Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoninginquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust gaat stiekem kookcursus volgen.
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte bakselsquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoningin
Ik ben naar Praag geweestquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja jullie moeten niet allebei zwartwitte kleding aan doen![]()
Wie is nou die met het mooie blonde haar en de vriend/echtgenoot met het rode haar die naar Praag zijn geweest?
DaD is echt waaaaaay te bescheidenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu, ik heb wat posts gezien van jou in CUL. Volgensmij is dat totaaaaal niet nodig. Volgensmij ben jij echt een toetjeskoningin
Met een omweg ja, 5 minuutjes vanuit hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Wat nou? België is 20 minuten rijden hoor zeikerds
Waar woont jouw huis dan?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:44 schreef Erik het volgende:
[..]
Met een omweg ja, 5 minuutjes vanuit hier
Meehhh, de natte droom van menig manquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren voor me hoe DaD heel zwoel op de bank lag in haar nieuwe diepe decolleté-jurkje omringd met de mooiste door haarzelf gemaakte baksels
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Erik het volgende:
[..]
Vlakbij het jouwe, maar dan zuidelijker.
de pausquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik volg er echt geen kut meer vanwie is er naar Zuid Afrika geweest en wie woont er nou in België? Kinders
Me, me, all mequote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Ik volg er echt geen kut meer vanwie is er naar Zuid Afrika geweest en wie woont er nou in België? Kinders
jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissBliss weet dat wel, die heeft me al wel vaker in het echie gezien. En CF ik heb geen, I repeat geen problemen met wijn
.
Is het bij jullie ook zulk pleurisweer trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Da's CF.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
Okee!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Me, me, all meNou ja, behalve de kinders, die heb ik niet
Geen idee. Fietsmeisje moest er nog even over nadenken of ze het wel durfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe staat het trouwens met de spinningmeet?
Ik kijk wel uit, dat wordt m'n dood tussen al die kakelende vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meehhh, de natte droom van menig man
Erik, betekent dat dat jij ook op de meet komt, dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och het enige belangrijke is het feit dat vmw een nieuwe oven krijgt morgen en dat haar vriend 'm gaat bevuilen voor dat zij 'm in shiny staat in haar keuken kan zien blinken.
Zo ben je ook weer op de hoogte!
Nou tsssssquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dat wordt m'n dood tussen al die kakelende vrouwen
Ik ben wel vrij recent in Praag geweest, maar ik ben niet blond, nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee!
Dus jij bent niet de blondine die naar Praag is geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |