Lekker veel wijn na een licht diner. Dat wordt een dolle meetquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissBliss weet dat wel, die heeft me al wel vaker in het echie gezien. En CF ik heb geen, I repeat geen problemen met wijn
.
Is het bij jullie ook zulk pleurisweer trouwens?
Dat is best wel lang iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook best komen/meedoen, maar nog een keer 12 uur in de trein gaat me een beetje te ver..
Heen 5,5 uur, terug naar Breda om te overnachten 2,5 uur, terug naar Groningen 3,5 uur. Ok, 11,5 dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is best wel lang idd. 6 uur heen en 6 uur terug dus? Maar je bent toch niet teruggegaan naar Groningen 's avonds?
WTF! Waar woont CF dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook best komen/meedoen, maar nog een keer 12 uur in de trein gaat me een beetje te ver..
Haha, ik kom wel een keer naar Groningen en dan mag jij voor mij koken. Hoe is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor mij was het de reis nog waard omdat ik geweldig gegeten heb, maar ik kan niet beloven dat dat andersom ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik kom wel een keer naar Groningen en dan mag jij voor mij koken. Hoe is dat?
Ik stuur je vantevoren een wishlistquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor mij was het de reis nog waard omdat ik geweldig gegeten heb, maar ik kan niet beloven dat dat andersom ook zo zal zijn..
Sowieso kunnen mensen ook wel blijven slapen. Moeten we een zaterdag afspreken ofzo. Maak ik muffins als ontbijt, beloofd. En dan gaan we daarna hardlopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crisisquote:
1xquote:
Not vanuit Gouda it's notquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef Muis006 het volgende:
Wat nou? België is 20 minuten rijden hoor zeikerds
Thank goddddd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je iets bekokstoven?
Dan mag je ook komen
Ja jullie moeten niet allebei zwartwitte kleding aan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank goddddd.
Ik moet wel komen, om de verwarring voor jou wat groter te maken en zulks
* DevilsAndDust gaat stiekem kookcursus volgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stuur je vantevoren een wishlistIk wil die chocoladesouffleetjes best eens proberen
En die pilaf van je, en en en...
Zeker de komende tijd ga ik echt geen vrij krijgen op zaterdag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso kunnen mensen ook wel blijven slapen. Moeten we een zaterdag afspreken ofzo. Maak ik muffins als ontbijt, beloofd. En dan gaan we daarna hardlopen
Ik! Ik! Ik! Eindelijk een meet in de buurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
er is een dames-sushi-maak-meet bij mij thuis in de planning, voor ergens september waarschijnlijk?als er hier mensen van sushi houden zijn die uiteraard ook welkom
![]()
![]()
Arme René![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |