Nu is de DS qua game aanbod ook een stuk beter. En in Japan zie je die dingen ook echt overal gebruikt worden als bv camera, viel me opquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:45 schreef disjfa het volgende:
Idd. Kijk ook BV naar de DS. komt een nieuwe versie van. Hele kleine aanpassingen. Maar tcoh staat die weer bovenaan de charts. Ik denk dat nintendo dat wel vaker geflikt heeft
De 3rd party support ziet er juist erg goed uit nu. Het zijn misschien niet allemaal spellen uit grote franchises, maar er zijn dit jaar al behoorlijk wat goede 3rd party games uitgekomen (Madworld, House of the Dead Overkill, Little King Story, Boom Blox 2 en Anno schijnen allemaal erg goede games te zijn) en er komen er ook nog wel een aantal aan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef speknek het volgende:
Eh, dat zeg ik ook niet. Het ging me erom dat ze het aantal nintendomensen die gamer zijn hadden kunnen uitbreiden door meer 3rd partysupport te krijgen. Ik ben het ermee eens dat Nintendo wel gek zou zijn meer aandacht aan een hardcore Kirby game te gaan besteden dan aan Wii Fit Plus.
Wacht er al een maand opquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
De 3rd party support ziet er juist erg goed uit nu. Het zijn misschien niet allemaal spellen uit grote franchises, maar er zijn dit jaar al behoorlijk wat goede 3rd party games uitgekomen (Madworld, House of the Dead Overkill, Little King Story, Boom Blox 2 en Anno schijnen allemaal erg goede games te zijn) en er komen er ook nog wel een aantal aan.
idem dito. ik wilde ze vandaag eens gaan bellen. zo moeilijk is het toch niet om iets te verzenden??quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wacht er al een maand op(besteld met de N sterren)
http://www.thehut.com/hut/10034786.product?switchcurrency=EURquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef speknek het volgende:
Was er nou iemand die EA Sports Active heeft? Hij scoort best hoog, en 45 euro bij play is ook wel te doen..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
lost in blue: shipwrecked bedoel je denk ik
Ga hem ook bestellenquote:
Dat noemen ze The Real Lifequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef Wii-Style het volgende:
Ik zoek ook een spel waarvan ik de naam niet weet.
Je begint met een bepaald hoeveelheid geld en dan koop je in dit spel een spelcomputer waarbij je veel moet wachten en als er evenementen voorbij komen moet je snel en wilde bewegingen maken met je Wii afstandsbediening maar vrijwel altijd gaat het mis en kan je nog steeds geen gebruik maken het spelcomputer, waarbij je opties hebt om het spelcomputer te verkopen en weer opnieuw begint. Het schijnt een zeer moeilijk spel te zijn. Iemand?
Daar ben ik ook voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:37 schreef Deceit het volgende:
ik ben toe aan een nieuwe banjo kazooie voor op de wii
Dat zou geweldig zijn als die zou komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:39 schreef Deceit het volgende:
weet iemand trouwens of The Rescue Rangers nog op VC komt?
[ afbeelding ]
ik heb ze gemaild en melde mij dat het spel ECHT onderweg is. op 26-5 verzonden dus als t mee zit kan ik vanavond eens lekker gamen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wacht er al een maand op(besteld met de N sterren)
Wanneer heb je hem besteld dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik heb ze gemaild en melde mij dat het spel ECHT onderweg is. op 26-5 verzonden dus als t mee zit kan ik vanavond eens lekker gamen!
precies een maand geleden in de sterrencatalogus!quote:
Hier idem de 28ste besteld, maar er staat ook dat het 8 weken kan duren :Squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Roelatie het volgende:
[..]
precies een maand geleden in de sterrencatalogus!
maar ik heb em nu nog niet!
Deel 1 of 2?quote:
Heb zack & Wiki en boom blox ook daar gekocht voor 13 per stukquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef iFries het volgende:
Eerst maar eens 1Vind em echt tof
Had alleen gehoopt dat multiplayer ook via wifi ging, maar dat valt dus een beetje tegen, maar das een detail
Geen gekke prijzen daar bij thehut .. alleen heb geen creditcard
Dragon Quest X komt naar de Wii. 2012 ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef FantasyGirl-1 het volgende:
Kan zijn dat ik achter loop...![]()
Maar een nieuwe (goeie) RPG spel voor de WII, zit dat er ook nog eens aan te komen?
Dat duurt dan nog een tijdje.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dragon Quest X komt naar de Wii. 2012 ofzo.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef Slappy het volgende:
Boom blox 2 al uit?Ik zag hem op Ftd toevallig staan
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn tochquote:
Voor alle leeftijden, iedereen vind het leuk om torens te slopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn toch
Ja ik ook,... die hands-on maakte me ook erg enthousiast. Ben gek op survival horror, maar helemaal als het heerlijk interactief is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef speknek het volgende:
Toch ben ik nog meer gehypet voor Silent Hill: Shattered Memories
Ik ook nog niet, dus maar besteld. Hoop hem deze week binnen te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn toch
Deel 1 of 2?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Nebo het volgende:
Ik heb Boom Blox nog nergens in de winkels zien liggen
Mario Galaxy.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu wii maar hij is saai!!!
weet iemand nog tips voor leuke spellen?
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
en laatst had ik van mijn oom mario kart geleend maar die wou hij terug!! dat was echt klote
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
en laatst had ik van mijn oom mario kart geleend maar die wou hij terug!! dat was echt klote
Die customisatie lijkt nog vetter te gaan worden dan Fallout 3quote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook,... die hands-on maakte me ook erg enthousiast. Ben gek op survival horror, maar helemaal als het heerlijk interactief is.
[ afbeelding ]
Smash Bros. Brawl, Super Paper Mario, Mario Galaxy, Mario Kartquote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
Wii Fit + wordt aangekondigd?quote:Nieuws: [E3] Grote Wii games vandaag onthuld
Rond de Nintendo Wii is het stil de afgelopen tijd. Waarschijnlijk omdat Nintendo alles bewaart voor de E3 die vandaag van start zal gaan.
IGN meldt ons dat we vandaag al onthullingen van grote Wii games moeten verwachten. Dit kan al vroeg op de dag zijn maar het is waarschijnlijker dat het nog even gaat duren.
En Wii Music II, Cooking Daddy, MySims Brawl en 5 remakes van vergane glorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |