
![]()
![]()
Miyamoto
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef speknek het volgende:
[..]
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling
Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Galaxy was verre van dramatisch.
Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
De muziek is gewoon veel voller dan je ooit gewend bent van een Nintendospel. Normaal waren het simpele computergemaakte deuntes. Dat klinkt zo statisch en oversimpel. Daarnaar moeten we absoluut niet teruggaan.
Dat is een soort eindbaas muziek, dat telt niet. Als je lekker aan het puzzelen bent zoals op Battle Rock dan is dat soort muziek niet op z'n plaats.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aan
Dat is wat ik bedoel. Simpel en duidelijk. Helemaal Mario.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.
Vind ik een van de beste tracks uit het spel. Klinkt echt heerlijk.quote:Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.
Dikke vette onzin. De muziek past er prachtig bij. Het doet helemaal niks af aan de speelervaring, het voegt er juist enorm veel aan toe. De muziek klinkt zo vol en prachtig, je merkt gewoon dat er enorm veel tijd aan besteed is. En dat mag ook wel. Galaxy is het vlaggenschip van de Wii. Oversimpele muziek hoort daar niet bij.quote:Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.
Ja, heerlijk, wat spanning er in door het ritme. Wat is er mis mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
8 (of wat dan ook) hoofdstukjes met liefelijke sterretjes die hun mammie kwijt zijn. OH NOES!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij doelt Miyamoto in die quote op de library en niet zo zeer op de muziek.
Gozer, jij zeurt. Ik vertel maar gewoon wat over SMG en hoe ik het ervaar en wat mijn mening is.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef disjfa het volgende:
Als iedereen nu gewoon even ja zegt op wii-s, dan stopt hij ook weer met zeuren. Het is weer algemene wii-style mening is de enige mening die er mag zijn dag![]()
Wii-s je bent de bom! Helemaal mee eens!
grandslam is ook echt een dikke aanrader!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
Wii Sports: Resort is nou de enige van de drie motion+ games die me tof lijkt.
Ik zit vooral te wachten op Let's Tap, al was het maar om het fantastische muziekje
Ik kan niet tennissen, dat hoef ik in een game niet nog extra benadrukt te hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Roelatie het volgende:
[..]
grandslam is ook echt een dikke aanrader!
Ik kan ook niet tennissen, maar toch is het een leuk spelquote:Op maandag 15 juni 2009 16:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tennissen, dat hoef ik in een game niet nog extra benadrukt te hebben
Kan ook al tennissen met wiisportsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tennissen, maar toch is het een leuk spel
Ik weet niet wat jij begrepen hebt van wat je gelezen hebt over Grand Slam Tennis, maar tennis uit wii-sports is niet meer dan een minigame of een veredelde techdemo, in vergelijking tot Grand Slam tennis.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan ook al tennissen met wiisportsEn als het niets verder toevoegt dan een paar courses is het mn geld echt niet waard.
Dan speel ik liever weer 3 potjes wiisportstennis dan een complete game voor dezelfde ervaring erbij
En de bal ookquote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef drijfhout het volgende:
Je veronderstelling dat het alleen "een paar courses toevoegt" slaat de plank behoorlijk mis.
Ik twijfel nog of ik die zal halenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Lamon het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor Punch-Out!! tegenover Wii boksen.
Iig qua entertainment.
Ik zie het woord in dit topic nog niet genoemd. You started it!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zeikt iedereen over dat demo-play?Het is niet zo dat Nintendo dat bedacht heeft
Alone in the Dark had het ook al en dan hoor je niemand er over klagen. Als Nintendo het invoert is het
Nintendo richt zich niet meer op de gamer
Casual crap
etc
Nee, met 'iedereen' bedoel ik ook 90% van de fanboys op verschillende sites. Ik vond dit enkel een mooie plek om er over te beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het woord in dit topic nog niet genoemd. You started it!
Eigen mening: je hoeft het niet te gebruiken. Sim-pel.
Er is een pack met motion+, ik vermoed echter dat die niet in NL verkrijgbaar is.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef WasQ het volgende:
Heeft iemand Virtua Tennis al gespot in de winkel mét de MotionPlus-add-on erbij? Ik zie in webwinkels wel volop Grand Slam Tennis met motion-plus en ook aardig wat winkels hebben Virtua Tennis al, maar ik zie nergens Virtua Tennis met motion-plus. Ik dacht dat dat erbij zou zitten?
Ik vond het eigenlijk wel een slim idee, zo hoeft Nintendo de games niet te makkelijk te maken voor hun "nieuwe" doelgroepquote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zeikt iedereen over dat demo-play?Het is niet zo dat Nintendo dat bedacht heeft
Alone in the Dark had het ook al en dan hoor je niemand er over klagen. Als Nintendo het invoert is het
Casual crap
etc
Thanks!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Er is een pack met motion+, ik vermoed echter dat die niet in NL verkrijgbaar is.
Voor een leuke prijs kan je volgende 2 pakketten kopen via UK.
http://www.game.co.uk/search.aspx?s=virtua+tennis+2009&platform=*&sort=itemOrderasc&page=2
Als dat erachter zit, is het inderdaad goed. Gewoon weer lekker moeilijk, en degenen die dat niet trekken, kunnen demo-play erbij halen...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een slim idee, zo hoeft Nintendo de games niet te makkelijk te maken voor hun "nieuwe" doelgroep
quote:
quote:Voordat we allemaal gaan juichen; dit betekent niet dat er demo's gaan verschijnen van Wii-games. Demo Play is gemaakt om hardcore games speelbaarder te maken voor casual gamers. Wanneer gamers Demo Play inschakelen gaat de game zichzelf spelen. Dit is handig op de moeilijke stukken. Na het moeilijke stuk kunnen gamers zelf de controller weer oppakken. Hoe Demo Play precies gaat werken horen we ongetwijfeld nog.
"In New Super Mario Bros. Wii, if a player is experiencing an area of difficulty, this will allow them to clear troubled areas and take over when they're ready. And yes, we're looking into this for future games, too."
Omgquote:
quote:Is Sega planning on doing additional banana grabbing on the Wii? A recently filed trademark for Super Monkey Ball Step & Roll would lead us to believe it might be, adding Wii Balance Board support to the formula.
After all, the Nintendo DS take on the Super Monkey Ball series, closely tied with Nintendo's varied platforms was called Super Monkey Ball Touch & Roll. This potential game sounds equally creative in its title. If it means more Toshihiro Nagoshi face time, however, we're all for it.
The Wii already has a Super Monkey Ball game in the form of Super Monkey Ball: Banana Blitz, released in 2006 as a launch title for the system.
Vervolgens Notorious_Roy voorspellende blik:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
Wat bedenken ze voor shit daar echt. Games moeten zo makkelijk worden dat de computer ze uitspeeltKan je net zo goed een dvd'tje erbij pakken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Casual crap
etc
Hints is toch een veel beter systeem? Dan speel je tenminste zelf, dus heb je ook het gevoel dat je iets bereikt hebt (al is het met wat hulp). Dat de computer voor jou speelt, dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind zaken als demo-play en ingebouwde hints (zie bijvoorbeeld Broken Sword) wel een goede ontwikkeling. Mits ze optioneel zijn en automatisch getriggered wordt. Ik heb niet zoveel tijd om te gamen, en als ik speel wil ik voortgang maken. Als ik ergens gefrustreerd van raak is "vastzitten" in een spel. Ingebouwde mechanismen besparen mij weer een wandeling naar de laptop om www.gamefaqs.com te checken.
Hints hebben geen zin bij een skill game, zoals mario bros.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hints is toch een veel beter systeem? Dan speel je tenminste zelf, dus heb je ook het gevoel dat je iets bereikt hebt (al is het met wat hulp). Dat de computer voor jou speelt, dat slaat echt helemaal nergens op.
Als je boksen een beetje leuk vindt zou ik het wel doen. Gamespot vindt het tot nu toe de beste Wii game van het jaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik die zal halen![]()
tiger woods en wii sport resort komen sowieso
ik vind t ook een heel vet spel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je boksen een beetje leuk vindt zou ik het wel doen. Gamespot vindt het tot nu toe de beste Wii game van het jaar.
Het spel maakt ook perfect gebruik van de Wii controls, en blijft leuk omdat je van iedere tegenstander eerst zijn zwakheden moet leren, voordat je hem kan verslaan.
Waar zit voor jou dat verschil dan in?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nu Grand Slam Tennis en Virtua Tennis 2009 geprobeerd. Virtua Tennis vind ik net wat lekkerder spelen...
Ondanks dat het hele pakket bagger is, is het wel te doen dus?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef speknek het volgende:
Pfoe van EA Active ga je wel echt zweten. En nu toch ook wel weer milde spierpijn in m'n, toch vrij aardig ontwikkelde, benen. Wel jammer dat het echt de meest crappy motion sensing heeft van alle games die ik gespeeld heb. En de sportspelletjes zijn ook best wel bagger.
Ik ben nu al 5 dagen punch-out!! intensief aan het doen, en ik heb geloof ik wel een liter of 5 aan vocht verloren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef speknek het volgende:
Pfoe van EA Active ga je wel echt zweten. En nu toch ook wel weer milde spierpijn in m'n, toch vrij aardig ontwikkelde, benen.
Ja, maar heb nog niet zo heel veel Balance board oefeningen gehad.quote:
Het heeft meer met het "Timing"-systeem te maken, of je een bal links, midden of rechts in de hoek slaat. Bij Virtua Tennis zie je zo'n balkje in beeld waar je je slag kan timen. Bij Grand Slam Tennis weet je eigenlijk niet precies wanneer je een bal nu links, rechts of in het midden slaat. Ik hoopte het echte tennis een beetje na te bootsen. (Bal voor de stuit of na de stuit te nemen, dat bepaald de positie meestal waar de bal terecht komt in het veld) maar ik heb het op een of andere manier niet door bij Grand Slam Tennis. Als ik de bal na de stuit neem, komt het vaak neer op een 2nd bounce waardoor ik punten verlies. Bij Virtua Tennis doet ie dat wel. Overigens heb ik beide spellen even getest zonder MotionPlus en enkel met de Wiimote. Die Nunchuk verneukt voor mij de spelervaring..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waar zit voor jou dat verschil dan in?
Ik zag ook dat ze GH: World Tour, Ratatouille, Zoo hospital, PES 2008, World Championship Sport, Sonic and the Secret Rings, Tomb Raider, REd de Aarde en Samba de Amigo voor ¤17,99 in de folder hadden staan. Weet iemand nog meer titels?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat ze bij de aldi woensdag voor 16.99 een draadloze "nunchaku" verkopen
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat ze bij de aldi woensdag voor 16.99 een draadloze "nunchaku" verkopen
Hunk, heb jij een ander spel dan ik gespeeld??quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het heeft meer met het "Timing"-systeem te maken, of je een bal links, midden of rechts in de hoek slaat. Bij Virtua Tennis zie je zo'n balkje in beeld waar je je slag kan timen. Bij Grand Slam Tennis weet je eigenlijk niet precies wanneer je een bal nu links, rechts of in het midden slaat.
Oooh. Ja, dan is het vast een heel ander spel.quote:Ik hoopte het echte tennis een beetje na te bootsen. (Bal voor de stuit of na de stuit te nemen, dat bepaald de positie meestal waar de bal terecht komt in het veld) maar ik heb het op een of andere manier niet door bij Grand Slam Tennis. Als ik de bal na de stuit neem, komt het vaak neer op een 2nd bounce waardoor ik punten verlies. Bij Virtua Tennis doet ie dat wel. Overigens heb ik beide spellen even getest zonder MotionPlus en enkel met de Wiimote...
Degene die ik al een tijdje heb dus nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?
ebay?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Young_David het volgende:
Waar zijn games online het goedkoopst te halen eigenlijk? En dan met name Tiger Woods 10 (zodra deze uit komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |