abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:55:59 #201
127004 maril
Smeetsfan
pi_70427354
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Finishplaats van die dag lijkt me.
Dat is niet altijd het kan ook een dag van te voren zijn, bij de Mont Ventoux is dat nl zo. De dag van de Mont- Ventoux zal hij al in Parijs zijn vermoedt ik.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:06:03 #202
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70427666
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

God triest figuur dat je er bent Bij alles wat op tv komt wat jij niet (meer) leuk vindt, ook al is het programma erg populair, begin jij te mekkeren over het geld wat jij er voor zou geven

De wereld draait niet alleen om jou jongen. En ga anders klagen bij de NOS en kom niet hier met zo'n dramatisch verhaaltje aanzetten
Leuke adhominem weer TheFart.

Triest jochie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:08:22 #203
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70427734
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:12 schreef maril het volgende:

[..]

Ik vind dat ook zo'n aftandse stelling er zijn mensen die zich niet storen aan Mart zal zo fifty fifty zijn , ze kunnen het in hilversum niet iedereen naar de zin maken, als al de programma's weg zouden moeten om die reden zou er geen programma meer overblijven want iedereen stoort zich wel aan en of ander omroepicoon, zo mogen wat mij betrefd Ivo Niehe weg, maar er zijn genoeg mensen die er naar kijken en van genieten. Datzelfde geld voor de avondetappe. Dus inderdaad er is een aan en uitknop.
Waarom doen mensen zo geirriteerd?

Ik zeg enkel dat de rek een beetje uit het programma is.

Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:21:23 #204
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70428145
Sommigen kunnen het maar moeilijk accepteren dat er andere meningen zijn.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70428339
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je zegt niet enkel dat de rek een beetje uit het programma is. Je maakt ook een domme opmerking over je kijk- en luistergeld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:36:15 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70428617
Nee, dat was een juiste opmerking die de andere domme opmerking over 'er zit een uitknop op' (wat je vaak hoort om elke tegenstrijdige mening over een programma de kop in te drukken) moest ontkrachten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:47:14 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_70428964
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:26:56 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430057
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bovendien wordt het journalistieke gehalte ook met het jaar minder, en daar keek ik juist voor (niet alleen daarvoor natuurlijk, er zat een balans in het programma) .
Onderbouw dat eens.

Ik snap er geen hol van. Het concept is al jaren hetzelfde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:28:34 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430107
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:47 schreef Ericr het volgende:
Klopkoek heeft natuurlijk wel gelijk, de rek is er al een tijdje uit. Meer dan de helft van de tijd komen er gasten voorbij die er al meerdere keren hebben gezeten en de rest is alleen opvulling of heeft totaal niks te melden. Vind het programma eigenlijk alleen te pruimen als er wat gebeurt is in de Tour zelf en je nog even snel wat achtergronden kan meepikken.
Ze hadden vorig jaar de leukste uitzending ooit met Rob Harmeling. 2 jaar geleden de op één na leukste uitzending met Peter Lusse.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:30:46 #210
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430172
Ik heb het gevoel dat het aantal gasten wat niets met wielrennen te maken heeft met het jaar toe neemt.

Ik heb het idee dat de journalistieke mededelingen van Smeets schaarser worden. De vragen meer over randzaken gaan.

De reportages beginnen steeds meer te lijken op promofilmpjes van de sponsoren.

Het is meer een gevoel dan ik het concreet kan maken. Misschien mis ik gewoon wel de inbreng van Jean Nelisse

Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:32:55 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430223
Door sommige is al geconstateerd dat Smeets vaker renners niet meer herkent en trager wordt. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken. Dat hij er minder 'middenin' zit.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:33:30 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70430237
Ach ... zal wel weer André Rouvoet & Beau van Erven Doorens of Maxime Verhagen & Martin Simek / Jort Kelder worden. Populisten die geen moer over wielrennen te zeggen hebben.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:36:22 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70430308
Nou (nu ga ik het voor Smeets opnemen), ik moet zeggen dat het programma Sportzomer altijd een rustige uitstraling heeft gehad en de schreeuwlelijkerds zoals Prem en Mulder weerde of stevig intoomde.

Het is nog geen kippenhok zoals bij bijv. P&W regelmatig (met opzet) gebeurt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 juni 2009 @ 18:36:58 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_70430325
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:30 schreef Klopkoek het volgende:

Wel sterk en verfrissend van vorig jaar, ten opzichte van de edities ervoor, vond ik de filmpjes van Phillip Freriks, die wat over Frankrijk mededeelde elke dag.
Vond ik juist vreselijk.

Als ik iets over de grotten van een dorp wil weten kijk ik wel naar Teleac.

Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.

zaterdag 27 juni 2009 @ 18:41:10 #215
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70430442
De Neel schijnt nu al op een km afstand van de camera in beeld te worden genomen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:15:55 #216
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70431428
Mart weet 't ook niet:

Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk .

Mart met een willekeurige lezer.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:16:46 #217
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70434302
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vond ik juist vreselijk.

Je verwijt eerst dat er te veel gasten zonder wielergeschiedenis zijn vervolgens hemel je Philip Freriks op. Die niet weet of er gas of lucht in een band zit.

Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.

Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:57:19 #218
102912 crv
Screwed up
pi_70435248
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:

[ afbeelding ]

Was vanmiddag in de mooiste boekhandel ter wereld hier in Maastricht om te signeren. Stelde 'm de vraag wie de Tour gaat winnen... Ja, dat wist ie ook niet. Net zo min wie morgen Nederland kampioen wordt. "Ik vind 't leuk om erover te discussiëren, maar niemand weet 't. De enige zekerheid is dat het morgen zondag is." Hij vermaakte zich prima. Grapjes makend. Leuk .

[ afbeelding ]
tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_70435850
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mart weet 't ook niet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb ook een aantal boeken van Mart , heb de meeste nog echt gelezen ook

Wanneer begint het hele spektakel eigenlijk? De dag voor? of op de dag zelf?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:34:02 #220
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436003
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef crv het volgende:

[..]

tof, maar had je hem niet beter ff kunnen vragen waar die de 16e en 17e zijn uitzending had
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:35:08 #221
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436028
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vond ik juist vreselijk.

Dat krijgen we elk jaar weer te horen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:36:32 #222
127004 maril
Smeetsfan
pi_70436053
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij schrijfy heerlijk ,beter dit icoontje schaam je vooral niet.
pi_70436394
Kleine tvp, voor dat ik het weer vergeet...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:09:26 #224
102912 crv
Screwed up
pi_70436660
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb denk ik bijna al zijn boeken en als schrijver vind ik hem geweldig, soms zelfs humoristisch. Dat laatste heb ik hem op TV helaas nog nooit op betrapt, is het wel dezelfde
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_70437857
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Freriks bracht afwisseling met iets wat op kwaliteit leek, dat is het verschil. Geen dom randgezwets in de ruimte.

Bovendien weten 'we' als Nederlanders niet heel van Frankrijk ook al komt Jan Modaal er elk jaar.
Inderdaad, bovendien ging het bijna nooit over wijn (daar geef ik ook weinig om), maar voornamelijk over geschiedenis.. en dat vind ik juist geweldig. Allez Fifi .
Overigens had Sporza ook een dergelijk item in hun avond programma, al was dat wat meer wijn en gein dan bij Fifi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')