Dat is niet altijd het kan ook een dag van te voren zijn, bij de Mont Ventoux is dat nl zo. De dag van de Mont- Ventoux zal hij al in Parijs zijn vermoedt ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Finishplaats van die dag lijkt me.
Leuke adhominem weer TheFart.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
God triest figuur dat je er bentBij alles wat op tv komt wat jij niet (meer) leuk vindt, ook al is het programma erg populair, begin jij te mekkeren over het geld wat jij er voor zou geven
De wereld draait niet alleen om jou jongen. En ga anders klagen bij de NOS en kom niet hier met zo'n dramatisch verhaaltje aanzetten
Waarom doen mensen zo geirriteerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n aftandse stelling er zijn mensen die zich niet storen aan Mart zal zo fifty fifty zijn , ze kunnen het in hilversum niet iedereen naar de zin maken, als al de programma's weg zouden moeten om die reden zou er geen programma meer overblijven want iedereen stoort zich wel aan en of ander omroepicoon, zo mogen wat mij betrefd Ivo Niehe weg, maar er zijn genoeg mensen die er naar kijken en van genieten. Datzelfde geld voor de avondetappe. Dus inderdaad er is een aan en uitknop.
Je zegt niet enkel dat de rek een beetje uit het programma is. Je maakt ook een domme opmerking over je kijk- en luistergeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo geirriteerd?
Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.
Onderbouw dat eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom doen mensen zo geirriteerd?
Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.
Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Ze hadden vorig jaar de leukste uitzending ooit met Rob Harmeling. 2 jaar geleden de op één na leukste uitzending met Peter Lusse.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ericr het volgende:
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
Vond ik juist vreselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik juist vreselijk.
Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.
Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:
[ afbeelding ]
Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk.
[ afbeelding ]
Mart met een willekeurige lezer.
Ik heb ook een aantal boeken van Martquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:
[ afbeelding ]
Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk.
[ afbeelding ]
Mart met een willekeurige lezer.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik juist vreselijk.
Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.
Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.
Hij schrijfy heerlijk ,beter dit icoontjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart, heb de meeste nog echt gelezen ook
![]()
Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
Ik heb denk ik bijna al zijn boeken en als schrijver vind ik hem geweldig, soms zelfs humoristisch. Dat laatste heb ik hem op TV helaas nog nooit op betrapt, is het wel dezelfdequote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart, heb de meeste nog echt gelezen ook
![]()
Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
Inderdaad, bovendien ging het bijna nooit over wijn (daar geef ik ook weinig om), maar voornamelijk over geschiedenis.. en dat vind ik juist geweldig. Allez Fifiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.
Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
Dat is echt het hoogtepunt. Je hoeft de hele etappe niet te kijken, in die samenvatting zit alles.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?![]()
Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?![]()
Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.![]()
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
en dan nog te bedenken dat het vaak 2 keer wordt herhaald, vaak direct na middernacht en voor de tdf uitzending begintquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
Misschien ietwat overdreven maar hij is op de weg terug inderdaad....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche
Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 06:18 schreef crv het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.
Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet![]()
![]()
Wat dacht je van op het werk zitten en dan stiekum zo in de rechterboven hoek zon schermpje met de koers?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Hebben die mensen geen witte lakens dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zaterdag een bbq-feestje
Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
waar woon je? en wil je me de stream precies eens doorgeven? thnxquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
Witte lakens?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Hebben die mensen geen witte lakens dan?
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |