Is 't nou al klaar? Foto!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Hongerrrrrrrr.
En het ruikt lekker in de keuken. Af en toe gluur ik even door het raampje.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik jou niet. Je mag niet meer op mijn minimeet komen
Nog 's even bedenken of we daar serieus plannen voor kunnen maken, trouwens!
Kut.quote:
Als het halve topic komt is het natuurlijk geen minimeet meerquote:
je had er ook wat creatiefs mee kunnen doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kut.
Ik steek net het laatste stukje in m'n mond. Maar het is ook niet echt fotowaardig hoor. Gewoon een rechthoekig blok met een bruine korst.
Pffquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het halve topic komt is het natuurlijk geen minimeet meer.
Maar ik wil ookCF had mij al eens uitgenodigd toen ze nog in Den Haag woonde, maar toen durfde ik niet ofzo
Omg, denk je dat het geld op m'n rug groeit ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had er ook wat creatiefs mee kunnen doen
http://www.sandstorms-koo(...)uit%20de%20oven.html
Misschien die pastameuk van MoBlo in het Foodgawkerstopic?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Iemand een idee?Ik moet zo even eten gaan halen, maar ik heb alleen maar trek in pizza
biefstukje, peultjes, worteltjes en champignonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
Iemand een idee?Ik moet zo even eten gaan halen, maar ik heb alleen maar trek in pizza
Ik eet alleen, da's me teveel moeitequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
biefstukje, peultjes, worteltjes en champignonnen
groentes roerbakken met wat ketjap, honing en sambal, biefstuk grillen
en serveren met noodles of rijst en genieten maar
dat ga ik iig doen
Mja, ik heb gister al biefstuk gehad. Zo'n vacuumverpakte van de AHquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
moeite? Ben zo in een kwartier klaar denk ik
pasta met een saus van:
uitje, champignon, courgette, spinazie en tonijn (en nog wat meer groente geloof ik) met rode pesto en wat creme fraiche
Blokker, Marskramer, Xenos, IKEA, HEMA?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:51 schreef SiTu het volgende:voor Daph!
En ik vraag het hier gewoon ook even: waar kan ik een leuke theepot/theeservies krijgen?Ik heb een paar vrolijk gekleurde, effen kopjes, dus het zou leuk zijn als het daar bij zou passen. Ik vind tot nu toe alleen Oilily leuk, maar daar zijn mijn kopjes wat te grof voor. Jaja, waar een mens zich druk om kan maken
![]()
Ik speel theme hospital
Mijn all time favourite voor als ik alleen eet: vispakketje. Ontdooi plakje koolvis (hoeft niet gaar te worden in de magnetron...), pak een stuk aluminium folie, gooi er een berg groenten op (roerbakgroenten kan, je kunt ook zelf een aantal groenten snijden natuurlijk). Paar olijfjes er doorheen, scheutje balsamico-azijn erdoor. Vis er bovenop en daar een eetlepel pesto op. Dichtvouwen, kwartier tot 20 minuten in de oven, klaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Goodbye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |