Tja, je weet maar nooit heh, de normale consument moet wel begrijpen wat motion plus is, ze mogen dat wel goed gaan promoten. Niet alles van Nintendo hoeft zo goed te verkopen als bijvoorbeeld Wii Fit. Wii Music is daar een voorbeeld vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Wii-Style het volgende:
Motion+ gaat dus niet floppen. Zelda wordt vrijwel zeker M+ exclusief. Red Steel 2 is ook M+ exclusief.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. Ik heb Twilight Princess op de Wii gespeeld voordat ik Wind Waker heb gespeeld. Ik begon dus met Wind Waker en elke keer als ik m'n zwaard wilde gebruiken wilde ik zwaaien met m'n GC controller... ik dacht toen bij mezelf "jezus wat gebeurd er met mij!![]()
"
!!!
quote:I can't go into details except to say that it's something completely different.
quote:Well, the story setting for this Zelda is, of course, in a completely different era and Link is older than he was previously. More approaching adulthood. There is one hint. Maybe from the art work you can see that he's not holding a sword.
IGN: Has he lost his Master Sword?
Shigeru Miyamoto: [Laughing] I just wanted to make sure that you understand we are making it. That's all I'm going to say on that subject.
Mooi. TP was leuk om eens door heen te lopen, maar niet wereldschokkend. En Link in the futurequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuw interview met Miiiiiiiiiiiyamoto. Hij zegt over Zelda:
[..]
Mooi. In Twilight Princess 2.0 heb ik absoluut geen zin.
[..]
Omfg, ik hoop echt niet op een shooterquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:25 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuw interview met Miiiiiiiiiiiyamoto. Hij zegt over Zelda:
[..]
Mooi. In Twilight Princess 2.0 heb ik absoluut geen zin.
[..]
Ik ben nog steeds beroemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Over het algemeen vond ik Tomasso toch wel spot on als hij kritiek had hoor.
Die narrative! Deze game moet zooo fucking goed gaan wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Silent Hill is van mijKippenvel aan het einde van de trailer
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-silent-hill/50852
Hij heeft geen zwaard...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het maar een snelle artwork is, met niet zo gek veel betekenis.
Hij is zijn zwaard kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet, Link is in het nieuwe spel ouder.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef disjfa het volgende:
Dat is toch gewoon 100% dezelfde rotkop als de tp artwork?
Heeft er iemand al gezegd dat Link z'n zwaard kwijt is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt gespeculeerd dat het personage voorop verdacht veel lijkt op het Master Sword. ZOMFG MASTERSWORD COMING TO LIVE!!!11quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik toch goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Wii-Style het volgende:
Misschien gebruikt Link dat meisje als zijn zwaard, haar benen zijn dun genoeg en haar jurk heeft wel de vorm van een zwaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |