Ik heb net een half uurtje hard gelopen, dus geef me even een uurtje om af te koelen, dan wil ik me wel weer in het zweet werkenquote:
Slim spelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:59 schreef Woodpecker het volgende:
Heb net twee potjes online gespeeld, tegen van die klote-servevolley-spelers die te bang zijn om met hun eigen kunsten de baan op te komen en zich dus maar verschuilen achter ene Boris Becker. Da's toch geen spelen, dan gaat de lol er wel snel af.
nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:59 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Slim spelen
En ik heb 1,5 uur online gespeeld maar niemand gezien :s
Heb er niks van gemerkt, kennelijk krijg je dus geen melding van. Maar toen ik keek was iedereen offline.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 06:34 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
nie liegen... ik had je uitgenodig om te spelen, na 2 min heb ik het weggedrukt en stond dat je in game was
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:42 schreef Young_David het volgende:
De echte fans zitten nu Roddick - Federer te kijken natuurlijk he
Even eruit halen en opnieuw erinquote:Op zondag 5 juli 2009 16:20 schreef Meesters het volgende:
Ik heb veel last van mn m+, ik hou mn arm recht dus voor mn lichaam, maar mn poppeke op de wii staat uitgerekt met zn arm, ik leg mn m+ 3 sec. op tafel om dat ding weer te herstellen, maar nog steeds die arm uitgestrekt.
Ik heb daardoor heel veel potjes verloren sta nou op 42-36, ik stond op 35-16, ik zak nu gigantisch.
Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef Meesters het volgende:
Ja maar dat is lastig tijdens het spelen, of moet ik dan op de + drukken (pauze), en dan m eruit halen.
Ja die kan je zeker, en lobs ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Alathea het volgende:
Super Lijkt het me!!!
Ik ga er volgende week 1 aanschaffen dan f f oefenen en dan kom ook ik online!
Kan je ook drop shots slaan?
Het werkt bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 19:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als jij serveert kan je hem gewoon even eruit trekken en er weer in doen. Hoeft overigens niet helemaal uit het hoesje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:44 schreef Meesters het volgende:
[..]
Het werkt bedankt![]()
![]()
Heb weer wat partijen gewonnen.
727 punten
53-41
142 ACES!!!!
Plaats 2926
Ik moet mijn eigen "legende" gaan levellen zodat hij ook gewoon 5 stars heeft, maar tot die tijd speel ik online gewoon met Samprasquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Woodpecker het volgende:
Ben maar met Roger Federer online gaan tennissen.If you can't beat them, join them. En het gaat ineens stukken beter
Heb nu tegen de 700 punten!
Ja klopt dat blijft frustrerend, ik sla meestal na de service rechtdoor met mn backhand (ik ben links), dat verwachten ze niet, maar ja dat hebben ze dan ook zo door, wat ook soms wel wil helpen, is een lob-bal meteen na de servicequote:Op maandag 6 juli 2009 20:23 schreef Woodpecker het volgende:
AARGH! Wat is spelen tegen die servevolleyspelers uitermate frustrerend. Ik heb nog niet de juiste techniek om ze te passeren...
Ja dat klopt, alleen dan vindt ik dat iedereen weer op 0 begint, tja en dat gaat natuurlijk niet haha.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |