Ik ben met mn vriendje (bijna 3 jaar bij elkaar en zulks. Vrijdag alquote:
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom uiteraard met de motor
wat is een MoBlo zonder motor
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je echt op vakantie ging. Kamperen met schoonouders enzo. Maar tijdens een romantisch weekendje is dat vast niet zo'n denderend plan
Antwerpen ken ik niet zo goed, ik ben vaker te vinden in Brussel. Is er geen Antwerpen-topic in TRV?
Ik weet wel leuke winkels en restaurants in Antwerpen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
Ja! Deal! Want nu heb ik geen vriendje meer met een motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
maar je mag ook achterop hoor
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukken), daar is ie het type niet voor, maar wel beetje kort dag.
Maar uhm restaurants, heb je ook tips als je een beetje met een budget zit? (zeg 20 euro pp, geen alcohol, wel een glas cola oid). En wat voor winkels?
Hihi ok. We willen sowieso naar het aquarium (zag er mooi uit op de foto's) en ik wil eigenlijk de riolen in (maar dat ziet mn vriend weer wat minder zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!), boeken, kookspullen?
Wat betreft restaurantjes: met dat budget zou je, als je dat leuk vindt, prima biij een Vlaams restaurant kunnen eten. Ik vind de Vlaamse keuken vaak erg lekker! Veel van die uber-kneuterige tentjes met een dikke dame met een schort achter het fornuis
Ik ben eind augustus weer in het landquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
die rondleiding op die historische locatie zal dan overigens augustus worden, want wij zijn heel juli weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |