Ik heb er pas 1quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef Young_David het volgende:
Eindelijk 4 sterren!!! dus 3 abilities
lol, ik sta 700 ofzo.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:42 schreef Young_David het volgende:
Tis tegenwoordig weer wat lastiger om bij de eerste 10.000 de horen :p sta momenteel weer op 5118 en bijna weer boven de 500 punten.
5 sterren rating en 3 gouden abilities zorgen ervoor dat ik alweer wat beter meekom
Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:58 schreef Roelatie het volgende:
[..]
lol, ik sta 700 ofzo.
Met dubbelen tegen de nummer 6. Die werd gewoon keihard ingemaakt. en net voordat de wedstrijd voorbij was in ons voordeel, verlaat ie de game waardoor we geen punten kregen! lamo de luxe!
Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft nu ook een 8/10.
http://www.eurogamer.net/articles/grand-slam-tennis-review
Blijkbaar werkte Wii Motionplus minder goed op hun debug console dan op een retail console.
ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nou vanmiddag effe een uurtje gespeeld, wat een klote zooi!
1ste partij nr 425, hij serveert ik maak 0-15, 0-30 en hij disconnect.
Dan de de 2de partij ik win in de tiebreak en hij disconnect net voordat de punten worden toegekend.
3de partij, ik verlies in de tiebreak en krijg hele bizarre punten tegen. Of het nu aan lag ligt of een bug is. Maar ik sla gewoon de bal in (stuitert 1 x) en tegenstander mist de bal en hij krijgt toch een punt, kortom zo kan je dus ook verliezen.
4de partij win ik met 3-0 geen enkel punt tegen.
en 5de partij disconnecte al voordat de partij was begonnen :S
En de laatste partij was helamaal ruk, tegen een chinees zonder ranking. Maar toch had hij 260 punten(kennelijk gestart met nieuwe account ofzo).
Maar geen idee wat er aan de hand was, maar ik bewoog of niet of gigantisch sloom. Hij kon dus ace na ace slaan. en na 30-0 had ik echt zoiets van WTF dit kan niet. Ik probeer te bewegen maar het kan gewoon niet. De groeten!
Was dus een uurtje met gemengde gevoelens, partijen die je wint en geen punten krijgt, partijen waar je punten die je moet krijgen niet krijgt om de een of andere vage reden. En dan lag. Mja, er komen steeds meer spelers dus het zal meer en meer gebeuren. In het begin was er niks aan de hand.
Maar over het algemeen is het gewoon een geweldige game![]()
[..]
Virtua tennis scoort in ieder geval lager bij hun.
Klopt, doe ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef Roelatie het volgende:
[..]
ik geef al die sukkels negatieve feedback! hopende dat ze aangepakt worden. ga naar EA messenger en dan kan je feedback geven.
ik heb t van me geniale spelquote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook. Zag je trouwens in de ranking staan, maar 11 punten boven me. Maar niet veel aces heb je
haha hoor ik hier een uitdaging!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als je tegenstander aces slaat kom je niet eens tot dat geniale spel
ik durf nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef Roelatie het volgende:
[..]
haha hoor ik hier een uitdaging!![]()
Zet de tissues maar vast klaar!
meeste ervaring doe je naar mijn mening op bij online wedstrijden. Een "echte" tegenstander is anders dan cpu tegenstander.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Deceit het volgende:
hmm, had met easy de grand slam mode gedaan, geen 1 wedstrijd gewonnen bij aus open en roland garros.. en nu speelde ik wimbledon en win vervolgens de beker... oftewel.. ik heb het door!!! vanaaf harder niveau en dan durf ik tegen jullie te spelen
lolquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Young_David het volgende:
Kijk nu voor het eerst Wimbledon dankzij GST
houd je de Wiimote wel goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:13 schreef Meesters het volgende:
Ik heb nu de w.m. +, maar dat ding spoort niet, of ik doe het verkeerd, lijkt me sterk ik heb 15 jaar lang getafeltennist, ik weet echt wel wat een forehand en backhand is.
Ik wil een backhand slaan, slaat ie met de forehand, bal uit , of het is wennen, maar 1 ding is wel, hij is heel erg gevoelig.
Ik speel velen malen beter zonder w.m. +.
daaromquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
Hoe moet ik m houden dan, kan toch maar op 1 manier.
je moet ff onthouden dat je slaat met de zijkant, dus als je A knop naar boven staat dan staat het slag gedeelte er haaks op!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef Meesters het volgende:
Hoe moet ik m houden dan, kan toch maar op 1 manier.
Zal je toevoegen, de mijne is sleinNLquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Kersje86 het volgende:
noob in aantocht... zelfde naam voor een potje tennis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |