Mijn tieten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
Recht naar onderen moet je kijken
doe niet zo debielquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mocht CF het serieus menen en ik zou ook welkom zijn, dan heb ik nog 3 plekken over in de auto voor mensen die mee zouden willen rijden.
ik ben nog steeds voor! Lijkt me geweldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Fietsmeisje moest er nog even over nadenken of ze het wel durfde.
Nee, meen het! Ben nou ook weer niet zo dik dat ik 2 plekken inneem in de autoquote:
Ook al niet, volgens mij heb ik jouw woonplaats verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
of Stramproy!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, meen het! Ben nou ook weer niet zo dik dat ik 2 plekken inneem in de auto
Dat zag je gisteren voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte baksels
Mij lijkt het gezellig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mocht CF het serieus menen en ik zou ook welkom zijn, dan heb ik nog 3 plekken over in de auto voor mensen die mee zouden willen rijden.
Ja denk hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef Erik het volgende:
[..]
Ook al niet, volgens mij heb ik jouw woonplaats verkeerd in mijn hoofd zitten
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren voor je?. Pardon?
.
Van mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap het echt niet meer. Van wie waren die foto's in Praag nou?! Die op het andere forum stonden.
Eindhoven?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja denk hetwat denk je dat mijn woonplaats is?
Niet om de discussie weer op te halen! Maar onderzoek dat hierbij aansluit: http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/7838668.stmquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef Blurred86 het volgende:
Het is trouwens ook zeer waarschijnlijk dat je lichaam een 'setpoint' heeft bij een bepaald gewicht (of specifieker: bij een bepaalde hoeveelheid vetweefsel) en het is érg moeilijk om die te veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |