IGN: Don't let this one pass you by -- it's one of the best console RTS games ever. 8.7quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef seventhseagulll het volgende:
Dat Swords and Soldiers ziet er wel erg leuk uit.
Zo zie je maar weer hoe slim de mensen van NeoGAF zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://blogs.ign.com/Blogs/Comments.aspx?blog=Matt-IGN&entryid=120431
quote:nice reproduction, but the character's pose is largely incorrect
Nu denkt iedereen dat deze gozer dit getekend heeft... met behulp van dat vage plaatje. Maar dit is natuurlijk het originele plaatje. Als je goed kijkt is dit een grotere versie.quote:Its almost creepy you were able to do that.
Reactie, alleen niet op een legale manier.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef Roelatie het volgende:
graag een reactie als iemand Punch out kan localiseren.
ja ben nu bezig met de NES versie maar wil em nog niet masteren aangezien veel moves hetzelfde blijken te zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:43 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Reactie, alleen niet op een legale manier.
Blijf de snes versie toch leuker vinden, maarja dat heb ik bij bijna alle games op de Wii en Gamecube.
Van Nintendo blijf ik het Snes tijdperk het beste vinden, daarna is het erg bergafwaarts gegaan!
Als je dan gewoon de nes versie uitspeelt, hoef je de wii versie niet te halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ja ben nu bezig met de NES versie maar wil em nog niet masteren aangezien veel moves hetzelfde blijken te zijn.
hehe dat scheelt idd maar ik vind et wel een vette style hebben en wil em daarom ook niet uitspelen :p.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je dan gewoon de nes versie uitspeelt, hoef je de wii versie niet te halen
Niet, YouTube werkt wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Riann het volgende:
Ik heb er nu voor gezorgd dat ik op mijn WII internet hebt. Hoe kan ik nu bijv op uitzendinggemist.nl die filmpjes kijken????
En dan? Een Wii 2 dat wel graphics zoals de concurrenten aan kan zodat we ook fatsoenlijke 3rd party krijgen?quote:
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:29 schreef Roelatie het volgende:
Punch out gespeeld! wat een geniaal spel!
Beide kan dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Speel je met de D-pad of via de bewegings sensoren? Is het nog een beetje een leuke game via de bewegings sensoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |