Je kon hem ook gewoon bewerken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Rosbief het volgende:
Lees mijn zin nu nog eens en merk op dat ik 2 werkwoorden achter elkaar plaats, zou het niet beter zijn geweest als ik hier een komma zou plaatsen hoor ik u denken.... En ja, het ís beter om deze komma te plaatsen hier.
Jij kent Mart Smeets zeker niet zo goed he? Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Jij kent Mart Smeets gewoon niet zo goed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kon hem ook gewoon bewerken..
Dit heeft meer toegevoegde waarde, anderen zouden kunnen leren van mijn fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kon hem ook gewoon bewerken..
Wat heeft dat met Rosbief te maken? Jullie hoeven niet allemaal Smeets na te doen hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Jij kent Mart Smeets zeker niet zo goed he? Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Jij kent Mart Smeets gewoon niet zo goed.
Zo te zien idd wel, maar ach, het is een mooi formaat (het plaatje dan) en het staat toch ook wel symbool voor dit programmaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
Is het plaatje trouwens niet van de Olympische Spelen in Athene?.
grazie sei gentile pero' rifletti e vedi che ho ragione buonanotte besosquote:
Dan mis je het 2 dagen lijkt me (de laatste 2 dagen van de Tour).quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komt dat op tv? want ik ga van 25 juli tot 1 augustus op vakantie. Avond-Etappe wil ik wel zien
De Tour begint een dag nadat ik terug ben van vakantie, dus ik zit dan al middenin de zomerquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Rosbief het volgende:
Als de avondetappe komt begint de zomer pas echt!
25 juli - 26 juli ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan mis je het 2 dagen lijkt me (de laatste 2 dagen van de Tour).
De laatste zondag is meestal een samenvatting en geen liveshow.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Antaresje het volgende:
De Tour is van 4 juli t/m 26 juli. Die uitzendingen dus ook (alhoewel ik niet zeker weet of ze eerste dagen ook al gaan uitzenden).
Jammer dat je vakantie er al op zit als de zomer pas begint.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De Tour begint een dag nadat ik terug ben van vakantie, dus ik zit dan al middenin de zomer
Ik van 19 tot einde tour niet zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |