abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 19:16:45 #151
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69359208
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, ocarina of time uitgespeeld (niet vc, maar de bonusdisc)
Tijdens het spelen nooit walkthroughs gebruikt, maar nu naderhand even wel gekeken of ik nog dingen gemist had. Tijdens het spelen kon ik er echt maar nooit achter komen waar koeien voor waren en wat die boing stenen deden. En die man in de tent voorbij de brug naar gerudo valley, die je uitdaagt voor een race. Dat was ook frustrerend zeg.
Nu op naar de volgende zeldagame. Na de snes heb ik tot aan de wii nooit meer een nintendoconsole gehad , dus voor mij is het allemaal nieuw. Ik ga nu Wind Waker spelen. En voor daarna heb ik ook nog Majora's Mask en eventueel ook nog de masterquest van ocarina.
Tering,... dan ga je echt genieten

Ocarina of Time vind ik persoonlijk de beste Zelda game. Majora's Mask is ook echt geniaal, maar net wat anders,... meer een cult-Zelda. Wind Waker is verfrissend, maar in mijn ogen te kort, maar Twilight Princess is daarentegen weer heerlijk volwassen en erg lang. Geniet

Oh,... en zeggen die Boing stenen niet gewoon de tijd?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_69360754
quote:
Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Bom bij leggen en ze vliegen de lucht in

En ik dacht dat je er ook een bepaald liedje voor kon spelen, maar dat weet ik niet zeker.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_69362452
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Bom bij leggen en ze vliegen de lucht in

En ik dacht dat je er ook een bepaald liedje voor kon spelen, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij was dat idd zo, is heel lang geleden dat ik die gespeeld heb
pi_69362692
De song of storms dacht ik.
  zondag 24 mei 2009 @ 21:49:43 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69364322
Voor mij ook lang geleden. Goede oude tijd.. N64, prachtig.
pi_69364657
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef Oksel het volgende:
Voor mij ook lang geleden. Goede oude tijd.. N64, prachtig.
Nintendo was vroeger echt de beste, jammer dat we dat nu niet meer kunnen zeggen

Punch-out!! is trouwens best wel goed geworden, in ieder geval beter dan de NES en SNES versie en een reden om mijn Wii af te stoffen
Fok!Wormskampioen '09
pi_69364761
quote:

[..]

Ocarina of Time vind ik persoonlijk de beste Zelda game. Majora's Mask is ook echt geniaal, maar net wat anders,... meer een cult-Zelda. Wind Waker is verfrissend, maar in mijn ogen te kort, maar Twilight Princess is daarentegen weer heerlijk volwassen en erg lang. Geniet

De Boing stenen geven hints als je het maskerminigame hebt uitgespeeld. In Hyrule zit een maskershop waar je maskers moest traden. De eerste moest bv naar dat dorp waar die waterbron was (waarin de tempel zat). Volgens mij moest de bewaker die de weg naar Death Mountain bewaakte een makser hebben voor zijn nichtje of zo. Er waren zo 3 of 4 maskers te ruilen. Ook bv een aan dat rennende ventje in het veld

Uiteindelijk krijg je een masker wat, als je het draagt, hints geeft als je voor zo'n boing steen staat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69371210
Wat is de masterquest van ocarina dan?
  maandag 25 mei 2009 @ 08:03:36 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69372145
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:31 schreef Deceit het volgende:
Die versie heeft dungeons die herzien zijn met nieuwe pittige puzzels voor zover ik weet. Zelf nooit gespeeld overigens.Vond OoT al moeilijk genoeg

Helemaal de water temple,... daar wilde ik altijd zo snel mogelijk doorheen,.... was een serieuze bitch!
pi_69372448
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:31 schreef Deceit het volgende:
Lastigere versie, de vijanden zijn sterker (en met meer), etc. En ja, het is een bitch, maar wel leuk. Een beetje de Lost level idee van Mario, net wat lastigere versies van levels en zo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:34:45 #161
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69414128
Nog een week.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69414801
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Wii-Style het volgende:
Nog een week.
en dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_69415125
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

en dan?
Wii Music 2
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:10:47 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_69415232
pi_69415368
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wii Music 2
werd tijd!!!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_69415849
Nee man! Zelda Wii! Kid Icarus! Pikmin 3! F Zero! Super Smash Bros. DS! Super Mario Universe allemaal voor eind 2009 Let maar op!

Ik gok trouwens op de focus op Wii Fit Plus en Wii Sports Resort, en daarnaast wat beelden van Pikmin 3 en een hippe reggie demonstratie van Red Steel 2 en dat dat het is
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_69417367
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef RaymanNL het volgende:

Ik gok trouwens op de focus op Wii Fit Plus en Wii Sports Resort, en daarnaast wat beelden van Pikmin 3 en een hippe reggie demonstratie van Red Steel 2 en dat dat het is
Reggie met Red Steel 2 Hij doet alleen maar Wii Fit Plus demonstreren met Miyamoto, kan ie weer klagen dat spieren zwaarder zijn dan vet En dat doen ze gewoon een uur lang zodat we hopelijk dat geblaat van Cammie niet aan hoeven te horen
Fok!Wormskampioen '09
pi_69424782
Nintendo weet ook dat ze verleden jaar verkloot hebben! Ze moeten nu wel anders zijn ze wel heeeel dom bezig.

ik verwacht een zelda filmpje met motion plus, beelden van Wii fit plus, pikmin 3, smash bros voor de DS, red steel en een compilatie van verschilende shit. Ik hoop op een pilotwings, fzero, starfox aankondiging maar dat is denk ik iets teveel van t goeie
Dont hate player 1, hate the game
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:57:50 #169
134538 chansadres
Black & White
pi_69424904
Vandaag Rayman Raving Rabbits 2 gekocht voor 25 euro. Wat vind ik die konijnen cool! Ook Bully voor een tientje.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:30:12 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69448798
No More Heroes 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held woensdag 27 mei 2009 @ 11:35:10 #171
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69449006
quote:

[..]

Twilight was mijn eerste Wiispel, die haalde ik gelijk met de console zelf. Uitgespeeld tijdje geleden al, was enorm cool. Nu dus begonnen met Wind Waker. Die cell-shaded stijl is echt super. Het geeft echt een leuk sfeertje. Het voelt echt enorm levendig aan, al die dorpjes ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:13:14 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69452327
Eurogamer:
quote:
New Wii Fit, Mario, Zelda at E3 - report News

News by Games Industry.biz

Today 10:05

Macquarie Research has suggested that Nintendo will show new Wii Fit, Mario and Zelda titles at E3 next week.

The company also repeated long-running expectations for a redesigned PSP from Sony, and Xbox 360 motion controller technology from Microsoft.

"We understand Wii Fit Plus will be launched at E3, which will be sold separately from the board and in a bundle and will capitalise on the 17 million existing Wii Fit users," said the firm.

"We expect Nintendo to learn its lessons from last year and provide more gamer-centric announcements at E3 such as a new Zelda or Mario title for the Wii (in addition to the new Zelda for DS). We do not expect a price cut and see an outside chance that new accessories for Wii could be announced," added the company.

The research firm said that a new PSP model, also expected to be revealed next week, may be too highly priced for the market.

"We don't think this will be well received, but we are worried the pricing might be well above the existing model's USD 199 price point.

"No price cut for PS3 is expected, but we think it likely the slimmer model is announced at the same current price of USD 399 and with a price cut of USD 100 closer to the holiday season," added Macquarie.

Nintendo's E3 press conference will take place on Tuesday, 2nd June. Tune in to Eurogamer for our live text and all the news as it happens, plus some rubbish jokes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:12:38 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_69454112
Games market researchers _!

Wii Fit Plus is al aangekondigd, Mario Galaxy is nog te jong, en veel te goed om in korte tijd te overtreffen; en Miyamoto heeft ooit gezegd dat hij alleen een nieuwe Zelda doet als het in een hele nieuwe vorm is (terecht, Twilight Princess was saai). Kan zijn dat hij op WM+ doelde, maar ik verwacht hooguit een Link Swordplay training ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held woensdag 27 mei 2009 @ 14:14:32 #174
46149 __Saviour__
pi_69454171
Nieuwe zelda en mario zou tof zijn. Dat zou echt een geweldige aankondiging zijn. Nintendo had toch iets groots beloofd. O wee als dat wii fit plus blijkt te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_69454286
Dan laat nintendo echt zien dat ze maar 2 games kunnen maken Geen probleem hoor. Maar een beetje karrig
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:20:36 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69454332
Ik zie liever iets nieuws. Daarom is het ook zo jammer dat Project HAMMER gecancelled is, dat was iets nieuws en had best potentie.

Bovendien, waar blijft Kid Icarus voor de Wii? Of F-Zero, Pilotwings, of een andere oude franchise die ze niet meer gebruiken.
  Donald Duck held woensdag 27 mei 2009 @ 14:21:58 #177
46149 __Saviour__
pi_69454355
F-Zero verwacht ik ook nog wel. Dat heeft gewoon moeten wachten op de motionplus. De kleine vertraging bij de huidige remote is niet te doen bij zo'n enorm snel spel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:22:39 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_69454378
Ik zou wel graag Pilotwings willen . Gewoon de wiimote vast houden als een stuurknuppel, nunchuck als gashendel, gaaaaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69454398
Dan kunnen ze die toch juist deze e3 aankondigen aangezien bog n al maanden/jaren met m+ werkt
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_69454915
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie liever iets nieuws. Daarom is het ook zo jammer dat Project HAMMER gecancelled is, dat was iets nieuws en had best potentie.

Bovendien, waar blijft Kid Icarus voor de Wii? Of F-Zero, Pilotwings, of een andere oude franchise die ze niet meer gebruiken.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:22 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel graag Pilotwings willen . Gewoon de wiimote vast houden als een stuurknuppel, nunchuck als gashendel, gaaaaan.
Pilotwings komt er wel aan, maar wat de controls gaan worden??
pi_69455027
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Pilotwings komt er wel aan, maar wat de controls gaan worden??
Oh? Wat weet jij van pilotwings Enige wat ooit half bekend is gewonden van pilotwings is nu een minigame in wii sports aiplane die mogenlijk uit gaat komen. Verder is er 0 van bekend.
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:04:05 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_69455603
Ohja, Wii Motor Sports gaat nog aangekondigd worden!
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:15:15 #183
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69455949
Het gaat eigenlijk helemaal niet meer om Nintendo. Nintendo is maar één ontwikkelaar die mooie games maakt. Zelfs laten ze een nieuwe Mario én Zelda zien, dan is het niet genoeg. Het gaat niet om Nintendo, maar om game makers buiten Nintendo: derden zoals Capcom, Square-Enix, et cetera.

Ik had vroeg een Wii gekocht omdat ik helemaal zeker was van een langdurige verkoopsuccess en populairiteit van de Wii. (Het is vanzelfsprekend dat ik gelijk had. ) Ik nam aan dat dit ook betekende dat de Wii aandacht zou krijgen van derden en dus veel games zou krijgen. Blijkbaar heb ik vrijwel alle game makers zwaar overschat. Ik dacht dat ze wel om zouden komen en dat dat tijd zou gaan kosten, maar de situatie rondom de Wii is nu echt belachelijk. De X360/PS3 krijgen de games en de Wii krijgt alleen maar shit. Wat voor nut heeft het dan om een Wii te hebben?

Je kan zien hoe wanhopig de situatie is als je kijkt hoeveel aandacht en hype kleine, onbekende devs krijgen met hun games, zoals High Voltage. Games zoals The Conduit kreeg de PS2 ook wel, maar de PS2 kreeg ook games als Metal Gear Solid, dus kregen ze minder aandacht.

Met de komende E3 wil ik juist shit zien van andere ontwikkelaars, en niet alleen van Nintendo.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_69456050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:15 schreef Wii-Style het volgende:
Het gaat eigenlijk helemaal niet meer om Nintendo. Nintendo is maar één ontwikkelaar die mooie games maakt. Zelfs laten ze een nieuwe Mario én Zelda zien, dan is het niet genoeg. Het gaat niet om Nintendo, maar om game makers buiten Nintendo: derden zoals Capcom, Square-Enix, et cetera.

Ik had vroeg een Wii gekocht omdat ik helemaal zeker was van een langdurige verkoopsuccess en populairiteit van de Wii. (Het is vanzelfsprekend dat ik gelijk had. ) Ik nam aan dat dit ook betekende dat de Wii aandacht zou krijgen van derden en dus veel games zou krijgen. Blijkbaar heb ik vrijwel alle game makers zwaar overschat. Ik dacht dat ze wel om zouden komen en dat dat tijd zou gaan kosten, maar de situatie rondom de Wii is nu echt belachelijk. De X360/PS3 krijgen de games en de Wii krijgt alleen maar shit. Wat voor nut heeft het dan om een Wii te hebben?

Je kan zien hoe wanhopig de situatie is als je kijkt hoeveel aandacht en hype kleine, onbekende devs krijgen met hun games, zoals High Voltage. Games zoals The Conduit kreeg de PS2 ook wel, maar de PS2 kreeg ook games als Metal Gear Solid, dus kregen ze minder aandacht.

Met de komende E3 wil ik juist shit zien van andere ontwikkelaars, en niet alleen van Nintendo.
Amen. Ik heb niets voor niets per ongeluk het vorige PS3 slowchat topic gesloten. Als ze dit jaar met weer niets komen ga ik toch overstappen, want het is echt te treurig voor woorden. Als ik het goe dbegrijp is alleen Mario Galaxy gemaakt met de Wii in het achterhoofd, de rest van de spellen zijn remakes van de gamecube. Sorry, dan had ik die net zo goed kunnen laten staan, die nam minder ruimte in beslag .
pi_69456200
Maar met een boom blox bash party en madworld is het gewoon een erg leuke schnabbel console om erbij te hebben. Zeker zijn geld niet waard. Maar leuk voor erbij.
www.indiegamer.nl
pi_69456252
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef disjfa het volgende:
Maar met een boom blox bash party en madworld is het gewoon een erg leuke schnabbel console om erbij te hebben. Zeker zijn geld niet waard. Maar leuk voor erbij.
Het kan heel anders gemaakt worden, maar men doet het niet. Ik wil geen schnabbelconsole
pi_69456416
Ik zie ook liever dat gamemakers iets serieus maken, vaker dan een enkele keer per jaar. Maar daarover zeuren heb ik 4 jaar geleden al afgeleerd. En als je de verkoopcijvers bekijkt begrijp je direct waarom men geen serieuse games maken aangezien die verkopen als dikke dikke dikke stront.

Dus gamen doen we op de ps3.
www.indiegamer.nl
pi_69456627
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef disjfa het volgende:
Ik zie ook liever dat gamemakers iets serieus maken, vaker dan een enkele keer per jaar. Maar daarover zeuren heb ik 4 jaar geleden al afgeleerd. En als je de verkoopcijvers bekijkt begrijp je direct waarom men geen serieuse games maken aangezien die verkopen als dikke dikke dikke stront.

Dus gamen doen we op de ps3.
Het probleem is eerder dat er geen serieuze pogingen worden ondernomen Dus ja, dan koopt men de troep maar Na 4 jaar mag je toch eens wat verwachten, qua game-arsenaal.

Nou ja, Nintendo heeft misschien een markt aangeboord (die het even leuk vind), maar laat de oude garde Nintendo spelers in de kou zitten. Technisch gezien hebben we niet eens een Zelda Wii gekregen Dat mag ik toch jammer vinden, dat heeft weinig met zeuren te maken.

Vroeger vond ik Nintendo eigenlijk synoniem met kwaliteit, maar ze maken er nu een potje van.
pi_69456901
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is eerder dat er geen serieuze pogingen worden ondernomen Dus ja, dan koopt men de troep maar Na 4 jaar mag je toch eens wat verwachten, qua game-arsenaal.
Dat is zo`n kul argument. Je kan hordes aan games opnoemen die de afgelopen 3 jaar. Ze verkopen niet, dus waarom zou iemand er iets aan doen.

Maar geen serieuze pogingen Dat zegt iedereen omdat ze maar wat moeten zeggen. Klein simpel non nintendo lijstje

World of Goo
Boom Blox (Bash Party)
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Swords and Soldiers
Klonoa
MadWorld
No More Heroes
de Blob
LostWinds
Toki Tori
www.indiegamer.nl
pi_69457099
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:44 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat is zo`n kul argument. Je kan hordes aan games opnoemen die de afgelopen 3 jaar. Ze verkopen niet, dus waarom zou iemand er iets aan doen.

Maar geen serieuze pogingen Dat zegt iedereen omdat ze maar wat moeten zeggen. Klein simpel non nintendo lijstje

World of Goo
Boom Blox (Bash Party)
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Swords and Soldiers
Klonoa
MadWorld
No More Heroes
de Blob
LostWinds
Toki Tori
Wii Ware lijstje, dat zegt al genoeg over hoe grote bedrijven naar de Wii kijken
pi_69457155
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wii Ware lijstje, dat zegt al genoeg over hoe grote bedrijven naar de Wii kijken
De beste games op de ps3 komen ook uit in de store. Dus ja dat zijn ook games.

Als je dat al gaat vinden kan je het zeker gewoon helemaal laten met de wii ja. Verkoop dat ding gewoon.
www.indiegamer.nl
pi_69457457
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef disjfa het volgende:

[..]

De beste games op de ps3 komen ook uit in de store. Dus ja dat zijn ook games.

Als je dat al gaat vinden kan je het zeker gewoon helemaal laten met de wii ja. Verkoop dat ding gewoon.
Itt tot de wii komen er ook genoeg pogingen op disk uit voor de andere consoles. Face it, de grote bedrijven (op Ubisoft na, al is die ook al een tijd stil) gaan niet met de Wii hype mee, juist de kleinere bedrijven gebruiken de Wii als spingplank

En dan is het snel cashen met crap. Uitzonderingen daargelaten (naar je lijstje wijzend). En dat vind ik jammer, dat we nu juist over de uitzonderingen moeten hebben, normaal bij Nintendo zou je juist een waslijst verwachten met topgames, en een lijst met een paar flaters. De verhoudingen zijn wat zoek. Kijk naar de DS, ook genoeg troep te vinden, maar ook veel games die prima zijn.

PS wat is er erg aan discussieren? Ik flame of troll niet, dus ik snap niet dat je zo reageert met "verkoop het dan gewoon". Misschien moet ik dat wel doen, mijn verwachting was een paar jaar geleden bij launch een stuk positiever
pi_69457712
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS wat is er erg aan discussieren? Ik flame of troll niet, dus ik snap niet dat je zo reageert met "verkoop het dan gewoon". Misschien moet ik dat wel doen, mijn verwachting was een paar jaar geleden bij launch een stuk positiever
Het is geen discusieren. Ik onderbouw jouw klaagzang en je klaagt verder met dezelfde redenen

En de andere consoles hebben ook maar een handje echt leuke games. Bij de wii wilt niemand zien dat er games zijn itt tegen de andere consoles. Heb ik ook als ik met vrienden praat en we hebben het over games op de wii. Eerste wat ze zeggen is kiddy. Nee ik wil zitten om te gamen. En ze willen hardcoregames. Dan leg ik uit dat er games zijn, maar dan toch moeten ze er niets van hebben. Toch te kiddie dat gemadworld. Blindkijken op de nintendo naam. Ik vind dat gewoon grappig te lezen
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:11:48 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_69457936
Nintendo heeft in z'n eigen voet geschoten door simpele techniek in z'n console te stoppen. De idee was dat de developers niet zoveel moeite hoefden te doen om een mooie ervaring neer te zetten, maar met originele ideeën konden komen. Helaas bleken de originele ideeën nou juist teveel moeite te kosten, in tegenstelling tot betere graphics, waarbij iedereen gelijk ziet waar het beter kan.

Nintendo zelf die moet wel goed nadenken omdat ze alleen voor de Wii developen en tegelijkertijd de Wii moeten verkopen en brengt dus kwaliteit, in tegenstelling tot de third party developers. Wat op zijn beurt weer voor het beeld zorgt dat je op de Wii alleen Nintendo producten moet kopen. Waar we dus nu drie jaar later zitten. Third party games worden niet meer verkocht.
pi_69457995
Nintendo verdient bakken en bakken met geld. Ik denk niet dat nintendo zich zo druk maakt om of mensen wel dan niet gamen
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:18:10 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_69458156
Nintendo verdient bakken met geld door hun uitgestrekte demografie. Vrouwen, mensen 25+.. Als ze nog meer geld konden verdienen door ook de traditionele gamersgroep van jongens 15-25 te krijgen, waar de 3rd party devs op mikken, zouden ze dat best willen me dunkt.
pi_69458216
Hoeveel procent van de nintendomensen zullen nog gamers zijn. 5% ? Wat valt daar aan te verdienen als je 95% pure kassa door onzin hebt.

Dus ja wij games zouden dat willen. Maar waarom verspilde moeite voor minimale opbrengsten maken.
www.indiegamer.nl
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:25:14 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_69458396
Eh, dat zeg ik ook niet. Het ging me erom dat ze het aantal nintendomensen die gamer zijn hadden kunnen uitbreiden door meer 3rd partysupport te krijgen. Ik ben het ermee eens dat Nintendo wel gek zou zijn meer aandacht aan een hardcore Kirby game te gaan besteden dan aan Wii Fit Plus.
pi_69461173
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef disjfa het volgende:
Nintendo verdient bakken en bakken met geld. Ik denk niet dat nintendo zich zo druk maakt om of mensen wel dan niet gamen
Dat mogen ze dan weer doen met de volgende generatie. Ik zie niet in waarom de "casual gamer" waar ze nu zo prat op gaan nog een console zouden kopen als die niet heel erg verschilt. De "hardcore gamers" hebben ze met deze generatie namelijk wel verspeeld.
pi_69461255
Idd. Kijk ook BV naar de DS. komt een nieuwe versie van. Hele kleine aanpassingen. Maar tcoh staat die weer bovenaan de charts. Ik denk dat nintendo dat wel vaker geflikt heeft
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')