Heb zo net 150 punten voor NED verdient, alleen maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst serieus met de m+ gespeeld, het maakt niet uit hoe je je controller vasthoudt, het enige wat je ziet is dat je racket een beetje draait, dus voor meer topspin of de ballen scherper spelen.
Je kan harder slaan dat is wel fijn, nou sla ik mn snaren kapot, kan om de game een nieuw racket pakken hahaha.
Maar toch blijft het lastig spelen, ik krijg mn arm soms stil, maar soms ook niet.
Om de hoeveel tijd moet ik mn m+ opnieuw laten configureren, dat verschilt he, ligt dat er ook aan hoe hard ik ermee sla of niet.
24 gewonnen 10 verloren
1000 punten
Plaats 1300 ofzo
Ik kan bijvb. niet zien welke plaatsen jullie staan he.(of de nederlanders)
En nog is iets,
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Meesters het volgende:
....
Ik weet niet wat voor soort mensen er voor Nederland spelen, maar we staan gewoon helemaal onderaan, iets van 250 punten, slaat nergens op.
Je zal toch alles moeten winnen, wil je abilities krijgen. Dus flink oefenen en zet hem op easyquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef pascalslender het volgende:
hallo hoe kan ik mijn abilities verbeteren , je moet steeds in een bepaalde volgorde alles doen kan je niet eerst alleen je abilities verbeteren. ik heb er nog maar een gewonnen en de rest allemaal verloren terwijl ik toch echt niet slecht speel, komt steeds op het laatste aan, wie kan me verder helpen je mag me ook mailen.
alvast bedankt
Gister toen ik begon stond ik 2400 na een paar dagen niet gespeeld te hebben, nadat ik gestopt was stond ik 1604. Maar zal nu wel weer gezakt zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:28 schreef Meesters het volgende:
op welke plaats staat iedereen zo'n beetje op de ranglijst??
Vindt het leuk om te weten waar iedereen zo'n beetje staat.
Vier grand slams per avond spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:55 schreef JayKudo het volgende:
Wat is nu een snelle manier om sterren te halen?
Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef drijfhout het volgende:
Hoe zit dat trouwens met Nadal?
is die beter dan alle andere karakters?
Ik heb een eigen karakter met vijf sterren en drie abilities, maar als ik verlies, wat nogal eens gebeurt, is dat eigenlijk altijd tegen spelers die met Nadal spelen. Toeval? Gewoon een voorkeur van de massa? Of is ie net iets "beter" dan andere spelers?
Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nadal heeft de snelheid en de service. Perfecte combinatie als je goed kan serveren en op de baseline is hij verdomde snel.
Maar dat is saai en heb ik eigenlijk ook geen tijd voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:46 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Vier grand slams per avond spelen.
Mja maar dan moet je dus eerst levellen en daar heeft niet iedereen tijd voor, ik iig niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel flauw dat je online ook met die topspelers kan spelen, inclusief hun eigenschappen. Het zou eerlijker zijn als ieder puur zijn eigen skillz meeneemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |