Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan gehaald? Heb zelf ook al even rondgekeken maar helaas zonder succes
Waar had je de games besteld dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
3 games binnen gekomen zojuist, Boomblox, zack & Wiki en eindelijk Little King's story.
DIe laatste heb ik via de sterrencatalogus besteld op 28 april en nu 8 juni binnen gekregen.
[ afbeelding ]
Let vooral op de stickers![]()
Verzonden op 18 mei, de onderste sticker is een Porto betaald van Nederland. De volgende is Espanaen dan 1 van Schiphol. Geen wonder dat het dus zolang duurt
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:quote:
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
MM Eindhoven, hadden er nog een behoorlijk aantal liggen voor 55 euro.
Begin er een beetje aan te wennen, wel irritant dat je voor een goede registratie echt je wii mote eerst naar achteren moet zwaaien voordat je de slag kunt maken. Merk dat ik echt goed moet oefenen om het onder de knie te krijgen.
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch, dus niet irritant. Ze zeggen niet voor niks dat het 1 op 1besturing is, echt tennis zal je ook moeten uithalen om het maar zo te zeggen.
Ik zag dat ze ook op voorraad waren op de Dixons sitequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef gamefreek het volgende:
Heb nu ook Grand Slam Tennis gehaald met Motion Plus en het werkt aardig, maar ik merk wel dat je er aan zult moeten wennen.
Gewoon nog een tijdje proberen dus.
Ding is trouwens met gemak uit de hoes te halen, dus hoef je niet per se met die condoom om te spelen.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alleen zit daar dus het probleem dat de game slagen door elkaar gaat halen en dus een forehand doet terwijl je een backhand wilde doen.
Was ook niet van plan om de game direct aan de wilgen te hangenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Misschien over een tijdje een fok toernooi(moet ik hem natuurlijk eerst hebben
)
Sega Superstar Tennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Deceit het volgende:
Ik wil dus graag een tennisspel kopen maar welke moet ik nu kopen? Ik wil dat het zo echt mogelijk is.. Tell me which one i should buy!
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even wat neer ventileren hier. Trauma Center: New Blood. Serieus een geweldig spel (absoluut het aanschaffen waard), vereist gewoon hardcore gameskills, stressbestendigheid. Maar bij dit level heb ik al een paar keer gehad dat ik met m'n controllers ging smijten..
Je krijgt 10 minuten hiervoor, maar ik krijg het elke keer op 20 sec. na niet voor elkaar
En dan kijk je naar een filmpje op internet, zie je even dat zo'n gastje het in z'n eentje in 7:28 klaart..
New Blood is juist geniaal vanwege de CO-OP, Second Opinion heb ik nooit gespeeld. En was het ook niet van plan om dezelfde reden die jij geeft. Ik heb al menig vrienden helemaal leip zien gaan..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Trauma Center Second Opinion was echt super, maar New Blood heb ik niet. Het lijkt teveel op hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja daaag :p
Welke is nu beter? Grand slam of Virtua?
Het zo echt mogelijke spelen
Eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb virtua tennis niet maar ben redelijk enthousiast over grand slam. het ziet er gelikt uit, online werkt zonder lag en het tennissen is gaaf. sinds virtua tennis ( & wiisports) geen tennis game mer gespeeld maar vind dit gaaf
Ah, heb zelf al lopen kijken bij game.co.uk (vanwege de lagere pond), maar dat valt voor nieuwe games nog behoorlijk wat tegen; bijvoorbeeld de nieuwe Overlord die eind deze maand uitkomt, is het goedkoper om het hier in Nederland te bestellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Thehut.com die heeft ontzettend veel voor leuke prijzen, je hebt echter wel een cc nodig. En little king's story komt van Nintendo zelf af (die is dus via spanje gegaan). En moet zeggen heb een uur zitten spelen net en me eerste indrukken zijn:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |