Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeetsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!
Ja en? Die mogen zich bezighouden met het snijden van stokbrood en het maken van komkommersalade.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeets
60 % van de kijkers zijn vrouwenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeets
De avond is lang genoeg. Je hebt alle tijd voor een bezoekje aan de coniferen. Of de masterbedroom als de ouwe lui toch van huis zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Haha, ja! Alleen nog ff een beamer regelen!
Haar ouders zijn toch niet thuis en boxen heb ik wel ergens liggen!
Alleen denk ik niet dat zij dit wil en heb ik zelf ook nog een afspraak in de coniferen daar
Niet helemaal, heeft puur met uitzendrechten te maken. Een TV-zender betaalt uitzendrechten voor de zendingen om die in eigen land te kunnen uitzenden. In dit geval bijv. voor de tour. Als de NOS ook in andere wil dat hun uitzending ontvangen kan worden (internet, schotel, ...) dan moeten ze meer betalen. Wat je 2 jaar teurg zag is dat de samenvatting enkel nog op zwart ging, vorig jaar werd de hele uitzending gewoon geblokkeerd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.
Ja, dus.... Als je werkt heb je geen tijd Tour te kijken, dus die internetstream niet nodig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...
Briljante postquote:
Dat had hij niet moeten zeggen. Dan was het heel close geweest (wat betreft wie zich het meest voor aap zette).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geweldig, "Mag ik nog wel een handtekening?"
Hadden ze beter de ex-burgemeester kunnen nemen want die heeft het allemaal voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
Vermoedelijk Theunissen of Lubberding ik haal die 2 altijd door elkaar, vreemd.quote:
Achmed er bijquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |