ik ga je vandaag toevoegen SleinNLquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef Slein83 het volgende:
4-3 verloren in de tiebreak 8-6sla je 9 aces en nog verliezen. Tegenstander sloeg paar x rand van het net. Valt die bal er net achter, beetje geluk moet je wel hebben lol.
Verder briljante game
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik ga je vandaag toevoegen SleinNL
ik heb geen verzoek gezien hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Had iedereen allang toegevoegd, maar niemand voegt mij toe
serieus?????quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturenHeb nog geen wedstrijd gewonnen
Hier nog tips?
ga jij eerst maar eens op de oefenbaan je service oefenen en terugslaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om de bal fatsoenlijk te sturenHeb nog geen wedstrijd gewonnen
Hier nog tips?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:13 schreef Deceit het volgende:
hmmja ben ook aan het trainen op easy en dan de abilities aan het unlocken.. maar dan nog bak ik er niks van.. wacht maar.. over een paar weken zullen jullie worden verslagen door mij
:S ik wil het kunnen!
en ik met de service het plafond geslagen :Squote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Slein83 het volgende:
En ik heb overigens al in enthousiasme keihard uitgehaald tegen de kastMaar ik had de bal wel :d
Ik vind het snel genoeg gaan, heb geen idee hoe het is om zonder M+ te spelen. Dus daar kan ik niet over oordelen. En over het uitslaan dat is puur kwestie van je slag goed timen. Overigens ik sla ook vaak genoeg uit, probeer echter altijd precies op het randje te spelen, dus dat is gewoon me eigen schuldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:06 schreef Kersje86 het volgende:
kan aan mij liggen maar kvind het heel erg langzaam spel? Of ligt het aan dat ik zonder wii motion speel? Overigens best moeilijk te besturen, sla te vaak uit -_-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |