IBL?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
De klassieke fout gemaakt, niet op bandenlijst geklikt![]()
Kun je geen IBL-aanvraag laten indienen?
Den Haag heeft 'm nog (Haagse Hogeschool Bibliotheek)
En Delft (Hogeschool InHolland, Kalfjesweg)
Nou en GroningenOja, en onze andere faculteit in Sittard heeft 'm ook, maar daar staat ie op een lijst en is dus tijdelijk niet te leen.
Precies! Dat blijf ik ook volhouden!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
heuh! ik ga bij de politie omdat ik later motoragente wil worden en eindelijk besef dat het leven niet draait om baangarantie met topsalarisquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Ik ga ook bij de politie als ik het niet meer weet. Alleen heb ik dan geen vriendje meer denk ikNou ja, het zal meevallen.
Nou ja verder kan ik niets en doe ik niets dus ik moet mijn succes wel ergens van laten afhangenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen. En ik heb op de uni jaargenoten die mijn moeder zouden kunnen zijn. Dus leeftijd/hoe lang je over iets doet moet je niet als maatstaf voor succes zien!
Ik ga het vanmiddag uitrekenen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:55 schreef neen het volgende:
Het jaar is nog niet afgelopen, je kunt het nog wel halen toch.
Mijn broertje bijvoorbeeld. Hij is meerdere drs.'s en dr.'s.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:53 schreef Muis006 het volgende:
Maar PFje, ik heb ook 7 jaar middelbare gedaan. En ik ken mensen die eerst mavo, toen havo, toen vwo en toen uni zijn gaan doen.
Inter Bibliothecaire Leenaanvraagquote:Op maandag 8 juni 2009 11:54 schreef P.F het volgende:
[..]
IBL?
Ik denk dat ik bij die 2 niet mag lenen?!
Wij hebben hier als extra dat onze studenten ook bij andere bibliotheken kunnen lenen, maar dat hebben jullie niet zo te lezen.quote:Aanvragen bij andere bibliotheken
Als een gewenste publicatie niet in de HvA-mediatheken aanwezig is, kunnen we via het interbibliothecair leenverkeer (IBL) een aanvraag doen bij een andere bibliotheek. Je kunt dan boeken lenen of kopieën uit tijdschriften ontvangen. Hiervoor vul je bij de balie van de mediatheken een formulier in.
Tarieven
De mediatheek hanteert de landelijke tarieven voor het interbibliothecair leenverkeer.
- Het basistarief voor artikelen tot 10 pagina's is ¤ 6
¤ 0,60 voor elke extra pagina.
- De kosten voor het aanvragen van een boek zijn ¤ 6,00 per boek
quote:
haha, neej niet echt, ben wel kilo of 2 aangekomen, maar je ziet dr bijna niets van...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef loveli het volgende:
BJ![]()
Aan je buikfoto's te zien is het nergens voor nodig dat je hier niet meer zo vaak bent
ja hoor, naast de standaard ongemakken (dat wil zeggen paar weken misselijk geweest en continu moe moe moe), gaat het eigenlijk allemaal goed.quote:
Ja, uh.. smaken verschillen...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
had ik in het dieetclub-topic ook net gepost:
waarschijnlijk onze openingsdans opde bruiloft:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |