En waarom geven zij het een 5?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
En die van Eurogamer zet ik er niet in, want die geeft maar een 5![]()
Omdat ze vinden dat Motion Plus faalt in de game. Maar je moet er gewoon aan wennen omdat het zo precies is.quote:
dat geeft idd echt voldoening he!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:39 schreef Slein83 het volgende:
Got it
Ga me hier heel wat uurtjes mee vermaken. Het is echt een uitdaging om het onder de knie te krijgen, maar als het eenmaal lukt na een lange rally om dat punt te scoren.
Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Roelatie het volgende:
[..]
dat geeft idd echt voldoening he!
Het is zo heerlijk om een bal te kunnen plaatsen waar je em wilt hebben en je tegenstander van links naar rechts te laten rennen om vervolgens een pisballetje over het net heen te slaan
spelen jullie met nunchuck?
lol, ik heb precies tzelfdequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Tis al moeilijk zat zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, echt maar tien minuutjes zonder nunchuk gespeeld. Het meppen is natuurlijk al leuk genoeg, maar je hebt veel meer controle over het hele spel als je de nunchuk gebruikt, initiatief nemen in de rallies.quote:
Je slaat te hard, je moet rustiger slaan, je timing verbeteren op het moment dat je slaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik sla de ballen alleen maar uitWat doe ik verkeerd
Als ze passen op de motion+quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:08 schreef Crazy Harry het volgende:
Na het lezen van de reacties op Neogaf begint het toch te lijken dat de reviewer van eurogamer er gewoon niks van kan.
Oh, en vanaf 17 juni (moet je zeker snel bij zijn) draadloze nunchuks (noemen ze daar Nunchaku) bij de aldi voor 16,99
Wordt je wiimote nog langerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als ze passen op de motion+
En nunchaku is niks mis mee, google het maar eens![]()
Had ik ook in het begin. Mijn oplossing lag ik het feit dat ik mijn router even moest zeggen dat-ie enkele poorten doorlaat (zie Grand Slam-boekje pag. 15). Ik hoefde alleen de UDP-poort aan te geven en vervolgens had ik contact!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Meesters het volgende:
Hoi, ff een vraagje over dit spel.
Vindt het echt een te gek spel.
Alleen als ik online wil, dan krijg ik dit bericht, "connection to your opponent(s) has been lost".
[heel verhaal]
Ik speel alleen met nunchuck op de een of andere manier vind ik dat veel lekkerder spelen. Geeft je meer controle. Maar heb je je wiimote wel goed vast met slaan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik speel dit spel alleen met de WiiMote en WM+
Met de Nunchuk heb ik echt totaal geen controle over de bal, ben steeds te laat bij de bal als ik zelf moet sturenMaar ik verlies alleen maar wedstrijden.. begin elke keer overnieuw in de carreer mode, heb tot nu geen enkele wedstrijd gewonnen
Die service is kiezen voor de juiste legend c.q. ability, Nadal, sampras of Federer b.v. En dan juiste timing en goed j wiimote houden is de keyquote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Young_David het volgende:
Gister gekocht, heb er al veel uren inzitten. Carreer, party, online, vannalles. Speelde vanmiddag online tegen nummer 31 uit de ranglijst. Echt een mega-service had ie, nog even uitvogelen hoe je dat voor elkaar krijgt. Geniaal spel verder. Heb inmiddels 2,5 ster in carreermode.
Bedankt voor de nunchuck tip, woensdag maar eens lang de aldi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |