Dat vind ik enige minpunt aan de Wii,.... ik zou inderdaad iets betere graphics willen zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er al flink geruchten dat een Wii HD in de maak was, ik geloof voor 2011
Die komt nog wel als de verkoopcijfers van de huidige Wii onder een bepaald niveau zaken. Maar voorlopig nog niet. Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen er al flink geruchten dat een Wii HD in de maak was, ik geloof voor 2011
En Link had natuurlijk al eerder een levende accessoire. In Minish Cap had hij een levende muts.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik gok dat dat meisje ('het zwaard') dan vast de sidekick van Link zal spelen, zoals dat in 'Ocarina of Time' Navi, in 'Majora's Mask' Tatl en in 'Twilight Princess' Midna was.
Wat dacht je van die boot in windmaker, niet echt een kledingsaccessoire, maar toch, zo vaak kom ik geen pratende boten tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En Link had natuurlijk al eerder een levende accessoire. In Minish Cap had hij een levende muts.
Die zullen er sowieso in blijven, vooral als ze de non-gamers iets meer aan willen spreken zoals bij Zelda Phantom Hourglassquote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Die hulpjes kunnen eigenlijk best gemist worden. Ze geven vaak echt veel te overduidelijke aanwijzingen. Ik zoek zulke dingen veel liever zelf uit.
Dan wil ik graag de optie om ze hun klep te laten houden qua hints. Of alleen hints te geven als ik er om vraag. Phantom werd te makkelijk door al die hints die je sidekick gaf.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die zullen er sowieso in blijven, vooral als ze de non-gamers iets meer aan willen spreken zoals bij Zelda Phantom Hourglass
Sinds ik hoorde dat het een semi railshooter is was ik er klaar meequote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik schrijf 'm niet nu al af. Het lijkt me nog steeds gaaf.
Trailer:
In deze tijden vind ik rails ook wat overdreven. Niet dat elk spel free roaming hoeft te zijn, sommige spellen lenen zich daar beter voor dan anderen, maar dit vind ik zelf niet zo heel tof. Ik zie ook geen reden waarom men het gedaan heeft eigenlijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.
Ik heb dat ook wel, kan er bijv niet tegen als je 'doorrijdt' terwijl er nog een vijand leeft. Maar Dead Space verdient een kans vind ik. Geen idee of dat gegrond is, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil zelf verkennen Gijs,... niet vastzitten aan wat rails. Ik merk het aan alle games die een stukje rail toevoegen,... vreselijke gameplay.
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
In deze tijden vind ik rails ook wat overdreven. Niet dat elk spel free roaming hoeft te zijn, sommige spellen lenen zich daar beter voor dan anderen, maar dit vind ik zelf niet zo heel tof. Ik zie ook geen reden waarom men het gedaan heeft eigenlijk?
Aangezien er zoveel railshooters verschijnen op de Wii vrees ik dat laatstequote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?
Zou kunnen, al lijkt het me dat het allemaal 3D modellen zijn, dus met de technische haalbaarheid zou het goed moeten zitten. Of de vijand zich nu omdraait of ik om de vijand heen loop is wiskundig niet zo heel verschillendquote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Afwijken van de 360/PS3 versie of toch misschien technische haalbaarheid?
Het zit hem er meer in of je een hele, consistente wereld in het geheugen moet laden, of alleen de stukjes waar de camera naar kijkt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Zou kunnen, al lijkt het me dat het allemaal 3D modellen zijn, dus met de technische haalbaarheid zou het goed moeten zitten. Of de vijand zich nu omdraait of ik om de vijand heen loop is wiskundig niet zo heel verschillend
quote:New Super Mario Bros. Wii
There were far prettier and more ambitious games at E3 2009 than New Super Mario Bros Wii; there were bigger surprises, more hotly-anticipated sequels and more attention-grabbing showboats. But Nintendo's multiplayer reworking of the game that created an industry rocked our show for three important reasons.
First, it came out of nowhere, fully-fledged and playable by everybody in a huge ten-level demo on the show floor. While its rivals spun hard, Nintendo quietly put its money where its mouth was, letting the mobs descend on an apparently feature-complete and totally robust game and have their way with it. Only Forza Motorsport 3 could match those guts, and even its showing was slender by comparison.
Second, it was simply the most fun we had playing games all week. New Super Mario Bros Wii had us giggling with glee as soon as the show opened: perfect multiplayer dynamics that blend co-op and competition, seated in a platform-game template that hasn't been bettered in 20 years. Bliss.
And finally, if there was a bum note at E3 2009, it was the yawning divide in most publisher's line-ups between "casual" and "core" "products", the sense that videogaming is being torn in two. That's a divide Nintendo helped to create - but New Super Mario Bros Wii can heal it. Classic and modern, simple and social, nostalgic and friendly, this really is "everyone's game". It takes us back to a time when demographics meant nothing, and all of this was just fields of fun. It's uplifting.
Één van de slechtste boxarts die ik OOIT gezien heb. Maar het is wel slecht op een grappige manier.quote:
Echt zaadvragende ogen heeft ze niet, nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel een tentacle rape aankomen.
Hier waren de wiimotes ook leegquote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef Oksel het volgende:
Boomblox is best vermakelijk..Behalve als je Wii-controller leeg is. Dan zuigt het.
*meldtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef Slein83 het volgende:
Wie gaat trouwens Grand Slam Tennis deze week halen?
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
IGN 8,5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
*meldt
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
Oei, die recensie is niet mals...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1
En toch als je het leest leest het hetzelfde weg. En zonder world tour zou ik sowiso wachten tot wat meer reviews van virtua tennisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Roelatie het volgende:
[..]
IGN 8,5
Gamesradar 9
Alleen eurogamer geeft em een 5 :/. Dan vraag je je af of ze het wel goed spelen :p
Geen motion+ dus toch minder interressant dan de andere 2 voor mijquote:
Hij schijnt ook lastig onder de knie te krijgen te zijn, maar goed echt tennis is ook niet makkelijkquote:Vandaag gekocht bij de eplaza. Ik ben nog niet zo enthousiast. Heb een uurtje gespeeld en nog niets gewonnen, slechts 1set.
Maar ga zo even mij beter in verdiepen, de motion plus heeft mij nog niet overtuigd. maar misschien dat dat nog komt.
sommige winkels hebben em al.quote:
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Ook via spanje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!
Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ga maar eens mijn Wii games verkopen.. ik heb er 8, en ze zijn allemaal in perfecte toestand.Zo goed als nieuw! Zelfs de boekjes ruiken helemaal fris. Ik ben er bijna trots op.
Eens,... de boxart is echt kansloos!quote:
Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succes
Waar had je de games besteld dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:quote:
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.
Begin er een beetje aan te wennen, wel irritant dat je voor een goede registratie echt je wii mote eerst naar achteren moet zwaaien voordat je de slag kunt maken. Merk dat ik echt goed moet oefenen om het onder de knie te krijgen.
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.
Ik zag dat ze ook op voorraad waren op de Dixons sitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.
Was ook niet van plan om de game direct aan de wilgen te hangenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Misschien over een tijdje een fok toernooi(moet ik hem natuurlijk eerst hebben
)
Sega Superstar Tennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Deceit het volgende:
Ik wil dus graag een tennisspel kopen maar welke moet ik nu kopen? Ik wil dat het zo echt mogelijk is.. Tell me which one i should buy!
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wat neer ventileren hier. Trauma Center: New Blood. Serieus een geweldig spel (absoluut het aanschaffen waard), vereist gewoon hardcore gameskills, stressbestendigheid. Maar bij dit level heb ik al een paar keer gehad dat ik met m'n controllers ging smijten..
Je krijgt 10 minuten hiervoor, maar ik krijg het elke keer op 20 sec. na niet voor elkaar
En dan kijk je naar een filmpje op internet, zie je even dat zo'n gastje het in z'n eentje in 7:28 klaart..
New Blood is juist geniaal vanwege de CO-OP, Second Opinion heb ik nooit gespeeld. En was het ook niet van plan om dezelfde reden die jij geeft. Ik heb al menig vrienden helemaal leip zien gaan..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaaf
Ah, heb zelf al lopen kijken bij game.co.uk (vanwege de lagere pond), maar dat valt voor nieuwe games nog behoorlijk wat tegen; bijvoorbeeld de nieuwe Overlord die eind deze maand uitkomt, is het goedkoper om het hier in Nederland te bestellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:![]()
![]()
Tering, die gast doet het inderdaad wel heel snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wat neer ventileren hier. Trauma Center: New Blood. Serieus een geweldig spel (absoluut het aanschaffen waard), vereist gewoon hardcore gameskills, stressbestendigheid. Maar bij dit level heb ik al een paar keer gehad dat ik met m'n controllers ging smijten..
Je krijgt 10 minuten hiervoor, maar ik krijg het elke keer op 20 sec. na niet voor elkaar
En dan kijk je naar een filmpje op internet, zie je even dat zo'n gastje het in z'n eentje in 7:28 klaart..
Nja, bij cd-wow is het (qua audiocd's) ook niet echt beter hoor. Vaak is 't ook 1-2 weken voordat de cd in de bus ligt; opzich natuurlijk niet erg als het geen haast heeft, maar als dat wel het geval is, weet ik dat ik de cd niet bij cd-wow moet halen, maar bij bijvoorbeeld bol.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef speknek het volgende:
Thehut is wel heel goedkoop, jammer dat ze er net zo lang over lijken te doen als play.com. M'n EA sports (ruim anderhalve week geleden besteld) nog steeds niet binnen.
quote:This game is amazing, and Wii MotionPlus is amazing.
It can't be stated enough HOW MUCH of a difference the MotionPlus makes.
Phenomenal. I'm utterly fucking blown away and speechless at how fun this is.
quote:In TW10 with WM+, with all realism options on, I've never played worse in a golf game. And it's all due to my swing... not the game. This is the -best- golf game ever made. I am consistently getting about 6-10 over par on the past 36 holes (that's 6-10 over par total for 18 holes, not each hole hah). I'm hitting water and sand traps all the time. I never hit those things in video game golf.
quote:This game is really really really good. Just finished playing around and have yet to go online
I did notice there is more people online with this than GST (~70 for TW and 40 for GST) so that is great for online play potential
I love how the game feels so natural, I have not enjoyed a Golf game in a long time but this one puts a smile on my face.
quote:This game is simply amazing with motionplus
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in golf. Het is wel leuk maar een echte golf fan ben ik niet.quote:M+ is everything I thought it would be for this game but what i wasn't expecting is the level of polish and content that this game offers.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill is van mijKippenvel aan het einde van de trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-silent-hill/50852
Het idee is dan ook dat je wat langer moet zoeken zonder walkthrough, voor de vijanden zelf hoef je idd niet zo heel bang te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
niiiice![]()
ben nu eindelijk begonnen met zelda, hij speelt lekker, maar damn wat is het makkelijk om iets over het hoofd te zien en dan na uren zoeken, ben je toch genoodzaakt om een walkthrough te gebruikenvind de monsters tegen wie je vecht alleen iets te makkelijk neergaan,zowel de kleine tegenstanders als de eindbazen
hoeveel uur had jij in gedachte?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dan ook dat je wat langer moet zoeken zonder walkthrough, voor de vijanden zelf hoef je idd niet zo heel bang te zijn.
En je hoeft niet te gaan grinden voor exp, of wat dan ook. Op zich is het briljant bedacht:quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Gevechten mogen inderdaad wel wat pittiger zijn. Maar bij Zelda heeft de nadruk natuurlijk altijd al gelegen op het zelf verkennen en puzzels oplossen. Wat dat betreft is het echt mijn type spel, alles is niet zo rechtlijnig voorgekauwd.
Het ligt er aan hoe vaak je zelda hebt gedaan, daar ben ik wel met je eens. De wii versie heeft nogal veel truukjes van zijn voorganger opnieuw gebruikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoeveel uur had jij in gedachte?was laatst een hele middag bezig geweest, maar na iets van 5 uur ronddolen zonder iets zinnigs gedaan te hebben, begint het frustrerend te worden, het moet wel leuk blijven vind ik
Ik heb even Youtube filmpjes bekeken, maar die gameplay uitleg is echt geweldig. Die game moet ik ook hebben. Ik koop hem niet direct (anders heb ik echt te veel games straksquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Wii-Style het volgende:
Tiger Woods 10 krijgt goede reviews (9ens). Eindelijk een top game voor Wii?
[..]
[..]
[..]
[..]
hoe ver was je gekomen met okami?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort ook weer eens verder met Okami. Die ligt al maanden lang ongespeeld te wachten, hoe zonde.
het zoek is natuurlijk avontuur op zich, maar idd makkelijk is het niet altijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe vaak je zelda hebt gedaan, daar ben ik wel met je eens. De wii versie heeft nogal veel truukjes van zijn voorganger opnieuw gebruikt.
Al zit er soms iets in waar je je gek naar zoekt. Je snapt wel wat ik bedoel wanneer je een bepaald legendarisch zelda wapen gaat zoeken met bijbehorende puzzel om doorgang te krijgen
Enjoyquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zoek is natuurlijk avontuur op zich, maar idd makkelijk is het niet altijd
dit is trouwens mijn eerste zelda
maak mijn backlog ajb niet nog groter, heb sinds kort een ps2 en moet nog iets van 20 games erop spelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
EnjoyEn als je meer wilt:
daarna als de wiedeweerga Ocarine of Time (N64) en A link to the past (SNES) op je virtual console halen.
Daarvoor moest ik even de save opstarten, ik was bij sei-an city blijkbaar. Had net een of andere keizer bevrijd van een gare ziekte en moet nu op zoek naar fox rods om daarna een water dragon te verslaanquote:
dat was een leuke stuk, nu zit je dan in die onderwater wereldje, je bent al aardig ver zo te zien , volgens mij had ik er iets van 65 uur over gedaan, alleen de hoofd verhaallijn dan met namequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarvoor moest ik even de save opstarten, ik was bij sei-an city blijkbaar. Had net een of andere keizer bevrijd van een gare ziekte en moet nu op zoek naar fox rods om daarna een water dragon te verslaan
Final Fantasy X !quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
maak mijn backlog ajb niet nog groter, heb sinds kort een ps2 en moet nog iets van 20 games erop spelen
Uitgespeeld in CO-OPquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tering, die gast doet het inderdaad wel heel snel.
Waarschijnlijk heeft-ie nog meer skills (of heeft hij er langer mee gespeeld).. Als je ook ziet wat hij meer geupload heeft, alleen maar bijna dit spel..
EA active neem ik aan? Heb gister 2 van de 3 games binnen gekregen, alle 3 op dezelfde dag verzonden. Alleen EA active ontbreekt nog. Die zal deze week nog wel komen, maar ik vind 1 week nog wel mee vallen. Zeker gezien het feit de game niet op voorraad was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef speknek het volgende:
Thehut is wel heel goedkoop, jammer dat ze er net zo lang over lijken te doen als play.com. M'n EA sports (ruim anderhalve week geleden besteld) nog steeds niet binnen.
een van die FF games wordt door een vriend ook aangeraden, die er al 100en uren aan gameplay op heeft zitten, ik houd het voorlopig lekker makkelijk met kingdom heartsquote:
bronquote:Add this to the quality of the core gameplay with the MotionPlus and you have a game that's going to appeal to core gamers, casual players, sports fans, and early adopters. This isn't just a good sports game, this is a good Wii game. Considering that buying the bundle gets you $10 off the price of the MotionPlus, this is a great excuse to make your controller a little longer. You won't be sorry.
After playing the game on the Wii, with the new hardware, it's hard to think about going back to the 360 or PS3 versions of Tiger Woods. This is the definitive version
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |