Je kon hem ook gewoon bewerken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Rosbief het volgende:
Lees mijn zin nu nog eens en merk op dat ik 2 werkwoorden achter elkaar plaats, zou het niet beter zijn geweest als ik hier een komma zou plaatsen hoor ik u denken.... En ja, het ís beter om deze komma te plaatsen hier.
Jij kent Mart Smeets zeker niet zo goed he? Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Jij kent Mart Smeets gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kon hem ook gewoon bewerken..
Dit heeft meer toegevoegde waarde, anderen zouden kunnen leren van mijn fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kon hem ook gewoon bewerken..
Wat heeft dat met Rosbief te maken? Jullie hoeven niet allemaal Smeets na te doen hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Jij kent Mart Smeets zeker niet zo goed he? Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Jij kent Mart Smeets gewoon niet zo goed.
Zo te zien idd wel, maar ach, het is een mooi formaat (het plaatje dan) en het staat toch ook wel symbool voor dit programmaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Is het plaatje trouwens niet van de Olympische Spelen in Athene?.
grazie sei gentile pero' rifletti e vedi che ho ragione buonanotte besosquote:
Dan mis je het 2 dagen lijkt me (de laatste 2 dagen van de Tour).quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komt dat op tv? want ik ga van 25 juli tot 1 augustus op vakantie. Avond-Etappe wil ik wel zien
De Tour begint een dag nadat ik terug ben van vakantie, dus ik zit dan al middenin de zomerquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Rosbief het volgende:
Als de avondetappe komt begint de zomer pas echt!
25 juli - 26 juli ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan mis je het 2 dagen lijkt me (de laatste 2 dagen van de Tour).
De laatste zondag is meestal een samenvatting en geen liveshow.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Antaresje het volgende:
De Tour is van 4 juli t/m 26 juli. Die uitzendingen dus ook (alhoewel ik niet zeker weet of ze eerste dagen ook al gaan uitzenden).
Jammer dat je vakantie er al op zit als de zomer pas begint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De Tour begint een dag nadat ik terug ben van vakantie, dus ik zit dan al middenin de zomer
Ik van 19 tot einde tour niet zienquote:
Dat gevoel heb ik ook altijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Rosbief het volgende:
Dat van die schaatsers was wel een misser ja. Al hebben ze ook regelmatig mensen zonder wielerachtergrond gehad die wel echte liefhebbers bleken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef zlakto het volgende:
Hoop dat ze veel mensen met een wielerachtergrond hebben dit jaar. Vorig jaar had je die 2 schaatssters, die vertelden dat iemand hen had verteld dat ene Evans ook best goed was. Laatste jaren kijk ik steeds meer tour 2009(op de belgische tv) dan de Avondetappe
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:05 schreef wimderon het volgende:
Mart![]()
Hier is ie nog steeds een meester in![]()
En dan live zo'n samenvatting van de dag van commentaar voorzien
quote:
Cheque van Geld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]stukken beter als dat ek voetbal programma met Sjekspeknek
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Rosbief het volgende:
Lees mijn zin nu nog eens en merk op dat ik 2 werkwoorden achter elkaar plaats, zou het niet beter zijn geweest als ik hier een komma zou plaatsen hoor ik u denken.... En ja, het ís beter om deze komma te plaatsen hier.
Ja, dat vind ik ook altijd zo knap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:05 schreef wimderon het volgende:
Mart![]()
Precies Jeanquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef Breach het volgende:
Geweldig programma natuurlijk. Wel jammer dat Jean er niet meer bij is..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:05 schreef wimderon het volgende:
Mart![]()
Fietsenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef Evertjan het volgende:
Hopelijk komt Daniël Lohues weer langs
Liever niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Falco het volgende:
Hopelijk wèl met Philip Freriks!
Paar dagen voor de tour denk ik?quote:
hoi Maril, ken je me nogquote:Op maandag 15 juni 2009 06:20 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
PS het word wel op de site van studio sport herhaald ( Misschien niet voor buiten Nederland) maar let op! ook de NOS heeft een aparte Tour de France site met live wielrennen en dus de avondetappe
En vermoedelijk staat hij dan op de site nadat het in de middag is herhaald een soort studio voetbal.
BAH zo meteen voor het eerst na 8 weken full time werken, heb geen zin![]()
Klote als je werk doet wat je niet graag doet
Deed jij eerst iets met nachttreinen? althans je avatarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Saeramir het volgende:
haha geeft niet hoor, we hebben vorig jaar ook samen op het Smeets-topic samen geschreven
Dan pas ik. Juist Smeets maakt dat programma tof. En juist dan is zijn ijdelheid leuk, Matthijs van Nieuwkerk is minder geloofwaardig ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Het wordt tijd dat Matthijs van Nieuwkerk het overneemt van Mart Smeets
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Het wordt tijd dat Matthijs van Nieuwkerk het overneemt van Mart Smeets
Leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef thettes het volgende:
Wilfried de Jong komt langs de dag voor de Ventoux las ik op z'n twitter
Ja, dat mist Matthijs een beetje he, ijdelheid. Valt mij ook altijd op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan pas ik. Juist Smeets maakt dat programma tof. En juist dan is zijn ijdelheid leuk, Matthijs van Nieuwkerk is minder geloofwaardig ofzo.
Je snapt m'n post niet. Smeets z'n ijdelheid is leuk omdat het Smeets is, die van Matthijs niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, dat mist Matthijs een beetje he, ijdelheid. Valt mij ook altijd op.
Je snapt mijn post nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je snapt m'n post niet. Smeets z'n ijdelheid is leuk omdat het Smeets is, die van Matthijs niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een mening, ik vind de ijdelheid van Smeets wel storend. Zeker na 100 jaar tourjournaals ben ik op hem uitgekeken. Tijd voor vers bloed. En dan is er maar één goede kandidaat: Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je snapt m'n post niet. Smeets z'n ijdelheid is leuk omdat het Smeets is, die van Matthijs niet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je snapt mijn post nietNou, leg maar uit danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
De NOS luistert daar niet naar hoor. Daar scoort het programma veel te goed voor. Dit is nu net een van de dingen waar ze Mart nog wel goed voor kunnen gebruiken.quote:of bel de NOS eens op!
Waar dan?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is een perfect luchtig programma in de rand van het hele Tour-gebeuren. Als je echt wil ingaan op de koers zelf, dan moet je elders zijn.
Houdoequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:39 schreef IdlersDream het volgende:
De vooringenomenheid van opa Smeets maakt het programma voor mij tot een ondraaglijke zit en kies dus voor alles op wielrengebied onvoorwaardelijk voor Sporza!
NOS
Of Rob Harmeling. Die was briljant vorig jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef Spaulding het volgende:
Als Tankink zelf niet fietst dan moet Bram vaste tafelheer zijn. Of in ieder geval één of twee keer uitnodigen.
Harmeling prima, Lubberding vindt zichzelf te interessant.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Rob Harmeling. Die was briljant vorig jaar.
Een andere keuze is Henk Lubberdink.
Dat ben ik met je eens. Ineens minder slapen omdat ik dan voor de tv zit. Eind van de Tour ben ik net zo gaar als de renners zelf LOL.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het wel meevallen van Henk hoor. Ik ken hem toevallig persoonlijk. Hij komt een beetje raar over door dat accentquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Harmeling prima, Lubberding vindt zichzelf te interessant.
Ik denk dat er veel renners van de tour 89 komen, dus ook Lubberdingquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Rob Harmeling. Die was briljant vorig jaar.
Een andere keuze is Henk Lubberdink.
Kan Mart weer ongegeneerd reclame maken voor zijn eigen boek...quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel renners van de tour 89 komen, dus ook Lubberding
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Kan Mart weer ongegeneerd reclame maken voor zijn eigen boek...
Kijk, en dat maakt dit programma nou net zo kut. Altijd weer dezelfde gasten met dezelfde anekdotes. Makkelijk, voorspelbaar, saai en een hoog ouwelullengehalte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ik schreef dit extra omdat er altijd veel renners komen die rond die tijd koersten, Lubberding Rooks en uiteraard Nederlands laatste geel Erik Breukink plus collega Maarten Ducrot.
Dat zijn altijd standaard gasten. Buiten dat de NOS kan Mart nooit het bedrag betalen wat hij daadwerkelijk verdiend.Mart heeft echt een lage salaris dik onder het Balkenende norm ik vind dat de NOS van Mart profiteert(Hij wil ook veel te graag nog de lieverd), dus mocht dat zo uitkomen ....
Er komen er zat andere jaarlijks, Wilfried de Jong komt bv ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:45 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Kijk, en dat maakt dit programma nou net zo kut. Altijd weer dezelfde gasten met dezelfde anekdotes. Makkelijk, voorspelbaar, saai en een hoog ouwelullengehalte.
Precies, 's avonds lekker de Avondetappe kijken, biertje erbij.. en afsluitend met Dalida.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Ze hebben altijd mooie beelden en Mart is sowieso een heldquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Boogaard komt ook altijd wel (een paar keer)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Er komen er zat andere jaarlijks, Wilfried de Jong komt bv ook.
En wie weet nog meer, ik ken het program nog niet helemaal.
SENK JOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Bergetappes en tijdritten zijn nooit meer zo leuk als met Smeets en Nelissenm die vlakke etappes keek ik toch nooit, gebeurttoch geen ene reet, wordt ook in de Tour vrijwel altijd een massasprint, en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Mr.Grant het volgende:
[..]
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenIk heb nu al weer zin in drie weken lang elke avond een flinke portie Mart
Dit meen je niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijen
Daar zou ik maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht na vanavond dat Sjuul Paradijs ook een keer te gast is.
"U krijgt een proefabonnement op de Telegraaf kado!"
"Senk joe, maar we eten niet zoveel vis."
De tour wacht op niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Bizarre TV was dat, maar ja wat moet je doen op zo'n moment? De uitzending afblazen is geen optie, maar gewoon doorpraten over wat die meneer in die rooie trui morgen gaat doen staat ook zo vreemd als er op de achtergrond iemand op apegapen ligtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Peter Lusse verbaasde me ooit het meeste.
Ik dacht wat moet die chipsreclameknakker nou bij het wielrennen. Dezelfde avond was Joop Zoetemelk te gast. Hij wist precies wanneer Joop op welke dag een etappe had gewonnen.
Lusse : 'Nee Joop toen werd je derde, van Impe werd tweede.'
Hij wist echt alles. Was leuk zo'n liefhebber te zien.
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.
Phillipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.
Weg ermeequote:
Lijkt me dat je dit specifiek aan de NOS moet vragen (Mailen) wie weet geven ze antwoord.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Kan weer niet wachten![]()
Hoewel, hier in FR kan ik de NOS niet via internet ontvangen.
(Schijnt wel via omwegen mogelijk teijn maar dat is me nog niet gelukt)
Ik probeer achter de uitzendplaatsen te komen van de avondetappe. Ze komen hier ook in de buurt langs (Colmar, besancon) dus misschien kan ik wel ff live gaan kijken![]()
Helaas levert google e.a. zoekacties nog niet echt resultaat.
Weet iemand soms waar ik kan vinden waar Mart zijn tafeltje neerzet?
Alvast dank
Live opname bijwonen is überkalt!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Ik probeer achter de uitzendplaatsen te komen van de avondetappe. Ze komen hier ook in de buurt langs (Colmar, besancon) dus misschien kan ik wel ff live gaan kijken![]()
Alvast dank
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dit specifiek aan de NOS moet vragen (Mailen) wie weet geven ze antwoord.
ps heb je niet zo.n schotel dat Je BVN ontvangt?
Nederlandse zenders met presentatoren/-trices die geen Nederlands spreken of bijv. ARD met een Nederlands sprekende presentator/-trice?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
nee helaas is dit nog een tijdelijk adres, op mijn definitieve komt gewoon een Schotel met Nederlandse ontvangst
Alles Canal Plus met een namaak abo-tje via NL en mijn free in FR met meer dan 100 HD kanalen frans en internationaal en dan nog alle duits-talig via whatever.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Nederlandse zenders met presentatoren/-trices die geen Nederlands spreken of bijv. ARD met een Nederlands sprekende presentator/-trice?
quote:Geachte heer
Hierbij deel ik u mee dat er helaas geen overzicht bestaat van de
avondprogrammering. Het spijt me.
Met vriendelijke groet
N.K.
NOS Publieksvoorlichting
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Alvast dank
Ga het in ieder geval proberen, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:20 schreef Saeramir het volgende:
[..]
tegen die tijd zou je justin.tv kunnen proberen. Weet niet hoor, of die het uit zullen zenden, maar je kan het allicht proberen.
En terecht, ze hebben natuurlijk geen zin in al dat carnavalspubliekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef crv het volgende:
Het antwoord van de NOS op de vraag wat de uitzendplaatsen zijn om live erbij te kunnen zijn:![]()
[..]
Inderdaad, niet van die saaie mottenballen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Mr_DG het volgende:
Nu maar hopen op een paar spraakmakende gasten aan tafel.
ik ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
En terecht, ze hebben natuurlijk geen zin in al dat carnavalspubliek
Ja wat dat betreft heeft ie een erg kort lontje en is erg kortzichtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:32 schreef Barca het volgende:
Smeets raakte toen in Limboland knap gefrustreerd van het carnavalspubliek.
quote:Geachte heer
De NOS heeft rond de uitzending geen speciale faciliteiten voor publiek. Wij willen u daarom een bezoek aan ons afraden, temeer omdat er geen mogelijkheid is om de uitzending goed te volgen.
Met vriendelijke groet
JvG
NOS Publieksvoorlichting
hahahaquote:
In het Thialf kan hij zich daar ook zo mateloos aan ergeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:43 schreef Barca het volgende:
Stonden die dronken klootviolen daar te schreeuwen "Martje, Martje, Martje!!" en "Smeets we willen op tv olé olé!" Dáár zou ik als big star ook gek van worden!Koning Mart keek over de ballustrade met een pruillip, schudde eens zijn hoofd om de domheid van dat gepeupel en stapte toen woedend naar binnen. Het diner stond klaar. Kon hij de ergernis wegspoelen met een goede wijn.
Kreeg je toen ook mot met de V-tjes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het Thialf kan hij zich daar ook zo mateloos aan ergeren.
Ik heb dat met een vriend van me wel eens gedaan, gingen we achter Dione staan gek doen in Mart z'n blikveld
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Tommeke het volgende:
Haha, ik kreeg gelukkig geen Gestapo's achter me aan, maar wij stonden ook met het mobieltje in de hand te zwaaien "Mama, ik ben op tv"_
Toen begon een cameraman druk te gebaren dat we op moesten tiefen, hebben we toen ook maar gedaan omdat er inderdaad wel een paar van die kleerkasten in de buurt stonden, maar je zag aan Mart z'n hoofd dat ie 't niet grappig vond.
Dione nog niet in levende lijve ontmoet. Helaas.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
toch wel de dutch mountains van Dione bekeken?
maar wel Riaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Dione nog niet in levende lijve ontmoet. Helaas.
Ik heb haar meerdere keren in het echt gezien en ze is best lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
toch wel de dutch mountains van Dione bekeken?
Ja, en die ziet er voor een vrouw van 40+ erg goed uit!quote:
Beetje jouw lengte?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb haar meerdere keren in het echt gezien en ze is best lekker
Hij heeft daar terecht een tering hekel aan zeker als ze hem ook nog een gaan treiteren en auto,s beschadigen.Maar je moet het gewoon niet aankondigen , ze merken vanzelf wel of je uit het goede hout bent gesneden er gewoon naar toe gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft heeft ie een erg kort lontje en is erg kortzichtig.
Ik heb het ook niet over jou, maar daar over gesproken is je gedrag niet bepaald volwassen te noemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Barca het volgende:
Ik treiter Mart niet. Auto's slopen doe ik ook niet.
Oh, dank u. En wat is er mis mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, maar daar over gesproken is je gedrag niet bepaald volwassen te noemen.
Ik snap wel dat Mart dat irritant vind.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Kreeg je toen ook mot met de V-tjes?
Stond met een paar maatjes ook eens te kijken. Precies in het midden. Dus Mart aan de ene kant en Ria + Jochem aan de andere zijde. Nou sta je dan dus precies recht voor de camera!
Komt er zo'n aap naar ons toe "Jullie mogen wel even doorlopen!" Ik kijk 'm aan en zeg "Het mag? Dan hoeft het dus niet." En ging weer met mijn snuit voor de camera staan, ondertussen foto's maken van lekkere RiaBegint die mafkees met toch te schelden, vloeken en tieren "Ben ik niet duidelijk of zo?! Ophoepelen hier en geen grote bek meer!" Ik kijk 'm lachend aan en zeg "Volgens mij ben je een aantal decennia te laat geboren. Ooit hadden ze ergens in Polen een kamp, daar had je prima gepast als bewaker." Rustig wegwandelend om nog geen minuut later weer voor de camera te gaan staan. Bellend met het thuisfront en heftig zwaaiend. Een van die maatjes roept "Mart, ik wil je handtekening!" Geloof niet dat we ons daarmee heel popi hebben gemaakt.
Toen vond je jezelf wel een hele stoere jongen, of niet?quote:Ik kijk 'm lachend aan en zeg "Volgens mij ben je een aantal decennia te laat geboren. Ooit hadden ze ergens in Polen een kamp, daar had je prima gepast als bewaker." Rustig wegwandelend om nog geen minuut later weer voor de camera te gaan staan.
Ze is een beetje klein, maar dat is niet erg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en die ziet er voor een vrouw van 40+ erg goed uit!
[..]
Beetje jouw lengte?
Ja, dat heb je als je met een beschuldiging komt zonder argument.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef maril het volgende:
[..]
OMG op die toer, nou veel plezier ermee.
Twitter? Ben je die dagen wel daar in de omgeving? Dan kun je proberen er tijdig te zijn als je hier de locatie hebt gelezen. Tour wat rond daar gedurende die dagen, er zal toch wel een kasteeltje of zo zijn? Vraag je in je vriendelijkste Frans of zij gastheer/-vrouw zijn van de NOS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef crv het volgende:
Lijkt wel een staatsgeheim![]()
Heeft iemand enig idee hoe erachter te komen waar Smeets zich bevind 16 en 17 juli (Colmar/Besancon?
Ik woon erquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Twitter? Ben je die dagen wel daar in de omgeving? Dan kun je proberen er tijdig te zijn als je hier de locatie hebt gelezen. Tour wat rond daar gedurende die dagen, er zal toch wel een kasteeltje of zo zijn? Vraag je in je vriendelijkste Frans of zij gastheer/-vrouw zijn van de NOS.
Stuur een mail met wijntips ... misschien krijg je dan wél een positieve reactie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon er[ afbeelding ][ afbeelding ] Dus op tijd zijn is niet het probleem.
Helaas precies tussen Colmar en Besancon in (beide zo'n 100km weg)
Verder ben ik nog niet bekend met Twitter ga wel ff uitzoeken.
Wat betreft kasteeltjes en idillysche locaties.... dan heb ik aan 3 weken niet genoeg![]()
Colmar is het centrum van de Elzass
Heb trouwens wel een paar aardige wijntips voor Smeets. Ben benieuwd wat voor wijn die in Colmar op Tafel zet. Geloof dat ie normaal alleen rood drinkt en die is hier niet zo bijzonder. De Pinot Gris daarentegen is Uitmuntend.
Hij komt ook in spanje met Johan Cruijffquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef crv het volgende:
Ik ben erachter dat ie in ieder geval 1 avond in de Limousin zit in Golf de Saint Junien
De dag weet ik echter niet.
Bij de Champions league zet je toch ook Joop Zoetemelk niet neer als analist ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:46 schreef Chiappucci het volgende:
Tja, die verwacht je niet direct bij een wielerprogramma. Maar goed, tijdens de Olympische Spelen deed hij dat ook en niet zo verkeerd, dus.
Het is dan ook geen programma met analisten maar gewoon een late avondprogramma waarin allerlei sporters met een passie voor wielrennen komen. Ik dacht dat je het vaker had gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de Champions league zet je toch ook Joop Zoetemelk niet neer als analist ?
Dan wordt er in ieder geval niet zoveel geluld, en kan DWDD wat langer durenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de Champions league zet je toch ook Joop Zoetemelk niet neer als analist ?
Ik ben een vaste kijker. Is ook leuk om verschillende mensen te zien die niet uit de wielrennerij komen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is dan ook geen programma met analisten maar gewoon een late avondprogramma waarin allerlei sporters met een passie voor wielrennen komen. Ik dacht dat je het vaker had gezien.
Je moet het eerder vergelijken met het avondprogramma van Jack tijdens een groot toernooi.
Ik denk niet dat hij elke dag komt, maar als gatvullerquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een vaste kijker. Is ook leuk om verschillende mensen te zien die niet uit de wielrennerij komen.
Dat heb ik al vaker gepost.
Maar wat ik begrijp is dat Bart Veldkamp vaste gast wordt. Een soort side-kick.
Dan zou ik iemand uit de wielrennerij hebben genomen.
Of begrijp ik het verkeerd ?
Ok. Goeie keuze dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij elke dag komt, maar als gatvuller(Dat staat er
) maar ik denk dat hij er is ipv Philip . Dta hebben ze speciaal voor jou gedaan tong
Vergis je niet in Bart doet ook aan wielrennen net als Sven Kramer(die schijnt zelfs heel goed te kunnen fietsen)quote:
Ik ken de connectie tusen het fietsen en schaatsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:30 schreef maril het volgende:
[..]
Vergis je niet in Bart doet ook aan wielrennen net als Sven Kramer(die schijnt zelfs heel goed te kunnen fietsen)
Vergeet broers Jan en Theo Bos nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de connectie tusen het fietsen en schaatsen.
Sheila Young of Ingrid Haringa bijvoorbeeld.
Daar zit het idd ook in de genen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:56 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Vergeet broers Jan en Theo Bos niet
Heb ik een oplossing voor je: niet kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind de rek een beetje uit het programma zitten.
Inmiddels kun je bijv. de gasten zo uittekenen.
Boogerd zal wel een keer langskomen, Lubberding zoals elk jaar, zo'n Katholieke CDA-minister met een zachte g (Eurlings allicht), een volkszangertje (daniel lohus?).
Wordt een beetje voorspelbaar en het niveau gaat ook steeds verder omlaag.
Kijk- en luistergeld?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dé uitweg altijd voor geirriteerde Smeets fans: 'er zit ook een uit-knop op de televisie'.
Ja duh, zit er ook een uitknop op mijn kijk en luistergeld? Een formuliertje waar ik kan aangeven dat mijn geld richting de firma Unilever niet wordt doorgesluisd naar de TV-reclameindustrie?
Ik vind dat ook zo'n aftandse stelling er zijn mensen die zich niet storen aan Mart zal zo fifty fifty zijn , ze kunnen het in hilversum niet iedereen naar de zin maken, als al de programma's weg zouden moeten om die reden zou er geen programma meer overblijven want iedereen stoort zich wel aan en of ander omroepicoon, zo mogen wat mij betrefd Ivo Niehe weg, maar er zijn genoeg mensen die er naar kijken en van genieten. Datzelfde geld voor de avondetappe. Dus inderdaad er is een aan en uitknop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
Dé uitweg altijd voor geirriteerde Smeets fans: 'er zit ook een uit-knop op de televisie'.
Ja duh, zit er ook een uitknop op mijn kijk en luistergeld?
Finishplaats van die dag lijkt me.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef crv het volgende:
Hoe zit het trouwens met de plaats waar die uitzend is dat nu vanuit de finishplaats van die dag of is het de finishplaats van de volgende dag?
God triest figuur dat je er bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ja duh, zit er ook een uitknop op mijn kijk en luistergeld? Een formuliertje waar ik kan aangeven dat mijn geld richting de firma Unilever niet wordt doorgesluisd naar de TV-reclameindustrie?
Dat weten we pas als Mart ons dat zegt.(Krijg je altijd een avond van te voren te horen) misschien dat het volgende week in de gids staat, maar niemand behalve de NOS zelf weet nog iets daarover dus geduld. (Misschien schrijft Mart het in de varagids, dan zal ik het hier vermelden , maar dan zal je echt geduld moeten hebben tot woensdag.)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef crv het volgende:
Hoe zit het trouwens met de plaats waar die uitzend is dat nu vanuit de finishplaats van die dag of is het de finishplaats van de volgende dag?
Dat is niet altijd het kan ook een dag van te voren zijn, bij de Mont Ventoux is dat nl zo. De dag van de Mont- Ventoux zal hij al in Parijs zijn vermoedt ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Finishplaats van die dag lijkt me.
Leuke adhominem weer TheFart.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
God triest figuur dat je er bentBij alles wat op tv komt wat jij niet (meer) leuk vindt, ook al is het programma erg populair, begin jij te mekkeren over het geld wat jij er voor zou geven
De wereld draait niet alleen om jou jongen. En ga anders klagen bij de NOS en kom niet hier met zo'n dramatisch verhaaltje aanzetten
Waarom doen mensen zo geirriteerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n aftandse stelling er zijn mensen die zich niet storen aan Mart zal zo fifty fifty zijn , ze kunnen het in hilversum niet iedereen naar de zin maken, als al de programma's weg zouden moeten om die reden zou er geen programma meer overblijven want iedereen stoort zich wel aan en of ander omroepicoon, zo mogen wat mij betrefd Ivo Niehe weg, maar er zijn genoeg mensen die er naar kijken en van genieten. Datzelfde geld voor de avondetappe. Dus inderdaad er is een aan en uitknop.
Je zegt niet enkel dat de rek een beetje uit het programma is. Je maakt ook een domme opmerking over je kijk- en luistergeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo geirriteerd?
Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.
Onderbouw dat eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo geirriteerd?
Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.
Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Ze hadden vorig jaar de leukste uitzending ooit met Rob Harmeling. 2 jaar geleden de op één na leukste uitzending met Peter Lusse.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ericr het volgende:
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
Vond ik juist vreselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik juist vreselijk.
Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.
Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:
[ afbeelding ]
Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk.
[ afbeelding ]
Mart met een willekeurige lezer.
Ik heb ook een aantal boeken van Martquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:
[ afbeelding ]
Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk.
[ afbeelding ]
Mart met een willekeurige lezer.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik juist vreselijk.
Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.
Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.
Hij schrijfy heerlijk ,beter dit icoontjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart, heb de meeste nog echt gelezen ook
![]()
Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
Ik heb denk ik bijna al zijn boeken en als schrijver vind ik hem geweldig, soms zelfs humoristisch. Dat laatste heb ik hem op TV helaas nog nooit op betrapt, is het wel dezelfdequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart, heb de meeste nog echt gelezen ook
![]()
Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
Inderdaad, bovendien ging het bijna nooit over wijn (daar geef ik ook weinig om), maar voornamelijk over geschiedenis.. en dat vind ik juist geweldig. Allez Fifiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.
Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
Dat is echt het hoogtepunt. Je hoeft de hele etappe niet te kijken, in die samenvatting zit alles.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?![]()
Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?![]()
Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.![]()
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
en dan nog te bedenken dat het vaak 2 keer wordt herhaald, vaak direct na middernacht en voor de tdf uitzending begintquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
Misschien ietwat overdreven maar hij is op de weg terug inderdaad....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche
Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:18 schreef crv het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.
Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet![]()
![]()
Wat dacht je van op het werk zitten en dan stiekum zo in de rechterboven hoek zon schermpje met de koers?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Hebben die mensen geen witte lakens dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zaterdag een bbq-feestje
Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
waar woon je? en wil je me de stream precies eens doorgeven? thnxquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
Witte lakens?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Hebben die mensen geen witte lakens dan?
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!quote:
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeetsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!
Ja en? Die mogen zich bezighouden met het snijden van stokbrood en het maken van komkommersalade.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeets
60 % van de kijkers zijn vrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeets
De avond is lang genoeg. Je hebt alle tijd voor een bezoekje aan de coniferen. Of de masterbedroom als de ouwe lui toch van huis zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Haha, ja! Alleen nog ff een beamer regelen!
Haar ouders zijn toch niet thuis en boxen heb ik wel ergens liggen!
Alleen denk ik niet dat zij dit wil en heb ik zelf ook nog een afspraak in de coniferen daar
Niet helemaal, heeft puur met uitzendrechten te maken. Een TV-zender betaalt uitzendrechten voor de zendingen om die in eigen land te kunnen uitzenden. In dit geval bijv. voor de tour. Als de NOS ook in andere wil dat hun uitzending ontvangen kan worden (internet, schotel, ...) dan moeten ze meer betalen. Wat je 2 jaar teurg zag is dat de samenvatting enkel nog op zwart ging, vorig jaar werd de hele uitzending gewoon geblokkeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.
Ja, dus.... Als je werkt heb je geen tijd Tour te kijken, dus die internetstream niet nodig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...
Briljante postquote:
Dat had hij niet moeten zeggen. Dan was het heel close geweest (wat betreft wie zich het meest voor aap zette).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geweldig, "Mag ik nog wel een handtekening?"
Hadden ze beter de ex-burgemeester kunnen nemen want die heeft het allemaal voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
Vermoedelijk Theunissen of Lubberding ik haal die 2 altijd door elkaar, vreemd.quote:
Achmed er bijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Mja, Achmed Aloutablet, had liever een andere gast gezien maar misschien heeft hij een leuke passie voor wielrennenquote:
Domper nummer één.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Tankink en Ricco tegelijk aan één tafel, dat levert vast spektakel opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
Meestal voor de uitzending van de etappe van die dag. Wanneer dat is kun je zelf hoop ik opzoeken op TT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef Rory78 het volgende:
Hoe laat wordt het allemaal herhaald morgenvroeg/middag? Ben straks naar een festival...
Ach, Smeets laat altijd stumperd komen, zodat hij zijn zogenaamde wielerkennis kan etaleren. We krijgen vast ook nog Rintje Ritsma, Joop Braakhekke en Kim Holland aan tafel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
T was fuctioneel, buiten dat was jij al klaar met Mart.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Mart Smeets. Zit nu sluikreclame te maken voor zijn laatste prulboekje, over de Tour de France van 1989.
Ik ben het hier wel een beetje mee eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
"functioneel"![]()
Wordt tijd dat hij op de vingers wordt getikt, om de twee jaar is het weer raak dat hij reclame voor eigen werk loopt te maken.
En what the fuck boeit die Tour van '89 nou. Terecht wordt in de krant die ik in de bus kreeg vandaag opgemerkt dat die niet zo heel boeiend was en veel renners in zijn boekje uitweidden over andere Tours.
Egotripperij van Smeets.
Met dynepo? Of 3e generatie epo? Ja, dat neem ik aan van wel dat het online te volgen is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
zal wel spuit 11 zijn.
maar is studio sportzomer online te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |