abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70406247
kan je nou ook eigen toernooien maken ofzo? een fok! toernooi opzetten
pi_70406266
nahhh ik probeer al 2 x online te spelen, nadat alles geladen is, krijg ik tot 2 x te de melding" THe connection wth your oppenent has been disconnected :S
pi_70406315
nvm heb de poorten al gevonden
pi_70406370
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:09 schreef Kersje86 het volgende:
kan je nou ook eigen toernooien maken ofzo? een fok! toernooi opzetten
Dat gaat helaas niet, is ook wel logisch. Zou teveel gedoe en geregel zijn. Maar je kan natuurlijk iedereen toevoegen en dan onderling een toernooi houden
pi_70406665
misschien handig een wiki te maken met alle fok! tennisers ofzo
zucht ports forwarden kan ik ook niet online komen
zelf op DMZ werkt het niet
pi_70414839
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:23 schreef Kersje86 het volgende:
misschien handig een wiki te maken met alle fok! tennisers ofzo
zucht ports forwarden kan ik ook niet online komen
zelf op DMZ werkt het niet
Alleen originele spellen kunnen online, gekopieerde spellen lukt niet.
pi_70414922
Ik vind het raar dat ea zo doet met grand slam tennis online.
Ik vind dat het veel logischer moet zijn.
Als iemand afbreekt tijdens het spelen (online), dan heeft hij verloren, dus verliest hij punten.
Misschien komt dat nog als er een update is.
pi_70415997
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Meesters het volgende:
Ik vind het raar dat ea zo doet met grand slam tennis online.
Ik vind dat het veel logischer moet zijn.
Als iemand afbreekt tijdens het spelen (online), dan heeft hij verloren, dus verliest hij punten.
Misschien komt dat nog als er een update is.
idd met dubbelen vernederde een vriend en ik n06 van de wereld. net voordat we winnen peert ie em. aanpakken die hap
Dont hate player 1, hate the game
pi_70417389
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef Meesters het volgende:

[..]

Bedankt voor de poorten , ga het zo proberen.
Maar downloaden is niet illegaal , ik gebruik het voor me zelf, ik verkoop het niet door, en ik upload niks, dus dan mag het wel.
kging ervan uit dat jij het ook had?
mario kart doet het weer wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Kersje86 op 27-06-2009 08:25:34 ]
pi_70417992
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 06:56 schreef Kersje86 het volgende:

[..]

kging ervan uit dat jij het ook had?
mario kart doet het weer wel
Grand Slam Tennis heb ik origineel gekocht, want dat is ie wel waard, en nu kan ik wel online, dus het ligt daaraan.
Mario Kart heb ik ook origineel.
pi_70421932
Ik heb sommige toegevoegd bij buddy's, maar dat zie je wel als je online gaat.
IK heb pas 2,5 ster, dus wacht nog heel even, totdat ik 4 sterren heb.
pi_70432075
Lees van een forum dat het komt omdat je tegen iemand speelt met een origineel spel, waar het laden maar 8 sec over doet. Mijn versie doet er ruim 20 sec over. Diegene met orgineel gaat binnen 10 sec al weg.... hmmm iemand die ook een niet orginele versie heeft om dit even te testen?
pi_70432530
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Kersje86 het volgende:
Lees van een forum dat het komt omdat je tegen iemand speelt met een origineel spel, waar het laden maar 8 sec over doet. Mijn versie doet er ruim 20 sec over. Diegene met orgineel gaat binnen 10 sec al weg.... hmmm iemand die ook een niet orginele versie heeft om dit even te testen?
Lijkt mij onzin.

Het is overigens zo dat bij disconnecten van je tegenstanders je gewoon punten krijgt en wint. Andersom geld het natuurlijk ook. Dus disconnecters zijn in het nadeel, had overigens net de pech dat de batterijen van wiimote tijdens een partij leeg waren. Bijna verloren daardoor
pi_70432942
addddd me, Deceit
pi_70434085
het online spelletje verloopt niet bepaald eerlijk zonder update. Een aantal komieken lopen partijen te verzieken
in de hoop dat je het spel afbreekt en en zij stijgen in ranking. Ook viel mijn verbinding weg tijdens een partij
die ik bijna gewonnen had. Als je dan speelt tegen iemand die amper een ranking heeft verlies je zoveel punten verder ben ik nog nooit zo'n vet simulatie spel tegengekomen. Pc en muis gaming is voor mij altijd het meest hardcore gaming geweest maar nu hardcore op de wii is eigenlijk nog veel leuker
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:33 #141
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70437047
Ik ga eens een aantal buddies toevoegen. Ik wil mijn racket wel eens testen tegen jullie Mijn nick is zelfde als username
pi_70439681
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
Ik speel velen malen beter zonder w.m. +.
Ik tennis nog steeds zonder wii motion +, ik heb ook geen racket, is het nodig om een racket aan te schaffen als je wii motion + gebruikt.
Ik gebruik m zonder racket, ligt het mssn daaraan dat ik mn wii motion + niet onder controle heb.
pi_70442070
en ik kan nu ook online spelen na veel gezeik... alleen online spelen is wel erg langzaam?
  zondag 28 juni 2009 @ 12:42:04 #144
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_70444464
Hoe is dit spel? Ik lees hier erg veel over de online mode en hoe leuk dat wel niet is

Maar kun je gewoon alleen offline de grand slams spelen, of heb je ook een wereldranglijst en kleine tournooien die je kunt spelen (tegen mindere tegenstanders) en zo proberen zo hoog mogelijk te eindigen?

tvp.
kloep kloep
  zondag 28 juni 2009 @ 13:00:00 #145
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70444842
quote:
Op zondag 28 juni 2009 12:42 schreef Borizzz het volgende:
Hoe is dit spel?
ja
quote:
Ik lees hier erg veel over de online mode en hoe leuk dat wel niet is
ja
quote:
Maar kun je gewoon alleen offline de grand slams spelen,
ja
quote:
of heb je ook een wereldranglijst en kleine tournooien die je kunt spelen (tegen mindere tegenstanders) en zo proberen zo hoog mogelijk te eindigen?
tvp.
nee
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_70446075
Er is wel een wereldranglijst waar je overigens redelijk vaak voor moet spelen wil je hoog blijven staan. Ben 900+ plaatsen gezakt na dagje niet gespeeld te hebben
pi_70490764
Heeft iedereen hier die m + gebruikt ook een racket, of spelen jullie zonder racket.
Ik sta nu op plaats 1600 ong. bijna 1000 punten, 19 uit 6 en al 60 aces haha, en dat zonder m+, maar ik merk wel dat het nou moeilijker wordt, met de m+ kan je meer sturen, maar dat lukt me nog niet, ff meer oefenen.
Overigens gebruik ik de nunchuck ook niet.
Mensen zeiden hier als de tegenstander discconnect tijdens de wedstrijd, dat dat niet wordt geteld, dus wel, heb het al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander discconnect, en ik mooi de punten krijg ;-).
Vond het al raar als dat niet zo was.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:54:23 #148
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70491792
Waarschijnlijk al gevraagd, maar stel dat je dit offline met z'n 2en speelt en de 1 heeft Wii Motion Plus en de ander niet, is degene met WM+ in het voordeel of niet?
Zoniet is het aanschaffen van GST met WM+ en te wachten op het Wii Sports 2 met WM+ nog wel het overwegen waard
pi_70492336
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Meesters het volgende:
Heeft iedereen hier die m + gebruikt ook een racket, of spelen jullie zonder racket.
Ik sta nu op plaats 1600 ong. bijna 1000 punten, 19 uit 6 en al 60 aces haha, en dat zonder m+, maar ik merk wel dat het nou moeilijker wordt, met de m+ kan je meer sturen, maar dat lukt me nog niet, ff meer oefenen.
Overigens gebruik ik de nunchuck ook niet.
Mensen zeiden hier als de tegenstander discconnect tijdens de wedstrijd, dat dat niet wordt geteld, dus wel, heb het al een paar keer meegemaakt dat de tegenstander discconnect, en ik mooi de punten krijg ;-).
Vond het al raar als dat niet zo was.

Dat was in het begin ook niet, nu is dat sinds paar dagen echter wel. Kennelijk heeft EA daar iets aan veranderd.
pi_70495987
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:54 schreef Keltie het volgende:
Waarschijnlijk al gevraagd, maar stel dat je dit offline met z'n 2en speelt en de 1 heeft Wii Motion Plus en de ander niet, is degene met WM+ in het voordeel of niet?
Zoniet is het aanschaffen van GST met WM+ en te wachten op het Wii Sports 2 met WM+ nog wel het overwegen waard
yeah zonder de motion plus is het gewoon slaan, met de motion kan je ballen hard/zacht slaan, volleys of topspin etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')