Precies, 's avonds lekker de Avondetappe kijken, biertje erbij.. en afsluitend met Dalida.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Ze hebben altijd mooie beelden en Mart is sowieso een heldquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef Tommeke het volgende:
WE hebben er weer zin in. En ja, er zijn weer de zelfde clichés, en ja, Mart is ijdel, en ja weer dezelfde gasten!
Toch blijft het een leuk programma, hoort gewoon bij het zomergevoel!
Boogaard komt ook altijd wel (een paar keer)quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Er komen er zat andere jaarlijks, Wilfried de Jong komt bv ook.
En wie weet nog meer, ik ken het program nog niet helemaal.
SENK JOEquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:10 schreef Knallert het volgende:
Senk joe!! nu bij knevel en van den brink
Bergetappes en tijdritten zijn nooit meer zo leuk als met Smeets en Nelissenm die vlakke etappes keek ik toch nooit, gebeurttoch geen ene reet, wordt ook in de Tour vrijwel altijd een massasprint, en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Mr.Grant het volgende:
[..]
Oh oh wat heb ik weer zitten genieten! Mart was weer op z'n best: minutenlange monologen, 'sank you', en hij probeerde en passant het programma nog even van Knevel en Van Den Brink over te nemenIk heb nu al weer zin in drie weken lang elke avond een flinke portie Mart
Dit meen je niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
en dar kijk ik wel en dan vooral hopen pop massale valpartijen
Daar zou ik maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef marcodej het volgende:
Ik verwacht na vanavond dat Sjuul Paradijs ook een keer te gast is.
"U krijgt een proefabonnement op de Telegraaf kado!"
"Senk joe, maar we eten niet zoveel vis."
De tour wacht op niemandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Bizarre TV was dat, maar ja wat moet je doen op zo'n moment? De uitzending afblazen is geen optie, maar gewoon doorpraten over wat die meneer in die rooie trui morgen gaat doen staat ook zo vreemd als er op de achtergrond iemand op apegapen ligtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Sjiznit het volgende:
Die aflevering was mooi, en stug doorgaan ook
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
Peter Lusse verbaasde me ooit het meeste.
Ik dacht wat moet die chipsreclameknakker nou bij het wielrennen. Dezelfde avond was Joop Zoetemelk te gast. Hij wist precies wanneer Joop op welke dag een etappe had gewonnen.
Lusse : 'Nee Joop toen werd je derde, van Impe werd tweede.'
Hij wist echt alles. Was leuk zo'n liefhebber te zien.
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lusse heeft ook elk jaar (geen idee of hij dat dit jaar ook doet) een column in Radio Tour de France.
Phillipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Erg leuk om naar te luisteren. Leuker dan die nieuwslezer die vorig jaar vreselijke items maakte over de beste wijn.
Weg ermeequote:
Lijkt me dat je dit specifiek aan de NOS moet vragen (Mailen) wie weet geven ze antwoord.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Kan weer niet wachten![]()
Hoewel, hier in FR kan ik de NOS niet via internet ontvangen.
(Schijnt wel via omwegen mogelijk teijn maar dat is me nog niet gelukt)
Ik probeer achter de uitzendplaatsen te komen van de avondetappe. Ze komen hier ook in de buurt langs (Colmar, besancon) dus misschien kan ik wel ff live gaan kijken![]()
Helaas levert google e.a. zoekacties nog niet echt resultaat.
Weet iemand soms waar ik kan vinden waar Mart zijn tafeltje neerzet?
Alvast dank
Live opname bijwonen is überkalt!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Ik probeer achter de uitzendplaatsen te komen van de avondetappe. Ze komen hier ook in de buurt langs (Colmar, besancon) dus misschien kan ik wel ff live gaan kijken![]()
Alvast dank
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dit specifiek aan de NOS moet vragen (Mailen) wie weet geven ze antwoord.
ps heb je niet zo.n schotel dat Je BVN ontvangt?
Nederlandse zenders met presentatoren/-trices die geen Nederlands spreken of bijv. ARD met een Nederlands sprekende presentator/-trice?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
nee helaas is dit nog een tijdelijk adres, op mijn definitieve komt gewoon een Schotel met Nederlandse ontvangst
Alles Canal Plus met een namaak abo-tje via NL en mijn free in FR met meer dan 100 HD kanalen frans en internationaal en dan nog alle duits-talig via whatever.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Nederlandse zenders met presentatoren/-trices die geen Nederlands spreken of bijv. ARD met een Nederlands sprekende presentator/-trice?
quote:Geachte heer
Hierbij deel ik u mee dat er helaas geen overzicht bestaat van de
avondprogrammering. Het spijt me.
Met vriendelijke groet
N.K.
NOS Publieksvoorlichting
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef crv het volgende:
Alvast dank
Ga het in ieder geval proberen, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:20 schreef Saeramir het volgende:
[..]
tegen die tijd zou je justin.tv kunnen proberen. Weet niet hoor, of die het uit zullen zenden, maar je kan het allicht proberen.
En terecht, ze hebben natuurlijk geen zin in al dat carnavalspubliekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef crv het volgende:
Het antwoord van de NOS op de vraag wat de uitzendplaatsen zijn om live erbij te kunnen zijn:![]()
[..]
Inderdaad, niet van die saaie mottenballen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Mr_DG het volgende:
Nu maar hopen op een paar spraakmakende gasten aan tafel.
ik ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
En terecht, ze hebben natuurlijk geen zin in al dat carnavalspubliek
Ja wat dat betreft heeft ie een erg kort lontje en is erg kortzichtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:32 schreef Barca het volgende:
Smeets raakte toen in Limboland knap gefrustreerd van het carnavalspubliek.
quote:Geachte heer
De NOS heeft rond de uitzending geen speciale faciliteiten voor publiek. Wij willen u daarom een bezoek aan ons afraden, temeer omdat er geen mogelijkheid is om de uitzending goed te volgen.
Met vriendelijke groet
JvG
NOS Publieksvoorlichting
hahahaquote:
In het Thialf kan hij zich daar ook zo mateloos aan ergeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:43 schreef Barca het volgende:
Stonden die dronken klootviolen daar te schreeuwen "Martje, Martje, Martje!!" en "Smeets we willen op tv olé olé!" Dáár zou ik als big star ook gek van worden!Koning Mart keek over de ballustrade met een pruillip, schudde eens zijn hoofd om de domheid van dat gepeupel en stapte toen woedend naar binnen. Het diner stond klaar. Kon hij de ergernis wegspoelen met een goede wijn.
Kreeg je toen ook mot met de V-tjes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het Thialf kan hij zich daar ook zo mateloos aan ergeren.
Ik heb dat met een vriend van me wel eens gedaan, gingen we achter Dione staan gek doen in Mart z'n blikveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |