abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69913204

Grand Slam Tennis, dé tennis game die je deze zomer gespeeld. Samen met Wii Motion Plus de beste tennisgame op dit moment die te krijgen is.

De game komt 12 juni uit (maar is in de meeste winkels al gespot) en is gebundeld met een Wii Motion Plus accessoire (advies prijs: 59,99) waarmee de tennis bewegingen 1:1 over genomen worden in de game. Geniaal dus. Reviews zijn al lovend:

IGN: 8,5: "This isn’t as intuitive as Wii Sports Tennis, but once you master it Grand Slam is a thing of beauty and destroys other motion Wii games."

Nintendo Power: 8,0 "Geen tekst bekend "

En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5

De game heeft trouwens zelfs een online modus Dus we kunnen elkaar hier binnenkort komen uitdagen

Website
Wii Motion Plus uitleg voor Grand Slam Tennis (TIP!)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 21:49:28 #2
4530 crew  Crazy Harry
pi_69914616
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5
En waarom geven zij het een 5?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_69914803
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

En waarom geven zij het een 5?
Omdat ze vinden dat Motion Plus faalt in de game. Maar je moet er gewoon aan wennen omdat het zo precies is.
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 22:19:39 #4
4530 crew  Crazy Harry
pi_69915919
Ik heb nu beide reviews gelezen en volgens mij is het cijfer van eurogamer meer in relatie tot de tekst dan die van ign.
Beide reviews zijn niet super positief, ik wacht virtua tennis af...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:44:07 #5
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_69917148
Bediening is even wennen, maar het speelt lekker (verkapte tvp)
pi_69920923
Got it

Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
pi_69926132
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:39 schreef Slein83 het volgende:
Got it

Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan

spelen jullie met nunchuck?
Dont hate player 1, hate the game
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:54:42 #8
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_69927628
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Roelatie het volgende:

[..]

dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan

Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
pi_69928362
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
lol, ik heb precies tzelfde .
pi_69928921
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:27:21 #11
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_69940421
quote:

[..]

....
Jaaa, echt maar tien minuutjes zonder nunchuk gespeeld. Het meppen is natuurlijk al leuk genoeg, maar je hebt veel meer controle over het hele spel als je de nunchuk gebruikt, initiatief nemen in de rallies.

Schreeuwt overigens wel om een draadloze nunchuk, ik heb zelden zoveel last van die fucking draad erbij gehad als bij dit spel.

Ik was een beetje bang geworden van die review van eurogamer, maar die van IGN klopt cijfermatig en tekstmatig veel beter. Met grote afstand de beste tennistitel op de Wii, het is precies de verbeterde versie van tennis uit Wii sports waar ik op zat te wachten.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_69951064
Als het goed is kan ik de game morgen aanschaffen Want dan komt tie binnen Jammer genoeg kan ik op z'n vroegs zaterdag pas spelen
pi_69954514
Net online gespeeld.............damn. nr 7 en nr 11 van de wereld beide met 0-3 verloren. Iedere game werd 40-40 en dan net niet afmaken. Merendeel speelt ook met Nadal, maken gebruik van de abilities. Dus creeer je je eigen speler moet je eigenlijk eerst die abilities halen. En flink oefenen

mijn nick voor online: SleinNL mocht iemand willen spelen
pi_69966575
tvp

ga hem vandaag halen! en draadloze nunchuck is wel vereist denk ik!
hmm 60 euro voor het spel en motion plus. dan nog een motion plus halen voor een 2e controller en dan nog 1 nunchuck (draadloos, eigenlijk 2 zou ik er moeten halen dan)... Grr waarom zijn al die accesoires zo duur!!
pi_69995638
Ik sla de ballen alleen maar uit Wat doe ik verkeerd
pi_69996384
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik sla de ballen alleen maar uit Wat doe ik verkeerd
Je slaat te hard, je moet rustiger slaan, je timing verbeteren op het moment dat je slaat.
pi_69996456
wow, heb de hele avond staan tennissen met een vriend. Eerst tegen elkaar om en vervolgens dubbelen online. We hebben 5 uur achter elkaar zitten spelen en zijn 13 de van de wereld ranglijst geworden B). Ik ben naar huis gegaan toen het licht werd maar we hadden zo door gegaan. Deze game is super verslavend en krijg steeds meer controle over de bal.

Mijn EA naam is verrassend " Roelatie" voor de singles & Emobilisor voor de dubbel
  Redactie Frontpage zaterdag 13 juni 2009 @ 12:08:15 #18
4530 crew  Crazy Harry
pi_69997635
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.

Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku ) bij de aldi voor 16,99
pi_69998955
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Crazy Harry het volgende:
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.

Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku ) bij de aldi voor 16,99
Als ze passen op de motion+

En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens
pi_70000986
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Als ze passen op de motion+

En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens
Wordt je wiimote nog langer
pi_70003834
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
Ik heb het wel 6 keer achter elkaar gedaan, maar kreeg steeds hetzelfde, het lijkt me sterk dat iedereen me weg drukt.
Het gebeurt als alles is geladen, dus heb goede verbinding met ea, het kan ook niet een persoon kiezen alles gaat automatisch, maar dat is bij iedereen denk ik.

Ik ben bij settings geweest en daar staat:
- accept invitations yes or no
- enable telemetry yes or no
Ze staan allebei op yes standaard.

Iemand die hier ook problemen mee heeft, of weet wat ik verkeerd doe.
Aan het internet ligt het niet, want ik kan gewoon online met mario-kart.

Ps, ik heb alleen niet mn game gergisteerd met ea, dat vroegt ie toen ik een nieuwe account moest maken bij ea.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:37:56 #22
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70004222
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".

[heel verhaal]
Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!
pi_70007953
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturen Maar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
pi_70011205
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.

Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
pi_70012527
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturen Maar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
Ik speel alleen met nunchuck op de een of andere manier vind ik dat veel lekkerder spelen. Geeft je meer controle. Maar heb je je wiimote wel goed vast met slaan?
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.

Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
Die service is kiezen voor de juiste legend c.q. ability, Nadal, sampras of Federer b.v. En dan juiste timing en goed j wiimote houden is de key

Check voor die nunchuck wel of die past op de motion+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')