Mja, Achmed Aloutablet, had liever een andere gast gezien maar misschien heeft hij een leuke passie voor wielrennenquote:
Domper nummer één.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef maril het volgende:
Vanavond in ieder geval de burgemeester van Rotterdam. dit vw de tourstart volgend jaar in Rotterdam
Tankink en Ricco tegelijk aan één tafel, dat levert vast spektakel opquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
Meestal voor de uitzending van de etappe van die dag. Wanneer dat is kun je zelf hoop ik opzoeken op TT.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef Rory78 het volgende:
Hoe laat wordt het allemaal herhaald morgenvroeg/middag? Ben straks naar een festival...
Ach, Smeets laat altijd stumperd komen, zodat hij zijn zogenaamde wielerkennis kan etaleren. We krijgen vast ook nog Rintje Ritsma, Joop Braakhekke en Kim Holland aan tafel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Laat Tankink, Ducrot, Lotz, Dekker maar aanschuiven, dan gaat het tenminste ergens over.
T was fuctioneel, buiten dat was jij al klaar met Mart.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben nu echt klaar met Mart Smeets. Zit nu sluikreclame te maken voor zijn laatste prulboekje, over de Tour de France van 1989.
Ik ben het hier wel een beetje mee eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
"functioneel"![]()
Wordt tijd dat hij op de vingers wordt getikt, om de twee jaar is het weer raak dat hij reclame voor eigen werk loopt te maken.
En what the fuck boeit die Tour van '89 nou. Terecht wordt in de krant die ik in de bus kreeg vandaag opgemerkt dat die niet zo heel boeiend was en veel renners in zijn boekje uitweidden over andere Tours.
Egotripperij van Smeets.
Met dynepo? Of 3e generatie epo? Ja, dat neem ik aan van wel dat het online te volgen is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
zal wel spuit 11 zijn.
maar is studio sportzomer online te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |