Eerlijk? Omdat ik in hoofdlijnen vind dat ik helemaal niet zo slecht eet! Ja, er zijn dagen dat het beter kan en meer enzo. Maar ik ontbijt in principe gewoon iedere dag. Neem een tussendoortje als ik niet in vergadering zit. Ik lunch gewoon, neem een 2e tussendoortje én nog avondeten ook. En dan vaak 's avonds ook nog iets. Ja, ik kan vast betere keuzes maken qua voedingswaarde e.d., maar dat gaat ook met ups en downs. My god, vergeleken met een jaar of 6 a 7 geleden is dit al zo'n enorme verbetering!! Toen at ik bijna niks op een dag! En dat ik nu in ieder geval al meer eet en meer verspreid over de dag, is ook dankzij Duvel die me daarmee geholpen heeft!! En daar ben ik 'm ook heel dankbaar voor. Maar ik vind niet dat je van iemand kan verwachten dat ie zo ineens drastisch zn eetpatroon gaat omgooien en wijzigen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je dat sporten zo lekker vindt, zorg dan ook dat je het op een gezonde manier kunt blijven doen door genoeg te eten. Je weet best dat je daar echt niet dik van zult worden, dus waarom doe je dat dan niet, als er verder niks aan de hand is?
Ik heb twee smaken: Italiano en Bretagne en ik heb geen idee welke ik ga eten. Wordt ienemiene mutte waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke smaak heeft dat, die viscuisine?
Teiltjes?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef Laureline het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan de AH. En houd ik zo van de markt. Echt, ik zou niet weten wat ik zonder de teiltjesdaar zou moeten. Deze week zaten er vier rijpe avocado's in de teiltjes. En een halve kilo aardbeien, die lekkere kleine. En zeven gele paprika's. En twee enorme courgettes, of twee enorme aubergines.
Er zit juist een enorme drogreden in! Sporten is helemaal niet per definitie gezond. Als je zo weinig eet is het juist slecht voor je want je onttrekt voedingsstoffen aan andere delen van je lichaam die ze gewoon nodig hebben om te blijven functioneren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daar, lieve lezers, zit ook wel weer een kern van waarheid in.
De moraal van het verhaal is dus, nou ja.
Toen kwam er een olifant met een grote snuit en die blies dit verhaaltjedeze post uit.
Dan moet je t wel over een kwartiertje de oven inschuiven!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb twee smaken: Italiano en Bretagne en ik heb geen idee welke ik ga eten. Wordt ienemiene mutte waarschijnlijk.
En doe eens lief tegen CF!
[..]
Teiltjes?
Viscuisinetopic!. Nou ja of dat
is zal ik over 50 minuten weten.
Nee, meestal om 17 uur alquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat grappig Vik, eet jij elke avond om 17:30 precies?.
Jahaaaaaah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je t wel over een kwartiertje de oven inschuiven!
Je ontbijt helemaal niet. Een bakje Optimel van 60kcal is geen ontbijt, da's een snack.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eerlijk? Omdat ik in hoofdlijnen vind dat ik helemaal niet zo slecht eet! Ja, er zijn dagen dat het beter kan en meer enzo. Maar ik ontbijt in principe gewoon iedere dag. Neem een tussendoortje als ik niet in vergadering zit. Ik lunch gewoon, neem een 2e tussendoortje én nog avondeten ook. En dan vaak 's avonds ook nog iets. Ja, ik kan vast betere keuzes maken qua voedingswaarde e.d., maar dat gaat ook met ups en downs. My god, vergeleken met een jaar of 6 a 7 geleden is dit al zo'n enorme verbetering!! Toen at ik bijna niks op een dag! En dat ik nu in ieder geval al meer eet en meer verspreid over de dag, is ook dankzij Duvel die me daarmee geholpen heeft!! En daar ben ik 'm ook heel dankbaar voor. Maar ik vind niet dat je van iemand kan verwachten dat ie zo ineens drastisch zn eetpatroon gaat omgooien en wijzigen.
En wat betreft dat sporten. Ja, ik kies er soms voor als ik na een avondje kaasfondue en creme brulee toe dan een keer extra te gaan. Sue me.
Teiltjes, dat is de titel van mijn existentiële debuurtoman! Ken je die niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Teiltjes, wat zijn dat?
Ik kom nooit op de markt dus ik ken niks anders dan AH.
Daar ben ik het gewoon niet mee eens, sorryquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je ontbijt helemaal niet. Een bakje Optimel van 60kcal is geen ontbijt, da's een snack.
Eén bakje kwark en 1 eierkoek op een hele dag? Ja, 6 jaar geleden misschien. Maar nu echt niet meer.quote:En dat sporten na kaasfondue en creme brulee is inderdaad niet onredelijk maar je weet best dat dat ook niet de situatie is waar wij problemen mee hebben. Je gaat namelijk ook sporten op een bakje kwark en een eierkoek.
Oh, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Teiltjes, dat is de titel van mijn existentiële debuurtoman! Ken je die niet?
Nee, de teiltjes zijn de enige dingen die CF en MoBlo doen terugverlangen naar Den Haag, die plastic bakjes op de markt waarvan de inhoud altijd 1 euro kost. Dus al naar gelang het seizoen zitten de teiltjes vol met: walnoten, pompoen, meloen, grapefruits, mandarijnen, broccoli, etc. Wij hebben altijd als sport zoveel mogelijk uit de teiltjes te scoren op de markt, en dan verkneukelen we ons later bij de paprika's in de AH die 1,79 per stuk kosten, dat we die fijn niet hoeven te kopen![]()
Ik stem voor Bretagnequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb twee smaken: Italiano en Bretagne en ik heb geen idee welke ik ga eten. Wordt ienemiene mutte waarschijnlijk.
Ok, da's misschien wat overdreven maar het gebeurt vaak genoeg dat je gaat sporten terwijl je die dag nog haast niet meer kcal op hebt dan je alleen al bij het sporten weer opgebruikt. Dan heeft je lichaam dus niks over om op te draaien. Je snapt toch wel dat dat niet oneindig lang goed kan gaan, of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon niet mee eens, sorry. Ik vind een bakje yoghurt een prima ontbijt.
[..]
Eén bakje kwark en 1 eierkoek op een hele dag? Ja, 6 jaar geleden misschien. Maar nu echt niet meer.
Daar stem ik ook voor want de Bretagne is de lekkerstequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stem voor BretagneJe hebt gister al Italiano(-ish) gegeten
Nee ik juig voor niemand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb al eerder gepost dat ik morgen weer een oven heb, maar niemand juigt voor me.![]()
Jullie hebben geen idee hoe zwaar het leven is als je maanden geen oven hebt.
Oh, ik kan het me voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb al eerder gepost dat ik morgen weer een oven heb, maar niemand juigt voor me.![]()
En ik heb net de Italiano uit de vriezer gelegdquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stem voor BretagneJe hebt gister al Italiano(-ish) gegeten
Ik denk dat Duvel kan bevestigen dat ik altijd nog wat te eten neem voordat ik ga sporten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, da's misschien wat overdreven maar het gebeurt vaak genoeg dat je gaat sporten terwijl je die dag nog haast niet meer kcal op hebt dan je alleen al bij het sporten weer opgebruikt. Dan heeft je lichaam dus niks over om op te draaien. Je snapt toch wel dat dat niet oneindig lang goed kan gaan, of niet?
heb je weleens je hele menu van de afgelopen week in de caloriechecker gezet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ben ik het gewoon niet mee eens, sorry. Ik vind een bakje yoghurt een prima ontbijt.
[..]
Eén bakje kwark en 1 eierkoek op een hele dag? Ja, 6 jaar geleden misschien. Maar nu echt niet meer.
jawel, want ik heb toen ik net op mezelf was een jaar lang geen oven gehadquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar ook iets dat opweegt tegen de kcal die je bij het sporten gaat verbruiken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat Duvel kan bevestigen dat ik altijd nog wat te eten neem voordat ik ga sporten.
En nu ga ik naar huis.
Lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Duvel het volgende:
Als troost vanavond een bord bieten, gebakken krieltjes in schil (met yoghurtmayo!) en een pepersteak.
Bietjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Duvel het volgende:
Als troost vanavond een bord bieten, gebakken krieltjes in schil (met yoghurtmayo!) en een pepersteak.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekkerkruidenboter op de peppersteak?
Hebben we niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekkerkruidenboter op de peppersteak?
ja, en dan eet je daarna niks meer en sla je alsnog je diner overquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat Duvel kan bevestigen dat ik altijd nog wat te eten neem voordat ik ga sporten.
En nu ga ik naar huis.
Ik vertik het idd om voor je te juigen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat staat niet op de verpakkingquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zit er in de Bretagne? Enorme keien?
Jongens, laat het nu maar weer even voor wat het is. Mini, kwak, jullie hebben echt een punt, maar volgens mij hebben we XM vandaag al genoeg aan haar kop gezeurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar ook iets dat opweegt tegen de kcal die je bij het sporten gaat verbruiken?
Lieg ons nou niet voor XM, we zien je lijstjes toch... Ik zou dit echt niet zeggen als het een eenmalig incident was geweest.
Omg spuit elluuuuuuuuuuuuuuuuuuf Vikje!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vertik het idd om voor je te juigen ja.
Juichen daarentegen!.
als ze nog wat langer achter in het kasje zouden liggen zouden ze vast zo zijn gewordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Truffelaardappels.
Oh, f*k.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vertik het idd om voor je te juigen ja.
Juichen daarentegen!.
Geen spuit 11, maar GcyborgMTAquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omg spuit elluuuuuuuuuuuuuuuuuuf Vikje!!!!
Neeeeeeeeeeeeeeee, je moet 'm eerst in z'n volle glory en shiny staat bewonderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bietjes.![]()
Meejuigers, bedankt!![]()
Vriendlief kookt morgen, dus de oven is waarschijnlijk al gebruikt voordat ik hem zelfs maar gezien heb.![]()
Maar bij jou las ik er overheen!quote:
Maar dat verschilt ook weer per persoon, hèquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef kwakveense het volgende:
mja, dat zal ook wel CF... maar ik weet als geen ander hoe belangrijk t is als iemand anders doorzeurt over iets wat ik zelf niet wil inzien
Och, zolang je het niet elke dag doet zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef SiTu het volgende:
Hoeveel spinazie mag je eigenlijk eten op een dag? In verband met nitraat enzo
*pak diepvriesspinazie weglepelt*
Minstens 4 pakkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:57 schreef SiTu het volgende:
Hoeveel spinazie mag je eigenlijk eten op een dag? In verband met nitraat enzo
*pak diepvriesspinazie weglepelt*
oh ik word er ook bloedgiftig en reclacitrant van... maar uiteindelijk trekt t me wel over de drempel...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat verschilt ook weer per persoon, hèIk zat me namelijk net te bedenken dat ik bloody giftig zou worden als mijn partner ook nog eens mee kwam praten en iedereen hetzelfde tegen mij riep en yadada.
Ik waarschijnlijk ook, maar daarna zou ik toch wel na gaan denken of al die mensen misschien een punt hebben. Hoop ik dan. Ik heb toch wel vaker iets geleerd van dingen die ik in eerste instantie helemaal niet leuk vond om te horen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat verschilt ook weer per persoon, hèIk zat me namelijk net te bedenken dat ik bloody giftig zou worden als mijn partner ook nog eens mee kwam praten en iedereen hetzelfde tegen mij riep en yadada.
Maar hoe moet je het dan aanpakken om jou zover te krijgen dat je iets doet voor je eigen bestwil?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan er ook niet tegen als iemand me vertelt wat ik fout doe en dat ik het echt moet veranderen.
Behalve als mijn moeder degene is die dat doet
Och het enige belangrijke is het feit dat vmw een nieuwe oven krijgt morgen en dat haar vriend 'm gaat bevuilen voor dat zij 'm in shiny staat in haar keuken kan zien blinken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
Holy shit, 3 topics in een dagje. Nouja, ik ben al bijlezen.
Nou meestal mij gewoon uit laten ranten, en dan is mijn moeder de rationele die uitlegt wat de voordelen en nadelen van mijn huidige en gewenste gedrag zijn. En als ik dan laat zien dat ik het licht heb gezien (wat vaak zo is) dan is het goed. Maar ik ga ook weleens door met ranten en dan zegt mijn moeder EN NOU IS HET GENOEG! En dan wordt ze een lichtelijk boos en dan luister ik alsnogquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hoe moet je het dan aanpakken om jou zover te krijgen dat je iets doet voor je eigen bestwil?
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
Het rooster van de verdedigingen is bekend!!!
Ik sta erin!!!
Op de laatste donderdag dat het kan!!!
Ik ga afstuderen![]()
![]()
![]()
Whehe, dus je moeder is de enige hoop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou meestal mij gewoon uit laten ranten, en dan is mijn moeder de rationele die uitlegt wat de voordelen en nadelen van mijn huidige en gewenste gedrag zijn. En als ik dan laat zien dat ik het licht heb gezien (wat vaak zo is) dan is het goed. Maar ik ga ook weleens door met ranten en dan zegt mijn moeder EN NOU IS HET GENOEG! En dan wordt ze een lichtelijk boos en dan luister ik alsnog
Mwoaah valt wel meequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat fijn!
[..]
Whehe, dus je moeder is de enige hoop.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
Het rooster van de verdedigingen is bekend!!!
Ik sta erin!!!
Op de laatste donderdag dat het kan!!!
Ik ga afstuderen![]()
![]()
![]()
Me 2quote:
correctquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Teiltjes, dat is de titel van mijn existentiële debuurtoman! Ken je die niet?
Nee, de teiltjes zijn de enige dingen die CF en MoBlo doen terugverlangen naar Den Haag,
Is 't nou al klaar? Foto!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Hongerrrrrrrr.
En het ruikt lekker in de keuken. Af en toe gluur ik even door het raampje.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik jou niet. Je mag niet meer op mijn minimeet komen
Nog 's even bedenken of we daar serieus plannen voor kunnen maken, trouwens!
Kut.quote:
Als het halve topic komt is het natuurlijk geen minimeet meerquote:
je had er ook wat creatiefs mee kunnen doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kut.
Ik steek net het laatste stukje in m'n mond. Maar het is ook niet echt fotowaardig hoor. Gewoon een rechthoekig blok met een bruine korst.
Pffquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het halve topic komt is het natuurlijk geen minimeet meer.
Maar ik wil ookCF had mij al eens uitgenodigd toen ze nog in Den Haag woonde, maar toen durfde ik niet ofzo
Omg, denk je dat het geld op m'n rug groeit ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had er ook wat creatiefs mee kunnen doen
http://www.sandstorms-koo(...)uit%20de%20oven.html
Misschien die pastameuk van MoBlo in het Foodgawkerstopic?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Iemand een idee?Ik moet zo even eten gaan halen, maar ik heb alleen maar trek in pizza
biefstukje, peultjes, worteltjes en champignonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Iemand een idee?Ik moet zo even eten gaan halen, maar ik heb alleen maar trek in pizza
Ik eet alleen, da's me teveel moeitequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
biefstukje, peultjes, worteltjes en champignonnen
groentes roerbakken met wat ketjap, honing en sambal, biefstuk grillen
en serveren met noodles of rijst en genieten maar
dat ga ik iig doen
Mja, ik heb gister al biefstuk gehad. Zo'n vacuumverpakte van de AHquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
moeite? Ben zo in een kwartier klaar denk ik
pasta met een saus van:
uitje, champignon, courgette, spinazie en tonijn (en nog wat meer groente geloof ik) met rode pesto en wat creme fraiche
Blokker, Marskramer, Xenos, IKEA, HEMA?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:51 schreef SiTu het volgende:voor Daph!
En ik vraag het hier gewoon ook even: waar kan ik een leuke theepot/theeservies krijgen?Ik heb een paar vrolijk gekleurde, effen kopjes, dus het zou leuk zijn als het daar bij zou passen. Ik vind tot nu toe alleen Oilily leuk, maar daar zijn mijn kopjes wat te grof voor. Jaja, waar een mens zich druk om kan maken
![]()
Ik speel theme hospital
Mijn all time favourite voor als ik alleen eet: vispakketje. Ontdooi plakje koolvis (hoeft niet gaar te worden in de magnetron...), pak een stuk aluminium folie, gooi er een berg groenten op (roerbakgroenten kan, je kunt ook zelf een aantal groenten snijden natuurlijk). Paar olijfjes er doorheen, scheutje balsamico-azijn erdoor. Vis er bovenop en daar een eetlepel pesto op. Dichtvouwen, kwartier tot 20 minuten in de oven, klaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Hmquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blokker, Marskramer, Xenos, IKEA, HEMA?
Ik ga er even over nadenken! Ik weet niet hoeveel animo er is? En of 'men' het dan in de vorm van een etentje wil, of meer met z'n allen koken?quote:
Ja, zoiets is mijn knaller ook! (ik ben alleen tegen roerbakgroentequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mijn all time favourite voor als ik alleen eet: vispakketje. Ontdooi plakje koolvis (hoeft niet gaar te worden in de magnetron...), pak een stuk aluminium folie, gooi er een berg groenten op (roerbakgroenten kan, je kunt ook zelf een aantal groenten snijden natuurlijk). Paar olijfjes er doorheen, scheutje balsamico-azijn erdoor. Vis er bovenop en daar een eetlepel pesto op. Dichtvouwen, kwartier tot 20 minuten in de oven, klaar
Ik vind het flauw als jij alles moet doen en bovendien denk ik dat heel veel mensen hier graag iets van jou willen leren (waaronder ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken! Ik weet niet hoeveel animo er is? En of 'men' het dan in de vorm van een etentje wil, of meer met z'n allen koken?
Dan neem ik ijs mee!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook doen dat iedereen een gerecht meeneemt
Lekker! Rauwe wortel? Ik vind gekookte maar niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
ik eet vanavond wortels, ovenfrietjes en tartaartjes (2) met gebakken uien NOMNOM
ik had vandaag bijna niks gegetengeen trek en misselijk enzo...maar nu heb ik wel trek
En als CF kookt niet, bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, samen koken klinkt echt heel leuk. Dan wil ik ook wel!
Lekker met je signature dish in de treinquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Je kan ook doen dat iedereen een gerecht meeneemt
Nou, eigenlijk...quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik kom dan niet. Maar dat vindt vast niemand erg
Ik zie het al voor me, met als inbreng eierkoeken en ontbijtkoekquote:
Jawel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker met je signature dish in de treinIk woon natuurlijk voor de meesten een beetje uit de richting.
Maar als we echt gaan koken, hmm, dat kan met een man of 6, misschien 8? Een marokkaans hapjesbuffet ofzo?
Jammer! Ik wil jou best eens in het echt zien! Als ik plechtig beloof dat ik max 500 kcal in het diner stop? En verplicht een glas wijn erbij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En![]()
![]()
voor Daph! De aanhouder wint!
Envoor de tuin van kwak!
euhm hij is magisch omgetoverd in 2 paprikas. die moesten op want begonnen te rimpelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Rauwe wortel? Ik vind gekookte maar niks
Hoef jij als enige niet te koken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, met als inbreng eierkoeken en ontbijtkoek![]()
.
En er zou ook nog een High Tea-meet komen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe staat het trouwens met de spinningmeet?
Soylent ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissBliss weet dat wel, die heeft me al wel vaker in het echie gezien.
Geen idee. Heb de hele dag de gordijnen al dichtquote:Is het bij jullie ook zulk pleurisweer trouwens?
Lekker veel wijn na een licht diner. Dat wordt een dolle meetquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissBliss weet dat wel, die heeft me al wel vaker in het echie gezien. En CF ik heb geen, I repeat geen problemen met wijn
.
Is het bij jullie ook zulk pleurisweer trouwens?
Dat is best wel lang iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook best komen/meedoen, maar nog een keer 12 uur in de trein gaat me een beetje te ver..
Heen 5,5 uur, terug naar Breda om te overnachten 2,5 uur, terug naar Groningen 3,5 uur. Ok, 11,5 dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is best wel lang idd. 6 uur heen en 6 uur terug dus? Maar je bent toch niet teruggegaan naar Groningen 's avonds?
WTF! Waar woont CF dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook best komen/meedoen, maar nog een keer 12 uur in de trein gaat me een beetje te ver..
Haha, ik kom wel een keer naar Groningen en dan mag jij voor mij koken. Hoe is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor mij was het de reis nog waard omdat ik geweldig gegeten heb, maar ik kan niet beloven dat dat andersom ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik kom wel een keer naar Groningen en dan mag jij voor mij koken. Hoe is dat?
Ik stuur je vantevoren een wishlistquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij was het de reis nog waard omdat ik geweldig gegeten heb, maar ik kan niet beloven dat dat andersom ook zo zal zijn..
Sowieso kunnen mensen ook wel blijven slapen. Moeten we een zaterdag afspreken ofzo. Maak ik muffins als ontbijt, beloofd. En dan gaan we daarna hardlopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crisisquote:
1xquote:
Not vanuit Gouda it's notquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Wat nou? België is 20 minuten rijden hoor zeikerds
Thank goddddd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je iets bekokstoven?
Dan mag je ook komen
Ja jullie moeten niet allebei zwartwitte kleding aan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank goddddd.
Ik moet wel komen, om de verwarring voor jou wat groter te maken en zulks
* DevilsAndDust gaat stiekem kookcursus volgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stuur je vantevoren een wishlistIk wil die chocoladesouffleetjes best eens proberen
En die pilaf van je, en en en...
Zeker de komende tijd ga ik echt geen vrij krijgen op zaterdag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso kunnen mensen ook wel blijven slapen. Moeten we een zaterdag afspreken ofzo. Maak ik muffins als ontbijt, beloofd. En dan gaan we daarna hardlopen
Ik! Ik! Ik! Eindelijk een meet in de buurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
er is een dames-sushi-maak-meet bij mij thuis in de planning, voor ergens september waarschijnlijk?als er hier mensen van sushi houden zijn die uiteraard ook welkom
![]()
![]()
Arme René![]()
Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoninginquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust gaat stiekem kookcursus volgen.
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte bakselsquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoningin
Ik ben naar Praag geweestquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jullie moeten niet allebei zwartwitte kleding aan doen![]()
Wie is nou die met het mooie blonde haar en de vriend/echtgenoot met het rode haar die naar Praag zijn geweest?
DaD is echt waaaaaay te bescheidenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoningin
Met een omweg ja, 5 minuutjes vanuit hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Wat nou? België is 20 minuten rijden hoor zeikerds
Waar woont jouw huis dan?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef Erik het volgende:
[..]
Met een omweg ja, 5 minuutjes vanuit hier
Meehhh, de natte droom van menig manquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte baksels
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Erik het volgende:
[..]
Vlakbij het jouwe, maar dan zuidelijker.
de pausquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik volg er echt geen kut meer vanwie is er naar Zuid Afrika geweest en wie woont er nou in België? Kinders
Me, me, all mequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik volg er echt geen kut meer vanwie is er naar Zuid Afrika geweest en wie woont er nou in België? Kinders
jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissBliss weet dat wel, die heeft me al wel vaker in het echie gezien. En CF ik heb geen, I repeat geen problemen met wijn
.
Is het bij jullie ook zulk pleurisweer trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Da's CF.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Okee!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me, me, all meNou ja, behalve de kinders, die heb ik niet
Geen idee. Fietsmeisje moest er nog even over nadenken of ze het wel durfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe staat het trouwens met de spinningmeet?
Ik kijk wel uit, dat wordt m'n dood tussen al die kakelende vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meehhh, de natte droom van menig man
Erik, betekent dat dat jij ook op de meet komt, dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och het enige belangrijke is het feit dat vmw een nieuwe oven krijgt morgen en dat haar vriend 'm gaat bevuilen voor dat zij 'm in shiny staat in haar keuken kan zien blinken.
Zo ben je ook weer op de hoogte!
Nou tsssssquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dat wordt m'n dood tussen al die kakelende vrouwen
Ik ben wel vrij recent in Praag geweest, maar ik ben niet blond, nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee!
Dus jij bent niet de blondine die naar Praag is geweest!
Mijn tieten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
Recht naar onderen moet je kijken
doe niet zo debielquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mocht CF het serieus menen en ik zou ook welkom zijn, dan heb ik nog 3 plekken over in de auto voor mensen die mee zouden willen rijden.
ik ben nog steeds voor! Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Fietsmeisje moest er nog even over nadenken of ze het wel durfde.
Nee, meen het! Ben nou ook weer niet zo dik dat ik 2 plekken inneem in de autoquote:
Ook al niet, volgens mij heb ik jouw woonplaats verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
of Stramproy!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, meen het! Ben nou ook weer niet zo dik dat ik 2 plekken inneem in de auto
Dat zag je gisteren voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte baksels
Mij lijkt het gezellig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mocht CF het serieus menen en ik zou ook welkom zijn, dan heb ik nog 3 plekken over in de auto voor mensen die mee zouden willen rijden.
Ja denk hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef Erik het volgende:
[..]
Ook al niet, volgens mij heb ik jouw woonplaats verkeerd in mijn hoofd zitten
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren voor je?. Pardon?
.
Van mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap het echt niet meer. Van wie waren die foto's in Praag nou?! Die op het andere forum stonden.
Eindhoven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja denk hetwat denk je dat mijn woonplaats is?
Niet om de discussie weer op te halen! Maar onderzoek dat hierbij aansluit: http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/7838668.stmquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef Blurred86 het volgende:
Het is trouwens ook zeer waarschijnlijk dat je lichaam een 'setpoint' heeft bij een bepaald gewicht (of specifieker: bij een bepaalde hoeveelheid vetweefsel) en het is érg moeilijk om die te veranderen.
1.73. En ik heb een veel boller gezicht (en lijf, trouwensquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Je gaat het wel onthouden als je ons ziet, denk ik Muis. Ik ben blond, CF brunette. En volgensmij ben ik ook veel kleiner. Hoe lang ben jij CF?
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga deze posts opslaan denk ik zodat ik het terug kan lezen mocht ik t weer vergeten zijn
Het zijn onze grote ogenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahahaNooit geweten dat CF en ik zo op elkaar leken
![]()
Heb je dat met meer mensen hier, of alleen met ons?
Ik ben 1.63, haha.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
1.73. En ik heb een veel boller gezicht (en lijf, trouwens).
Je bedoelt onze usericons?quote:
Ja hoor, dat kan prima! Gember zou ik een beetje op smaak doen. 2 eetlepels verse is best veel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu een shitload aan geraspte worteltjes over.. kan ik daar ook wortelsoep van maken? Of moet ik perse winterwortel hebben?
Wil deze soep gaan maken
oh,en verse gember gebruik ik verder nooit, dus zou ik daar ook poeder voor kunnen gebruiken en hoeveel dan?
ik vond 't ook best gewaagdquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan prima! Gember zou ik een beetje op smaak doen. 2 eetlepels verse is best veel!
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar in België zit je CF? Ongeveer? Antwerpen is goed te doen vanuit Gouda.
Ooooooh!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, het gaat zó hard vandaag dat ik gewoon m'n 30.000e post heb gemist.
Primaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Als er een meet komt, en ik mag komen en jij komt ook XM, dan reserveer ik hierbij een plek in de auto
Blo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom uiteraard met de motor
wat is een MoBlo zonder motor
Oeh dan kom ik deze vakantie in de buurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpen
Oh, kom je even langs, dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dan kom ik deze vakantie in de buurt. Antwerpen namelijk
Meeten? Wel jammer dat je niet meer naar Amsterdam hoeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb jullie beiden nog nooit in het echt gezien (niemand hier trouwens) maar ik haal jullie gewoon altijd door elkaar
Ik ben met mn vriendje (bijna 3 jaar bij elkaar en zulks. Vrijdag alquote:
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom uiteraard met de motor
wat is een MoBlo zonder motor
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je echt op vakantie ging. Kamperen met schoonouders enzo. Maar tijdens een romantisch weekendje is dat vast niet zo'n denderend plan
Antwerpen ken ik niet zo goed, ik ben vaker te vinden in Brussel. Is er geen Antwerpen-topic in TRV?
Ik weet wel leuke winkels en restaurants in Antwerpen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
Ja! Deal! Want nu heb ik geen vriendje meer met een motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
maar je mag ook achterop hoor
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukken), daar is ie het type niet voor, maar wel beetje kort dag.
Maar uhm restaurants, heb je ook tips als je een beetje met een budget zit? (zeg 20 euro pp, geen alcohol, wel een glas cola oid). En wat voor winkels?
Hihi ok. We willen sowieso naar het aquarium (zag er mooi uit op de foto's) en ik wil eigenlijk de riolen in (maar dat ziet mn vriend weer wat minder zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!), boeken, kookspullen?
Wat betreft restaurantjes: met dat budget zou je, als je dat leuk vindt, prima biij een Vlaams restaurant kunnen eten. Ik vind de Vlaamse keuken vaak erg lekker! Veel van die uber-kneuterige tentjes met een dikke dame met een schort achter het fornuis
Ik ben eind augustus weer in het landquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
die rondleiding op die historische locatie zal dan overigens augustus worden, want wij zijn heel juli weg
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
Wordt m'n vriend ook weer chagrijnig omdat ik een bakgelegenheid (en hij een eetgelegenheid) heb gemist.
Zelf maken? 50 gr boter, 50 gr lichtbruine basterdsuiker, 2 el vloeibare honing, 2 el slagroom. Alles behalve de room in een pannetje al roerend aan de kook brengen tot de suiker is gesmolten, vuur laag, 2 à 3 min inkoken, room toevoegen en weer even laten borrelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
in de muffinsferen: weet iemand waar ik butterscotch vandaan kan toveren?
klinkt te doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelf maken? 50 gr boter, 50 gr lichtbruine basterdsuiker, 2 el vloeibare honing, 2 el slagroom. Alles behalve de room in een pannetje al roerend aan de kook brengen tot de suiker is gesmolten, vuur laag, 2 à 3 min inkoken, room toevoegen en weer even laten borrelen.
Awwwquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
Hoi. Godverdomme een lammetje dood, vandaag. Zichzelf verstikt
.
Bah. Wat zielig. Hoe krijgt zo'n diertje dát voor elkaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
.
Tsja. Een nylon schapennethek (met stroom erop). Maar de domoor heeft toch z'n kop erdoor gestoken en zichzelf zo keihard klemgetrokken dat mijn lief 'm wel kon losknippen toen íe nog leefde, maar niet meer kon redden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bah. Wat zielig. Hoe krijgt zo'n diertje dát voor elkaar?
Arm beessiequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
.
Kloptquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er zijn maar weinig mensen die hun eetgedrag louter kunnen laten sturen door hun eetbehoeften. Ofwel omdat ze dan te weinig eten (PF en jij, bijvoorbeeld) of omdat ze dan teveel eten (Ek-Mei? en ondergetekende, bijvoorbeeld).
Kwestie van plannen en je eraan houden. Gewoon omdat dat verstandig is
Aanmelden voor kadaverdestructie (verplicht), en dan haalt de Rendac het kadaver op. Morgen dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Arm beessie. Wat doen jullie eigenlijk met schapen die dood gaan voordat jullie ze zelf slachten?
Eigen baksel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Ahw Sigmewat zielig!
Wil je straks een blueberrymuffin?
Tip van flip: www.albert.nl !quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar we zijn tussendoor ook nooit thuis dus dan kan het ook niet anders.Het is best makkelijk lijnen als je overdag niks tot je beschikking hebt behalve wat je van tevoren plant.
Hm, mijn weekmenu van volgende week zal uitgezocht moeten worden op gewicht, want vriendje's auto heeft het begeven en die staat tot volgende week bij de garage dus nu moeten we alles op de fiets halen, zijn we niet meer gewend. Wat een verwend nest ben ik ook...
He wat naar!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef sigme het volgende:
.
De boterham met kaas is in de oven geweest onder de grill, ik weet alleen niet of dat dan een naam heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
PF, je lijstje klinkt best lekker! Behalve de boterham mét kaas, maar zonder boter. Voor de rest: ruilen met mijn lijstje?
Ok, dan ga ik in de tussentijd mezelf even bakken & braden onder de hoogtezon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep! Over 20 minuten zijn ze klaar, ik zal wel een foto maken.
Ik hoop maar dat ze goed rijzen
Oja, dat had ook nog gekund! Hoewel ik volgens mij nog net niet zo verwend ben dat we zonder kunstgrepen aan het minimumbedrag komen... Maar het hoeft al niet meer, we hebben net alweer een week boodschappen gedaan omdat vriendje tot morgen nog een leenauto heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Tip van flip: www.albert.nl !
Doe ik ook altijd!
Ik ga denk ik over enkele tijd weer op albert.nl bestellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat had ook nog gekund! Hoewel ik volgens mij nog net niet zo verwend ben dat we zonder kunstgrepen aan het minimumbedrag komen... Maar het hoeft al niet meer, we hebben net alweer een week boodschappen gedaan omdat vriendje tot morgen nog een leenauto heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
En leuke kleren Phaidra! En het staat ook goed! Leuk een vriendje die kleding voor je koopt - en dat het nog leuk is ook!
Ik heb toevallig vandaag ook een hotpants gekocht
Mijn muffins rijzen ook nooit zo mooi. Hoe lang heb jij gemixt? In mijn recept staat dat je het beslag 20 minuten moet mixen maar zo lang doe ik het nooit, misschien komt het daardoor?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Als ik zo doorga ben ik niet meer slank. Maar stimmt; stabiel tussen de 59.5 en 59.9.
Het eindresultaat houdt overigens het midden tussen cupcakes en muffins. Stom. Maar ze zullen vast nog steeds lekker zijn
En een blouse en een jas. Voor 44 euro samen. Woohoo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thanks!
En nu willen we natuurlijk ook een foto van jou!
Ik heb het vluchtig omgeschept, zodat het nog lobbig was. 20 minuten is veel te langquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn muffins rijzen ook nooit zo mooi. Hoe lang heb jij gemixt? In mijn recept staat dat je het beslag 20 minuten moet mixen maar zo lang doe ik het nooit, misschien komt het daardoor?
Misbaksels?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Als ik zo doorga ben ik niet meer slank. Maar stimmt; stabiel tussen de 59.5 en 59.9.
Het eindresultaat houdt overigens het midden tussen cupcakes en muffins. Stom. Maar ze zullen vast nog steeds lekker zijn
Op lab maakt natriumbicarbonaat altijd heel veel belletjes als er water bij zit! (ontstaat CO2 dacht ik? CF?)quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Dat schijnt zo te zijn, ik moet het ook nog uitproberen. Met zelfrijzend bakmeel en/of bakpoeder lukt het me niet om ze mooi omhoog te krijgen. Behalve als er chocola in zit!
ik ga 't vrijdag ook even bij de toko halenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Phaidra het volgende:
Als ik iets met zelfrijzend bakmeel maak, rijst het ook nooit! Met bakpoeder gaat het vaak wel beter, maar echt perfect heb ik het nog nooit gehad. Daarom ben ik nu een beetje huiverig om dingen te maken die moeten rijzen, ik kies dan liever dingen die dat niet hoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |