abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 00:47:17 #26
4530 crew  Crazy Harry
pi_70013414
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als ze passen op de motion+

En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens
Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.

Als de WM+ op de wiimote past, en de nunchuk past op de WM+, en daar ga ik van uit. Dan lijkt mij het dat een fabrikant van zo een draadloos ding wel zo verstandig is om de connectie van de originele nunchuk na te maken zodat dat ook zeker zal passen.
Hij lijkt trouwens heel erg op de draadloze nunchuk van QWare...

Die van Qware:

Die van de Aldi:

Ah ja, die smile was ook maar een geintje. Het is niet dat ik alles altijd zo goed benoem of schrijf.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crazy Harry op 15-06-2009 00:54:20 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_70013722
Klote Serve 'n Volley spelers. Net 3 kwartier tegen zo'n gast gespeeld. Zodra ze bij het net staan kan ik haast wel weer schudden. 17-15 is het uiteindelijk geworden
pi_70014025
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:47 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Nou ja, dat lijkt me wel dat ze passen.

Als de WM+ op de wiimote past, en de nunchuk past op de WM+, en daar ga ik van uit. Dan lijkt mij het dat een fabrikant van zo een draadloos ding wel zo verstandig is om de connectie van de originele nunchuk na te maken zodat dat ook zeker zal passen.
Hij lijkt trouwens heel erg op de draadloze nunchuk van QWare...

Die van Qware:
[ afbeelding ]

Die van de Aldi:
[ afbeelding ]

Ah ja, die smile was ook maar een geintje. Het is niet dat ik alles altijd zo goed benoem of schrijf.

Postte ik al eerder in een ander topic [Wii #219]

Maar het valt te proberen Aldi zal niet zo moeilijk doen over ruilen.
pi_70014414
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.

Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
Echt een vet spel he.
Het is me gelukt om online te kunnen spelen, ik heb wat poorten open gezet van mn router en ik kan online.
Ik zit nou op 2 sterren bij carreer, moeilijkheidsgraad is bij mij normaal, bij easy win ik alles is niet leuk.
pi_70019683
Gisteren is gespeeld met de nunchuck ipv automatisch lopen, dat maakt de game toch wat makkelijker, en inderdaad, het draad van de nunchuck zit wel heel erg in de weg. Valt me trouwens op dat wanneer je de nunchuck hebt aangesloten dat je poppetje bij het serveren niet meebeweegd met je arm, erg vreemd.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_70020180
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren is gespeeld met de nunchuck ipv automatisch lopen, dat maakt de game toch wat makkelijker, en inderdaad, het draad van de nunchuck zit wel heel erg in de weg. Valt me trouwens op dat wanneer je de nunchuck hebt aangesloten dat je poppetje bij het serveren niet meebeweegd met je arm, erg vreemd.
Anders slaat iedereen mis bij het serveren

En als iedereen nu eens zijn online nick hier post, kunnen we eventueel over tijdje toernooi spelen
pi_70021085
online: YoungDavid

Succes ... lamme arm heb ik al
  maandag 15 juni 2009 @ 12:13:27 #33
126783 pjats
The Pjatser
pi_70021301
Heeft iemand ook last van het volgende probleem?
quote:
Daar valt doorheen te kijken mits je je niet groen en geel gaat ergeren aan de spelers. De speler kiest steevast een rare positie op het veld. Zodra mijn speler geweldig staat voor een forehand en ik al klaar sta om mijn slag te slaan gaat de speler uit het niets om de bal heen lopen zodat het plotseling een backhand moet zijn (uberhaupt nog nooit een speler zien doen).
quote:
Sta je bijvoorbeeld klaar om een bal rechts in de hoek te positioneren dan loopt de speler ineens om de bal heen waardoor je of de bal mis slaat of deze niet goed kan plaatsen.
quote:
Inderdaad vreemd zoals in eerdere beoordelingen te lezen is dat de speler ineens om de bal heen gaat lopen als je zeker weet dat je met je forehand moet slaan (of andersom) Ik heb alles al geprobeerd, maar af en toe blijft hij dit doen. Ik kan me haast niet voorstellen dat EA dit over het hoofd gezien heeft??
Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.
pi_70021429
Heb er niet zo last van eigenlijk. Een vriend van me heb ik wel de tip gegeven rustig te spelen en de ruimte te pakken om z'n slagen te maken, dat werkt al een stuk beter.
pi_70021651
Mijn naam is "Meesters", jullie kunnen me toevoegen, heb al 3 sterren haha, en mn arm (schouder) is al aardig beurs aan t worden, maak niet uit we gaan gewoon door haha.
pi_70025662
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef pjats het volgende:
Heeft iemand ook last van het volgende probleem?
[..]

[..]

[..]

Dit zijn enkele beoordelingen die ik gevonden heb op bol.com.
dat ligt aan waar je controller gepositioneerd is. T is net als tennis. na een slag weer terug naar t midden/neutaal. zodra je ziet dat de bal links komt doe je de controller naar links en je ventje loopt er NIET langs.

probleem opgelost
Dont hate player 1, hate the game
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 17:05:01 #37
4530 crew  Crazy Harry
pi_70030565
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Postte ik al eerder in een ander topic [Wii #219]

Maar het valt te proberen Aldi zal niet zo moeilijk doen over ruilen.
Tering! Nintendo heeft er gewoon voor gezorgd dat die 3rd party dingen niet passen. Dat is best van ze

Maar dat ziet er uit alsof de heren bij Nintendo zelf een draadloze nunchuk in gedachte hebben. Die pinnetjes lijken in ieder geval te dienen om iets stevig op te kunnen zetten...

Trouwens een vraag aan al die grand slam spelers hier:
Toen ik de Wii kocht, hadden we natuurlijk nog helemaal niet door dat je met superkleine bewegingen gewoon kon spelen. Dus als we tegen elkaar tennisten met Wii Sports tennis, was het om beurten een stap naar voren doen en slaan.
Maar toen we de kleine bewegingen ontdekten, was dat natuurlijk voorbij.
Kan ik met grand slam tennis die grote bewegingen midden in de kamer weer verwachten wanneer we op 1 Wii tegen elkaar spelen?

[ Bericht 17% gewijzigd door Crazy Harry op 15-06-2009 17:28:52 ]
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_70031448
Ik maak in ieder geval de grote bewegingen weer :p

Nog meer online namen? Kunnen we misschien een toernooitje organiseren
pi_70036770
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
Ik heb het wel 6 keer achter elkaar gedaan, maar kreeg steeds hetzelfde, het lijkt me sterk dat iedereen me weg drukt.
Het gebeurt als alles is geladen, dus heb goede verbinding met ea, het kan ook niet een persoon kiezen alles gaat automatisch, maar dat is bij iedereen denk ik.

Ik ben bij settings geweest en daar staat:
- accept invitations yes or no
- enable telemetry yes or no
Ze staan allebei op yes standaard.

Iemand die hier ook problemen mee heeft, of weet wat ik verkeerd doe.
Aan het internet ligt het niet, want ik kan gewoon online met mario-kart.

Ps, ik heb alleen niet mn game gergisteerd met ea, dat vroegt ie toen ik een nieuwe account moest maken bij ea.
Ik heb 4 keer online kunnen spelen daarna krijg ik weer "connection to your opponent(s) has been lost".
Heel raar dit, weet iemand waar dit aan kan liggen, ik denk zelf aan mn router, Ik moet mn router op de juiste manier instellen maar weet niet hoe.
Protocol UDP
Poort bereik 80-3074
Commentaar wii

Zo heb ik het staan in mn router bij Port Forward.
Zo heeft ie het dus ook 4 keer gedaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Meesters op 15-06-2009 20:28:21 ]
pi_70036835
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:

Ik heb je ook toegevoegd als buddy , maar bij mij werkt het niet lekker.
pi_70038230
Ja, da's irri. Zo heb ik ook 2 matches gespeeld. Ik stond voor, toch wedstrijd afgekapt. Met lag spelen is de moeite niet.

Heb je elders op je netwerk misschien downloads aanstaan ofzo? Ik zet altijd alle andere data verkeer uit als ik online ga spelen (streaming radio wordt door de vingers gezien)
pi_70038875
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef Young_David het volgende:
Ja, da's irri. Zo heb ik ook 2 matches gespeeld. Ik stond voor, toch wedstrijd afgekapt. Met lag spelen is de moeite niet.

Heb je elders op je netwerk misschien downloads aanstaan ofzo? Ik zet altijd alle andere data verkeer uit als ik online ga spelen (streaming radio wordt door de vingers gezien)
3 partijen verloren door lag
pi_70039104
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Young_David het volgende:

Mijn online naam is Bernii wat fijn om een keer niet irritante friendcodes over te schrijven
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_70039159
Het spel is toch ook wel te spelen zonder wiimotion?
pi_70039384
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
Het spel is toch ook wel te spelen zonder wiimotion?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70039589
Hoe dicht (A)
pi_70039787
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef Kersje86 het volgende:
Hoe dicht (A)
Begint met de E en eindigt met de O

OT: Hoeveel staat iedereen op de wereldranglijst? 1 wedstrijd verliezen kost je gewoon al 500 plekken
pi_70039824
Kan je eigenlijk ook online spelen met een "bewerkte" wii
pi_70039946
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Kersje86 het volgende:
Kan je eigenlijk ook online spelen met een "bewerkte" wii
...........JIJ.......Boefje!!!!!

Ik heb geen idee of dat kan, zal vast wel.
pi_70040188
Geld groeit eenmaal niet op mijn rug :p Heb in begin ook al een wii gehad maar na 3 maanden had ik hem weer weggedaan... afgelopen weekend weer beetje zitten kijken en zijn heel wat leuke spellen uitgekomen dus heb hem maar weer besteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')