Hier idem de 28ste besteld, maar er staat ook dat het 8 weken kan duren :Squote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Roelatie het volgende:
[..]
precies een maand geleden in de sterrencatalogus!
maar ik heb em nu nog niet!
Deel 1 of 2?quote:
Heb zack & Wiki en boom blox ook daar gekocht voor 13 per stukquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef iFries het volgende:
Eerst maar eens 1Vind em echt tof
Had alleen gehoopt dat multiplayer ook via wifi ging, maar dat valt dus een beetje tegen, maar das een detail
Geen gekke prijzen daar bij thehut .. alleen heb geen creditcard
Dragon Quest X komt naar de Wii. 2012 ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef FantasyGirl-1 het volgende:
Kan zijn dat ik achter loop...![]()
Maar een nieuwe (goeie) RPG spel voor de WII, zit dat er ook nog eens aan te komen?
Dat duurt dan nog een tijdje.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dragon Quest X komt naar de Wii. 2012 ofzo.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef Slappy het volgende:
Boom blox 2 al uit?Ik zag hem op Ftd toevallig staan
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn tochquote:
Voor alle leeftijden, iedereen vind het leuk om torens te slopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn toch
Ja ik ook,... die hands-on maakte me ook erg enthousiast. Ben gek op survival horror, maar helemaal als het heerlijk interactief is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef speknek het volgende:
Toch ben ik nog meer gehypet voor Silent Hill: Shattered Memories
Ik ook nog niet, dus maar besteld. Hoop hem deze week binnen te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nooit gedaan.Maar het schijnt een hele vette multiplayer game te zijn toch
Deel 1 of 2?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Nebo het volgende:
Ik heb Boom Blox nog nergens in de winkels zien liggen
Mario Galaxy.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu wii maar hij is saai!!!
weet iemand nog tips voor leuke spellen?
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
en laatst had ik van mijn oom mario kart geleend maar die wou hij terug!! dat was echt klote
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
en laatst had ik van mijn oom mario kart geleend maar die wou hij terug!! dat was echt klote
Die customisatie lijkt nog vetter te gaan worden dan Fallout 3quote:Op zondag 31 mei 2009 23:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook,... die hands-on maakte me ook erg enthousiast. Ben gek op survival horror, maar helemaal als het heerlijk interactief is.
[ afbeelding ]
Smash Bros. Brawl, Super Paper Mario, Mario Galaxy, Mario Kartquote:Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef game_boy het volgende:
ik heb nu;
- wii sport
- wii play
Wii Fit + wordt aangekondigd?quote:Nieuws: [E3] Grote Wii games vandaag onthuld
Rond de Nintendo Wii is het stil de afgelopen tijd. Waarschijnlijk omdat Nintendo alles bewaart voor de E3 die vandaag van start zal gaan.
IGN meldt ons dat we vandaag al onthullingen van grote Wii games moeten verwachten. Dit kan al vroeg op de dag zijn maar het is waarschijnlijker dat het nog even gaat duren.
En Wii Music II, Cooking Daddy, MySims Brawl en 5 remakes van vergane glorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |