Één van de slechtste boxarts die ik OOIT gezien heb. Maar het is wel slecht op een grappige manier.quote:
Echt zaadvragende ogen heeft ze niet, nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel een tentacle rape aankomen.
Hier waren de wiimotes ook leegquote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef Oksel het volgende:
Boomblox is best vermakelijk..Behalve als je Wii-controller leeg is. Dan zuigt het.
*meldtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef Slein83 het volgende:
Wie gaat trouwens Grand Slam Tennis deze week halen?
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
IGN 8,5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
*meldt
Deze lijkt me beter speelbaar dan Virtua Tennis die een week later uitkomt. Ik heb overigens nog nergens recensies gelezen van Grand Slam
Oei, die recensie is niet mals...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
klik ik denk dat ik nog even rustig aan doe. Maar ben dan ook een virtua tennis speler sinds dag 1
En toch als je het leest leest het hetzelfde weg. En zonder world tour zou ik sowiso wachten tot wat meer reviews van virtua tennisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Roelatie het volgende:
[..]
IGN 8,5
Gamesradar 9
Alleen eurogamer geeft em een 5 :/. Dan vraag je je af of ze het wel goed spelen :p
Geen motion+ dus toch minder interressant dan de andere 2 voor mijquote:
Hij schijnt ook lastig onder de knie te krijgen te zijn, maar goed echt tennis is ook niet makkelijkquote:Vandaag gekocht bij de eplaza. Ik ben nog niet zo enthousiast. Heb een uurtje gespeeld en nog niets gewonnen, slechts 1set.
Maar ga zo even mij beter in verdiepen, de motion plus heeft mij nog niet overtuigd. maar misschien dat dat nog komt.
sommige winkels hebben em al.quote:
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Ook via spanje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb em vandaag ook binnen gekregen!
Ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ga maar eens mijn Wii games verkopen.. ik heb er 8, en ze zijn allemaal in perfecte toestand.Zo goed als nieuw! Zelfs de boekjes ruiken helemaal fris. Ik ben er bijna trots op.
Eens,... de boxart is echt kansloos!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |