quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en Club Nintendo leden in Japan kunnen hier voor sparen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een babyblauwe controller
Dit is ook vooral om extra mensen te trekken natuurlijk. De verkopen zakken wat in en hup, nieuwe kleur en grote game en all's good.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk die kleuren, maar mensen die een Wii al hebben gaan dat toch niet daarvoor nog een keer kopen? Dat had al bij de launch moeten zijnZoals bij de DS.
Dat zou kunnen. Als we hier nu ook eens toffe dingen konden krijgen uit de shop ipv sleutelhangers die je daar voor een euro koopt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is ook vooral om extra mensen te trekken natuurlijk. De verkopen zakken wat in en hup, nieuwe kleur en grote game en all's good.
Tjaquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Als we hier nu ook eens toffe dingen konden krijgen uit de shop ipv sleutelhangers die je daar voor een euro koopt...
Ja, er komt een zelda op de wiiquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef Oksel het volgende:
Komt er nou ook een nieuwe Zelda voor de Wii? Of alleen voor de DS?
Het kan nog wel even duren hoor, verwacht hem eind 2010, of zelfs 2011 pas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef Oksel het volgende:
Mooi.
Héél veel zin in. Heb ook genoten van TP.
Ja ik heb er ook ontzettend veel zin in, het wordt waarschijnlijk weer een fantastisch spel. Ze zijn van plan om de nieuwe Zelda te laten werken met motion-plus. Dus dat wordt echt zo gevoelig als Wii Sports Resort, maar dan in het jasje van een Zelda spel.quote:
Het spel was in het begin erg tof (als wolf), maar nadat je weer alles onder controle had werd het inderdaad minder vindingrijk. veel puzzels kwamen me erg bekend voor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Wii-Style het volgende:
Twilight Princess was erg standaard.
Ik denk wel dat Zelda Wii Motion+ echt meesterlijk gaat worden.
Prachtige foto trouwens,... !quote:
Ik bedoel dat het lelijk is, bijdehand.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Oksel het volgende:
Ja. En dan? Dat werkt toch niet? Witte M+ zijn niet comp. met zwarte controllers natuurlijk..
Ja, eigenlijk wel ja. Ik heb Twilight Princess op de Wii gespeeld voordat ik Wind Waker heb gespeeld. Ik begon dus met Wind Waker en elke keer als ik m'n zwaard wilde gebruiken wilde ik zwaaien met m'n GC controller... ik dacht toen bij mezelf "jezus wat gebeurd er met mij!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
zwaaien als bij TPdat werkte trouwens opzich trouwens wel prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |