M+ is het probleem niet. Je manier van slaanquote:Op maandag 6 juli 2009 20:24 schreef Meesters het volgende:
Ik speel ook altijd met eigen poppetje, vindt het laf dat mensen bekende tennisers pakken.
Daarom verlies ik ook veel, maar ik verlies ook veel door de m+, of dat mn wii-afstandsbediening in een keer uitvalt, (te ahrd slaan ofzo).
Of dat ik een backhand wil slaan en dat ie dan helemaal niet slaat.
Ik ben ervan overtuigd als deze dingen hier boven genoemd niet gebeurt, sta ik zeker in de top 500.
Ach ja, ondanks dat blijft het nog wel leuk hoor, alleen soms wel frustrerend.
Hou toch op, ik ben geen ww'er of student met teveel tijd. Maar ik schop nog steeds kont met spelletjes, alleen tijd om een karakter te levellen heb ik niet. Ook al zo'n frustratie in shooters tegenwoordig, het gaat toch om aim en skill niet de hoeveelheid tijd die je erin kan stoppen zodat je een ubergun of skill krijgt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:28 schreef Woodpecker het volgende:
Goede tip aan EA voor het vervolg (of voor een online update): Laat online-spelers alleen maar met hun eigen karakter spelen.
Dat is echt wel te doen, met gemak zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:13 schreef Thormodo het volgende:
Ik heb hem ook zojuist besteld. Het lijkt me alleen een beetje kut spelen met de wiimote zwaaien en met de nunchuck het mannetje laten lopen, maar dat zie ik dan wel.
Klopt, rest moet je winnen om ze te krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef Young_David het volgende:
Dat is volgens mij alleen bij de allereerste abillity zo
Plaats 5000+???quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Woodpecker het volgende:
Ben inmiddels weer terug op 600 punten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:31 schreef Deceit het volgende:
kan een vrouw ook zo sterk worden als de man?
Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef Deceit het volgende:
En wat is het beste?
Goede forehand, snel en service?
Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Service is 1, snelheid is 2 en 3 tja, ben je beter met je forehand of backhand? En dan zijn er nog de net/volley abbilities, etc. Ligt eraan wat je het fijnst vind spelen.
Fijne aan servervolley spelers is dat als je ze passeert je ook gelijk scoort, en op je eigen service zijn ze vaak niet zo sterkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:26 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Is er ook een ability om servevolleyspelers eens flink in elkaar te trappen?
Vaak genoeg, maar zie niet in wat er voor cheat zou moeten zijn. Ik heb zelf soms ook van die ballen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:
hebben jullie al eens iemand meegemaakt die cheat??
ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.
daardoor verloren, heel gay!
Volgens mij komt dat door de verbinding, dat die niet goed de game over internet synchroniseert. Het is wel irritant, je verliest zo een paar punten door een bagger verbindingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:45 schreef Roelatie het volgende:
hebben jullie al eens iemand meegemaakt die cheat??
ik heb meegemaakt met dubbelen dat we scoorden en dat de punten naar de tegenstander gingen. Ook als sloeg hij de bal uit kreeg hij toch punten :/.
daardoor verloren, heel gay!
Volgorde maakt niet uit, dacht dat er wel meerdere speed abilities waren en er is wel verschil neem ik dan aan. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef Deceit het volgende:
heb het ook vaak met dubbelen dat de punt naar de tegenstander gaat, maar vice versa ook! dus is geen cheat..
En dat met de volgerde van speed, service en dan backhand/volle/fore maakt ook uit?
En is het zo dat als je ivanovic's speed hebt, dat andere legends ook een speed hebben? en die beter zijn? of thats it?
Ja, dat hoort bij Wimbledon gekkie. Bij Wimbledon houden ze van traditie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Meesters het volgende:
Denk niet dat het een cheat is, ik denk gewoon puur de verbinding, ik heb het ook al verschillende keren gehad, voor en tegen.
Is dat bij jullie ook, als je wimbledom speelt dat je kleren niet meer kleuren, alleen grijs en wit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |