Gozer, check al die nieuws die ik post.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef disjfa het volgende:
Wii-style. Je bent irritanter dan ik hatelijk op alles ben. Verkoop je wii lekker en laat ons in het wii topic lekker lullen. Chaggerijn
Nog niet op gereageerd trouwens, maar dat is best een puike trailer.quote:
Broken sword klinkt wel heel goed, ook de reviews. Is dat echt zo goed te doen? en dat kan op de normale wii?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar in het point&click genre zijn er bijvoorbeeld Zack&Wiki, Sam&Max en het aankomende Tales of Monkey Island (WiiWare)
Over het algemeen vond ik Tomasso toch wel spot on als hij kritiek had hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 15:21 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ik nu bijna wel Tomasso leek, met mijn negativiteit.Maar toch heb ik gelijk.
Ik weet nog toen Tomasso mij keihard bekritiseerde nadat ik zei dat het heel waarschijnlijk zou zijn dat de naam van de nieuwe console gewoon 'Naam' zou heeten en niet 'Nintendo Naam' zoals bij Nintendo Gamecube.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik Tomasso toch wel spot on als hij kritiek had hoor.
Wat moeten we met wiifit, wat moeten we met 80% van de spellen. We hebben het niet nodig maar het verkoopt als broodjes. Maak je er druk omquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt WTF, moeten we met die vitality sensor? Komt er een leugendetector game ofzo..
Damn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
1 augustus in Japan
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Club Nintendo leden in Japan kunnen hier voor sparen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een babyblauwe controller
Dit is ook vooral om extra mensen te trekken natuurlijk. De verkopen zakken wat in en hup, nieuwe kleur en grote game en all's good.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk die kleuren, maar mensen die een Wii al hebben gaan dat toch niet daarvoor nog een keer kopen? Dat had al bij de launch moeten zijnZoals bij de DS.
Dat zou kunnen. Als we hier nu ook eens toffe dingen konden krijgen uit de shop ipv sleutelhangers die je daar voor een euro koopt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is ook vooral om extra mensen te trekken natuurlijk. De verkopen zakken wat in en hup, nieuwe kleur en grote game en all's good.
Tjaquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Als we hier nu ook eens toffe dingen konden krijgen uit de shop ipv sleutelhangers die je daar voor een euro koopt...
Ja, er komt een zelda op de wiiquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Oksel het volgende:
Komt er nou ook een nieuwe Zelda voor de Wii? Of alleen voor de DS?
Het kan nog wel even duren hoor, verwacht hem eind 2010, of zelfs 2011 pas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef Oksel het volgende:
Mooi.
Héél veel zin in. Heb ook genoten van TP.
Ja ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt waarschijnlijk weer een fantastisch spel. Ze zijn van plan om de nieuwe Zelda te laten werken met motion-plus. Dus dat wordt echt zo gevoelig als Wii Sports Resort, maar dan in het jasje van een Zelda spel.quote:
Het spel was in het begin erg tof (als wolf), maar nadat je weer alles onder controle had werd het inderdaad minder vindingrijk. veel puzzels kwamen me erg bekend voor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Wii-Style het volgende:
Twilight Princess was erg standaard.
Ik denk wel dat Zelda Wii Motion+ echt meesterlijk gaat worden.
Prachtige foto trouwens,... !quote:
Ik bedoel dat het lelijk is, bijdehand.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Oksel het volgende:
Ja. En dan? Dat werkt toch niet? Witte M+ zijn niet comp. met zwarte controllers natuurlijk..
Ja, eigenlijk wel ja. Ik heb Twilight Princess op de Wii gespeeld voordat ik Wind Waker heb gespeeld. Ik begon dus met Wind Waker en elke keer als ik m'n zwaard wilde gebruiken wilde ik zwaaien met m'n GC controller... ik dacht toen bij mezelf "jezus wat gebeurd er met mij!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
zwaaien als bij TPdat werkte trouwens opzich trouwens wel prima
Tja, je weet maar nooit heh, de normale consument moet wel begrijpen wat motion plus is, ze mogen dat wel goed gaan promoten. Niet alles van Nintendo hoeft zo goed te verkopen als bijvoorbeeld Wii Fit. Wii Music is daar een voorbeeld vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Wii-Style het volgende:
Motion+ gaat dus niet floppen. Zelda wordt vrijwel zeker M+ exclusief. Red Steel 2 is ook M+ exclusief.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Ik heb Twilight Princess op de Wii gespeeld voordat ik Wind Waker heb gespeeld. Ik begon dus met Wind Waker en elke keer als ik m'n zwaard wilde gebruiken wilde ik zwaaien met m'n GC controller... ik dacht toen bij mezelf "jezus wat gebeurd er met mij!![]()
"
!!!
quote:I can't go into details except to say that it's something completely different.
quote:Well, the story setting for this Zelda is, of course, in a completely different era and Link is older than he was previously. More approaching adulthood. There is one hint. Maybe from the art work you can see that he's not holding a sword.
IGN: Has he lost his Master Sword?
Shigeru Miyamoto: [Laughing] I just wanted to make sure that you understand we are making it. That's all I'm going to say on that subject.
Mooi. TP was leuk om eens door heen te lopen, maar niet wereldschokkend. En Link in the futurequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuw interview met Miiiiiiiiiiiyamoto. Hij zegt over Zelda:
[..]
Mooi. In Twilight Princess 2.0 heb ik absoluut geen zin.
[..]
Omfg, ik hoop echt niet op een shooterquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuw interview met Miiiiiiiiiiiyamoto. Hij zegt over Zelda:
[..]
Mooi. In Twilight Princess 2.0 heb ik absoluut geen zin.
[..]
Ik ben nog steeds beroemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik Tomasso toch wel spot on als hij kritiek had hoor.
Die narrative! Deze game moet zooo fucking goed gaan wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill is van mijKippenvel aan het einde van de trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-silent-hill/50852
Hij heeft geen zwaard...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het maar een snelle artwork is, met niet zo gek veel betekenis.
Hij is zijn zwaard kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, Link is in het nieuwe spel ouder.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef disjfa het volgende:
Dat is toch gewoon 100% dezelfde rotkop als de tp artwork?
Heeft er iemand al gezegd dat Link z'n zwaard kwijt is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt gespeculeerd dat het personage voorop verdacht veel lijkt op het Master Sword. ZOMFG MASTERSWORD COMING TO LIVE!!!11quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Wii-Style het volgende:
Misschien gebruikt Link dat meisje als zijn zwaard, haar benen zijn dun genoeg en haar jurk heeft wel de vorm van een zwaard.
Idd , altijd dat zwaard weer terugzetten en dan maar weer vergeten waar ie ook alweer lagquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=megatonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is die megatonopmerking de hele tijd.
Grapje uit de gamecubetijd. Er werd toen een MEGATON-aankondiging gedaan in een Japans tijdschrift, met deze afbeelding erbij:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is die megatonopmerking de hele tijd.
Ownage. Dit zeg ik nu al zo lang.quote:If we have an opportunity to make a new console, it will probably support HD because it is now common throughout the world. However, as far as the Wii is concerned, we have not found a significant reason to make it HD-compatible at this time. What is the significant meaning to the users? I don’t think we should do it unless we find that reason. If we decide for other reasons to make new hardware, then HD is one of the things we would naturally add.
Uh, ik denk dat ie met HD High Definition bedoelt en niet Hard Disc Drivequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
De reden om er nu geen hd aan te hangen is omdat de content niet groot is. Patches, DLC etc is er gewoonweg niet. nee, dan heb je het niet nodig. Niet dat ik het mis hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar zijn reden is nogal apart om het niet te hebben. Nintendo en online services == fail.
Eensch.quote:
Oh ja, dat bestaat ook nog. Helemaal een nonreden danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat ie met HD High Definition bedoelt en niet Hard Disc Drive
quote:VB: And one of those new surprises is the Wii Vitality Sensor?
SI: The sensor doesn’t have a direct connection to Wii motion sensing. But let me say why we made an announcement about it at this time. Take the example of Wii Fit. When we talked about it two years ago, a lot of people thought the Wii Balance Board was crazy. They thought Nintendo would start selling a bathroom scale. But Wii Fit became a success because we saw a “blue ocean strategy.” But now a lot of companies are fighting in the red ocean of follow-up exercise games. [Note: As discussed in the Blue Ocean Strategy book, too many sharks in one area make a red ocean; but innovators who swim in the blue ocean have no rivals]. When we introduced the Wii controller, we were in the blue ocean and this year is still the blue ocean. But the year 2010 may become the red ocean for motion-sensing controls, based on what Microsoft and Sony say. The advantage for Nintendo is that we always try to do things that other companies don’t try to do. That is something that the general public appreciates. That’s why we have to introduce this Wii Vitality Sensor. A lot of people must be wondering what the hell this is about. But that’s exactly the way people felt two years ago with the Wii Balance Board. Looking at the history of video games, and game controllers in particular, you have always controlled it consciously. That’s what the name implies. Starting from the movements of your fingers to the shifting of the body mass, you always control it consciously.
VB: How is this going to be different?
SI: We have been trying a variety of different technologies and possibilities. We have found that a lot of information can be found through the pulse of a human being. The pulse is not the simple measurement of just your heartbeat. It provides a number of other signals through your body. It can show how your automatic nervous system is operating.
VB: Your nervousness or calmness?
SI: Not exactly that. Your automatic nerves. You can’t control it consciously, but your heart always beats. You may sweat. Your body may shiver. Those are signals of your automatic nerves. By trying to sense the nerves, it can tell a lot. The pulse can include this information. You may feel totally relaxed. Maybe you will play a horror game and the sensor can tell how scared you are. Several other things can be learned from the pulse, like if you are breathing in or breathing out. We may come up with interesting new software that we sell with the new Wii Vitality Sensor, much like we sold the Wii Balance Board with Wii Fit. Sometimes you are physically tired at night but your brain is functioning too much to go to sleep. If you can have software that helps you understand how you can shift from such a tense situation to being more relaxed, then that would help. At some point, what is invisible can become visible. You can learn your level of relaxation.
What we have inside the Wii Vitality Sensor is an optical sensor. It sends light through your finger and detects the amount of blood that it passes through. If there is more blood, the more light is blocked. We can calculate a relaxation level, through my heartbeat and my breating in and breathing out. With yoga, they try to calm the nerves through meditation. If you can become conscious about it, you can control it. Some of our employees see their vitality go up at the end of the week because they may be looking forward to the weekend. Normally, this is invisible. A long time ago we sold something called a Love Tester. A boy and girl would shake hands to see how passionate they were. I think boys simply wanted to touch girls’ hands. There was no science behind this. Now we may be able to do a real Love Tester.
VB: I would guess that you will talk about a game that uses this soon?
SI: You can see that we are already working on a lot of this. Maybe we will announce the game next year.
Zolang Nintendo deze zoete broodjes verkoopt zou ik niet eens naar de tekentafel gaan. Nee,... die Wii is net begonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
Iets zegt me trouwens dat de Wii nog lang geen opvolger krijgt, net zoals de Xbox en de PS3. Met al die aankondigingen en uitbreidingen verwacht ik de komende drie jaar nog geen nieuwe Wii, maar meer een Wii die meegroeit (bundelen met Motion Plus e.d.).
Vorig jaar gingen er al flink geruchten dat een Wii HD in de maak was, ik geloof voor 2011quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom zouden ze ook met een nieuwe console komen? De Wii heeft wel duidelijk gemaakt dat betere graphics geen vereiste is.
Dat waren gewoon zeurende fanboys die spijt hadden van hun HDTV aankoop. Echt goede geruchten waren er nooit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er al flink geruchten dat een Wii HD in de maak was, ik geloof voor 2011
Ik gok dat dat meisje ('het zwaard') dan vast de sidekick van Link zal spelen, zoals dat in 'Ocarina of Time' Navi, in 'Majora's Mask' Tatl en in 'Twilight Princess' Midna was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik enige minpunt aan de Wii,.... ik zou inderdaad iets betere graphics willen zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er al flink geruchten dat een Wii HD in de maak was, ik geloof voor 2011
Die komt nog wel als de verkoopcijfers van de huidige Wii onder een bepaald niveau zaken. Maar voorlopig nog niet. Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En Link had natuurlijk al eerder een levende accessoire. In Minish Cap had hij een levende muts.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik gok dat dat meisje ('het zwaard') dan vast de sidekick van Link zal spelen, zoals dat in 'Ocarina of Time' Navi, in 'Majora's Mask' Tatl en in 'Twilight Princess' Midna was.
Wat dacht je van die boot in windmaker, niet echt een kledingsaccessoire, maar toch, zo vaak kom ik geen pratende boten tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En Link had natuurlijk al eerder een levende accessoire. In Minish Cap had hij een levende muts.
Die zullen er sowieso in blijven, vooral als ze de non-gamers iets meer aan willen spreken zoals bij Zelda Phantom Hourglassquote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Die hulpjes kunnen eigenlijk best gemist worden. Ze geven vaak echt veel te overduidelijke aanwijzingen. Ik zoek zulke dingen veel liever zelf uit.
Dan wil ik graag de optie om ze hun klep te laten houden qua hints. Of alleen hints te geven als ik er om vraag. Phantom werd te makkelijk door al die hints die je sidekick gaf.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die zullen er sowieso in blijven, vooral als ze de non-gamers iets meer aan willen spreken zoals bij Zelda Phantom Hourglass
Sinds ik hoorde dat het een semi railshooter is was ik er klaar meequote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik schrijf 'm niet nu al af. Het lijkt me nog steeds gaaf.
Trailer:
In deze tijden vind ik rails ook wat overdreven. Niet dat elk spel free roaming hoeft te zijn, sommige spellen lenen zich daar beter voor dan anderen, maar dit vind ik zelf niet zo heel tof. Ik zie ook geen reden waarom men het gedaan heeft eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.
Ik heb dat ook wel, kan er bijv niet tegen als je 'doorrijdt' terwijl er nog een vijand leeft. Maar Dead Space verdient een kans vind ik. Geen idee of dat gegrond is, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In deze tijden vind ik rails ook wat overdreven. Niet dat elk spel free roaming hoeft te zijn, sommige spellen lenen zich daar beter voor dan anderen, maar dit vind ik zelf niet zo heel tof. Ik zie ook geen reden waarom men het gedaan heeft eigenlijk?
Aangezien er zoveel railshooters verschijnen op de Wii vrees ik dat laatstequote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?
Zou kunnen, al lijkt het me dat het allemaal 3D modellen zijn, dus met de technische haalbaarheid zou het goed moeten zitten. Of de vijand zich nu omdraait of ik om de vijand heen loop is wiskundig niet zo heel verschillendquote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?
Het zit hem er meer in of je een hele, consistente wereld in het geheugen moet laden, of alleen de stukjes waar de camera naar kijkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Zou kunnen, al lijkt het me dat het allemaal 3D modellen zijn, dus met de technische haalbaarheid zou het goed moeten zitten. Of de vijand zich nu omdraait of ik om de vijand heen loop is wiskundig niet zo heel verschillend
quote:New Super Mario Bros. Wii
There were far prettier and more ambitious games at E3 2009 than New Super Mario Bros Wii; there were bigger surprises, more hotly-anticipated sequels and more attention-grabbing showboats. But Nintendo's multiplayer reworking of the game that created an industry rocked our show for three important reasons.
First, it came out of nowhere, fully-fledged and playable by everybody in a huge ten-level demo on the show floor. While its rivals spun hard, Nintendo quietly put its money where its mouth was, letting the mobs descend on an apparently feature-complete and totally robust game and have their way with it. Only Forza Motorsport 3 could match those guts, and even its showing was slender by comparison.
Second, it was simply the most fun we had playing games all week. New Super Mario Bros Wii had us giggling with glee as soon as the show opened: perfect multiplayer dynamics that blend co-op and competition, seated in a platform-game template that hasn't been bettered in 20 years. Bliss.
And finally, if there was a bum note at E3 2009, it was the yawning divide in most publisher's line-ups between "casual" and "core" "products", the sense that videogaming is being torn in two. That's a divide Nintendo helped to create - but New Super Mario Bros Wii can heal it. Classic and modern, simple and social, nostalgic and friendly, this really is "everyone's game". It takes us back to a time when demographics meant nothing, and all of this was just fields of fun. It's uplifting.
Één van de slechtste boxarts die ik OOIT gezien heb. Maar het is wel slecht op een grappige manier.quote:
Echt zaadvragende ogen heeft ze niet, nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel een tentacle rape aankomen.
Hier waren de wiimotes ook leegquote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef Oksel het volgende:
Boomblox is best vermakelijk..Behalve als je Wii-controller leeg is. Dan zuigt het.
*meldtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef Slein83 het volgende:
Wie gaat trouwens Grand Slam Tennis deze week halen?
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
IGN 8,5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
*meldt
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
Oei, die recensie is niet mals...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1
En toch als je het leest leest het hetzelfde weg. En zonder world tour zou ik sowiso wachten tot wat meer reviews van virtua tennisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Roelatie het volgende:
[..]
IGN 8,5
Gamesradar 9
Alleen eurogamer geeft em een 5 :/. Dan vraag je je af of ze het wel goed spelen :p
Geen motion+ dus toch minder interressant dan de andere 2 voor mijquote:
Hij schijnt ook lastig onder de knie te krijgen te zijn, maar goed echt tennis is ook niet makkelijkquote:Vandaag gekocht bij de eplaza. Ik ben nog niet zo enthousiast. Heb een uurtje gespeeld en nog niets gewonnen, slechts 1set.
Maar ga zo even mij beter in verdiepen, de motion plus heeft mij nog niet overtuigd. maar misschien dat dat nog komt.
sommige winkels hebben em al.quote:
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Ook via spanje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!
Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ga maar eens mijn Wii games verkopen.. ik heb er 8, en ze zijn allemaal in perfecte toestand.Zo goed als nieuw! Zelfs de boekjes ruiken helemaal fris. Ik ben er bijna trots op.
Eens,... de boxart is echt kansloos!quote:
Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succes
Waar had je de games besteld dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:quote:
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.
Begin er een beetje aan te wennen, wel irritant dat je voor een goede registratie echt je wii mote eerst naar achteren moet zwaaien voordat je de slag kunt maken. Merk dat ik echt goed moet oefenen om het onder de knie te krijgen.
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.
Ik zag dat ze ook op voorraad waren op de Dixons sitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.
Was ook niet van plan om de game direct aan de wilgen te hangenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Misschien over een tijdje een fok toernooi(moet ik hem natuurlijk eerst hebben
)
Sega Superstar Tennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Deceit het volgende:
Ik wil dus graag een tennisspel kopen maar welke moet ik nu kopen? Ik wil dat het zo echt mogelijk is.. Tell me which one i should buy!
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wat neer ventileren hier. Trauma Center: New Blood. Serieus een geweldig spel (absoluut het aanschaffen waard), vereist gewoon hardcore gameskills, stressbestendigheid. Maar bij dit level heb ik al een paar keer gehad dat ik met m'n controllers ging smijten..
Je krijgt 10 minuten hiervoor, maar ik krijg het elke keer op 20 sec. na niet voor elkaar
En dan kijk je naar een filmpje op internet, zie je even dat zo'n gastje het in z'n eentje in 7:28 klaart..
New Blood is juist geniaal vanwege de CO-OP, Second Opinion heb ik nooit gespeeld. En was het ook niet van plan om dezelfde reden die jij geeft. Ik heb al menig vrienden helemaal leip zien gaan..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaaf
Ah, heb zelf al lopen kijken bij game.co.uk (vanwege de lagere pond), maar dat valt voor nieuwe games nog behoorlijk wat tegen; bijvoorbeeld de nieuwe Overlord die eind deze maand uitkomt, is het goedkoper om het hier in Nederland te bestellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:![]()
![]()
Tering, die gast doet het inderdaad wel heel snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wat neer ventileren hier. Trauma Center: New Blood. Serieus een geweldig spel (absoluut het aanschaffen waard), vereist gewoon hardcore gameskills, stressbestendigheid. Maar bij dit level heb ik al een paar keer gehad dat ik met m'n controllers ging smijten..
Je krijgt 10 minuten hiervoor, maar ik krijg het elke keer op 20 sec. na niet voor elkaar
En dan kijk je naar een filmpje op internet, zie je even dat zo'n gastje het in z'n eentje in 7:28 klaart..
Nja, bij cd-wow is het (qua audiocd's) ook niet echt beter hoor. Vaak is 't ook 1-2 weken voordat de cd in de bus ligt; opzich natuurlijk niet erg als het geen haast heeft, maar als dat wel het geval is, weet ik dat ik de cd niet bij cd-wow moet halen, maar bij bijvoorbeeld bol.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef speknek het volgende:
Thehut is wel heel goedkoop, jammer dat ze er net zo lang over lijken te doen als play.com. M'n EA sports (ruim anderhalve week geleden besteld) nog steeds niet binnen.
quote:This game is amazing, and Wii MotionPlus is amazing.
It can't be stated enough HOW MUCH of a difference the MotionPlus makes.
Phenomenal. I'm utterly fucking blown away and speechless at how fun this is.
quote:In TW10 with WM+, with all realism options on, I've never played worse in a golf game. And it's all due to my swing... not the game. This is the -best- golf game ever made. I am consistently getting about 6-10 over par on the past 36 holes (that's 6-10 over par total for 18 holes, not each hole hah). I'm hitting water and sand traps all the time. I never hit those things in video game golf.
quote:This game is really really really good. Just finished playing around and have yet to go online
I did notice there is more people online with this than GST (~70 for TW and 40 for GST) so that is great for online play potential
I love how the game feels so natural, I have not enjoyed a Golf game in a long time but this one puts a smile on my face.
quote:This game is simply amazing with motionplus
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in golf. Het is wel leuk maar een echte golf fan ben ik niet.quote:M+ is everything I thought it would be for this game but what i wasn't expecting is the level of polish and content that this game offers.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill is van mijKippenvel aan het einde van de trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-silent-hill/50852
Het idee is dan ook dat je wat langer moet zoeken zonder walkthrough, voor de vijanden zelf hoef je idd niet zo heel bang te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
niiiice![]()
ben nu eindelijk begonnen met zelda, hij speelt lekker, maar damn wat is het makkelijk om iets over het hoofd te zien en dan na uren zoeken, ben je toch genoodzaakt om een walkthrough te gebruikenvind de monsters tegen wie je vecht alleen iets te makkelijk neergaan,zowel de kleine tegenstanders als de eindbazen
hoeveel uur had jij in gedachte?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dan ook dat je wat langer moet zoeken zonder walkthrough, voor de vijanden zelf hoef je idd niet zo heel bang te zijn.
En je hoeft niet te gaan grinden voor exp, of wat dan ook. Op zich is het briljant bedacht:quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevechten mogen inderdaad wel wat pittiger zijn. Maar bij Zelda heeft de nadruk natuurlijk altijd al gelegen op het zelf verkennen en puzzels oplossen. Wat dat betreft is het echt mijn type spel, alles is niet zo rechtlijnig voorgekauwd.
Het ligt er aan hoe vaak je zelda hebt gedaan, daar ben ik wel met je eens. De wii versie heeft nogal veel truukjes van zijn voorganger opnieuw gebruikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoeveel uur had jij in gedachte?was laatst een hele middag bezig geweest, maar na iets van 5 uur ronddolen zonder iets zinnigs gedaan te hebben, begint het frustrerend te worden, het moet wel leuk blijven vind ik
Ik heb even Youtube filmpjes bekeken, maar die gameplay uitleg is echt geweldig. Die game moet ik ook hebben. Ik koop hem niet direct (anders heb ik echt te veel games straksquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Wii-Style het volgende:
Tiger Woods 10 krijgt goede reviews (9ens). Eindelijk een top game voor Wii?
[..]
[..]
[..]
[..]
hoe ver was je gekomen met okami?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort ook weer eens verder met Okami. Die ligt al maanden lang ongespeeld te wachten, hoe zonde.
het zoek is natuurlijk avontuur op zich, maar idd makkelijk is het niet altijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe vaak je zelda hebt gedaan, daar ben ik wel met je eens. De wii versie heeft nogal veel truukjes van zijn voorganger opnieuw gebruikt.
Al zit er soms iets in waar je je gek naar zoekt. Je snapt wel wat ik bedoel wanneer je een bepaald legendarisch zelda wapen gaat zoeken met bijbehorende puzzel om doorgang te krijgen
Enjoyquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zoek is natuurlijk avontuur op zich, maar idd makkelijk is het niet altijd
dit is trouwens mijn eerste zelda
maak mijn backlog ajb niet nog groter, heb sinds kort een ps2 en moet nog iets van 20 games erop spelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
EnjoyEn als je meer wilt:
daarna als de wiedeweerga Ocarine of Time (N64) en A link to the past (SNES) op je virtual console halen.
Daarvoor moest ik even de save opstarten, ik was bij sei-an city blijkbaar. Had net een of andere keizer bevrijd van een gare ziekte en moet nu op zoek naar fox rods om daarna een water dragon te verslaanquote:
dat was een leuke stuk, nu zit je dan in die onderwater wereldje, je bent al aardig ver zo te zien , volgens mij had ik er iets van 65 uur over gedaan, alleen de hoofd verhaallijn dan met namequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarvoor moest ik even de save opstarten, ik was bij sei-an city blijkbaar. Had net een of andere keizer bevrijd van een gare ziekte en moet nu op zoek naar fox rods om daarna een water dragon te verslaan
Final Fantasy X !quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
maak mijn backlog ajb niet nog groter, heb sinds kort een ps2 en moet nog iets van 20 games erop spelen
Uitgespeeld in CO-OPquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tering, die gast doet het inderdaad wel heel snel.
Waarschijnlijk heeft-ie nog meer skills (of heeft hij er langer mee gespeeld).. Als je ook ziet wat hij meer geupload heeft, alleen maar bijna dit spel..
EA active neem ik aan? Heb gister 2 van de 3 games binnen gekregen, alle 3 op dezelfde dag verzonden. Alleen EA active ontbreekt nog. Die zal deze week nog wel komen, maar ik vind 1 week nog wel mee vallen. Zeker gezien het feit de game niet op voorraad was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef speknek het volgende:
Thehut is wel heel goedkoop, jammer dat ze er net zo lang over lijken te doen als play.com. M'n EA sports (ruim anderhalve week geleden besteld) nog steeds niet binnen.
een van die FF games wordt door een vriend ook aangeraden, die er al 100en uren aan gameplay op heeft zitten, ik houd het voorlopig lekker makkelijk met kingdom heartsquote:
bronquote:Add this to the quality of the core gameplay with the MotionPlus and you have a game that's going to appeal to core gamers, casual players, sports fans, and early adopters. This isn't just a good sports game, this is a good Wii game. Considering that buying the bundle gets you $10 off the price of the MotionPlus, this is a great excuse to make your controller a little longer. You won't be sorry.
After playing the game on the Wii, with the new hardware, it's hard to think about going back to the 360 or PS3 versions of Tiger Woods. This is the definitive version
Draadloze Nunchuck van Nyko ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom eigenlijk met een Nunchuk, dat wil je met Tenissen toch helemaal niet, gewoon op los zwaaien met de Wii-mote en MotionPluscontroller. Anders zit je nog opgezadeld met een draadje..
ik heb ergens gelezen dat de uitgang van motionplus anders is en dat de draadloze controller er niet in past. Misschien handig voordat je em aansschaft.quote:
Die past idd niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
ben ik toch even je saviour geweest!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Die uitgang lijkt me nog wel hetzelfde. De nunchuck moet ook nog gewoon passen
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
EA Active even heel snel aangezet. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef linebear het volgende:
Ga Grand Slam zeker halen..... Hoe is Active Sports ?
Geen idee, ik gok van niet dat daar spul zit. Maar ik weet niet hoe dat dat ding in elkaar zit. Zal eens rond speuren, mocht het kunnen is het met en dremeltje zo gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kwestie van die stukjes wegslijpen, of zit daar ook een stukje technologie in?
Bij welke wordt het standaard geleverd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef disjfa het volgende:
Koop gewoon games die je leuk vind en dan krijg je het vanzelf.
Boomblox, zack&wiki, grand slam tennis, ea active en little king's story. Eerste 2 goedkoop via thehut kon ik hier nergens meer vinden. Beide nog niet gespeeld ook, rest wel en daar ga ik me wl mee vermakenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:51 schreef Oksel het volgende:
Welke 5 Slein?
Goed om te zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die past idd niet!
http://www.flickr.com/pho(...)t-72157619432255047/
Ea active ook binnen, zat in een bruine envelop maar ze zijn er niet zachtzinnig mee omgegaan. Doos was volledig plat, gelukkig op 1ste gezicht geen beschadigingen.
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit me trouwens te bedenken dat die Wii Motion Plus dinger best duur zijn..
MotionPlus ¤20,- en dan met een Wii-mote ¤40,- en dat nogmaals 4 keer
Kunnen ze verdomme geen Wii-mote maken met die MotionPlus ingebouwd? en dan ¤50,- vragen ofzo.
Dat is er 1, maar de andere 3 dan.. ik ga niet 2x een tennisspel kopen en ja Wii Sports resort, weet ik nog niet zo gauw..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
MotionPlus kan je beter met een spel erbij kopen, dan kost het 10 euro geloof ik.
Ik denk dat je jezelf daar heel erg in gaat vergissen, zolang je hem niet beschadigd kan hij echt wel wat hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef speknek het volgende:
Kreeg vandaag ook m'n EA Sports Active van TheHut.com binnen. Ook in een bruine envelop en flink in elkaar gedeukt inderdaad. Maar goed, de contents zijn allemaal nog heel. Al denk ik dat die resistance band het niet veel langer dan een paar dagen gaat uithouden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Het speelt neemt waarschijnlijk de taal aan van de Wii. Zet die op Engels en het spel zal dat ook zijn
quote:“I just feel that the Mario games are something that should be a much more bright and active experience,” he said. “With the Mario games, you don’t need to have such a complicated setting where you have these particular characters with complicated backstories that can weigh down the bright and fun feel of the game.”
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Wii-Style het volgende:
Nou het was absoluut veel te dramatisch. Het spel moet absoluut een lichte sfeer hebben. Anders is het geen Mario spel. SMG was erg dramatisch. Niet alleen vanwege die dramatische verhaaltjes (die waren wel mooi), maar ook vanwege de muziek. Muziek was niet speels maar juist erg dramatisch. Mario is het tegenovergestelde van drama.
En zo was Galaxy ook al. Het was weer het oversimpele Bowser ontvoert Princess verhaaltje. Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling, maar gewoon puur levels spelen met perfecte gameplay.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik Super Mario Galaxy heel goed heb gevonden, maar dat het wel een probleem was dat het spel zo dramatisch was. En dat Super Mario een leuke, schatige sfeer moet hebben. Super Mario Galaxy was juist heel erg dramatisch.
Miyamoto is het blijkbaar met mij eens—uit een recent interview:
[..]![]()
![]()
![]()
Miyamoto
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef speknek het volgende:
[..]
De muziek was juist wel erg speels, alleen maar vrolijke noten, je bent het orchestrale gewoon niet gewend.
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt ingewikkeld dus. Voor de rest geen enkele karakterontwikkeling
Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Galaxy was verre van dramatisch.
Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef __Saviour__ het volgende:
De muziek is gewoon veel voller dan je ooit gewend bent van een Nintendospel. Normaal waren het simpele computergemaakte deuntes. Dat klinkt zo statisch en oversimpel. Daarnaar moeten we absoluut niet teruggaan.
Dat is een soort eindbaas muziek, dat telt niet. Als je lekker aan het puzzelen bent zoals op Battle Rock dan is dat soort muziek niet op z'n plaats.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Anders zet je even de laatste level muziek van sm3 aan
Dat is wat ik bedoel. Simpel en duidelijk. Helemaal Mario.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Het gaat hier om een fucking loodgieter die in de ruimte op goomba's springt en munten verzamelt.
Vind ik een van de beste tracks uit het spel. Klinkt echt heerlijk.quote:Zie: bovenste filmpje. Zo zijn er wel meer muziek stukjes die zo dramatisch zijn.
Dikke vette onzin. De muziek past er prachtig bij. Het doet helemaal niks af aan de speelervaring, het voegt er juist enorm veel aan toe. De muziek klinkt zo vol en prachtig, je merkt gewoon dat er enorm veel tijd aan besteed is. En dat mag ook wel. Galaxy is het vlaggenschip van de Wii. Oversimpele muziek hoort daar niet bij.quote:Wat de neuk? Het gaat hier niet om een Zelda spel, dat wel zo'n soort muziek kan gebruiken. Het is een Mario spel, dus moet het simpel zijn. Mario is vrijwel synoniem aan simpel.
Ja, heerlijk, wat spanning er in door het ritme. Wat is er mis mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dit volgens jou ook speels?
8 (of wat dan ook) hoofdstukjes met liefelijke sterretjes die hun mammie kwijt zijn. OH NOES!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Volgens mij doelt Miyamoto in die quote op de library en niet zo zeer op de muziek.
Gozer, jij zeurt. Ik vertel maar gewoon wat over SMG en hoe ik het ervaar en wat mijn mening is.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef disjfa het volgende:
Als iedereen nu gewoon even ja zegt op wii-s, dan stopt hij ook weer met zeuren. Het is weer algemene wii-style mening is de enige mening die er mag zijn dag![]()
Wii-s je bent de bom! Helemaal mee eens!
grandslam is ook echt een dikke aanrader!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
Wii Sports: Resort is nou de enige van de drie motion+ games die me tof lijkt.
Ik zit vooral te wachten op Let's Tap, al was het maar om het fantastische muziekje
Ik kan niet tennissen, dat hoef ik in een game niet nog extra benadrukt te hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Roelatie het volgende:
[..]
grandslam is ook echt een dikke aanrader!
Ik kan ook niet tennissen, maar toch is het een leuk spelquote:Op maandag 15 juni 2009 16:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tennissen, dat hoef ik in een game niet nog extra benadrukt te hebben
Kan ook al tennissen met wiisportsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tennissen, maar toch is het een leuk spel
Ik weet niet wat jij begrepen hebt van wat je gelezen hebt over Grand Slam Tennis, maar tennis uit wii-sports is niet meer dan een minigame of een veredelde techdemo, in vergelijking tot Grand Slam tennis.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan ook al tennissen met wiisportsEn als het niets verder toevoegt dan een paar courses is het mn geld echt niet waard.
Dan speel ik liever weer 3 potjes wiisportstennis dan een complete game voor dezelfde ervaring erbij
En de bal ookquote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef drijfhout het volgende:
Je veronderstelling dat het alleen "een paar courses toevoegt" slaat de plank behoorlijk mis.
Ik twijfel nog of ik die zal halenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Lamon het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor Punch-Out!! tegenover Wii boksen.
Iig qua entertainment.
Ik zie het woord in dit topic nog niet genoemd. You started it!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zeikt iedereen over dat demo-play?Het is niet zo dat Nintendo dat bedacht heeft
Alone in the Dark had het ook al en dan hoor je niemand er over klagen. Als Nintendo het invoert is het
Nintendo richt zich niet meer op de gamer
Casual crap
etc
Nee, met 'iedereen' bedoel ik ook 90% van de fanboys op verschillende sites. Ik vond dit enkel een mooie plek om er over te beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het woord in dit topic nog niet genoemd. You started it!
Eigen mening: je hoeft het niet te gebruiken. Sim-pel.
Er is een pack met motion+, ik vermoed echter dat die niet in NL verkrijgbaar is.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef WasQ het volgende:
Heeft iemand Virtua Tennis al gespot in de winkel mét de MotionPlus-add-on erbij? Ik zie in webwinkels wel volop Grand Slam Tennis met motion-plus en ook aardig wat winkels hebben Virtua Tennis al, maar ik zie nergens Virtua Tennis met motion-plus. Ik dacht dat dat erbij zou zitten?
Ik vond het eigenlijk wel een slim idee, zo hoeft Nintendo de games niet te makkelijk te maken voor hun "nieuwe" doelgroepquote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zeikt iedereen over dat demo-play?Het is niet zo dat Nintendo dat bedacht heeft
Alone in the Dark had het ook al en dan hoor je niemand er over klagen. Als Nintendo het invoert is het
Casual crap
etc
Thanks!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Er is een pack met motion+, ik vermoed echter dat die niet in NL verkrijgbaar is.
Voor een leuke prijs kan je volgende 2 pakketten kopen via UK.
http://www.game.co.uk/search.aspx?s=virtua+tennis+2009&platform=*&sort=itemOrderasc&page=2
Als dat erachter zit, is het inderdaad goed. Gewoon weer lekker moeilijk, en degenen die dat niet trekken, kunnen demo-play erbij halen...quote:Op maandag 15 juni 2009 22:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een slim idee, zo hoeft Nintendo de games niet te makkelijk te maken voor hun "nieuwe" doelgroep
quote:
quote:Voordat we allemaal gaan juichen; dit betekent niet dat er demo's gaan verschijnen van Wii-games. Demo Play is gemaakt om hardcore games speelbaarder te maken voor casual gamers. Wanneer gamers Demo Play inschakelen gaat de game zichzelf spelen. Dit is handig op de moeilijke stukken. Na het moeilijke stuk kunnen gamers zelf de controller weer oppakken. Hoe Demo Play precies gaat werken horen we ongetwijfeld nog.
"In New Super Mario Bros. Wii, if a player is experiencing an area of difficulty, this will allow them to clear troubled areas and take over when they're ready. And yes, we're looking into this for future games, too."
Omgquote:
quote:Is Sega planning on doing additional banana grabbing on the Wii? A recently filed trademark for Super Monkey Ball Step & Roll would lead us to believe it might be, adding Wii Balance Board support to the formula.
After all, the Nintendo DS take on the Super Monkey Ball series, closely tied with Nintendo's varied platforms was called Super Monkey Ball Touch & Roll. This potential game sounds equally creative in its title. If it means more Toshihiro Nagoshi face time, however, we're all for it.
The Wii already has a Super Monkey Ball game in the form of Super Monkey Ball: Banana Blitz, released in 2006 as a launch title for the system.
Vervolgens Notorious_Roy voorspellende blik:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 04:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
Wat bedenken ze voor shit daar echt. Games moeten zo makkelijk worden dat de computer ze uitspeeltKan je net zo goed een dvd'tje erbij pakken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Casual crap
etc
Hints is toch een veel beter systeem? Dan speel je tenminste zelf, dus heb je ook het gevoel dat je iets bereikt hebt (al is het met wat hulp). Dat de computer voor jou speelt, dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind zaken als demo-play en ingebouwde hints (zie bijvoorbeeld Broken Sword) wel een goede ontwikkeling. Mits ze optioneel zijn en automatisch getriggered wordt. Ik heb niet zoveel tijd om te gamen, en als ik speel wil ik voortgang maken. Als ik ergens gefrustreerd van raak is "vastzitten" in een spel. Ingebouwde mechanismen besparen mij weer een wandeling naar de laptop om www.gamefaqs.com te checken.
Hints hebben geen zin bij een skill game, zoals mario bros.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hints is toch een veel beter systeem? Dan speel je tenminste zelf, dus heb je ook het gevoel dat je iets bereikt hebt (al is het met wat hulp). Dat de computer voor jou speelt, dat slaat echt helemaal nergens op.
Als je boksen een beetje leuk vindt zou ik het wel doen. Gamespot vindt het tot nu toe de beste Wii game van het jaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik die zal halen![]()
tiger woods en wii sport resort komen sowieso
ik vind t ook een heel vet spel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je boksen een beetje leuk vindt zou ik het wel doen. Gamespot vindt het tot nu toe de beste Wii game van het jaar.
Het spel maakt ook perfect gebruik van de Wii controls, en blijft leuk omdat je van iedere tegenstander eerst zijn zwakheden moet leren, voordat je hem kan verslaan.
Waar zit voor jou dat verschil dan in?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nu Grand Slam Tennis en Virtua Tennis 2009 geprobeerd. Virtua Tennis vind ik net wat lekkerder spelen...
Ondanks dat het hele pakket bagger is, is het wel te doen dus?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef speknek het volgende:
Pfoe van EA Active ga je wel echt zweten. En nu toch ook wel weer milde spierpijn in m'n, toch vrij aardig ontwikkelde, benen. Wel jammer dat het echt de meest crappy motion sensing heeft van alle games die ik gespeeld heb. En de sportspelletjes zijn ook best wel bagger.
Ik ben nu al 5 dagen punch-out!! intensief aan het doen, en ik heb geloof ik wel een liter of 5 aan vocht verloren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef speknek het volgende:
Pfoe van EA Active ga je wel echt zweten. En nu toch ook wel weer milde spierpijn in m'n, toch vrij aardig ontwikkelde, benen.
Ja, maar heb nog niet zo heel veel Balance board oefeningen gehad.quote:
Het heeft meer met het "Timing"-systeem te maken, of je een bal links, midden of rechts in de hoek slaat. Bij Virtua Tennis zie je zo'n balkje in beeld waar je je slag kan timen. Bij Grand Slam Tennis weet je eigenlijk niet precies wanneer je een bal nu links, rechts of in het midden slaat. Ik hoopte het echte tennis een beetje na te bootsen. (Bal voor de stuit of na de stuit te nemen, dat bepaald de positie meestal waar de bal terecht komt in het veld) maar ik heb het op een of andere manier niet door bij Grand Slam Tennis. Als ik de bal na de stuit neem, komt het vaak neer op een 2nd bounce waardoor ik punten verlies. Bij Virtua Tennis doet ie dat wel. Overigens heb ik beide spellen even getest zonder MotionPlus en enkel met de Wiimote. Die Nunchuk verneukt voor mij de spelervaring..quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waar zit voor jou dat verschil dan in?
Ik zag ook dat ze GH: World Tour, Ratatouille, Zoo hospital, PES 2008, World Championship Sport, Sonic and the Secret Rings, Tomb Raider, REd de Aarde en Samba de Amigo voor ¤17,99 in de folder hadden staan. Weet iemand nog meer titels?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat ze bij de aldi woensdag voor 16.99 een draadloze "nunchaku" verkopen
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef Slayage het volgende:
ik zie dat ze bij de aldi woensdag voor 16.99 een draadloze "nunchaku" verkopen
Hunk, heb jij een ander spel dan ik gespeeld??quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het heeft meer met het "Timing"-systeem te maken, of je een bal links, midden of rechts in de hoek slaat. Bij Virtua Tennis zie je zo'n balkje in beeld waar je je slag kan timen. Bij Grand Slam Tennis weet je eigenlijk niet precies wanneer je een bal nu links, rechts of in het midden slaat.
Oooh. Ja, dan is het vast een heel ander spel.quote:Ik hoopte het echte tennis een beetje na te bootsen. (Bal voor de stuit of na de stuit te nemen, dat bepaald de positie meestal waar de bal terecht komt in het veld) maar ik heb het op een of andere manier niet door bij Grand Slam Tennis. Als ik de bal na de stuit neem, komt het vaak neer op een 2nd bounce waardoor ik punten verlies. Bij Virtua Tennis doet ie dat wel. Overigens heb ik beide spellen even getest zonder MotionPlus en enkel met de Wiimote...
Degene die ik al een tijdje heb dus nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:16 schreef Young_David het volgende:
[..]
Weet iemand of dat ding een beetje wiimotion+ compatible is?
ebay?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Young_David het volgende:
Waar zijn games online het goedkoopst te halen eigenlijk? En dan met name Tiger Woods 10 (zodra deze uit komt)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Young_David het volgende:
Waar zijn games online het goedkoopst
te halen eigenlijk? En dan met name Tiger Woods 10 (zodra deze uit komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |