abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70319142
Haha, ik kreeg gelukkig geen Gestapo's achter me aan, maar wij stonden ook met het mobieltje in de hand te zwaaien "Mama, ik ben op tv" _

Toen begon een cameraman druk te gebaren dat we op moesten tiefen, hebben we toen ook maar gedaan omdat er inderdaad wel een paar van die kleerkasten in de buurt stonden, maar je zag aan Mart z'n hoofd dat ie 't niet grappig vond.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:09:42 #152
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70319332
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Tommeke het volgende:
Haha, ik kreeg gelukkig geen Gestapo's achter me aan, maar wij stonden ook met het mobieltje in de hand te zwaaien "Mama, ik ben op tv" _

Toen begon een cameraman druk te gebaren dat we op moesten tiefen, hebben we toen ook maar gedaan omdat er inderdaad wel een paar van die kleerkasten in de buurt stonden, maar je zag aan Mart z'n hoofd dat ie 't niet grappig vond.

toch wel de dutch mountains van Dione bekeken?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:26:26 #153
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70319944
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Dione nog niet in levende lijve ontmoet. Helaas.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70320158
edit
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:33:54 #155
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70320198
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Dione nog niet in levende lijve ontmoet. Helaas.
maar wel Ria
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_70320277
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Ik heb haar meerdere keren in het echt gezien en ze is best lekker
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:42:31 #157
30220 Barca
pi_70320463
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:33 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

maar wel Ria
Ja, en die ziet er voor een vrouw van 40+ erg goed uit!
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik heb haar meerdere keren in het echt gezien en ze is best lekker
Beetje jouw lengte?

ONTOPIC: Kunnen ze voor 1 avond als gasten Jeroen B en JPP regelen? Wil wel even horen wat zij te zeggen hebben over de topsprinters van nu.

Theo Bos laten komen om een avondje door te zagen over Armstrong is ook leuk. Doe meteen Gregory van der Wiel van Ajax. Kunnen ze het over Twitteren gaan hebben. Of die Maxime V. Die is toch zo goed bevriend met Clinton?
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:20:42 #158
127004 maril
Smeetsfan
pi_70328321
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef crv het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft heeft ie een erg kort lontje en is erg kortzichtig.
Hij heeft daar terecht een tering hekel aan zeker als ze hem ook nog een gaan treiteren en auto,s beschadigen.Maar je moet het gewoon niet aankondigen , ze merken vanzelf wel of je uit het goede hout bent gesneden er gewoon naar toe gaan.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_70328869
tvpeloton
GO LANCE !!!
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:06 #160
30220 Barca
pi_70329519
Ik treiter Mart niet. Auto's slopen doe ik ook niet.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:54:16 #161
127004 maril
Smeetsfan
pi_70329720
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Barca het volgende:
Ik treiter Mart niet. Auto's slopen doe ik ook niet.
Ik heb het ook niet over jou, maar daar over gesproken is je gedrag niet bepaald volwassen te noemen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:57:34 #162
30220 Barca
pi_70329852
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef maril het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over jou, maar daar over gesproken is je gedrag niet bepaald volwassen te noemen.
Oh, dank u. En wat is er mis mee?
pi_70330131
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Kreeg je toen ook mot met de V-tjes?

Stond met een paar maatjes ook eens te kijken. Precies in het midden. Dus Mart aan de ene kant en Ria + Jochem aan de andere zijde. Nou sta je dan dus precies recht voor de camera!

Komt er zo'n aap naar ons toe "Jullie mogen wel even doorlopen!" Ik kijk 'm aan en zeg "Het mag? Dan hoeft het dus niet." En ging weer met mijn snuit voor de camera staan, ondertussen foto's maken van lekkere Ria Begint die mafkees met toch te schelden, vloeken en tieren "Ben ik niet duidelijk of zo?! Ophoepelen hier en geen grote bek meer!" Ik kijk 'm lachend aan en zeg "Volgens mij ben je een aantal decennia te laat geboren. Ooit hadden ze ergens in Polen een kamp, daar had je prima gepast als bewaker." Rustig wegwandelend om nog geen minuut later weer voor de camera te gaan staan. Bellend met het thuisfront en heftig zwaaiend. Een van die maatjes roept "Mart, ik wil je handtekening!" Geloof niet dat we ons daarmee heel popi hebben gemaakt.
Ik snap wel dat Mart dat irritant vind.
quote:
Ik kijk 'm lachend aan en zeg "Volgens mij ben je een aantal decennia te laat geboren. Ooit hadden ze ergens in Polen een kamp, daar had je prima gepast als bewaker." Rustig wegwandelend om nog geen minuut later weer voor de camera te gaan staan.
Toen vond je jezelf wel een hele stoere jongen, of niet?

Ik erger me er trouwens ook aan, die simpele zielen die pontificaal in beeld gaan staan zwaaien...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70330206
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, en die ziet er voor een vrouw van 40+ erg goed uit!
[..]

Beetje jouw lengte?

Ze is een beetje klein, maar dat is niet erg!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:13:30 #165
30220 Barca
pi_70330419
1. Die maat is een onwijze fan van Mart Smeets!
2. Och ... ik vind het heel logisch. Zo'n v-tje is juist iemand die zich stoer vindt.
3. Nou fijn dat jij je daar aan ergert. Blij dat jij me daarom onvolwassen vind.

Ach, ik ben ook niet de langste!
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:50:09 #166
127004 maril
Smeetsfan
pi_70331523
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Oh, dank u. En wat is er mis mee?
OMG op die toer , nou veel plezier ermee.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:58:36 #167
30220 Barca
pi_70331765
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:50 schreef maril het volgende:

[..]

OMG op die toer , nou veel plezier ermee.
Ja, dat heb je als je met een beschuldiging komt zonder argument.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:15:51 #168
102912 crv
Screwed up
pi_70335902
Lijkt wel een staatsgeheim
Heeft iemand enig idee hoe erachter te komen waar Smeets zich bevind 16 en 17 juli (Colmar/Besancon?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:27:39 #169
30220 Barca
pi_70336312
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef crv het volgende:
Lijkt wel een staatsgeheim
Heeft iemand enig idee hoe erachter te komen waar Smeets zich bevind 16 en 17 juli (Colmar/Besancon?
Twitter? Ben je die dagen wel daar in de omgeving? Dan kun je proberen er tijdig te zijn als je hier de locatie hebt gelezen. Tour wat rond daar gedurende die dagen, er zal toch wel een kasteeltje of zo zijn? Vraag je in je vriendelijkste Frans of zij gastheer/-vrouw zijn van de NOS.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:47:49 #170
102912 crv
Screwed up
pi_70337109
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Barca het volgende:

[..]

Twitter? Ben je die dagen wel daar in de omgeving? Dan kun je proberen er tijdig te zijn als je hier de locatie hebt gelezen. Tour wat rond daar gedurende die dagen, er zal toch wel een kasteeltje of zo zijn? Vraag je in je vriendelijkste Frans of zij gastheer/-vrouw zijn van de NOS.
Ik woon er Dus op tijd zijn is niet het probleem.
Helaas precies tussen Colmar en Besancon in (beide zo'n 100km weg)
Verder ben ik nog niet bekend met Twitter ga wel ff uitzoeken.
Wat betreft kasteeltjes en idillysche locaties.... dan heb ik aan 3 weken niet genoeg
Colmar is het centrum van de Elzass
Heb trouwens wel een paar aardige wijntips voor Smeets. Ben benieuwd wat voor wijn die in Colmar op Tafel zet. Geloof dat ie normaal alleen rood drinkt en die is hier niet zo bijzonder. De Pinot Gris daarentegen is Uitmuntend.
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:07:50 #171
30220 Barca
pi_70337914
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef crv het volgende:

[..]

Ik woon er [ afbeelding ][ afbeelding ] Dus op tijd zijn is niet het probleem.
Helaas precies tussen Colmar en Besancon in (beide zo'n 100km weg)
Verder ben ik nog niet bekend met Twitter ga wel ff uitzoeken.
Wat betreft kasteeltjes en idillysche locaties.... dan heb ik aan 3 weken niet genoeg
Colmar is het centrum van de Elzass
Heb trouwens wel een paar aardige wijntips voor Smeets. Ben benieuwd wat voor wijn die in Colmar op Tafel zet. Geloof dat ie normaal alleen rood drinkt en die is hier niet zo bijzonder. De Pinot Gris daarentegen is Uitmuntend.
Stuur een mail met wijntips ... misschien krijg je dan wél een positieve reactie.
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:41:37 #172
102912 crv
Screwed up
pi_70351489
Ik ben erachter dat ie in ieder geval 1 avond in de Limousin zit in Golf de Saint Junien
De dag weet ik echter niet.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:29:12 #173
127004 maril
Smeetsfan
pi_70363598
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef crv het volgende:
Ik ben erachter dat ie in ieder geval 1 avond in de Limousin zit in Golf de Saint Junien
De dag weet ik echter niet.
Hij komt ook in spanje met Johan Cruijff
En Bart Veldkamp is een vaste gast

De Avondetappe: vermenselijking werkelijkheid
HILVERSUM - Het programma De Avondetappe is volgens de presentator Mart Smeets de vermenselijking van de keiharde werkelijkheid van de Ronde van Frankrijk. ,,We mogen dat wat overdag gebeurt 's avonds een zacht randje geven'', aldus Smeets. Donderdag gaf de NOS in Hilversum een toelichting op de plannen van radio, internet en tv rondom de Tour de France 2009.
De Ronde van Frankrijk begint op 4 juli. Zowel op radio, tv als internet is de koers live te volgen. Verder verzamelt de NOS de 'tweets' van mensen in de karavaan die Twitteren.
Tijdens de presentatie van de NOS stond Smeets centraal. Hij benadrukte dat zijn programma De Avondetappe door 22 mensen wordt gemaakt. ,,Toevallig is mijn harses in beeld, maar iedereen is belangrijk.'' Smeets noemt collega Cees Bos. Hij rijdt straks rond met een grote auto met daarin ons noodaggregaat.''
3500 kilometer
Jan Stekelenburg, chef d'equipe van de NOS, vertelde dat de Ronde van Frankrijk dit jaar 3500 kilometers telt. ,,Onze lichtmannen leggen tijdens die drie weken meer dan 6500 kilometer af'', zegt Stekelenburg. ,,Voor de avonduitzending begint, hebben zij maar een uur om de set uit te lichten.''
Volgens Smeets is sfeer tijdens De Avondetappe belangrijk. ,,Gek genoeg is 59 procent van onze kijkers vrouw.'' Smeets kan al een paar namen noemen van mensen die bij hem zullen aanschuiven in Frankrijk. ,,Bart Veldkamp wordt een van de vaste gaten.'' Op 9 juli zitten in Spanje Johan Cruijff en Gert-Jan Theunissen bij Smeets aan de tafel.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 juni 2009 @ 17:23:39 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_70365250
Bart Veldkamp de legendarische wielrenner

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70365860
Tja, die verwacht je niet direct bij een wielerprogramma. Maar goed, tijdens de Olympische Spelen deed hij dat ook en niet zo verkeerd, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')