abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 10:55:27 #251
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69596649
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
[Nintendo] Electronic Entertainment Expo

Die is voor morgen en nu al een beetje
Dat schiet dus echt niet op. Dat kan allemaal gewoon in de Wiiiiiiiiii topics.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69596691
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:55 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Dat schiet dus echt niet op. Dat kan allemaal gewoon in de Wiiiiiiiiii topics.
Nee, want de persconferentie gaat niet alleen over de Wii. Dus ik wil het graag vooral in dat topic houden, op die manier doen we het meestal.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 1 juni 2009 @ 10:58:50 #253
150363 Wii-Style
pi_69596713
Vroeger ging dat toch ook gewoon met de Wiiii topics?
pi_69596851
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:58 schreef Wii-Style het volgende:
Vroeger ging dat toch ook gewoon met de Wiiii topics?
Het is wel eens geweest dat dat ook hier besproken werd, maar ook een aantal jaar in een los topic, dat wil ik dit jaar ook, anders heb je al het nieuws door elkaar in het Wii topic. Dus we houden het gewoon in dat losse topic. Dat maakt verder toch niks uit? Het werkt veel overzichtelijker.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:08:22 #255
150363 Wii-Style
pi_69596894
Het lijkt me wel beter maar ik wil gewoon niet dat jij de OP's maakt.
  Donald Duck held maandag 1 juni 2009 @ 21:13:07 #256
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69615132
Zit nu de E3 van Microsoft te kijken. Project Natal schopt echt de kont van de Wii, zelfs met motionplus.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 1 juni 2009 @ 21:28:17 #257
150363 Wii-Style
pi_69615751
Ik zit net pas achter de comp: Project Natal is toch gewoon een verbeterde EyeToy? Geen Wii-mote achtige besturing = geen Wii-mote killer. Veel mensen begrijpen nog steeds niet dat de Wii controller zo briljant is omdat het een vorm heeft van een afstandsbediening.

Ik kan overigens niet precies weten er allemaal geshowed is @ Microsoft, NeoGAF is kaput en veel details vind ik niet op Fok!games.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:30:46 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69615840
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef Wii-Style het volgende:
Ik zit net pas achter de comp: Project Natal is toch gewoon een verbeterde EyeToy? Geen Wii-mote achtige besturing = geen Wii-mote killer. Veel mensen begrijpen nog steeds niet dat de Wii controller zo briljant is omdat het een vorm heeft van een afstandsbediening.

Ik kan overigens niet precies weten er allemaal geshowed is @ Microsoft, NeoGAF is kaput en veel details vind ik niet op Fok!games.
Ruzbeh? Je bent namelijk net zo wijs

Je hebt helemaal gelijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_69615892
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Zit nu de E3 van Microsoft te kijken. Project Natal schopt echt de kont van de Wii, zelfs met motionplus.
Zoals ik al meerdere keren gezegd heb in het Microsoft topic, het blijft zo dat hij je lichaam compleet moet zien. Als je achter een tafel staat of je handen achter je rug hebt zitten, zal hij neit door hebben dat je met je handen doet. Plus dat veel "webcams" slecht beeld geven wanneer het ook maar iets schermerig buiten is, je moet dus waarschijnlijk een goed verlichte kamer hebben voordat hij je volledig herkent.
pi_69616058
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere keren gezegd heb in het Microsoft topic, het blijft zo dat hij je lichaam compleet moet zien. Als je achter een tafel staat of je handen achter je rug hebt zitten, zal hij neit door hebben dat je met je handen doet. Plus dat veel "webcams" slecht beeld geven wanneer het ook maar iets schermerig buiten is, je moet dus waarschijnlijk een goed verlichte kamer hebben voordat hij je volledig herkent.
Ik heb een klein Ikea tafeltje, die zet ik wel even aan de kant, no problemo. Ik vind het eigenlijk toffer dan de wii wat ze lieten zien. Maar nintendo heeft al flink wat casual gamers natuurlijk, dus denk niet dat nintendo een al te groot probleem heeft.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 1 juni 2009 @ 21:36:41 #261
150363 Wii-Style
pi_69616086
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh?
Ik had gehoopt dat dat wel duidelijk was voor iedereen.
pi_69616213
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb een klein Ikea tafeltje, die zet ik wel even aan de kant, no problemo. Ik vind het eigenlijk toffer dan de wii wat ze lieten zien. Maar nintendo heeft al flink wat casual gamers natuurlijk, dus denk niet dat nintendo een al te groot probleem heeft.
Het gaat niet alleen om het tafeltje heh, moet je voorstellen hoe het gaat werken als je met z'n vieren wilt gaan tennissen, dan moet je wel heel ver van de camera staan voordat de Xbox elk lichaam los ziet. Ik ben niet bang dat dit het succes van de Wii in de weg zal gaan zitten
  maandag 1 juni 2009 @ 21:46:44 #263
150363 Wii-Style
pi_69616545
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben niet bang dat dit het succes van de Wii in de weg zal gaan zitten
Je moet ook niet bang zijn... je moet teleurgesteld zijn in wat Microsoft heeft laten zien. Nintendo doet te makkelijk tenzij ze flinke concurrentie hebben.

Wat erg overdreven ook, wat andere mensen zeggen. "NINTENDO DOOMED!" Ja, net zoals de DS doomed was toen Sony de PSP liet zien? Net zoals de Wiiiiiii doomed was dankzij de controller? Of zelfs door de naam Wii?

Ik vind het mooi dat Microsoft nieuwe dingen probeert te doen... je moet toch zien of dat goed werkt of niet. Iemand moet het toch proberen. Als een groot bedrijf als Microsoft zijn gewicht erachter gooit, heeft het groter kans van slagen dan wanneer het een kleine bedrijf doet.

Dat Nintendo fanboys nu plotseling in de stress moeten schieten door wat Microsoft doet—kan het nog belachelijker?

Ik krijg weer flashbacks van 2005, 2006. Altijd maar dat kinderachtig gedoe, ik word er onderhand best ziek van. Ik ben kennelijk dat "OMG OWNED D::D: :DD " gebeuren uitgegroeid.
  Donald Duck held maandag 1 juni 2009 @ 21:49:46 #264
46149 __Saviour__
pi_69616672
quote:
Ik ben niet bang dat dit het succes van de Wii in de weg zal gaan zitten
Dat niet. Maar dit lijkt wel te zijn wat de Wii had moeten worden. Toen een paar jaar geleden de controls van de Wii werden aangekondigd, deed dat het echt lijken alsof het ware 1:1 besturing was voor vele verschillende soorten spellen. Dat heeft de Wii nooit kunnen waarmaken, en nu pas met de motionplus wellicht een beetje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_69616838
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat niet. Maar dit lijkt wel te zijn wat de Wii had moeten worden. Toen een paar jaar geleden de controls van de Wii werden aangekondigd, deed dat het echt lijken alsof het ware 1:1 besturing was voor vele verschillende soorten spellen. Dat heeft de Wii nooit kunnen waarmaken, en nu pas met de motionplus wellicht een beetje.
Dat was omdat de techniek toen nog niet zover kon komen, en naast dat, vond ik bijvoorbeeld Wii Sports nooit tegenvallen kwa besturing
pi_69616902
Nou ja, Nintendo heeft me teleurgesteld tot nu toe. Misschien dat ze wat laten zien op deze E3, maar ik verwacht weinig. Motion Plus, mja, om nog beter te bowlen?

Nintendo heeft natuurlijk een enorme markt aangeboord, gelijk geef ik ze om voor de kleinere markt van serieuzere gamers niet veel meer te doen. Die inspanning verdient zich gewoonweg niet terug als je je markt met twee concurrenten moet delen. Ik wil niet weten wat Microsoft heeft betaald om MGS op de xbox te krijgen bv

En ze hebben nu een enorme voorsprong op de casual markt, daar gaan Sony en Microsoft het erg lastig mee hebben.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:01:14 #267
150363 Wii-Style
pi_69617160
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Pheno het volgende:
Nintendo heeft natuurlijk een enorme markt aangeboord, gelijk geef ik ze om voor de kleinere markt van serieuzere gamers niet veel meer te doen.
Dat is echt bullshit.. Nintendo heeft genoeg gedaan. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, SSB Brawl, en nog meer. Het is niet Nintendo meer, maar third party ontwikkelaars.

Nintendo verdient de blaam wel als het gaat om precisie om de Wii controller. MotionPlus had er in het begin moeten zitten.
pi_69617283
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit.. Nintendo heeft genoeg gedaan. Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, SSB Brawl, en nog meer. Het is niet Nintendo meer, maar third party ontwikkelaars.

Nintendo verdient de blaam wel als het gaat om precisie om de Wii controller. MotionPlus had er in het begin moeten zitten.
Genoeg In 4 jaar tijd vind ik de ene mario game naar de ander niet echt wereldschokkend meer. Third party support kan nog prima aan nintendo liggen, ik zou niet weten wat een devkit kost qua geld en moeite om te krijgen. De serieuzere third party bedrijven wil graag multiconsole, en daar valt de wii volledig weg.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:13:47 #269
150363 Wii-Style
pi_69617690
4 jaar tijd? Amper drie jaar zul je bedoelen. Nintendo had wel wat meer moeten doen om derden achter hen te krijgen. Maar zelfs dan. Ik ben gewoon enorm teleurgesteld in wtf derden in Gods naam aan het doen zijn. Eerst als een stel idioten de Wii negeren (zoals ik had verwacht) en dan nog steeds blijven negeren omdat de succes van de Wii toch iets tijdelijks is (wat de neuk?) en dan te lang hebben gewacht zodat je niet genoeg tijd hebt om gebruik te maken van de 50 miljoen Wii userbase en dan maar gewoon een paar maanden doen over een game, met desastreuze gevolgen voor de kwaliteit van de game.

Het is gewoon een belachelijke situatie. Je hebt allerlei mensen in de games industrie die totaal niet weten wat de fuck ze aan het doen zijn. Het zijn allemaal randdebielen.
pi_69617886
Oh, ik ben het zeker met je eens dat de games die uitkomen van de third party ook echt crapperdepep zijn. Weinig orginaliteit qua gebruik van de controller, graphics hebben ze gehaald uit hun Gamecube of N64 devkit....

Maar ik als gamer zit er maar mee, en ik heb toch een hele tijd langer nog op de Wii gespeeld, omdat ik slecht in gamen ben en dus nog een flinke Gamecube collectie had die ik moest spelen

Maar die is nu ook op en sindsdien zet ik de WIi nog eens aan om het stof uit de fan te laten blazen.
pi_69618072
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Maar in het begin KON de Wii controller nog niet zo precies zijn. De techniek uit WiiMotion Plus stamt uit 2007. Je gaat toch ook niet zeggen over Project Natal: "Dit had de Eye Toy moeten zijn". Onzin dus.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Wii-Style het volgende:
4 jaar tijd? Amper drie jaar zul je bedoelen. Nintendo had wel wat meer moeten doen om derden achter hen te krijgen. Maar zelfs dan. Ik ben gewoon enorm teleurgesteld in wtf derden in Gods naam aan het doen zijn. Eerst als een stel idioten de Wii negeren (zoals ik had verwacht) en dan nog steeds blijven negeren omdat de succes van de Wii toch iets tijdelijks is (wat de neuk?) en dan te lang hebben gewacht zodat je niet genoeg tijd hebt om gebruik te maken van de 50 miljoen Wii userbase en dan maar gewoon een paar maanden doen over een game, met desastreuze gevolgen voor de kwaliteit van de game.

Het is gewoon een belachelijke situatie. Je hebt allerlei mensen in de games industrie die totaal niet weten wat de fuck ze aan het doen zijn. Het zijn allemaal randdebielen.
Helaas draaien alle bedrijven in welke industrie dan ook toch om het maken van Winst. Als je van te voren niet weet dat iets een succes zal worden zal je er niet snel in investeren, pas als je zeker weet dat je je investering (in dit geval de ontwikkeling van een game) dubbel en dwars gaat terug verdienen begint een bedrijf aan zo'n project. Daardoor onstaan ook helaas de passie-loze WiiGames als Sports Island, en begint bijvoorbeeld EA nu pas met het maken van goede Wii games.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:48:58 #272
150363 Wii-Style
pi_69619160
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik ben het zeker met je eens dat de games die uitkomen van de third party ook echt crapperdepep zijn. Weinig orginaliteit qua gebruik van de controller, graphics hebben ze gehaald uit hun Gamecube of N64 devkit....

Maar ik als gamer zit er maar mee, en ik heb toch een hele tijd langer nog op de Wii gespeeld, omdat ik slecht in gamen ben en dus nog een flinke Gamecube collectie had die ik moest spelen

Maar die is nu ook op en sindsdien zet ik de WIi nog eens aan om het stof uit de fan te laten blazen.
Nee, dat begrijp ik. Ik overweeg m'n Wii toch te verkopen, dus.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:38:24 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_69621240
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Project Natal gaat ZEKER GEEN 1:1 worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held maandag 1 juni 2009 @ 23:55:38 #274
46149 __Saviour__
pi_69621909
Ik denk dat je in ieder geval toch veel meer het idee zult hebben echt in het spel te zitten. Bij veel Wiispellen gaan de motioncontrols helaas niet verder dan: zwiep de wiimote maar een willekeurige kant op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:03:40 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_69622171
Maar die wiimote zelf geeft een hele belangrijke tactiele dimensie mee. Uiteraard via de rumble, maar ook breekt het de belangrijke vierde muur; je interacteert met een object, in plaats van het luchtledige.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:24:15 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69622698
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:27:02 #277
222505 PP.
Heldt.
pi_69622762
quote:

[..]

Het gaat niet alleen om het tafeltje heh, moet je voorstellen hoe het gaat werken als je met z'n vieren wilt gaan tennissen, dan moet je wel heel ver van de camera staan voordat de Xbox elk lichaam los ziet. Ik ben niet bang dat dit het succes van de Wii in de weg zal gaan zitten
Ooit van een groothoeklens gehoord?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:47:53 #278
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_69625161
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 23:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Project Natal gaat ZEKER GEEN 1:1 worden.
Op het moment zeker niet nee.
De bewegingen zijn wat onnatuurlijk
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:05:03 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_69628636
Little King's Story alleen vandaag 21 euro op thehut.com
pi_69632316
Is er hier iemand die Resident Evil Archives al heeft? bij Gamer.nl staat dat ie al gereleased is, maar ik heb hem nog nergens gezien.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:31:07 #281
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69648094
wij hebben nu thuis een Wii en ik wilde wat een leuk spel voor mijn moeder kopen. Vroeger speelde op de pc ze veel games zoals Myst en dergelijjke. Wat voor soortgelijke spellen bestaan hiervoor de wii?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2009 @ 22:47:31 #282
35723 crew  GGMM
pi_69651011
Mario Galaxy 2
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_69651186
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
wij hebben nu thuis een Wii en ik wilde wat een leuk spel voor mijn moeder kopen. Vroeger speelde op de pc ze veel games zoals Myst en dergelijjke. Wat voor soortgelijke spellen bestaan hiervoor de wii?
Broken Sword misschien?
  Donald Duck held dinsdag 2 juni 2009 @ 22:55:09 #284
46149 __Saviour__
pi_69651319
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar in het point&click genre zijn er bijvoorbeeld Zack&Wiki, Sam&Max en het aankomende Tales of Monkey Island (WiiWare)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_69655248
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:03 schreef speknek het volgende:
Maar die wiimote zelf geeft een hele belangrijke tactiele dimensie mee. Uiteraard via de rumble, maar ook breekt het de belangrijke vierde muur; je interacteert met een object, in plaats van het luchtledige.
Precies ja. In het luchtledige is echt suckend, er is geen force feedback ook. Ik zie dat het gimmicky-gehalte niet overstijgen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:50:37 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69655648
Zelda bevestigd
quote:
Shigeru Miyamoto has confirmed a new Legend of Zelda title is in development for the Wii.

"To be honest with you, I really wanted to announce a Zelda game for Wii at this E3. But rather than think about something to bring you to show you, we really wanted to focus on actual game development," he said, speaking during a behind-closed-doors presentation.

"However I didn't want to come empty handed, so I did bring the next illustration for the next Zelda title." At this point an oil painting-style image of Link appeared on a big screen. It featured a pale blue figure wearing a helmet in the foreground and the Legend of Zelda logo at the bottom.

"This illustration does contain elements that are central to the storyline, and I hope it does prove to you we are quite far into the development of the title," Miyamoto said.

"I would like to say we hope to bring it to you next year. It may take a little longer."

Miyamoto went on to reveal the game is likely to work with Nintendo's latest Wii accessory. "We'd like to make it compatible with Wii MotionPlus," he confirmed. "It's quite possible it will be playable only with Wii MotionPlus. The potential for it becoming MotionPlus-only depends of course on how well Wii Sports Resort sells.

"Maybe you can think of Zelda while you're playing with the swordfighting and archery in Wii Sports Resort," Miyamoto added. "But some people think of Zelda as more of an RPG with simpler controls, so trying to think of a way to keep everyone happy is going to occupy me."

A Q&A session ensued, during which Miyamoto discussed controlling robots with your brain and gay men using their minds to give birth to a brand new pokemon, an idea his wife helped him come up with. Not even kidding.
Nieuwe Metroid, nieuwe Mario, nieuwe Zelda. Klinkt goed nietwaar?
pi_69655781
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda bevestigd
[..]

Nieuwe Metroid, nieuwe Mario, nieuwe Zelda. Klinkt goed nietwaar?
Metroid was nog dit jaar? Mario 2010 en zelda hopelijk 2010 lees ik zo. Of hij bedoelt dat hij in 2010 meer kan laten zien. Op zich een nette line up. Allen must haves
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:07:35 #288
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69655786

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69655869
Ik zou zo graag zien dat Nintendo ook hun aandacht vestigt op andere toffe titels zoals:
F-Zero
Donkey Kong Country
Star Fox Adventures

Nu zijn het vooral Zelda, Metroid en Mario die alle aandacht krijgen. Prima, want dat zijn ook hun handelsmerken, maar graag ook wat anders.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:26:25 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69655958
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:17 schreef n00000b het volgende:
Ik zou zo graag zien dat Nintendo ook hun aandacht vestigt op andere toffe titels zoals:
F-Zero
Donkey Kong Country
Star Fox Adventures

Nu zijn het vooral Zelda, Metroid en Mario die alle aandacht krijgen. Prima, want dat zijn ook hun handelsmerken, maar graag ook wat anders.
Helemaal mee eens. Er zijn nog zoveel franchises waar ze niets meer mee doen. Zonde!
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:33:02 #291
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69656025
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er zijn nog zoveel franchises waar ze niets meer mee doen. Zonde!
Misschien krijg je nog een leuke collectie mini-games.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:10:44 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_69656523
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
Metroid was nog dit jaar? Mario 2010 en zelda hopelijk 2010 lees ik zo. Of hij bedoelt dat hij in 2010 meer kan laten zien. Op zich een nette line up. Allen must haves
Nee Metroid was 2010. Mario was dacht ik holiday season, nouja Mario Wii dan. Maar ik denk dat Mario Galaxy ook dit jaar is. Het is dezelfde engine enzo, dus zoveel arbeidstijd hoeft het niet te kosten.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:20:47 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_69656665
Oh toch niet
quote:
6:32 p.m.: Galaxy 2 is very, very far along, but since Nintendo has New Super Mario Bros. Wii, it's going to hold off and keep Galaxy 2 for next year.

6:31 p.m.: More than 90 percent of what you will see in Super Mario Galaxy 2 is all brand new. Maybe even 95 percent. Miyamoto talks over the trailer. Galaxy 2 contains roughly the same amount of content as the original.
.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:57:58 #294
150363 Wii-Style
pi_69657339
IGN: You have a bit more insight on the development of Galaxy 2. What's the direction for the game? Do they really want to blow it out or will it be more of the same?

Reggie: What Mr. Miyamoto has shared is that if the first Galaxy was maybe more inviting in terms of all the audiences, what Galaxy 2 is going to be is maybe a little more Nintendo fan / harder gamer focused. A little tougher. The use of Yoshi makes it a little more challenging. We showed some of the snippets of some of the activities -- it's a bit more challenging. It's going to be, if you will, for more of that passionate Mario fan who grew up getting challenged with Super Mario World. It's going to be much more in that area.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:04:31 #295
150363 Wii-Style
pi_69657464
Zelda Wii mogelijk Motion+ exclusive.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:05:29 #296
150363 Wii-Style
pi_69657478
Wii Sports Resort = Preview van Zelda

7:05 p.m.: "Think of Zelda while you're trying some of the archery and sword play in Wii Sports Resort," Miyamoto say.

7:04 p.m.: "We'd like to make it compatible with Wii MotionPlus. It's quite possible it will be playable only with Wii MotionPlus."
  Donald Duck held woensdag 3 juni 2009 @ 12:15:43 #297
46149 __Saviour__
pi_69661178
MotionPlus zou dat met al die items echt zo enorm tof kunnen maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:18:10 #298
150363 Wii-Style
pi_69661271
Man, Motion+ had er echt in het begin moeten zitten. Toen ik m'n voorspellingen deed over de Wii ging ik ervan uit dat het al zo werkte. Ik vind het maar gewoon slap van Nintendo. Reggie: "Nu kan je met precisie allerlei shit doen" Ja gozer ik dacht dat dat jullie al zeiden in 2006!
pi_69661327
Wii-style. Je bent irritanter dan ik hatelijk op alles ben. Verkoop je wii lekker en laat ons in het wii topic lekker lullen. Chaggerijn
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:30:26 #300
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_69661643
Ik vind dat hij wel een punt gelijk heeft.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')