abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:55:59 #201
127004 maril
Smeetsfan
pi_70427354
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Finishplaats van die dag lijkt me.
Dat is niet altijd het kan ook een dag van te voren zijn, bij de Mont Ventoux is dat nl zo. De dag van de Mont- Ventoux zal hij al in Parijs zijn vermoedt ik.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:06:03 #202
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70427666
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

God triest figuur dat je er bent Bij alles wat op tv komt wat jij niet (meer) leuk vindt, ook al is het programma erg populair, begin jij te mekkeren over het geld wat jij er voor zou geven

De wereld draait niet alleen om jou jongen. En ga anders klagen bij de NOS en kom niet hier met zo'n dramatisch verhaaltje aanzetten
Leuke adhominem weer TheFart.

Triest jochie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:08:22 #203
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70427734
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:12 schreef maril het volgende:

[..]

Ik vind dat ook zo'n aftandse stelling er zijn mensen die zich niet storen aan Mart zal zo fifty fifty zijn , ze kunnen het in hilversum niet iedereen naar de zin maken, als al de programma's weg zouden moeten om die reden zou er geen programma meer overblijven want iedereen stoort zich wel aan en of ander omroepicoon, zo mogen wat mij betrefd Ivo Niehe weg, maar er zijn genoeg mensen die er naar kijken en van genieten. Datzelfde geld voor de avondetappe. Dus inderdaad er is een aan en uitknop.
Waarom doen mensen zo geirriteerd?

Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.

Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:21:23 #204
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70428145
Sommigen kunnen het maar moeilijk accepteren dat er andere meningen zijn.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70428339
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je zegt niet enkel dat de rek een beetje uit het programma is. Je maakt ook een domme opmerking over je kijk- en luistergeld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:36:15 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70428617
Nee, dat was een juiste opmerking die de andere domme opmerking over 'er zit een uitknop op' (wat je vaak hoort om elke tegenstrijdige mening over een programma de kop in te drukken) moest ontkrachten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:47:14 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_70428964
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:26:56 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430057
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Onderbouw dat eens.

Ik snap er geen hol van. Het concept is al jaren hetzelfde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:28:34 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430107
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ericr het volgende:
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
Ze hadden vorig jaar de leukste uitzending ooit met Rob Harmeling. 2 jaar geleden de op één na leukste uitzending met Peter Lusse.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:30:46 #210
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430172
Ik heb het gevoel dat het aantal gasten wat niets met wielrennen te maken heeft met het jaar toe neemt.

Ik heb het idee dat de journalistieke mededelingen van Smeets schaarser worden. De vragen meer over randzaken gaan.

De reportages beginnen steeds meer te lijken op promofilmpjes van de sponsoren.

Het is meer een gevoel dan ik het concreet kan maken. Misschien mis ik gewoon wel de inbreng van Jean Nelisse

Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:32:55 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430223
Door sommige is al geconstateerd dat Smeets vaker renners niet meer herkent en trager wordt. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken. Dat hij er minder 'middenin' zit.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:33:30 #212
30220 Barca
pi_70430237
Ach ... zal wel weer André Rouvoet & Beau van Erven Doorens of Maxime Verhagen & Martin Simek / Jort Kelder worden. Populisten die geen moer over wielrennen te zeggen hebben.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:36:22 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430308
Nou (nu ga ik het voor Smeets opnemen), ik moet zeggen dat het programma Sportzomer altijd een rustige uitstraling heeft gehad en de schreeuwlelijkerds zoals Prem en Mulder weerde of stevig intoomde.

Het is nog geen kippenhok zoals bij bijv. P&W regelmatig (met opzet) gebeurt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:36:58 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430325
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:

Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Vond ik juist vreselijk.

Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.

Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.

zaterdag 27 juni 2009 @ 18:41:10 #215
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70430442
De Neel schijnt nu al op een km afstand van de camera in beeld te worden genomen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:15:55 #216
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70431428
Mart weet 't ook niet:

Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk .

Mart met een willekeurige lezer.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:16:46 #217
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70434302
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vond ik juist vreselijk.

Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.

Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.

Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:57:19 #218
102912 crv
Screwed up
pi_70435248
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:

[ afbeelding ]

Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk .

[ afbeelding ]
tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_70435850
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart , heb de meeste nog echt gelezen ook

Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:34:02 #220
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436003
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef crv het volgende:

[..]

tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:35:08 #221
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436028
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vond ik juist vreselijk.

Dat krijgen we elk jaar weer te horen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:36:32 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436053
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij schrijfy heerlijk ,beter dit icoontje schaam je vooral niet.
pi_70436394
Kleine tvp, voor dat ik het weer vergeet...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:09:26 #224
102912 crv
Screwed up
pi_70436660
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb denk ik bijna al zijn boeken en als schrijver vind ik hem geweldig, soms zelfs humoristisch. Dat laatste heb ik hem op TV helaas nog nooit op betrapt, is het wel dezelfde
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_70437857
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.

Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Inderdaad, bovendien ging het bijna nooit over wijn (daar geef ik ook weinig om), maar voornamelijk over geschiedenis.. en dat vind ik juist geweldig. Allez Fifi .
Overigens had Sporza ook een dergelijk item in hun avond programma, al was dat wat meer wijn en gein dan bij Fifi.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:14:18 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70492907
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
pi_70493332
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef TheArt het volgende:
Als Mart maar niet de hele tijd zegt bij elkaar renner die hij niet kent 'die kent u niet'. Ten eerste maken wij dat zelf wel uit en ten tweede kennen heel veel mensen die renners wel en is het dus een kansloze toevoeging.
Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?

Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70493641
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_70495101
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt maar een boel kennen die renners ook niet, vergeet niet dat er bij de tour opeens veel mensen mee kijken, maar nadat de tour afgelopen is, is het al snel weer, wielrennen?

Zelf kan ik niet wachten tot de avond etappe weer begint, dat heerlijke zomergevoel in de avond, broeierig warm en leuke interviews (hopelijk) en uiteraard de samenvatting van de etappe die smeets geeft in het begin van de aflevering.
Dat is echt het hoogtepunt. Je hoeft de hele etappe niet te kijken, in die samenvatting zit alles.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:19:36 #231
102912 crv
Screwed up
pi_70495378
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
  maandag 29 juni 2009 @ 23:33:03 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70500530
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef crv het volgende:

[..]

En als ze die er nu uitlaten dan kan het programma tenminste ook via internet te zien zijn.
Doordat de samenvatting erin zit mag het ivm uitzendrechten oid dus niet het www op
Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
pi_70501209
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vorig jaar was anders alles via internet terug te kijken. Sterker nog, het staat er nog op..
en dan nog te bedenken dat het vaak 2 keer wordt herhaald, vaak direct na middernacht en voor de tdf uitzending begint
pi_70502190
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche.

Die aflevering met Rob Harmeling en Bas Haring is één van de mooiste stukken tv die ik ooit heb gezien. Kon qua botsing der stijlen zich meten met de beste afleveringen van Villa Felderhof. En Martin Ros MOET terug. Laat die man tot diep in de nacht raaskallen over Fausto Coppi (die hij nooit zelf heeft zien rijden).

Heerlijk
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:15:12 #236
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70502293
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef UtrechtSlim het volgende:
Bij Mart is de aftakeling/dementie al behoorlijk toegeslagen, maar ik wil met dit weer weleens onnodig veel rosé drinken en als ik dan aan het eind van de avond behoorlijk 'rozig' ben dan ervaar ik zijn melodramatische gekakel als een weldadige douche
Misschien ietwat overdreven maar hij is op de weg terug inderdaad....
pi_70503473
Het is zo`n lul he die Mart Smeets, maar hij doet het wel allemaal heel erg goed.
Zeker vaak kijken deze tour
  dinsdag 30 juni 2009 @ 06:18:48 #238
102912 crv
Screwed up
pi_70503677
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.

Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:32:04 #239
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70506979
zal dit jaar jammer genoeg niet verbeterd zijn, met de uitzendrechten..
pi_70510290
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:18 schreef crv het volgende:

[..]

Vorig jaar zat er een slotje op als je vanuit het buitenland keek. in ieder geval tijdens de tour.

Is er nog steeds niemand die meer over de uitzendlocaties weet
Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:52:41 #241
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70511498
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
pi_70513106
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
dat is alleen iets van de afgelopen 2 jaar geloof ik. Daarvoor kon je de hele koers volgen. wie anders gebruikt die stream dan :| als je in NL woont kijk je toch gewoon tv..
Wat dacht je van op het werk zitten en dan stiekum zo in de rechterboven hoek zon schermpje met de koers?
pi_70513216
Ik heb zaterdag een bbq-feestje

Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
pi_70513425
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Saeramir het volgende:
Er zijn ook nog mensen die moeten werken...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:19:25 #245
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70514113
Kan het me levendig voorstellen dat je dat gebruikt, ja maar toch, daar is die stream toch niet voor gemaakt zou je zeggen????
pi_70514360
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:02:14 #247
30220 Barca
pi_70517209
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zaterdag een bbq-feestje

Gelukkig komt m'n vroegere voetbaltrainer daar ook, die houdt ook wel van wielrennen, kunnen we mooi de TV kapen!
Hebben die mensen geen witte lakens dan?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:17:16 #248
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70519484
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef jmac het volgende:
DIe NL 1 stream staat grootste gedeelte van de dag uit maar gaat tijdens Studio Sport/Paul de Leeuw/Jounaal/ en knevel/vd brink/pauw witteman wel altijd aan want dat kan ik altijd zien hier in 't buitenland. Dus hopelijk springt ie gewoon aan tijdens de avondetappe..
waar woon je? en wil je me de stream precies eens doorgeven? thnx
pi_70521258
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Hebben die mensen geen witte lakens dan?
Witte lakens?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:38:31 #250
30220 Barca
pi_70525238
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Witte lakens?
Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!
pi_70528750
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, als projectiescherm. Hup beam me up, Skottie!
Haha, denk niet dat de dames aldaar zitten te wachten op Smeets
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:37:33 #252
30220 Barca
pi_70529537
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja en? Die mogen zich bezighouden met het snijden van stokbrood en het maken van komkommersalade.

Je hangt gewoon een laken, wie wil kijken die kijkt. Wie niet wil kijken die duikt maar de coniferen in. Daar schijn je soms leuke dingen te kunnen spotten.

Alleen geluid ... je zult nog wel wat voer voor je woofers moeten zoeken. Maar ... als dat lukt dan kun je later op de avond met je speakers een leuke tuinparty verzorgen. Opgezwolle, Opposites. En als er een boze buurman komt klagen dan roep je gewoon "Wat, wat, wat wil je doen dan? Het is feest in de tuin. Met veel dubbel D in de tuin!"
pi_70530524
Haha, ja! Alleen nog ff een beamer regelen!

Haar ouders zijn toch niet thuis en boxen heb ik wel ergens liggen!
Alleen denk ik niet dat zij dit wil en heb ik zelf ook nog een afspraak in de coniferen daar
  woensdag 1 juli 2009 @ 07:51:42 #254
127004 maril
Smeetsfan
pi_70536281
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:19 schreef Tommeke het volgende:

[..]

60 % van de kijkers zijn vrouwen
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:32:40 #255
30220 Barca
pi_70537741
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Haha, ja! Alleen nog ff een beamer regelen!

Haar ouders zijn toch niet thuis en boxen heb ik wel ergens liggen!
Alleen denk ik niet dat zij dit wil en heb ik zelf ook nog een afspraak in de coniferen daar
De avond is lang genoeg. Je hebt alle tijd voor een bezoekje aan de coniferen. Of de masterbedroom als de ouwe lui toch van huis zijn.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:42:02 #256
102912 crv
Screwed up
pi_70555302
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je publieke televisie van een land wil bekijken over het internetkanaal als je in het buitenland zit, zit er volgens mij altijd een slotje op. Heb het zelf namelijk ook al meerdere keer ervaren.
Niet helemaal, heeft puur met uitzendrechten te maken. Een TV-zender betaalt uitzendrechten voor de zendingen om die in eigen land te kunnen uitzenden. In dit geval bijv. voor de tour. Als de NOS ook in andere wil dat hun uitzending ontvangen kan worden (internet, schotel, ...) dan moeten ze meer betalen. Wat je 2 jaar teurg zag is dat de samenvatting enkel nog op zwart ging, vorig jaar werd de hele uitzending gewoon geblokkeerd.
Maar het is natuurlijk van de zotte dat voor die paar Nederlanders in het buitenland op slot gaat, procentueel gaat het over wellicht 0,xx% van de kijkcijfers.
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben vorig jaar dat we dit te danken hebben aan "Onze IJZEREN Neelie" in Brussel.

[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 01-07-2009 18:56:40 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:59:06 #257
102912 crv
Screwed up
pi_70555721
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Er zijn ook nog mensen die moeten werken...
Ja, dus.... Als je werkt heb je geen tijd Tour te kijken, dus die internetstream niet nodig.
Tenzij je natuurlijk ambtenaar bent....... dan heb je alle tijd van de wereld.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:37:30 #259
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70594955
Zaterdag dus de eerste aflevering.
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 donderdag 2 juli 2009 @ 23:00:35 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_70595764
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Briljante post

pi_70596279
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
pi_70596363
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:14 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En wat is daar aan? Oja, elke post die ik maak vind je .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:08:48 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70623832
Mart Smeets bij DZDD

Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:10:25 #265
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70623881
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Mart Smeets bij DZDD

Geweldig , "Mag ik nog wel een handtekening?"
sig verwijderd door FA
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:14:10 #266
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70624010
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:14:52 #267
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70624030
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Geweldig , "Mag ik nog wel een handtekening?"
Dat had hij niet moeten zeggen. Dan was het heel close geweest (wat betreft wie zich het meest voor aap zette).
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 4 juli 2009 @ 07:33:12 #268
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70634614
[url]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=11503&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=238&kalender=1246658340&cHash=1f7314a54a[/url]

vanaf 5:52
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:33:22 #269
127004 maril
Smeetsfan
pi_70635185
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:46:02 #270
102912 crv
Screwed up
pi_70635365
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
Hadden ze beter de ex-burgemeester kunnen nemen want die heeft het allemaal voor elkaar gekregen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:49:09 #271
30220 Barca
pi_70635407
Burgemeesters ... veel te vaak populisten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barca op 04-07-2009 13:34:20 ]
pi_70637523
quote:

Wie is de andere gast?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 11:54:37 #273
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70637799
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wie is de andere gast?
Volgens TT is hij de enige.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:21:55 #274
127004 maril
Smeetsfan
pi_70638437
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Volgens TT is hij de enige.
Vermoedelijk Theunissen of Lubberding ik haal die 2 altijd door elkaar, vreemd.
pi_70638833
quote:
Achmed er bij
pi_70638946
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:36 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Achmed er bij
Mja, Achmed Aloutablet, had liever een andere gast gezien maar misschien heeft hij een leuke passie voor wielrennen
pi_70639261
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
pi_70639313
quote:
Domper nummer één.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:59:20 #279
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_70639351
Heb er weer zin in.
Zomerse temperaturen. wijn bier en Tour.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_70639384
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
Tankink en Ricco tegelijk aan één tafel, dat levert vast spektakel op
pi_70639405
Tankink
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:35:15 #282
30220 Barca
pi_70640014
Ja, Thomas Dekker. En dan hopen op een vurig interview tussen SMeets en hem.
pi_70640357
Hoe laat wordt het allemaal herhaald morgenvroeg/middag? Ben straks naar een festival...
pi_70642202
Zal vast wel op de site van de NOS komen te staan..
  zaterdag 4 juli 2009 @ 15:22:43 #285
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_70642229
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef Rory78 het volgende:
Hoe laat wordt het allemaal herhaald morgenvroeg/middag? Ben straks naar een festival...
Meestal voor de uitzending van de etappe van die dag. Wanneer dat is kun je zelf hoop ik opzoeken op TT.
sig verwijderd door FA
pi_70642751
Aaah, het echte zomergevoel: de avondetappe kijken met een biertje erbij, en daarna lekker slapen om de volgende dag weer de tour te kijken
Jellyfish float by.
pi_70643968
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Ach, Smeets laat altijd stumperd komen, zodat hij zijn zogenaamde wielerkennis kan etaleren. We krijgen vast ook nog Rintje Ritsma, Joop Braakhekke en Kim Holland aan tafel.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:46:19 #288
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70644420
Breukink ook in de uitzending vanavond, aldus Mart net.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:52:02 #289
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70644608
Ik ben nu echt klaar met Mart Smeets. Zit nu sluikreclame te maken voor zijn laatste prulboekje, over de Tour de France van 1989.

Paar jaar geleden had je terecht een relletje over de al te opzichtige reclame van Smeets toen zijn boekje over de Tour de France van 1980 uitkwam.... Nu doet ie dat iets minder opzichtig, tot nu toe...
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:46:12 #290
127004 maril
Smeetsfan
pi_70647884
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Mart Smeets. Zit nu sluikreclame te maken voor zijn laatste prulboekje, over de Tour de France van 1989.
T was fuctioneel, buiten dat was jij al klaar met Mart.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:40:12 #291
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70649261
"functioneel"

Wordt tijd dat hij op de vingers wordt getikt, om de twee jaar is het weer raak dat hij reclame voor eigen werk loopt te maken.

En what the fuck boeit die Tour van '89 nou. Terecht wordt in de krant die ik in de bus kreeg vandaag opgemerkt dat die niet zo heel boeiend was en veel renners in zijn boekje uitweidden over andere Tours.

Egotripperij van Smeets.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:43:27 #292
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70649322
Vanavond Breukink die heeft veel uit te leggen. En Mart stel nu ook eens kritische vragen.
pi_70649356
Hora est !

Oeps, dit is het sportjournaal.
GO LANCE !!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:28:45 #294
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70652936
Bijna . Nederland 1.
pi_70652970
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
"functioneel"

Wordt tijd dat hij op de vingers wordt getikt, om de twee jaar is het weer raak dat hij reclame voor eigen werk loopt te maken.

En what the fuck boeit die Tour van '89 nou. Terecht wordt in de krant die ik in de bus kreeg vandaag opgemerkt dat die niet zo heel boeiend was en veel renners in zijn boekje uitweidden over andere Tours.

Egotripperij van Smeets.
Ik ben het hier wel een beetje mee eens.

Dit moet Mart dan maar op een commerciele omroep doen.
pi_70653001
zal wel spuit 11 zijn.
maar is studio sportzomer online te volgen?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:33:44 #297
30220 Barca
pi_70653050
Ja, wil dat hij kritisch is. Maar zal wel een teleurstelling zijn.

Gaat ook vast niet verder op dopingverhaal Rabobank.

Toch zit ik klaar met een stuk Brie en een glas rosé.
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
zal wel spuit 11 zijn.
maar is studio sportzomer online te volgen?
Met dynepo? Of 3e generatie epo? Ja, dat neem ik aan van wel dat het online te volgen is.
pi_70653058
Het moet nu beginnen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:36:45 #299
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70653126
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:33 schreef Ada. het volgende:
Het moet nu beginnen.
Bij dezen
pi_70653141
Heerlijk, dit programma hoort gewoon bij de tour
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')