IGN: Don't let this one pass you by -- it's one of the best console RTS games ever. 8.7quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef seventhseagulll het volgende:
Dat Swords and Soldiers ziet er wel erg leuk uit.
Zo zie je maar weer hoe slim de mensen van NeoGAF zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://blogs.ign.com/Blogs/Comments.aspx?blog=Matt-IGN&entryid=120431
quote:nice reproduction, but the character's pose is largely incorrect
Nu denkt iedereen dat deze gozer dit getekend heeft... met behulp van dat vage plaatje. Maar dit is natuurlijk het originele plaatje. Als je goed kijkt is dit een grotere versie.quote:Its almost creepy you were able to do that.
Reactie, alleen niet op een legale manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef Roelatie het volgende:
graag een reactie als iemand Punch out kan localiseren.
ja ben nu bezig met de NES versie maar wil em nog niet masteren aangezien veel moves hetzelfde blijken te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Reactie, alleen niet op een legale manier.
Blijf de snes versie toch leuker vinden, maarja dat heb ik bij bijna alle games op de Wii en Gamecube.
Van Nintendo blijf ik het Snes tijdperk het beste vinden, daarna is het erg bergafwaarts gegaan!
Als je dan gewoon de nes versie uitspeelt, hoef je de wii versie niet te halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ja ben nu bezig met de NES versie maar wil em nog niet masteren aangezien veel moves hetzelfde blijken te zijn.
hehe dat scheelt idd maar ik vind et wel een vette style hebben en wil em daarom ook niet uitspelen :p.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je dan gewoon de nes versie uitspeelt, hoef je de wii versie niet te halen
Niet, YouTube werkt wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Riann het volgende:
Ik heb er nu voor gezorgd dat ik op mijn WII internet hebt. Hoe kan ik nu bijv op uitzendinggemist.nl die filmpjes kijken????
En dan? Een Wii 2 dat wel graphics zoals de concurrenten aan kan zodat we ook fatsoenlijke 3rd party krijgen?quote:
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Roelatie het volgende:
Punch out gespeeld! wat een geniaal spel!
Beide kan dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?
T is idd niet een moeilijk spel. Het spel is redelijk makkelijk uit te spelen maar wil je voor ALLE sterren gaan dan zal je zeker een aantal keer doodgaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:58 schreef Deceit het volgende:
Ik ben met Mario Galaxy begonnen.. en tering wat een simpele game tot nu toe :S
Heb nu 3 van die megatsterren.. 2 galaxy's uitgespeeld. Snap niet dat het zo gemakkelijk is? Het is net Mario64, alleen die was gecompliceerder.. heb hier tot nu toe alles gehaald wat er te halen viel :S
Er moet toch een reden zijn om al die sterren te gaan halenquote:
Sowieso is die al nieuw 25 euro en goedkoper te vinden, dus verkopen heeft sowieso weinig zin meerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef Wii-Style het volgende:
http://wii.ign.com/articles/985/985793p1.html
Leuk. Nu kan ik Metroid Prime 3 moeilijk verkopen.
Wii motion+quote:We came away from our brief time with the game impressed, our expectations adjusted for a release that's to come some time ahead of the season finale in Abu Dhabi. Far from being a second rate take on the licence, the feel of F1 2009's handling bodes well for next year's high definition iterations, and this year it looks like we'll be getting an F1 game that's worth getting excited about.
http://wii.ign.com/articles/985/985404p2.html
goed nieuws voor mij, zat hier al op te wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef Wii-Style het volgende:
Waar dan, de Bart Smit, Intertoys en FRS zijn gewoon 39~49 euro hier hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:01 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sowieso is die al nieuw 25 euro en goedkoper te vinden, dus verkopen heeft sowieso weinig zin meer
http://budgetgaming.nl/ga(...)+corruption_Wii.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar dan, de Bart Smit, Intertoys en FRS zijn gewoon 39~49 euro hier hoor
Apart, ben namelijk na die tip in het vorige topic wezen kijken in de winkel, gewoon 39 euroquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
http://budgetgaming.nl/ga(...)+corruption_Wii.html
Bart smit, 20 euro
Klopt(was mijn post), stond toen ook in het foldertje. Heb hem ook besteld voor die prijs, moest hem al die tijd nog halenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apart, ben namelijk na die tip in het vorige topic wezen kijken in de winkel, gewoon 39 euro
Wooooowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef Wii-Style het volgende:
Deze is leukerquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]ik wist niet zo goed waar ik hem anders kon plaatsen....
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]er kan dan ook weinig tegen VG Cats op!
Eensch.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
VGCats is echt slecht over het algemeen... Serieus
quote:
May 22, 2009 - Don't say Nintendo didn't do anything for you: on August 24th, the publisher will release Metroid Prime Trilogy for the Wii. Metroid Prime Trilogy, releasing almost to the day of Metroid Prime 3 Corruption's two year anniversary, is a jammed to the brim package that combines all of Retro's first-person adventure games for the GameCube and Wii, on a single disc. And the two GameCube games – Metroid Prime and Metroid Prime 2 Echoes -- have been reworked with full widescreen, 480p support and feature the same awesome Wii Remote/Nunchuk control that made Metroid Prime 3 Corruption so tight.
This is a far superior strategy than what Nintendo is doing in Japan with the Metroid Prime games, since in that territory Metroid Prime and Metroid Prime 2 have been released separately with the "New Play Control" branding. North American gamers get all three for $49.99, an absolute bargain when you consider 2006's Metroid Prime 3: Corruption is still one of the top titles on the Wii and you're getting three great games for the price of a standard Wii release.
[..]
MUST!!!!quote:
Ja, oude spellen opnieuw spelen.quote:
Je hoeft het niet te kopen. De 3 Metroid Prime spellen samen voor 50 dollar, waarvan de 2 eerste delen 480p en breedbeeld zijn geworden en Wii controls hebben gekregen. Echt geen slechte deal hoor. Altijd die zure instelling hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Ja, oude spellen opnieuw spelen.
Ik heb een Wii omdat ik nieuwe shit wilde, niet oude shit.
Zuur,...? Gewoon een feit! Ik ga dit ook wel halen. MP trilogy is heerlijk voor mijn collectie, maar ik mag toch ook wel een nieuw IP wensenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kopen. De 3 Metroid Prime spellen samen voor 50 dollar, waarvan de 2 eerste delen 480p en breedbeeld zijn geworden en Wii controls hebben gekregen. Echt geen slechte deal hoor. Altijd die zure instelling hier.
Tering,... dan ga je echt genietenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, ocarina of time uitgespeeld (niet vc, maar de bonusdisc)
Tijdens het spelen nooit walkthroughs gebruikt, maar nu naderhand even wel gekeken of ik nog dingen gemist had. Tijdens het spelen kon ik er echt maar nooit achter komen waar koeien voor waren en wat die boing stenen deden. En die man in de tent voorbij de brug naar gerudo valley, die je uitdaagt voor een race. Dat was ook frustrerend zeg.
Nu op naar de volgende zeldagame. Na de snes heb ik tot aan de wii nooit meer een nintendoconsole gehad , dus voor mij is het allemaal nieuw. Ik ga nu Wind Waker spelen. En voor daarna heb ik ook nog Majora's Mask en eventueel ook nog de masterquest van ocarina.
Bom bij leggen en ze vliegen de lucht inquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en zeggen die Boing stenen niet gewoon de tijd?
Volgens mij was dat idd zo, is heel lang geleden dat ik die gespeeld hebquote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bom bij leggen en ze vliegen de lucht in![]()
En ik dacht dat je er ook een bepaald liedje voor kon spelen, maar dat weet ik niet zeker.
Nintendo was vroeger echt de beste, jammer dat we dat nu niet meer kunnen zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef Oksel het volgende:
Voor mij ook lang geleden. Goede oude tijd.. N64, prachtig.
De Boing stenen geven hints als je het maskerminigame hebt uitgespeeld. In Hyrule zit een maskershop waar je maskers moest traden. De eerste moest bv naar dat dorp waar die waterbron was (waarin de tempel zat). Volgens mij moest de bewaker die de weg naar Death Mountain bewaakte een makser hebben voor zijn nichtje of zo. Er waren zo 3 of 4 maskers te ruilen. Ook bv een aan dat rennende ventje in het veldquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering,... dan ga je echt genieten
Ocarina of Time vind ik persoonlijk de beste Zelda game. Majora's Mask is ook echt geniaal, maar net wat anders,... meer een cult-Zelda. Wind Waker is verfrissend, maar in mijn ogen te kort, maar Twilight Princess is daarentegen weer heerlijk volwassen en erg lang. Geniet
Die versie heeft dungeons die herzien zijn met nieuwe pittige puzzels voor zover ik weet. Zelf nooit gespeeld overigens.Vond OoT al moeilijk genoegquote:
Lastigere versie, de vijanden zijn sterker (en met meer), etc. En ja, het is een bitch, maar wel leuk. Een beetje de Lost level idee van Mario, net wat lastigere versies van levels en zoquote:Op maandag 25 mei 2009 01:31 schreef Deceit het volgende:
Wat is de masterquest van ocarina dan?
en dan?quote:
Wii Music 2quote:
werd tijd!!!quote:
Reggie met Red Steel 2quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ik gok trouwens op de focus op Wii Fit Plus en Wii Sports Resort, en daarnaast wat beelden van Pikmin 3 en een hippe reggie demonstratie van Red Steel 2en dat dat het is
![]()
Twilight was mijn eerste Wiispel, die haalde ik gelijk met de console zelf. Uitgespeeld tijdje geleden al, was enorm cool. Nu dus begonnen met Wind Waker. Die cell-shaded stijl is echt super. Het geeft echt een leuk sfeertje. Het voelt echt enorm levendig aan, al die dorpjes ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering,... dan ga je echt genieten
Ocarina of Time vind ik persoonlijk de beste Zelda game. Majora's Mask is ook echt geniaal, maar net wat anders,... meer een cult-Zelda. Wind Waker is verfrissend, maar in mijn ogen te kort, maar Twilight Princess is daarentegen weer heerlijk volwassen en erg lang. Geniet
quote:New Wii Fit, Mario, Zelda at E3 - report News
News by Games Industry.biz
Today 10:05
Macquarie Research has suggested that Nintendo will show new Wii Fit, Mario and Zelda titles at E3 next week.
The company also repeated long-running expectations for a redesigned PSP from Sony, and Xbox 360 motion controller technology from Microsoft.
"We understand Wii Fit Plus will be launched at E3, which will be sold separately from the board and in a bundle and will capitalise on the 17 million existing Wii Fit users," said the firm.
"We expect Nintendo to learn its lessons from last year and provide more gamer-centric announcements at E3 such as a new Zelda or Mario title for the Wii (in addition to the new Zelda for DS). We do not expect a price cut and see an outside chance that new accessories for Wii could be announced," added the company.
The research firm said that a new PSP model, also expected to be revealed next week, may be too highly priced for the market.
"We don't think this will be well received, but we are worried the pricing might be well above the existing model's USD 199 price point.
"No price cut for PS3 is expected, but we think it likely the slimmer model is announced at the same current price of USD 399 and with a price cut of USD 100 closer to the holiday season," added Macquarie.
Nintendo's E3 press conference will take place on Tuesday, 2nd June. Tune in to Eurogamer for our live text and all the news as it happens, plus some rubbish jokes.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie liever iets nieuws. Daarom is het ook zo jammer dat Project HAMMER gecancelled is, dat was iets nieuws en had best potentie.
Bovendien, waar blijft Kid Icarus voor de Wii?Of F-Zero, Pilotwings, of een andere oude franchise die ze niet meer gebruiken.
Pilotwings komt er wel aan, maar wat de controls gaan worden??quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:22 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel graag Pilotwings willen. Gewoon de wiimote vast houden als een stuurknuppel, nunchuck als gashendel, gaaaaan.
Oh? Wat weet jij van pilotwingsquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Pilotwings komt er wel aan, maar wat de controls gaan worden??
Amen. Ik heb niets voor niets per ongeluk het vorige PS3 slowchat topic gesloten. Als ze dit jaar met weer niets komen ga ik toch overstappen, want het is echt te treurig voor woorden. Als ik het goe dbegrijp is alleen Mario Galaxy gemaakt met de Wii in het achterhoofd, de rest van de spellen zijn remakes van de gamecube. Sorry, dan had ik die net zo goed kunnen laten staan, die nam minder ruimte in beslagquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het gaat eigenlijk helemaal niet meer om Nintendo. Nintendo is maar één ontwikkelaar die mooie games maakt. Zelfs laten ze een nieuwe Mario én Zelda zien, dan is het niet genoeg. Het gaat niet om Nintendo, maar om game makers buiten Nintendo: derden zoals Capcom, Square-Enix, et cetera.
Ik had vroeg een Wii gekocht omdat ik helemaal zeker was van een langdurige verkoopsuccess en populairiteit van de Wii. (Het is vanzelfsprekend dat ik gelijk had.) Ik nam aan dat dit ook betekende dat de Wii aandacht zou krijgen van derden en dus veel games zou krijgen. Blijkbaar heb ik vrijwel alle game makers zwaar overschat. Ik dacht dat ze wel om zouden komen en dat dat tijd zou gaan kosten, maar de situatie rondom de Wii is nu echt belachelijk. De X360/PS3 krijgen de games en de Wii krijgt alleen maar shit. Wat voor nut heeft het dan om een Wii te hebben?
Je kan zien hoe wanhopig de situatie is als je kijkt hoeveel aandacht en hype kleine, onbekende devs krijgen met hun games, zoals High Voltage. Games zoals The Conduit kreeg de PS2 ook wel, maar de PS2 kreeg ook games als Metal Gear Solid, dus kregen ze minder aandacht.
Met de komende E3 wil ik juist shit zien van andere ontwikkelaars, en niet alleen van Nintendo.
Het kan heel anders gemaakt worden, maar men doet het niet. Ik wil geen schnabbelconsolequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef disjfa het volgende:
Maar met een boom blox bash party en madworld is het gewoon een erg leuke schnabbel console om erbij te hebben. Zeker zijn geld niet waard. Maar leuk voor erbij.
Het probleem is eerder dat er geen serieuze pogingen worden ondernomenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
Ik zie ook liever dat gamemakers iets serieus maken, vaker dan een enkele keer per jaar. Maar daarover zeuren heb ik 4 jaar geleden al afgeleerd. En als je de verkoopcijvers bekijkt begrijp je direct waarom men geen serieuse games maken aangezien die verkopen als dikke dikke dikke stront.
Dus gamen doen we op de ps3.
Dat is zo`n kul argument. Je kan hordes aan games opnoemen die de afgelopen 3 jaar. Ze verkopen niet, dus waarom zou iemand er iets aan doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er geen serieuze pogingen worden ondernomenDus ja, dan koopt men de troep maar
Na 4 jaar mag je toch eens wat verwachten, qua game-arsenaal.
Wii Ware lijstje, dat zegt al genoeg over hoe grote bedrijven naar de Wii kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is zo`n kul argument. Je kan hordes aan games opnoemen die de afgelopen 3 jaar. Ze verkopen niet, dus waarom zou iemand er iets aan doen.
Maar geen serieuze pogingenDat zegt iedereen omdat ze maar wat moeten zeggen. Klein simpel non nintendo lijstje
World of Goo
Boom Blox (Bash Party)
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Swords and Soldiers
Klonoa
MadWorld
No More Heroes
de Blob
LostWinds
Toki Tori
De beste games op de ps3 komen ook uit in de store. Dus ja dat zijn ook games.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wii Ware lijstje, dat zegt al genoeg over hoe grote bedrijven naar de Wii kijken
Itt tot de wii komen er ook genoeg pogingen op disk uit voor de andere consoles. Face it, de grote bedrijven (op Ubisoft na, al is die ook al een tijd stil) gaan niet met de Wii hype mee, juist de kleinere bedrijven gebruiken de Wii als spingplankquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
De beste games op de ps3 komen ook uit in de store. Dus ja dat zijn ook games.
Als je dat al gaat vinden kan je het zeker gewoon helemaal laten met de wii ja. Verkoop dat ding gewoon.
Het is geen discusieren. Ik onderbouw jouw klaagzang en je klaagt verder met dezelfde redenenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS wat is er erg aan discussieren? Ik flame of troll niet, dus ik snap niet dat je zo reageert met "verkoop het dan gewoon". Misschien moet ik dat wel doen, mijn verwachting was een paar jaar geleden bij launch een stuk positiever
Dat mogen ze dan weer doen met de volgende generatie. Ik zie niet in waarom de "casual gamer" waar ze nu zo prat op gaan nog een console zouden kopen als die niet heel erg verschilt. De "hardcore gamers" hebben ze met deze generatie namelijk wel verspeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
Nintendo verdient bakken en bakken met geld. Ik denk niet dat nintendo zich zo druk maakt om of mensen wel dan niet gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |