Precies, 's avonds lekker de Avondetappe kijken, biertje erbij.. en afsluitend met Dalida.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Ze hebben altijd mooie beelden en Mart is sowieso een heldquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Boogaard komt ook altijd wel (een paar keer)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Er komen er zat andere jaarlijks, Wilfried de Jong komt bv ook.
En wie weet nog meer, ik ken het program nog niet helemaal.
SENK JOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Bergetappes en tijdritten zijn nooit meer zo leuk als met Smeets en Nelissenm die vlakke etappes keek ik toch nooit, gebeurttoch geen ene reet, wordt ook in de Tour vrijwel altijd een massasprint, en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Mr.Grant het volgende:
[..]
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenIk heb nu al weer zin in drie weken lang elke avond een flinke portie Mart
Dit meen je niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijen
Daar zou ik maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht na vanavond dat Sjuul Paradijs ook een keer te gast is.
"U krijgt een proefabonnement op de Telegraaf kado!"
"Senk joe, maar we eten niet zoveel vis."
De tour wacht op niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Bizarre TV was dat, maar ja wat moet je doen op zo'n moment? De uitzending afblazen is geen optie, maar gewoon doorpraten over wat die meneer in die rooie trui morgen gaat doen staat ook zo vreemd als er op de achtergrond iemand op apegapen ligtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Peter Lusse verbaasde me ooit het meeste.
Ik dacht wat moet die chipsreclameknakker nou bij het wielrennen. Dezelfde avond was Joop Zoetemelk te gast. Hij wist precies wanneer Joop op welke dag een etappe had gewonnen.
Lusse : 'Nee Joop toen werd je derde, van Impe werd tweede.'
Hij wist echt alles. Was leuk zo'n liefhebber te zien.
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.
Phillipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.
Weg ermeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |