abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70125006
Hoe kan ik dit spel kopen?
Het ligt toch pas vanaf september in de winkels (in nederland)?? Help!
pi_70126188
lol, het spel ligt al in de winkel!
Dont hate player 1, hate the game
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:19 #79
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70126488
Op Easy speel ik iedereen weg in drie sets. Heb ik m even op Hard gezet... Flink oefenen dus
pi_70126948
Thanks dude,
ik haal um vanmiddag nog!
pi_70127186
4-3 verloren in de tiebreak 8-6 sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.

Verder briljante game
pi_70129194
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Slein83 het volgende:
4-3 verloren in de tiebreak 8-6 sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.

Verder briljante game
ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
pi_70131133
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
pi_70135671
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
ik heb geen verzoek gezien hoor!
pi_70137654
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Roelatie het volgende:

[..]

ik heb geen verzoek gezien hoor!
Weird
pi_70140074
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturen Heb nog geen wedstrijd gewonnen Hier nog tips?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_70141030
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturen Heb nog geen wedstrijd gewonnen Hier nog tips?
serieus?????

Oke hier is je internet coach! wil je de bal niet crossen maar naar dezelfde kant slaan waar je staat? maak een hele korte beweging waarbij je controller op 100 graden in je hand ligt. de 1 en 2 knoppen wijzen dus naar links of naar rechts.normaal hou je de afstandsbediening zo vast dat de 1 en de 2 naar boven wijzen en de nunchuck aansluiting wijst naar je buik staan.

na elke slag breng je de controller weer in neutrale positie : 1 en 2 wijzen omhoog en nunchuck uitgang wijst naar je buik. Je moet natuurlijk ook kijken hoe je ventje staat met z'm racket. als de bal links van je komt moet je controller langzaam naar achterhalen en dan pas de beweging maken.

grt
pi_70141210
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
ga jij eerst maar eens op de oefenbaan je service oefenen en terugslaan eerst dat en dan pas wedstrijden
pi_70164434
vanavond ook maar even spelen
pi_70164914
Ik heb het spel ook gekocht en damn :S moeilijk! ik tennis gewoon hoe het in het echt moet maar t lukt voor geen meter.. heb nog geeneens een game gewonnen tegen iemand!

oefenen!!
pi_70165473
Zet hem eens op easy ... ik win ook nog lang niet alles op medium. Maar op easy kun je dan al wel trainen en abilities unlocken
pi_70165972
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij

:S ik wil het kunnen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Deceit op 19-06-2009 14:20:16 ]
pi_70167162
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Deceit het volgende:
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij

:S ik wil het kunnen!

Kom dan, kom dan :p
pi_70167240
Rustig, rustig ... en dat is gelijk tip 1. Speel rustig en neem de ruimte. Ik weet niet of het echt helpt, maar is gooi echt m'n hele lichaam in de strijd als ik speel. Het is net nog niet zo erg dat ik m'n kamer door duik om een bal te slaan, maar je moet ook niet langs komen lopen als ik bezig, je kunt een tik krijgen dan.

Meer dan die tips weet ik ook niet. Ik snap ook niet waarom sommige menen het wel lukt en anderen niet.
pi_70167521
Timing is cruciaal en je wiimote echt goed houden!

En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kast Maar ik had de bal wel :d
pi_70167840
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Slein83 het volgende:

En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kast Maar ik had de bal wel :d
en ik met de service het plafond geslagen :S
pi_70171642
Als het goed is krijg ik deze week nog een originele game binnen, dan zullen jullie is zien wie de beste is haha, begin helemaal opnieuw, ik heb er geen moeite mee, op easy win ik alles in love game, op medium iets moeilijker maar mn win ratio is dan nog altijd wel 60% .
Als ik alles unlocked heb ga ik online tennissen, en dan proberen bij de eerste 100 te komen, als mn router niet dwars ligt .
pi_70188060
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
pi_70190801
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 08:06 schreef Kersje86 het volgende:
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
Ik vind het snel genoeg gaan, heb geen idee hoe het is om zonder M+ te spelen. Dus daar kan ik niet over oordelen. En over het uitslaan dat is puur kwestie van je slag goed timen. Overigens ik sla ook vaak genoeg uit, probeer echter altijd precies op het randje te spelen, dus dat is gewoon me eigen schuld
  zaterdag 20 juni 2009 @ 16:07:50 #100
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_70197360
Heb het spel sinds gisteren

Moet nog wel flink oefenen en ben er nog niet helemaal over uit of ik beter speel met of zonder WM+, anyway mijn online nick is dezelfde als mn username alhier dus wie het leuk vindt mag me gewoon even toevoegen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')