abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 00:14:18 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70492907
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
pi_70493332
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?

Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70493641
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70495101
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?

Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
Dat is echt het hoogtepunt. Je hoeft de hele etappe niet te kijken, in die samenvatting zit alles.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:19:36 #231
102912 crv
Screwed up
pi_70495378
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  maandag 29 juni 2009 @ 23:33:03 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70500530
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef crv het volgende:

[..]

En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70501209
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
en dan nog te bedenken dat het vaak 2 keer wordt herhaald, vaak direct na middernacht en voor de tdf uitzending begint
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70502190
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche.

Die aflevering met Rob Harmeling en Bas Haring is één van de mooiste stukken tv die ik ooit heb gezien. Kon qua botsing der stijlen zich meten met de beste afleveringen van Villa Felderhof. En Martin Ros MOET terug. Laat die man tot diep in de nacht raaskallen over Fausto Coppi (die hij nooit zelf heeft zien rijden).

Heerlijk
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:15:12 #236
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70502293
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche
Misschien ietwat overdreven maar hij is op de weg terug inderdaad....
pi_70503473
Het is zo`n lul he die Mart Smeets, maar hij doet het wel allemaal heel erg goed.
Zeker vaak kijken deze tour
  dinsdag 30 juni 2009 @ 06:18:48 #238
102912 crv
Screwed up
pi_70503677
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.

Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:32:04 #239
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70506979
zal dit jaar jammer genoeg niet verbeterd zijn, met de uitzendrechten..
pi_70510290
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:18 schreef crv het volgende:

[..]

Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.

Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:52:41 #241
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70511498
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
pi_70513106
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Wat dacht je van op het werk zitten en dan stiekum zo in de rechterboven hoek zon schermpje met de koers?
pi_70513216
Ik heb zaterdag een bbq-feestje

Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
pi_70513425
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:19:25 #245
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70514113
Kan het me levendig voorstellen dat je dat gebruikt, ja maar toch, daar is die stream toch niet voor gemaakt zou je zeggen????
pi_70514360
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:02:14 #247
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70517209
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zaterdag een bbq-feestje

Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
Hebben die mensen geen witte lakens dan?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:17:16 #248
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70519484
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
waar woon je? en wil je me de stream precies eens doorgeven? thnx
pi_70521258
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Hebben die mensen geen witte lakens dan?
Witte lakens?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:38:31 #250
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70525238
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Witte lakens?
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')