1.73. En ik heb een veel boller gezicht (en lijf, trouwensquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:
Je gaat het wel onthouden als je ons ziet, denk ik Muis. Ik ben blond, CF brunette. En volgensmij ben ik ook veel kleiner. Hoe lang ben jij CF?
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga deze posts opslaan denk ik zodat ik het terug kan lezen mocht ik t weer vergeten zijn
Het zijn onze grote ogenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahahaNooit geweten dat CF en ik zo op elkaar leken
![]()
Heb je dat met meer mensen hier, of alleen met ons?
Ik ben 1.63, haha.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
1.73. En ik heb een veel boller gezicht (en lijf, trouwens).
Je bedoelt onze usericons?quote:
Ja hoor, dat kan prima! Gember zou ik een beetje op smaak doen. 2 eetlepels verse is best veel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nu een shitload aan geraspte worteltjes over.. kan ik daar ook wortelsoep van maken? Of moet ik perse winterwortel hebben?
Wil deze soep gaan maken
oh,en verse gember gebruik ik verder nooit, dus zou ik daar ook poeder voor kunnen gebruiken en hoeveel dan?
ik vond 't ook best gewaagdquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan prima! Gember zou ik een beetje op smaak doen. 2 eetlepels verse is best veel!
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En waar in België zit je CF? Ongeveer? Antwerpen is goed te doen vanuit Gouda.
Ooooooh!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, het gaat zó hard vandaag dat ik gewoon m'n 30.000e post heb gemist.
Primaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Als er een meet komt, en ik mag komen en jij komt ook XM, dan reserveer ik hierbij een plek in de auto
Blo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom uiteraard met de motor
wat is een MoBlo zonder motor
Oeh dan kom ik deze vakantie in de buurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongeveer een halfuurtje ten zuiden van Antwerpen
Oh, kom je even langs, dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dan kom ik deze vakantie in de buurt. Antwerpen namelijk
Meeten? Wel jammer dat je niet meer naar Amsterdam hoeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb jullie beiden nog nooit in het echt gezien (niemand hier trouwens) maar ik haal jullie gewoon altijd door elkaar
Ik ben met mn vriendje (bijna 3 jaar bij elkaar en zulks. Vrijdag alquote:
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom uiteraard met de motor
wat is een MoBlo zonder motor
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je echt op vakantie ging. Kamperen met schoonouders enzo. Maar tijdens een romantisch weekendje is dat vast niet zo'n denderend plan
Antwerpen ken ik niet zo goed, ik ben vaker te vinden in Brussel. Is er geen Antwerpen-topic in TRV?
Ik weet wel leuke winkels en restaurants in Antwerpen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mocht ik welkom zijn, word ik zeker geacht om op de fiets te komen
Ja! Deal! Want nu heb ik geen vriendje meer met een motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
maar je mag ook achterop hoor
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Romantisch zal het vast niet worden (vertel me asjeblieft dat ze daar géén speeltuinen hebben, anders moet ik hem daar weer uit gaan plukken), daar is ie het type niet voor, maar wel beetje kort dag.
Maar uhm restaurants, heb je ook tips als je een beetje met een budget zit? (zeg 20 euro pp, geen alcohol, wel een glas cola oid). En wat voor winkels?
Hihi ok. We willen sowieso naar het aquarium (zag er mooi uit op de foto's) en ik wil eigenlijk de riolen in (maar dat ziet mn vriend weer wat minder zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schoenen, tassen, houten speelgoed (Sowieso heeft Vlaanderen waanzinnig leuke speelgoedwinkels!), boeken, kookspullen?
Wat betreft restaurantjes: met dat budget zou je, als je dat leuk vindt, prima biij een Vlaams restaurant kunnen eten. Ik vind de Vlaamse keuken vaak erg lekker! Veel van die uber-kneuterige tentjes met een dikke dame met een schort achter het fornuis
Ik ben eind augustus weer in het landquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
die rondleiding op die historische locatie zal dan overigens augustus worden, want wij zijn heel juli weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |