SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
[ Bericht 26% gewijzigd door TJDoornbos op 07-06-2009 21:49:28 ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
TJ! Wat een lief plaatje zo!
Jaa Chico, ik hoop het voor jou
Edit, quote...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:CF! Wilde je zeker zijn dat DaD die balansdag ook echt neemt,dat je het twee keer post
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij zit nu met een blessure zei je, weet je al wanneer je weer kan gaan lopen? (en wat is het?)
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:Ik was op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lieve kleine nichtje en ik, wees snel want voor tienen is die weg!
zeer egoistische tvp![]()
Leuke foto!
Top!quote:
Het laatstequote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Top!
Hoe voelde dat?? Als trots dat ik dit heb gehaald. Of als.... ik wil naar 36?
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had de pech dat ik een onsteking had aan mijn scheenbeen maar ook ben gevallen op mijn heup. Nu weet ik niet waar mijn been uitval door komt.
5 x fysio aan mijn onderbeen hielp niks. Nu gaan ze aan mijn heup werken.... tja weet niet, pijn doet het niet maar ik kan er weinig mee
Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het laatste. Het is heel raar. In m'n hoofd voelt mijn lijf nog als maat 44, maar dat is het niet meer. Heel vreemde gewaarwording is dat.
Ja, met mijn veiligheidskistjes, die zijn echt te zwaar om een normale beweging te maken... het zit eruit als een pinguin maar het hobbelt wel vooruitquote:Op zondag 7 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, hoop dat ze er wat aan kunnen doen, lijkt me maar niets als je opeens niets meer kan met je been ... heb je er geen last van tijdens je werk ofzo?
Voorbereidingen voor proef 1 zijn af, nog 2 te gaan.
Haha dat had ik vorig jaar ook. En toen zag ik later een foto en dacht ik "quote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
Ik had dat trouwens ook andersom
Toen ik nog een kleine P.F was (15 oid) had ik jeans maat 27.. Nou.. Ik begon lekker te eten, aan de pil, etc. etc. En opeens had ik maat 32. Terwijl ik in mijn hoofd nog echt heel heel erg dun was en geen idee had waarom al die broeken nou opeens zo strak zaten want zo veel dikker was ik toch nietEn ik kon nog steeds best maat XS aan van shirtjes, vond ik. En toen zag ik later foto's en dacht ik.. Hmmmm een M was toch beter
!
Nee, blijkbaar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet vreselijk irritant om met je haar los te rennen?
Je kan haarbandjequote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Dat doe je goed!
Bij het spinnen doe ik mijn haar in een staart en dan nog een haarbandje () in mijn haar. En dat is nodig, ook
of al die wijn? Wij hebben een enge film in 3D gezien, en m'n vriendje heeft nu blauwe plekken op z'n benen van waar ik hem sloeg toen ik zo schrok...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Edit, quote...Ik ben een beetje vaag van al dat eten
Wat liefquote:
Ik merkte hetquote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog steeds op tijd want de foto staat nog in de quotes!
Ik in ieder geval niet, vergelijkbare haarlengte dus ik antwoord ook gewoon.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet vreselijk irritant om met je haar los te rennen?
helaas is niet elke spinningles op de sportschool gebaseerd op interval. Er zijn er veel bij die vooral aan duurtempo doenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interval met focus op benen doet mij gelijk denken aan spinning motorbloempje. Daar zit flink wat interval in en ik denk niet dat ik uit hoef te leggen dat je vooral je benen traint.
ja, dat had ik idd als optie boven gegeven in de sportschool: daar staat ook een spinning fiets.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:11 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom doe je zelf geen intervaltraining op een hometrainer dan?
Hm, dat is wel lastig dan ja. Dat vind ik ook wel een van de voordelen van RPM; dat is echt een opgesteld programma en ben je niet overgeleverd aan de grillen van de docent. Ik snap dat je het lastig vindt om maar gewoon op zo'n fiets te gaan zitten, zou ik ook hebben. Juist dat je in een groep bezig bent, werkt motiverend om nog ff door te bikkelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
helaas is niet elke spinningles op de sportschool gebaseerd op interval. Er zijn er veel bij die vooral aan duurtempo doenHelaas is niet per les aangegeven welke intervaltrainingen zijn: dat is docent afhankelijk en niet te voorspellen
Lastig, want ik vind dat jij doorgaans echt wel nette lijstjes hebt. Enige dat ik zou kunnen bedenken is minderen met de ijsjes en de booze en misschien niet zozeer minder eten als wel ándere dingen etenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat nu? Voor iedere dag sporten heb ik (nog) geen tijd. Echt veel minder eten wil ik niet. Iemand een idee?
merk(te) je daar snel verschil bij, en met welke regelmaat doe je dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe vaak intervaltraining tijdens het hardlopen. Dus niet zoals bij Evy af en toe wandelen, maar echt stukken sprinten, gewoon joggen en "sjokken".
*grin*quote:Op maandag 8 juni 2009 09:21 schreef Lastpost het volgende:
Overigens echt geniaal dat RPM, had het nog nooit gedaan terwijl ik (met m'n pa) altijd met een groep RPM'ers richting Limburg ging om daar een dag volle bak te mountainbiken.
Na zo'n dag had ik altijd zoiets van, grote verhalen van die figuren die zeggen dat het zo zwaar is dat RPM, vooral omdat ik ze 3 keer per ronde had kunnen inhalen daar in de heuvels en na afloop zo nog een keer zou kunnen.
Ging ik eens meedoen, mijn god zeg dat was afzien en die andere maar vrolijk op die dingen zittend.
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
teh drama's
hoe is het eigenlijk met je XM? Met oma enzo? Is/wordt alles een beetje goed geregeld en zulks? Of houd je je er verder niet mee bezig?
Wat ik zelf prettig vind:quote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tips, iemand? Ik dacht al aan iig 1 a 2 avonden een rondje hardlopen met afwisseling van 1 minuut gewoon, en dan 20 seconden dubbel tempo (en dat dan een kwartier lang) en wat afwisseling op de sportschool (cardio, spinningfiets,roeien, etc.).
Ik let niet zo op lijstjes, maar is het vetof spieren wat erbij is gekomen? Zelf heb ik gemerkt dat met een eiwitrijk eetpatroon de spiergroei ongemerkt snel kan gaan en dat het vet op eens op andere plaatsen gaat zitten. Koolhydraten gaan bij mij standaard naar m'n buik, sinds ik meer eiwitten eet heb ik er heupvet bij gekregen. Dat had ik daarvoor echt niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Dat er gewicht bij is gekomen klopt wel: mijn billen zijn net iets ronder, mijn benen net iets steviger en de b-cup is nu een kleine c. Nog steeds goed in vorm, dat wel. Maar ik maak me toch wat zorgen om de snelle stijging.
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Voel me niet zo geweldig op het moment. Ben zaterdagmiddag teruggegaan naar huis, Duvel is tot gisteravond gebleven. Alles is op zich goed geregeld, heb me er niet echt heel actief mee bemoeid, want het is niet direct mijn oma, maar ben er wel bij betrokken geweest. Duvel regelt verder veel met zijn moeder. Ik doe meer de secundaire opvang zeg maar. Maar heb momenteel veel last van m'n lijf en ik voel me een michelinvrouwtje, ben erg moe en zie enorm op tegen deze week en het propvolle weekend dat eraan zit te komen. Het mag wat mij betreft volgende week maandag zijn. Als ik een fast forward knopje had, zou ik die graag gebruiken nu.
dank je, da's wel een goedequote:Op maandag 8 juni 2009 09:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Wat ik zelf prettig vind:
1min lopen - 1min rust - 2min lopen - 1min rust - 3min lopen - 1 min rust
3min lopen waarvan laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 2min lopen laatste min versnellen tot laatste 10 sec sprint - 1min rust - 1 min starten op dubbel tempo en eindigen in 10 sec sprint
Als je het wat zwaarder wilt maken neem je een halve minuut rust tussendoor en ga je tot 4min.
Ja precies.. En ik 'kan' dat opvangen niet altijd, omdat ik soms ook wel even genoeg met mezelf te stellen hebquote:Op maandag 8 juni 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Dit soort weken eisen altijd heel veel energie en kracht op. Bijna meer als je er zelf meer ' buiten' staat omdat je de rest wat probeert op te vangen... Had ik ook wel wat toen de opa van Mr.MoBlo overleed..
Ik moet deze vraag uitleggen:quote:Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Welke vragen? En waarom?
ben nu toevallig bezig met de rechtsbijstand ivm mn motorongeval van vorige week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gegevens betrokkenen
Is de schade door uzelf veroorzaakt? *
Ja NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren er getuigen van het ongeval? *
Ja NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag popjes!
Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio![]()
![]()
Arme muis! Hoe voel je je nu?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Dag popjes!
Diagnose van de HA: zware last van mijn bovenrug- en schouderspieren, plus een restant holte-ontsteking. Yeah! Ik heb antibiotica, neusspray en diclofenac, en ik mag naar de fysio
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Kut, want ik moet de pijnstiller nog innemen. Dus ik heb net even brood gesmeerd en ik ga hem nu innemenquote:![]()
Maar wel opgelucht dat ik nou iets heb om het te bestrijden, want ik werd een beetje gek van die pijn.![]()
Dan zou ik toch de koolhydraten weer wat minderen. Nadeel van die krengen is dat ze verslavend zijn en graag in vet veranderen als je ze nergens anders voor gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: beide geloof ik. Mijn buik is best mooi strak. Ook mijn schouders en armen zijn goed in vorm. Fijn, aangezien buik en armen/schouders vroeger de probleemzones waren. Volgens mijn man zie je duidelijk het spierverloop, zelfs door strakke kleding heen.
Aan de andere kant merk ik dat mijn billen ronder zijn geworden, net als mijn benen.
De laaste tijd eet ik wat meer koolhydraten en vet. Eiwitten at ik al veel het laatste jaar.
crap in = crap out![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:01 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kut, want ik moet de pijnstiller nog innemen. Dus ik heb net even brood gesmeerd en ik ga hem nu innemen![]()
Maar wel opgelucht dat ik nou iets heb om het te bestrijden, want ik werd een beetje gek van die pijn.
crap in = crap out![]()
het zit je allemaal weer lekker mee Muis![]()
jemig.. ik durf nu bijna niet meer te zeuren over wat dan ook, want in vergelijking met jou is 't gewoon allemaal nietig
respect voor hoe jij je er doorheen slaat, nogmaals![]()
Ja doei.![]()
Goedemorgen!
Ik ben niet echt bijgelezen, druk weekend gehad.
XM, heel veel sterkte deze week.
Tink, misschien zou je kunnen proberen om jezelf 1 'zondig' moment per dag te gunnen? Dus als je een alcoholisch drankje drinkt, niet ook nog een ijsje. En andersom. Of deed je dat al zo? Verder weet ik het niet zo goed, jij hebt vaak goede lijstjes, en volgens mij eet je al niet zoveel kh's.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Och, ik zat net voor de lol op te sommen wat ik allemaal moet doen en toen zei mijn vader "nou, dat wordt dan een uur eerder opstaan"quote:Op maandag 8 juni 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
het zit je allemaal weer lekker mee Muis![]()
jemig.. ik durf nu bijna niet meer te zeuren over wat dan ook, want in vergelijking met jou is 't gewoon allemaal nietig
respect voor hoe jij je er doorheen slaat, nogmaals![]()
. Maar ik blijf er vrolijk onder hoor, liever neusspray en een antibioticakuurtje dan een hernia zullen we maar zeggen
![]()
![]()
balenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:06 schreef P.F het volgende:
En ik heb een 5 voor een herkansing
KUT! Want ik had dat studiepunt echt nodig
Ja doei.![]()
En nu heb ik sowieso een grafhumeur want vriendje vroeg of we samen konden fitnessen na zijn tentamen dan ging hij daarna naar z'n ouders.quote:
Dus ik ja wil ik wel maar dan wel in het centrum en niet waar jij je tentamen hebt anders heeft het geen zin.
Maar ik wil wel maar dan moet ik met dat meisje heel vroeg of heel laat afspreken. Dus nu is het half11 dus zou het in principe kunnen!
Dat was om 0:00 vannacht.
Dus ik zo om 08:00 smsen, ik later met dat meisje afspreken........... En bel ik vriendje om 08:30 om succes te wensen. "Ja ik ga toch niet fitnessen na m'n tentamen maar meteen naar m'n ouders want dan ga ik vanavond met een vriend."
En dat vind ik stomMaar niet heel erg. Maar nu zie ik hem dus niet
En misschien wel donderdag maar dan heb ik het HEEL druk. En hij is net klaar met z'n tentamens en ik begin net dus dat is wel stom
En ik ben een grote aansteller maar ik vind het gewoon jammer. En dan ga ik zeuren en hem een schuldgevoel aanpraten en dat is ook niet leuk![]()
![]()
Ik zou dat ook stom vinden hoor. Jij past er ook je planning op aan en daar houd je vriendje dan geen rekening mee.![]()
Omg omg omg die antibiotica is goooooooooorrrrrrrrr. Ik moest hem in water oplossen maar ik heb het in ranja gedaan (held ben ik ook) en het is nog steeds bitter. Bittere sinaasappellimonade![]()
![]()
Fijn dat je weet wat er is Muis, maar wel ook weer klote dát er iets is. Sterkte
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Muis, fijn dat er nu een diagnose is en dat je er wat aan kan gaan doen. Minder fijn dat de pijn nog steeds zo erg is.![]()
PF, balen van je cijfer. Een 5 is zo irritant!
Ik heb net een mail gelezen dat er nog mensen gezocht worden om met een middelbare school mee te gaan met de Rome reis in oktober. Zou ik reageren? Gratis reis, verblijf, eten en je krijgt nog wat zakgeld. EnRome
. Maar ik heb geen idee of ik het trek om een groep VWO 5 in bedwang te houden...
Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Het plan was nu: MISSCHIEN. maar dan kijk ik wat er te regelen valt.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou dat ook stom vinden hoor. Jij past er ook je planning op aan en daar houd je vriendje dan geen rekening mee.
Maar nu heb ik tegen dat meisje toch maar vroeg gezegd omdat zij zelf ook nog wou trainen.. En ga niet afwachten of hij dan misschien toch maar weer wel wil..
Dus nu kan het sowieso niet meer als hij opeens besluit wel te willen.. En dat is misschien wel stom van mij maar ik kan niet 1000 keer tegen dat meisje zeggen dat we op een andere tijd moeten![]()
![]()
grapefruit dusquote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Omg omg omg die antibiotica is goooooooooorrrrrrrrr. Ik moest hem in water oplossen maar ik heb het in ranja gedaan (held ben ik ook) en het is nog steeds bitter. Bittere sinaasappellimonade![]()
getver
Ja doei.![]()
Waarom heb je geen pilletjes?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Omg omg omg die antibiotica is goooooooooorrrrrrrrr. Ik moest hem in water oplossen maar ik heb het in ranja gedaan (held ben ik ook) en het is nog steeds bitter. Bittere sinaasappellimonade
![]()
Ja buuuhhh en dat bittere gaat achter je kiezen zitten.quote:
Dus als ik mijn brood op heb ga ik aan de chocola.![]()
![]()
Ik zou ze oplossen in een heel klein beetje water. En daarna een glas limo erachteraan!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja buuuhhh en dat bittere gaat achter je kiezen zitten.
Dus als ik mijn brood op heb ga ik aan de chocola.
![]()
Da list van gister:
O: halfvolle vanillekwark met muesli
L: 2 boterhammen met filet A, cracker met hagelslag
T: chocolaatjes bij m'n moeder
T: blokje kaas
D: couscous met lamsvlees, courgette en tomatenblokjes
T: aardbeitjes met creme fraicheVenus in pocketformaat
Đ loveli![]()
quote:Characteristics are free form in that you can enter any text you like (up to 49 characters).en dit staat in onze handleidingen
Ja doei.![]()
Lijst van heute:
O: waldkornbroodje met cervelaat, fiese limonade
T: witte chocolade
L: unox tomatensoep uit zak
T: nachos met guacamole
D: ketjapkip, sperziebonen, gebakken rijst met ui![]()
dat vroeg ik me daarnet dus ook al afquote:Op maandag 8 juni 2009 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
En ik vraag me af hoe het met Beessie-Jen is! Die is natuurlijk lekker zwangerende enzo, maar hoop dat ze wat minder misselijk is dan in 't begin,
Ja doei.![]()
Nee!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd wat van BJ gehoord?
![]()
Zit die niet gewoon ergens in OUD?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:33 schreef Muis006 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd wat van BJ gehoord?
crap in = crap out![]()
OH dat had ik niet eens gezien, sorryquote:Op maandag 8 juni 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me daarnet dus ook al af
ik zal eens gaan teruglezen
![]()
![]()
Ik was laatst benieuwd hoe het met BJ ging, dus heb even gespiekt in OUD. Ze is nog steeds veel moe en misselijk, las ik. De echo was wel goed, dus dat is goed nieuws!Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH dat had ik niet eens gezien, sorryik zal eens gaan teruglezen
![]()
vind het vooral grappig dat we er allebei ongeveer op 't zelfde moment aan denken
Ja doei.![]()
Dat laatste is zeker goed nieuwsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik was laatst benieuwd hoe het met BJ ging, dus heb even gespiekt in OUD. Ze is nog steeds veel moe en misselijk, las ik. De echo was wel goed, dus dat is goed nieuws!
Ja doei.![]()
Ik heb even mijn klachtenuurtje.
Ik moet een boek kopen dat ik maar voor 1 vak gebruik 1 blok en het is 2ehands 65 euro!!!!!!
![]()
Look on the bright side: als jij ermee klaar bent kun je hem vast ook weer duur doorverkopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef P.F het volgende:
Ik moet een boek kopen dat ik maar voor 1 vak gebruik 1 blok en het is 2ehands 65 euro!!!!!!
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Mijn meneer leent het boek dan gewoon in de bieb. Is dat geen optie?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef P.F het volgende:
![]()
Ja, maar die zijn uitgeleend..quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn meneer leent het boek dan gewoon in de bieb. Is dat geen optie?
![]()
Ik geloof dat ik zojuist de uitwerking van de eerste deelvraag van mijn scriptie volledig heb herschrevenHij is 13 pagina's lang (korter kon ie niet), ik twijfel alleen nog een beetje over mijn conclusie/antwoord op mijn deelvraag.
Maar hooray, het is af!![]()
![]()
![]()
![]()
Wayyy to go Daph!!![]()
En stiekum vind ik OUD een heel leuk subforum. Al die schattige kindjes!Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Oh, PF, heb je al met Picarta gezocht? Dan kan je zien welke bibliotheken in NL het boek in bezit hebben.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Mooi dat je weet wat het is Muis, hopelijk slaat de antibiotica snel aan.
Balen van je herkansing PF.![]()
![]()
Nee! Hoe werkt dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef Phaidra het volgende:
Oh, PF, heb je al met Picarta gezocht? Dan kan je zien welke bibliotheken in NL het boek in bezit hebben.
![]()
Jeej Daph!
Ik heb niet echt meegelezen de afgelopen dagen, maar lig je nog een beetje op schema met alles wat je nog moest doen?Are you pondering what I'm pondering?![]()
quote:!
He, Muissie! Ik weet nog dat we vroeger altijd een snoepje mochten als we vieze hoestdrank of zo moesten nemen.. Ik hoop dat je meds snel helpen.
.
Ik heb ontbeten met een stuk kersenfrangipane dat ik van CF had meegekregen. In bed.. Nu zit ik wel aan de Brinta!
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Phaidra het volgende:
Wayyy to go Daph!!![]()
En stiekum vind ik OUD een heel leuk subforum. Al die schattige kindjes!
.
Ik zat net even in het zwangere buikentopic te kijken en het is ook echt opvallend hoeveel verschil er is in buiken! Allemaal verschillende soorten buiken en bij de één zie je nog amper wat na 15 weken, terwijl de ander al een buik van heb ik jou daar heeft![]()
.
Niet meer actief op Fok!![]()
ik word altijd wat onpasselijk van die naakte zwangere buikenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zat net even in het zwangere buikentopic te kijken en het is ook echt opvallend hoeveel verschil er is in buiken! Allemaal verschillende soorten buiken en bij de één zie je nog amper wat na 15 weken, terwijl de ander al een buik van heb ik jou daar heeft![]()
.
![]()
Ja doei.![]()
No shit, Sherlockquote:Op maandag 8 juni 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik word altijd wat onpasselijk van die naakte zwangere buiken![]()
.
Ik vind het prachtig. Zwangere vrouwen
![]()
.
ik vind 't er echt ranzig uitzienkan 't niet helpen
vooral met allerlei striae en vandie uitgeplopte navels enzo
bah!![]()
Ja doei.![]()
In twee weken tijd zal je conditie niet echt met sprongen vooruit gaan.....weet je maar zo kort van te voren dat je de test moet doen? Heb je een idee of je nu al binnen de gestelde limiet zit?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil dus de komende 2 weken, naast 3 keer per week hardlopen, iets met intervaltraining gaan doen, vooral met benen, aangezien de test over 2 weken is.
Wil mezelf niet overbelasten maar wel even flink doorbikkelen. Ook is het lastig om te gaan intervallen tijdens de ' gewone lessen' van evy, omdat Mr.MoBlo dan meeloopt.
Maar je zou kunnen intervallen tijdens Evy door een flinke sprint te trekken en halverwege weer om te draaien zodat je weer bij Mr.MoBlo uit komt. Of zijn jullie zo klef dat jullie hand-in-hand hardlopen![]()
![]()
Ik vind OUD echt geen reet (meer) aan, maar dat komt misschien omdat ik al voorzien ben. Geen rammelende eierstokken hierEn van zwangere buiken ben ik nooit warm of koud geworden. En eigenlijk hebben kinderverhalen me ook nooit geinteresseerd
Precies de reden waarom ik jullie nooit lastig val met fotospam en verhalen. Ondanks dat ik mijn kinderen de leukste en de liefste vind hoef ik ze niet aan de hele wereld op te dringen .
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
hand in hand hardlopen?kan dat?
![]()
nee, dat doen we niet. Ik loop meestal 25 meter voor op Mr.MoBlo na een 6 minuten hardlopenprobeer wel wat in te houden (we lopen toch samen) maar anders was ik wel verder uitgelopen dan 25 meter
Ja doei.![]()
OUD was in den beginnen ontstaan als forum voor de oudere medemensch, 40+ ofzo geloof ikmaar is inmiddels een kindergebrabbelvergaarbak
en de sfeer die er hangt staat mij als anti-kind zeer tegen
Ja doei.![]()
Iemand een idee welke factor zonnebrandcreme te kopen voor vakantie griekenland? ik wil wel bruin worden, natuurlijk niet verbranden, en mn huidtype is redelijk licht,is echt wit en verbrand heel snel, of moet ik voor 2 verschillende gaan
![]()
![]()
@PF, via de site van je eigen uni kan je waarschijnlijk op de site van picarta komen (bij ons staat er een linkje). Zoeken gaat dan hetzelfde, vul titel/auteur in enz. Als je op de benodigde titel klikt, zie je daarna bovenaan staan "NCC bezit". Als je daarop klikt, zie je bij welke bibliotheken het boek verkrijgbaar is. Zeer handig!Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Nogmaals @PF, mijn inlogcode is dezelfde als de inlogcode van het netwerk van mijn eigen uni! En anders moet je het op de netwerk pc's doen op de uni, dan hoef je niet nogmaals in te loggen.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Ek-mei, ik heb ook een vrij lichte huid en blond haar, maar ik verbrand niet zo snel. Ik gebruik meestal factor 10, 12 of 15, afhankelijk van hoelang ik in de zon ben en de intensiteit van de zon (in Z-Europa sterker dan in NL bijvoorbeeld). Met factor 12 wordt ik toch nog best bruin.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
PF, ik kan overal in op m'n werk, dus roep de titel/auteur anders maar. Mag ook in PM."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik heb een lichte huid en verbrand redelijk snel en in Griekenland heb ik factor 30 gebruikt. Als je zelf bruin wilt worden en niet snel verbrandt zou ik voor een lagere factor gaan, want met 30 word je niet echt snel bruin. Ik heb het eigen merk van Kruidvat, da's niet zo duur en kwam goed uit een of andere test. Twee weken terug waren ze 2 voor de prijs van 1, misschien komt er nog eens zo'n actie.Are you pondering what I'm pondering?![]()
Ik ben wel heel slim en ik begrijp helemaal dat jullie uiteraard hele hoge verwachtingen van mij hebben maar ik zit niet op de uni
Ik ga naar school, naar het HBO!
![]()
Proeven van succes, Brinkman, tweede druk, groene kaft en niet de oranje kaft.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:31 schreef Syrena het volgende:
PF, ik kan overal in op m'n werk, dus roep de titel/auteur anders maar. Mag ook in PM.
![]()
HBO, ook goed, werkt volgens mij gewoon hetzelfde hoor!![]()
Ik vind: HBO en uni = hoger onderwijs! Ik zou het raar vinden als je met HBO niet in zou kunnen loggen bij Picarta...Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Dank, ik zat er over te denken om voorfactor 50 te kopen en voor mezelf 20, idd ff wachten tot er een actie komt, duur spul!
![]()
Qua hardlopen? Nee hoorquote:! En nu is m'n telefoon gejat met de evy lessen er op dus heb ik eindelijk een excuus
!
![]()
Volgens mij heb ik die ergens. Met nadruk op 'volgens mij' en 'ergens'.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Proeven van succes, Brinkman, tweede druk, groene kaft en niet de oranje kaft.
crap in = crap out![]()
nee, qua studiequote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Qua hardlopen? Nee hoor! En nu is m'n telefoon gejat met de evy lessen er op dus heb ik eindelijk een excuus
!
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Op de uni zitten... Dat heb ik lang niet gehoord.
![]()
?!
Hehe, al mijn vrienden gaan wel naar de uni maar die gaan ook altijd naar de les/naar school.
Van mijn hyves, meisje zit ook op de uni!
En m;n vriendje gaat ook altijd naar schoolquote:jaa ik wil volgend schooljaar in A;dam wonen tog.. maar t schiet echt niet op!.. hou je oren open zou ik zeggen als je s wat hoortt. hou mij dan aanbevolen!!
Sorry![]()
![]()
PF, ze hebben 'm in Amsterdam:
Aanwezig bij: HvA Mediatheek Dr. Meurerlaan
Dokter Meurerlaan 8, 1067 SM Amsterdam, tel.: 020-5953422
Uitleenstatus: normaal uitleenbaar
In hun catalogus staat ie als uitleenbaar."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
mensen die naar de uni gaan en 'tog' enzo schrijvenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
[..]![]()
?!
Hehe, al mijn vrienden gaan wel naar de uni maar die gaan ook altijd naar de les/naar school.
Van mijn hyves, meisje zit ook op de uni!
[..]
En m;n vriendje gaat ook altijd naar school
Sorry
Ja doei.![]()
Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!quote:
Ik doe nu hard mijn best zodat ik voor volgend jaar voor mijn nieuwe studie wel een ritme heb!
![]()
Wel weird, ik ben geen student meer, maar ik kan nog steeds overal inloggen enzo. Wordt dat pas veranderd aan het eind van het collegejaar ofzo?
En ik heb net een stukje appel-kruimelvlaai op!
Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Whehe... hier gaan mensen gewoon naar college, of naar de faculteit.
Ik vroeg ooit in een mailtje aan een docent of ik "dit schooljaar" zijn cursus mocht volgen, mailde hij terug dat het alleen mocht als ik het voortaan collegejaar zou noemen.
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:41 schreef Syrena het volgende:
PF, ze hebben 'm in Amsterdam:
Aanwezig bij: HvA Mediatheek Dr. Meurerlaan
Dokter Meurerlaan 8, 1067 SM Amsterdam, tel.: 020-5953422
Uitleenstatus: normaal uitleenbaar
In hun catalogus staat ie als uitleenbaar.
![]()
Ga je van studie veranderen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb nu 15 punten officiële punten. FAAL!
Ik doe nu hard mijn best zodat ik voor volgend jaar voor mijn nieuwe studie wel een ritme heb!
Nou als ik geen 40 punten heb MOET ik van studie veranderen
En aangezien ik dan geen P heb
En pas als ik twee vakken van het VWO haal mijn VWO heb
Wordt het sowieso een nieuwe HBO studie. HOERA!![]()
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?![]()
Bij m'n eerste studie haalde ik in de laatste 2 week ineens 27 punten binnen... allemaal kleine verslagjes en dergelijke. Heb je een goed beeld van welke punten je makkelijk kunt halen en welke dingen je er dan voor moet doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
Nou als ik geen 40 punten heb MOET ik van studie veranderen
En aangezien ik dan geen P heb
En pas als ik twee vakken van het VWO haal mijn VWO heb
Wordt het sowieso een nieuwe HBO studie. HOERA!
het lijkt niet wat het is![]()
Je kan nu trouwens ook "gewoon" een 21+ toelatingstest doen mocht je naar de universiteit willen.het lijkt niet wat het is![]()
Dat is wel balen dan. En ik vond dat je de laatste tijd zo goed bezig was met je studie! Hele dagen studeren enzo, minder online... Wat zou het jammer zijn als je uiteindelijk niet door zou kunnen!!
Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
crap in = crap out![]()
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst gekliktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is mijn school! Nee daar hebben ze hem niet, heb ze alle twee gereserveerd!![]()
Kun je geen IBL-aanvraag laten indienen?
Den Haag heeft 'm nog (Haagse Hogeschool Bibliotheek)
En Delft (Hogeschool InHolland, Kalfjesweg)
Nou en GroningenOja, en onze andere faculteit in Sittard heeft 'm ook, maar daar staat ie op een lijst en is dus tijdelijk niet te leen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
Ik weet niet dat ik het nu niet haal. Vanochtend dacht ik dat ik het nog wel zou halen, tot ik die 5 terug kreeg..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje: als je nu al weet dat je deze studie niet haalt en je hebt nog 2 VWO vakken nodig, waarom leer je nu dan niet voor de staatsexamens VWO?
Staatsexamens zijn al geweest...Plus ik heb de keuze uit natuurkunde/scheikunde/wiskunde b.! En ik heb niet m'n certificaten opgevraagd dus ik weet niet of dat eigenlijk wel/nog kan.
Plus ik ging een makkelijke HBO studie doen zodat ik eindelijk WEL wat zou halen en weer een beetje zelfvertrouwen zou krijgen!
![]()
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je dat in januari moet hebben geregeld, helaas.
![]()
Het overdoen. Ik ben gewoon een faalhaas.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stom! Hoe moeten mensen die nu hun eindexamen niet halen dat dan doen?
blijven zitten in 4 havo, twee keer gezakt voor vwo
9 jaar middelbare school
En nu lukt zelfs dit nietNiet eens qua intelligentie maar meer omdat ik mijzelf in de weg sta.
Maar gelukkig ben ik wel dun dat compenseert![]()
![]()
hola... wat balen PFik heb niet veel zinnigs te zeggen vandaag vrees ik.
ik ga zo een hoofdstuk afmaken, de eerste versie. dat wil ik vandaag gedaan hebben. ik denk dat ik nu een idee heb hoe ik dat moet/kan doen...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
En ik moet het altijd maar vooral heel erg zelf doen.
Maar dat kan ik helemaal niet. Blijkt. En ik ben bijna 22!
![]()
Is op loopafstand van station Delft Zuid.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
crap in = crap out![]()
Ik ga ook bij de politie als ik het niet meer weet. Alleen heb ik dan geen vriendje meer denk ikNou ja, het zal meevallen.
![]()
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen. En ik heb op de uni jaargenoten die mijn moeder zouden kunnen zijn. Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!![]()
![]()
IBL?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst geklikt![]()
Kun je geen IBL-aanvraag laten indienen?
Den Haag heeft 'm nog (Haagse Hogeschool Bibliotheek)
Nou en GroningenOja, en onze andere faculteit in Sittard heeft 'm ook, maar daar staat ie op een lijst en is dus tijdelijk niet te leen.
Ik denk dat ik bij die 2 niet mag lenen?!![]()
Precies! Dat blijf ik ook volhouden!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
crap in = crap out![]()
heuh! ik ga bij de politie omdat ik later motoragente wil worden en eindelijk besef dat het leven niet draait om baangarantie met topsalarisquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook bij de politie als ik het niet meer weet. Alleen heb ik dan geen vriendje meer denk ikNou ja, het zal meevallen.
maar om gelukkig zijn
Ja doei.![]()
ik kom speciaal voor MoBlo even hier langs![]()
ff flink strooien met HCG-vibes...![]()
![]()
![]()
en o ja, ik voel me nu extra gemotiveerd om jullie straks ste stalken met zwangere dikke buik![]()
hahaaaaaaa
(tot dusver zie je dr nog helemaaaal NIETS van)05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
Nou ja verder kan ik niets en doe ik niets dus ik moet mijn succes wel ergens van laten afhangenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen. En ik heb op de uni jaargenoten die mijn moeder zouden kunnen zijn. Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
Altijd zo stom:
NOU! Wat doe je in het dagelijks leven?![]()
BJ![]()
Aan je buikfoto's te zien is het nergens voor nodig dat je hier niet meer zo vaak bent
crap in = crap out![]()
Ik ga het vanmiddag uitrekenen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:55 schreef neen het volgende:
Het jaar is nog niet afgelopen, je kunt het nog wel halen toch.
![]()
Nu ga ik er maar weer vandoor!
21+ toets, zou dat nu nog kunnen? Maar daar moet je een grote motivatiebrief voor schrijven hm..![]()
Mijn broertje bijvoorbeeld. Hij is meerdere drs.'s en dr.'s.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen.
Hij werkt nu half zoveel als ik, maar wel voor dubbel zoveel geld. ;')
Oh edit: havo en VWO heeft hij niet gedaan, wel lyceum - HBO -Uni.![]()
Inter Bibliothecaire Leenaanvraagquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef P.F het volgende:
[..]
IBL?
Ik denk dat ik bij die 2 niet mag lenen?!
Wij hebben hier als extra dat onze studenten ook bij andere bibliotheken kunnen lenen, maar dat hebben jullie niet zo te lezen.quote:Aanvragen bij andere bibliotheken
Als een gewenste publicatie niet in de HvA-mediatheken aanwezig is, kunnen we via het interbibliothecair leenverkeer (IBL) een aanvraag doen bij een andere bibliotheek. Je kunt dan boeken lenen of kopieën uit tijdschriften ontvangen. Hiervoor vul je bij de balie van de mediatheken een formulier in.
Tarieven
De mediatheek hanteert de landelijke tarieven voor het interbibliothecair leenverkeer.
- Het basistarief voor artikelen tot 10 pagina's is Ī 6
Ī 0,60 voor elke extra pagina.
- De kosten voor het aanvragen van een boek zijn Ī 6,00 per boek"Why does being a librarian make her even hotter?"
PF: maar bij een andere studie loop je dan toch gewoon tegen hetzelfde probleem aan? Heb je weleens geprobeerd om er iets aan te doen, met een cursus ofzo?Are you pondering what I'm pondering?![]()
quote:als je dat hebt uitgerekend en een beetje een plan hebt zou je het ook kunnen voorleggen aan wat leraren, good will kweken jwz!
het lijkt niet wat het is![]()
Nynke!
Mr.MoBlo heeft voor juli mega-goedkope tickets naar Stockholm gevonden
Ben je dan 'beschikbaar'?Andere maand mag ook, maar vanaf Weeze kun je al voor 0 euro
(zonder toeslag)
Ja doei.![]()
haha, neej niet echt, ben wel kilo of 2 aangekomen, maar je ziet dr bijna niets van...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
BJ![]()
Aan je buikfoto's te zien is het nergens voor nodig dat je hier niet meer zo vaak bent
en dat komt straks allemaal nog wel, wel makkelijk als je nog niet iedereen wilt inlichten![]()
let ook wel op dat ik gezond blijf eten hoor, wil wel een beetje leuke slanke mamma worden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
ja hoor, naast de standaard ongemakken (dat wil zeggen paar weken misselijk geweest en continu moe moe moe), gaat het eigenlijk allemaal goed.quote:
Hebben vorige week de echo gehad en hebben het hartje zien kloppen
had ik in het dieetclub-topic ook net gepost:
waarschijnlijk onze openingsdans opde bruiloft:![]()
Ja doei.![]()
BJ, gefeliciteerd met jullie goede echo! Vind je het een raar idee dat je straks weer 'moet' aankomen?Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Ja, uh.. smaken verschillen...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
had ik in het dieetclub-topic ook net gepost:
waarschijnlijk onze openingsdans opde bruiloft:![]()
crap in = crap out![]()
met een stalen gezicht dansen op een romantisch ' italiaans ' nummer..quote:
ben benieuwd of mensen het meteen doorhebben dat het het origineel niet is
Ja doei.![]()
Hoi
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Gewicht vannochtend 59.1
Lijst
O en L 3 sneetjes brood mager beleg, beschuit met aardbeien, gekookt ei
T pistoletje rosbief
D Halve kip uit de oven, ovenfrietjes, appelmoes en peperroomsaus. Sla
Mijn dubbele punt is nu een ą, hoe moet je dat ook alweer veranderen=
ą<Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Uniek: Ctrl + Shift even tegelijkertijd een paar seconden ingedrukt houden!"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ik heb trouwens van mijn moeder een weegschaal gekregen, en daar ben ik een kilo zwaarder op dan op de weegschaal in de sportschool!
Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
ik was vanochtend 89,5 trouwensik denk dat ik nog iets lichter ben want gisteren zout gegeten en ik kon niet naar het toilet vanochtend
lijstje vandaag:
brunch @ work - cruesli volkoren (12.00 u)
t - boekweitpannenkoekje
t- boekweitpannenkoekjes
d- restje makreel, restje witvis, restje ovenfriet, rauwe wortelen
t- appelIch erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
hej BJ!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ben terug van m'n gesprek
.
.
.
.
.
.Ze gaat me inplannen voor de verdediging op de laatste dag dat het mogelijk is
![]()
![]()
Verdediging mogen doen equals op tijd afstuderen voor de diplomauitreiking
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Merel!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
gefeliciteerd Daph!!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
goedquote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Nou ik ga mijn lijstjes ook maar weer eens posten, het is toch wel een goede stok achter de deur die ik wel weer even kan gebruiken..
Sport sinds kort ook 3x in de week ... maar ik kom echt mega aan... Nu weet ik wel dat spieren zwaarder zijn dan vet.. Maar mijn broeken en alles gaan ook strakker zittenHeel vreemd.. Naja hoop maar dat mijn lichaam even in de stress is door al het sporten en dat ik straks in 1x een paar kilo kwijt ben ofzo
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Jeej!! Wat een goed nieuws Daph!!![]()
![]()
Kwak, fijn dat je weer onder de 90 zit! En je lijstje ziet er goed uit, al is het lastig in te schatten hoeveel je overal van eet. Was je koorweekend leuk?Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
ja das best een vreemd gevoel, maar probeer er inderdaad maar bij na te denken, dat het normaal is om 12-14 kg aan te komen tijdens de zwangerschap...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:08 schreef Phaidra het volgende:
BJ, gefeliciteerd met jullie goede echo! Vind je het een raar idee dat je straks weer 'moet' aankomen?
en probeer dus gewoon gezond te eten.. dan moet het haast wel mee gaan vallen...
Thanks ladies![]()
Ohhh jullie willen niet weten hoe blij ik ben! Ik ben zo hyper opeens nu, ik kan wel op en neer stuiteren hier door de computerruimte![]()
Er moet nog wel veel gebeuren, want ik moet nog 4 deelvragen uitwerken, maar ze gaat me inplannen!
![]()
Hooray! Volgende week donderdag moet ik uiterlijk mijn definitieve versie inleveren.. Mennn dat wordt nachtwerk!! Maar ik mag afstuderen!! Op tijd voor de diplomauitreiking!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hej, ja het was heel heel erg leuk! erg gezellig, en met veel mensen gekletst en heel erg fijn gezongen. was wel helemaal compleet kapot na afloop.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Phaidra het volgende:
Jeej!! Wat een goed nieuws Daph!!![]()
![]()
Kwak, fijn dat je weer onder de 90 zit! En je lijstje ziet er goed uit, al is het lastig in te schatten hoeveel je overal van eet. Was je koorweekend leuk?
ik eet niet zo heel veel van dingen. denk dat ik vandaag netjes op 1600 kcal zit ongeveer.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Whoeoeoeoeh!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef Daph_ het volgende:
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
. Supertof!!!
. Eindelijk goed nieuws voor jou
.
Ik heb bijna twee artikeltjes af en daarna moet ik een lange Engelse tekst vertalen.Niet meer actief op Fok!![]()
Receptquote:Op maandag 8 juni 2009 09:31 schreef Blurred86 het volgende:
Na een schandalig weekend met wijn, zelfgemaakte pizza en zelfgemaakte amaretto cupcakesweeg ik nu minder dan voor het weekend
(ik verbaas me er iedere keer weer over
)
En ja, dat heb ik dus ook. Ik woog vanchtend minder dan gisteren![]()
![]()
Fijn dat je resultaat ziet Kwak.Lukt het nu een beetje om zulke lijstjes vol te houden?
BJ, het lijkt me idd vreemd om weer aan te komen als je zoveel af bent gevallen als jij. Maar met deze instelling komt het vast goed! Als je gewoon gezond blijft eten, kom je denk ik niet meer aan dan werkelijk nodig is voor de baby.
Kwak, je weekend klinkt tof! En 1600 kcal is idd netjes!
Ik eet m'n boterhammen, maar het smaakt me niet. Heb hoofdpijn door ongesteldheid. Blerg.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
het feit dat ik de psych gebeld heb dat ik een afspraak wil, zorgt voor zo ontzettned veel opluchting dat ik nu ineens braaf eet, en aan mn hoofdstuk aan het schrijven ben... heel raar...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Fijn dat je resultaat ziet Kwak.Lukt het nu een beetje om zulke lijstjes vol te houden?
ze moeten me vandaag terugbellen trouwens... als ze dat niet doen ga ik morgen bellen tijdens het telefonisch spreekuur...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Zo, ik zit hier lekker ziek te wezen op de uni, ga maar eens naar huis (nu klaar, kan 2e proef gaan doen, kan het ook woensdag doen). Bleuh.OMG dat wil ik welquote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net een mail gelezen dat er nog mensen gezocht worden om met een middelbare school mee te gaan met de Rome reis in oktober. Zou ik reageren? Gratis reis, verblijf, eten en je krijgt nog wat zakgeld. EnRome
. Maar ik heb geen idee of ik het trek om een groep VWO 5 in bedwang te houden...
. Rome is zo tof!
Muissie. Eet maar lekker een stuk chocolade
.
Hey BJ![]()
En Daph, wat gooooeeeehoooeeed![]()
![]()
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Lijstje...
O: Brinta met sojamelk
T: snee brood met vegagehakt en curry
L: 2 sneetjes brood met pindakaas
T: weer brood met gehakt en curry
D: ravioli met kaas en nog iets erin, bakje tomatensaus (allebei van AH) met extra groente en brood
T: kiwi, flesje nep-VieAre you pondering what I'm pondering?![]()
Goh, frappant dat dat al zoveel effect heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het feit dat ik de psych gebeld heb dat ik een afspraak wil, zorgt voor zo ontzettned veel opluchting dat ik nu ineens braaf eet, en aan mn hoofdstuk aan het schrijven ben... heel raar...
ze moeten me vandaag terugbellen trouwens... als ze dat niet doen ga ik morgen bellen tijdens het telefonisch spreekuur...
Zag je er zo tegenop dan ofzo?
Kun je nagaan hoe goed alles wordt als je er daadwerkelijk heen gaat.
Lijstje...
O: cracker met geitenkaas
T: cracker met geitenkaas
L: salade van kikkererwten, tomaat , avocado
T: ananas
D: Spaghetti caprese (maar dan spaghetti met heel weinig carbs van dieetweb...)"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Oh Daph, wat fijn voor je
En kwak, je klinkt goed. Straks is die afspraak zo'n stok achter de deur dat je voordat je die dame ziet al je hele eetprogramma hebt aangepast![]()
![]()
@phaidra: ik wil ook welIk kan ook heeeeeel veel vertellen over de Romeinen.
Even snel, Phaidra, ik ben jarenlang meegeweest als leiding op een Romereis en het is doodvermoeiend maar supergaaf
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Rome...Daar zou ik zo nog eens naartoe willen.
Toch eens aan vriendje vragen of we niet eens een weekendje weg kunnen.
Hm... eigenlijk is de zomervakantie al best dichtbij.Nog anderhalve maand voor mij.
3 wekenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Rome...Daar zou ik zo nog eens naartoe willen.
Toch eens aan vriendje vragen of we niet eens een weekendje weg kunnen.
Hm... eigenlijk is de zomervakantie al best dichtbij.Nog anderhalve maand voor mij.
![]()
Daph, wat fijn! Echt super![]()
![]()
Ik heb alleen ervaring met groepen leiden tot een jaar of 10. En dat vond ik altijd erg leuk (en idd, vermoeiend)! Maar tieners zijn toch anders, heb ik het vermoeden. Ik ga de contactpersoon maar even mailen vanmiddag. Ik voldoe aan alle eisen, en ik kan best een weekje vrij maken. We gaan toch niet op zomervakantie.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Op mijn middelbare school was het zo dat vooral de rustige, wat serieuzer leerlingen meegingen naar Rome. De feestbeesten wilden allemaal naar Praag of Barcelona.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb alleen ervaring met groepen leiden tot een jaar of 10. En dat vond ik altijd erg leuk (en idd, vermoeiend)! Maar tieners zijn toch anders, heb ik het vermoeden. Ik ga de contactpersoon maar even mailen vanmiddag. Ik voldoe aan alle eisen, en ik kan best een weekje vrij maken. We gaan toch niet op zomervakantie.
![]()
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij ons ging iedereen naar Rome, dat was de enige optie.
dus ik ben er nog steeds niet geweest.
Maar ik heb wel een skon implantaat![]()
![]()
Muis, bij mijn eigen Rome-reis viel dat een beetje tegen. Maar per groep zijn er 2 docenten van school en 2 van buiten. Best veel vind ik. (en er zijn 5 groepen!) Ik neem bovendien aan dat de verantwoordelijkheid grotendeels bij de docenten ligt, en de externen meer zijn voor extra?
Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Wij hadden overigens de keus uit Londen en Rome, maar je mocht alleen naar Rome als je klassieke talen, CKV-3 of KCV in je pakket had.Venus in pocketformaat
Đ loveli![]()
Inderdaad doen!
Ik ben destijds blijven zitten en 2x geweest
Wij konden naar: Berlijn, ergens skieen, Barcelona, Parijs, Leeuwarden (jatoch), Rome volgens mijhet lijkt niet wat het is![]()
Wat een boel mogelijkheden!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij hadden keus uit Londen, Berlijn, Rome, Barcelona & de Costa, Praag, Parijs en later Avignon ipv Parijs. Ik had voor Rome gekozen en een week voor we zouden gaan kreeg ik te horen dat ik naar Manchester moest voor onderzoeken en intake voor mijn implantaatdus ik ben er nog steeds niet geweest.
Maar ik heb wel een skon implantaat
Waren er dan zoveel leerlingen ofzo?
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat iedereen samen op reis ging.
Da's natuurlijk belangrijker, maar wel heel slechte timing.
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een boel mogelijkheden!Waren er dan zoveel leerlingen ofzo?
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat iedereen samen op reis ging.
Da's natuurlijk belangrijker, maar wel heel slechte timing.
![]()
Wij hadden de keuze uit Berlijn, Londen, Paris of Boedapest. Ik heb toen voor Boedapest gekozen. Maar dat is al heel lang geleden (19 jaar om precies te zijn).
Ben nooit in Manchester geweest, nooit in Rome en ik heb geen implantaat.quote:
(kan ook nog eens geen streepje op de e zetten)crap in = crap out![]()
Ah, vandaar... Bij ons was het alleen 5 VWO.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, 3 mavo, 4 Havo en 4 VWO gingen allemaal tegelijk. Maar mavo kon geloof ik alleen uit Londen, Berlijn en Barca kiezen. En VWO leerlingen hadden voorrang op Havo leerlingen voor de Romereis.
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, frappant dat dat al zoveel effect heeft.Zag je er zo tegenop dan ofzo?
Kun je nagaan hoe goed alles wordt als je er daadwerkelijk heen gaat.
als ik er heen ga wordt het eerst meestal een beetje erger, het is helemaal niet leuk om met jezelf geconfronteerd te worden namelijk, en ik ken nogal wat weerstand tegen veranderingmaar goed, ik heb het er voor over.
bij ons was het voor 4 havo en 5 vwo alleen (op zich waren er 11 havo klassen en 7 vwo klassen), en was de keuze:
rome (voorrang gymnasium en geschiedenis volgers)
parijs (voorrang als je tekenen in je pakket had)
londen (halve week hostel halve week gastgezinnen, dus voor losers)
oostenrijk (actieve werkweek met de gymdocenten)
polen (kanoën met de biologieleraar)
tsjechie/praag (zuipen met voornamelijk 4 havo)
zeilen op het ijsselmeer (voor de rejects)
ik was naar rome
Kwak: het wordt er wel beter van, echtMaar dat weet je ook wel
Ik ben ook naar Rome geweest in 4VWO. En zo'n excursie met pubers is hartstikke leuk joh, Phaidra. Dat gaat allemaal niet zo met orde handhaven enzo. Gewoon gezellig met die gasten op stap![]()
![]()
Na een tijdje komen ze dan met dingen die je moet gaan doen, waarvan je eigenlijk ook wel wist dat het moest maar die je alleen nooit gedaan hebt omdat het te moeilijk was. Dat is inderdaad het echte werk... Maar dan heb je wel iemand die je daardoorheen kan helpen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, ik ken dit van vorige keer: het kost me veel moeite om toe te geven dat ik t niet alleen kan, als ik dat heb toegegeven en actie ondernomen ben ik ineens heel hoopvol en voel ik me "goed"... maar dat is een soort schijn: het echte werk moet nog gebeuren, en ik moet niet denken dat ik dat "wel kan laten zitten" anders voel ik me over 3 maanden weer zoals afgelopen weken. ben ook nog ontzettend labiel... maar wel hoopvol dus, en dat helpt.
als ik er heen ga wordt het eerst meestal een beetje erger, het is helemaal niet leuk om met jezelf geconfronteerd te worden namelijk, en ik ken nogal wat weerstand tegen veranderingmaar goed, ik heb het er voor over.
In elk geval heb je nu al een voorproefje van waar je het voor doet.
Wij konden alleen maar naar Londen!.
Maar we zaten dan ook maar met z'n vieren in één klas(en er gingen nog een paar VBO'ers mee).
Ik zie op de site van mijn middelbare school dat je tegenwoordig ook naar Salamanca kan.
Ze zouden een reisbureau moeten beginnen!![]()
Nou... Overdag misschien niet, tijdens rondleidingen en excursies enzo, maar 's avonds...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
En zo'n excursie met pubers is hartstikke leuk joh, Phaidra. Dat gaat allemaal niet zo met orde handhaven enzo. Gewoon gezellig met die gasten op stap
Wij gingen trouwens in de vijfde klas drie weken naar Griekenland
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ik ben met de middelbare school alleen naar Keulen geweest, naar het Römisch-Germanisches Museum, waar mijn docent bij elk standbeeld opmerkingen over piemels maakte![]()
![]()
Ongeveer even sexy als corrigerende grannypantsquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
![]()
![]()
pfoe ik kan jullie niet bijhouden hoor!
recept amaretto cupcakes voor CF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en nu ga ik even de stad in!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
Daph!![]()
![]()
![]()
Pff, net pas uit overleg, dus geen T gehad. Ter compensatie maar 4 knackebrod genomen, ik viel om!.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
In de 3e naar Antwerpen, in 4 havo naar Berlijn, de tweede keer 4 havo () weer naar Berlijn, in 5havo naar Parijs
..
Op het HBO heb ik meer reisjes gedaan2 dagen Hasselt (en onderweg stoppen bij het zwembad in Eindhoven om te gaan zwemmen met Marleen Veldhuis en Jacco Verhaeren!
), 4 dagen Ardennen, dagje Brussel, 5 dagen Praag.. Onze reisjes van dit jaar gingen niet door, anders was ik nog een keer naar Parijs geweest en waren we in het voorjaar op wintersport gegaan
.
![]()
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Ben ik gewoon ondervraagd
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Hahaha, ik tril er nog van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus ik net naar de Lidl.... staan ze te filmen op het parkeerterrein en toen....
Vanavond voor de liefhebbers: 18.00 uur het nieuws van TV Noord, mijn mening over het parkeerbeleid in ons dorp
Dat moet denk iik wel lukkenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, toch eens kijken of wij die ook ontvangen... Met digitale TV heb je veel regionale zenders.
Mén, oude kleren aan, haar op half 7... Dat wordt vréselijkNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zucht... Heeft iemand een geniale oplossing voor kriebelhoest? Ik heb al de hele dag onophoudelijk een kriebel in m'n keel, het begint me een beetje de keel uit te hangen (haha).
Net als de bouwvakkers buiten die herrie maken en mijn huisartsenpraktijk waar in de hele week dat ik er naartoe kan geen vrouwelijke huisarts zal zijn. Met één van de twee mannen heb ik al ervaring en die wil ik echt niet nog een keer, dus dat beperkt de keuze behoorlijk. Wat een rare organisatie daar zeg.
[/ego-gezeur]Are you pondering what I'm pondering?![]()
Hihi, nu ben ik wel benieuwd.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat moet denk iik wel lukken
Mén, oude kleren aan, haar op half 7... Dat wordt vréselijk
4e naar Rome geweest. Alleen gymnasium mocht, andere klassen moesten stage lopen bij bedrijven in Nederland. En in 5e met uitwisselingen naar Rusland geweest. Konden kiezen uit Frankrijk, Hongarije, Italie, Spanje en Rusland.
Wat lelijk ziet dat eruitquote:Op maandag 8 juni 2009 13:27 schreef loveli het volgende:
Totaal offtopic en m.i. niet echt practisch...
.
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
.
Ik ga kijken! Als ik het niet vergeet.
Ik zal wel even caps maken voor degenen die het niet kunnen zien / vergeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
![]()
voor Daph!
Inderdaad geen porum zegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Chicolate het volgende:
4e naar Rome geweest. Alleen gymnasium mocht, andere klassen moesten stage lopen bij bedrijven in Nederland. En in 5e met uitwisselingen naar Rusland geweest. Konden kiezen uit Frankrijk, Hongarije, Italie, Spanje en Rusland.
[..]
Wat lelijk ziet dat eruit.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ik heb WOGGGG boooh.
Ben wel weer toe aan een tukje geloof ik
hongerquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: 3 rijstwafels met ossenworst (ik wilde knackebrod nemen, da's lekkerder, maar die was op)
T: appel en banaan
L: 2 vierkante pittenbroodjes met filet americain en een pakje melk
T: banaan magere kwark
D: broodje zelfgemaakte hamburger met groentenschotel uit de oven
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: